Υποδομές στην Ελλάδα

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Μετρό Αθήνας: 13 σταθμοί θα αποκτήσουν εμπορικά καταστήματα

κείμενο από το ypodomes.com
Την ενίσχυση των εσόδων της επιδιώκει η εταιρεία ΣΤΑΣΥ (μετρό, ηλεκτρικός ,τραμ), μέσω της εμπορικής εκμετάλλευσης των χώρων που βρίσκονται στους σταθμούς του δικτύου της, σύμφωνα με δημοσίευμα του «Κέρδους».

Ετσι, προχωρεί στην εκμίσθωση συνολικά 13 καταστημάτων, εκ των οποίων τα δέκα βρίσκονται σε σταθμούς του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου και τα υπόλοιποι τρία στον σταθμό «Αγιος Αντώνιος» της γραμμής 2 του μετρό.

Η εταιρεία ευελπιστεί ότι, παρά τη γενικότερη πτώση που επικρατεί στην αγορά ακινήτων, θα υπάρξει ενδιαφέρον καθώς τα μισθώματα έχουν προσαρμοστεί, όπως τονίζει, προς τα κάτω σε ποσοστό 10% - 15%.

Για παράδειγμα, το ακίνητο στο ισόγειο του μεγάρου επί της οδού Αθηνάς 67 είναι 94,50 τ.μ., διατίθεται έναντι μηνιαίου μισθώματος 2.550 ευρώ από 3.000 ευρώ που ζητούσε η εταιρεία μόλις πριν μερικούς μήνες, ενώ το ίδιο ακίνητο στέγαζε κάποτε υποκατάστημα τράπεζας έναντι 21.000 ευρώ!

Επίσης, για τα τρία καταστήματα στον σταθμό «Aγ. Αντώνιος», εμβαδού 22,30 τ.μ. το πρώτο, 112 τ.μ. το δεύτερο, 55,70 τ.μ. το τρίτο, το μηνιαίο μίσθωμα είναι 947,75 ευρώ, 952 ευρώ και 946,90 ευρώ, αντίστοιχα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για ορισμένα ακίνητα το ενδιαφέρον είναι ανύπαρκτο είτε γιατί το μίσθωμα εξακολουθεί να φαντάζει υψηλό σε σχέση με το σημείο στο οποίο βρίσκεται είτε γιατί κρίνεται από τους υποψηφίους ότι είναι άνιση η αναλογία τιμής μισθώματος με τα τετραγωνικά μέτρα του ακινήτου.

Με βάση τα συνολικά μισθώματα που ζητεί η ΣΤΑΣΥ από τους υποψήφιους μισθωτές και σε περίπτωση που καταφέρει να ενοικιάσει και τους 13 χώρους, θα εισπράττει συνολικά 8.779,65 ευρώ σε μηνιαία βάση, δηλαδή 105.355 ευρώ ετησίως, ένας ιδιαίτερα φιλόδοξος στόχος, αν αναλογιστεί κάποιος ότι ορισμένα από τα προς μίσθωση ακίνητα διατίθεται ξανά και ξανά χωρίς όμως να υπάρξει ενδιαφέρον.

Προσφορές έως τις 14 Φεβρουαρίου
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν τις προσφορές τους έως τις 14 Φεβρουαρίου, καθώς στις 12.30 μ.μ. ξεκινά η διαδικασία αποσφράγισης των φακέλων των προσφορών. Η διάρκεια της μίσθωσης θα είναι 6ετής με δυνατότητα μονομερούς παράτασης από πλευράς της εταιρείας για επιπλέον δύο χρόνια. Οι προσφορές θα ισχύουν για τέσσερις μήνες, δηλαδή 120 ημέρες μετά τη διενέργεια του διαγωνισμού.

Οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να καταθέσουν προσφορά για ένα ή και περισσότερα καταστήματα προσφέροντας μηναίο μίσθωμα πρώτου έτους. Ταυτόχρονα ορίζεται ότι η αναπροσαρμογή του μισθώματος για καθένα των επόμενων του πρώτου έτους ετών, θα γίνεται σύμφωνα με το ποσοστό του δείκτη τιμών καταναλωτή του αμέσως προηγούμενου δωδεκαμήνου.

Μισθωτής θα ανακηρυχθεί, όπως είθισται σε αυτές τις περιπτώσεις, εκείνος που θα υποβάλει την υψηλότερη προσφορά, η οποία δεν πρέπει να είναι χαμηλότερη από αυτήν που ορίζει το τεύχος προκήρυξης του διαγωνισμού. Η εγγυητική επιστολή συμμετοχής στον διαγωνισμό θα αφορά σε ποσό 2.500 ευρώ για το κάθε κατάστημα, η οποία θα επιστραφεί στον πλειοδότη εντός δέκα εργάσιμων ημερών από την υπογραφή της σύμβασης και στους υπόλοιπους εντός τριών εργάσιμων ημερών από την υπογραφή της σύμβασης με τον μισθωτή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα