Υποδομές στην Ελλάδα

Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015

ΒΟΑΚ: Παραδόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα Άγιος Νικόλαος-Καλό Χωριό

κείμενο από το ypodomes.com
Σε κυκλοφορία παραδόθηκε ο νέος δρόμος από τον Άγιο Νικόλαο στο Καλό Χωριό η χρήση του οποίου αναμένεται να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την κυκλοφορία στην ανατολική Κρήτη, κάτι που θα φανεί τους καλοκαιρινούς μήνες!

Το  έργο δημοπρατήθηκε από το Υπουργείο Υποδομών (ΥΠΟΜΕΔΙ) το 2009 και τον Οκτώβριο του ίδιου έτους υπογράφηκε η σύμβαση κατασκευής. Ο προϋπολογισμός του έργου ήταν  54εκ.ευρώ και ανάδοχος εταιρεία ήταν η Κ/Ξ ΑΚΤΩΡ-ΕΛΤΕΡ που πήρε το έργο δίνοντας έκπτωση 31%. Το μήκος του έργου είναι 9,5χλμ.

Αντικείμενο του έργου ήταν η ολοκλήρωση κατασκευής δίιχνης αρτηρίας διατομής 12,50μ, (ένα μικρό τμήμα περί την Χ.Θ. 4+350 έως 4+750 θα κατασκευαστεί σε τετράιχνη διατομή) του οδικού τμήματος Άγιος Νικόλαος - Καλό Χωριό του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης. Το έργο αρχίζει από την Χ.Θ. 0+000 δρόμος προς Κριτσά, όπου κατασκευάζεται και ο κόμβος Αγίου Νικολάου και καταλήγει στη Χ.Θ. 9+050 στο Καλό Χωριό. Περιλαμβάνεται και μια σήραγγα 288 μέτρων.

Επίσης έγινε η κατασκευή παραλλήλων οδών, η αποκατάσταση καθέτων οδών μέσω διαβάσεων και η σύνδεση αυτών με το υφιστάμενο δίκτυο, καθώς και η βελτίωση υφιστάμενου συνδετήριου δρόμου από την Χ.Θ. 9+050 της αρτηρίας (τέλος) έως την παλαιά Εθνικό Οδό Αγίου Νικολάου - Σητείας στη Χ.Θ. 10+200 για την λειτουργία του όλου κατασκευαζόμενου έργου, με τη διαμόρφωση ισόπεδου κόμβου.

Επιπλέον έγινε η κατασκευή του Ανισόπεδου κόμβου Αγίου Νικολάου μετά της προβλεπόμενης από την μελέτη κάτω διάβασης και των τοίχων αντιστήριξης, η κατασκευή Η/Φ στις περιοχές Ανισόπεδου Κόμβου Αγίου Νικολάου, στο πέρας της εργολαβίας (σύνδεση του υπό κατασκευή τμήματος με την παλαιά Εθνική οδό), στις θέσεις των μεγάλων γεφυρών καθώς κα στην είσοδο και έξοδο της σήραγγας, η κατασκευή τεσσάρων μεγάλων γεφυρών και τεχνικών γεφύρωσης ρεμάτων, Άνω και Κάτω Διαβάσεων για την αποκατάσταση των κυρίων και δευτερευουσών οδών, καθώς και η κατασκευή μικρών τεχνικών έργων (οχετών) και τοίχων .αντιστήριξης.

Ικανοποίηση Ροκαδάκη
Όπως αναφέρει το cretalive.gr, o Γενικός Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης και Πρόεδρος του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης (ΟΑΚ ) κ. Γρηγόρης Ροκαδάκης σε δηλώσεις του σχετικά με την παράδοση σε κυκλοφορία του νέου δρόμου Αγ. Νικολάου – Καλού Χωριού ανέφερε μεταξύ άλλων :

“Χαίρομαι που παραδίδεται στην κυκλοφορία το έργο « Ν.Ε.Ο. Άγ- Νικόλαος – Καλό Χωριό του ΒΟΑΚ». Το νέο αυτό έργο που παραδίδεται σε χρήση σήμερα το μεσημέρι, είναι πολύ σημαντικό, είναι έργο πνοής σύγχρονο, ένας δρόμος ασφαλής, Ευρωπαϊκών προδιαγραφών, που θα δώσει  ανάσα στην κοινωνία  και εξυπηρετεί τις ανάγκες του εθνικού καθώς και του επαρχιακού οδικού δικτύου”.

Ο κ. Ροκαδάκης στη συνέχεια εξέφρασε την ικανοποίησή του γιατί το έργο θα ανακουφίσει όλο το Νομό Λασιθίου, θα διευκολύνει την ενδοδημοτική κίνηση, τόσο για ότι αφορά  τους κατοίκους της περιοχής όσο και τις επιχειρήσεις, και επεσήμανε ότι το συγκεκριμένο έργο θα δώσει ανάσα στους πολίτες της Κρήτης, καθώς και στο πλήθος των τουριστών που επισκέπτονται το νησί και την περιοχή.

Το έργο αφορά την κατασκευή της νέας Εθνικής οδού από τον Α/Κ/ Κριτσάς, μέχρι τον Ι/Κ Καλού Χωριού, συνολικού μήκους 10,0 χλμ.  Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 54 εκατ. Ευρώ και ανάδοχος του έργου είναι η ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ.Το έργο παραδίδεται  έπειτα  από διενέργεια σχετικής διοικητικής παραλαβής από την Διεύθυνση Συγκοινωνιακών ‘Εργων του Οργανισμού, όπως προβλέπεται στο άρθρο 72 του Ν.3669/2008 και την σχετική αδειοδότηση της Αστυνομικής Δ/νσης Λασιθίου

Η κυκλοφορία των οχημάτων από κόμβο Ξηροκάμπου προς Καλό Χωριό και από Καλό Χωριό προς κόμβο Ξηροκάμπου  θα διεξάγεται μέσω του νέου τμήματος του Β.Ο.Α.Κ. που κατασκευάστηκε από την ανάδοχο εταιρεία (νέος Ανισόπεδος Κόμβος Αγίου Νικολάου – νέος Ισόπεδος Κόμβος Καλού Χωριού ) , το τμήμα του οποίου από Χ/Θ 197+000 (Ανισόπεδος κόμβος Αγίου Νικολάου) έως τη Χ/Θ 206+750 (ισόπεδος κόμβος Καλού Χωριού)  δίνεται σε κυκλοφορία με διπλή κατεύθυνση.

Η κυκλοφορία των οχημάτων από Άγιο Νικόλαο προς Καλό Χωριό και αντίστροφα δύναται να διεξάγεται παράλληλα μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού , η οποία εξακολουθεί να λειτουργεί κανονικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα