Υποδομές στην Ελλάδα

Τρίτη 20 Αυγούστου 2019

Ελληνικό: Με νέα σύνθεση ΚΑΣ η επανεξεταση της ΚΥΑ για το Μητροπολιτικό Πάρκο

κείμενο από το ypodomes.com
Με τη νέα σύνθεση του ΚΑΣ, αναμένεται να πραγματοποιηθεί η συνεδρίαση για το Ελληνικό. Σύμφωνα με πληροφορίες θα γίνει επανεξέταση της ΚΥΑ έγκρισης των περιβαλλοντικών όρων για το Μητροπολιτικό Πάρκο στο Ελληνικό. Αυτό αναμένεται να γίνει μέσα στην εβδομάδα, το πιθανότερο αύριο ή μεθαύριο 21 Αυγούστου.
Είναι μία ακόμα κίνηση στα πλαίσια της «κινητικότητας» για να ξεμπλοκάρει μία και καλή η επένδυση-μαμούθ για το Ελληνικό.
Στη συνέχεια αναμένεται να συνεδριάσει το ΚΣΝΜ (Κεντρικό Συμβουλιο Νεώτερων Μνημείων) το οποίο έχει αρμοδιότητα για 4 κτίρια στην περιοχή της επένδυσης. Σε αυτό θα πραγματοποιηθεί γνωμοδότηση για την απόσταση στην οποία θα απαγορεύεται να γίνουν κατασκευαστικές εργασίες. Στόχος είναι οι ΚΥΑ να έχουν εγκριθεί μέσα στην επόμενη εβδομάδα.
Τελευταίο milestone, τουλάχιστον για αυτή την περίοδο θα είναι η επιτυχημένη διεξαγωγή του διαγωνισμού για το Καζίνο τον Σεπτέμβριο. Εκεί έχουμε κατά πάσα πιθανότητα δύο σχήματα που κυνηγούν το έργο. Σύμφωνα με διαρροές από τη μία θα έχουμε Mohegan-ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και από την άλλη INTRAKAT-Hard Rock.

NEΑ ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΣ

Πρόεδρος ο γ.γ. του ΥΠΠΟ Γεώργιος Διδασκάλου, Ελένη Σβολοπούλου, νομική σύμβουλος του κράτους, Πολυξένη Βελένη, προϊσταμένη ΓΔΠΚ, Αμαλία Ανδρουλιδάκη, προϊσταμένη Γενικής Διεύθυνσης Αναστήλωσης, Αναστασία Κουμούση, προϊσταμένη ΕΦΑ, Ολυμπία Βικάτου, προϊσταμένη ΕΦΑ Αιτωλοακαρνανίας και Λευκάδος, Ελισσάβετ Τσιγαρίδα, προϊσταμένη ΕΦΑ Πέλλας, Ελένη Μπάνου, προϊσταμένη ΕΦΑ Πόλης Αθηνών, Βαρβάρα Παπαδοπούλου, προϊσταμένη ΕΦΑ Αρτας, Μιχάλης Τιβέριος, ομότιμος καθηγητής Κλασικής Αρχαιολογίας, Νικόλαος Σταμπολίδης, καθηγητής Κλασικής Αρχαιολογίας, Ναταλία Πούλου, αναπληρώτρια καθηγήτρια Βυζαντινής Αρχαιολογίας ΑΠΘ, Αικατερίνη Κυπαρίσση-Αποστολίκα, επίτιμη διευθύντρια ΥΠΠΟΑ, Εμμανουήλ Κορρές, ομότιμος καθηγητής του ΕΜΠ, Βλάσιος Κουμούσης, καθηγητής Δομοστατικής ΕΜΠ, Ευγενία Γατοπούλου, επίτιμη προϊσταμένη Γενικής Διεύθυνσης ΥΠΠΟΑ, Θεοδώρα Γαλάνη, προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Πολεοδομίας του υπουργείου Περιβάλλοντος.

ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΣΝΜ

Πρόεδρος ο Γεώργιος Διδασκάλου. Μέλη οι: Ελένη Σβολοπούλου, Πολυξένη Βελένη, Αμαλία Ανδρουλιδάκη, Βασίλειος Κασκάνης, προϊστάμενος της Υπηρεσίας Νεωτέρων Μνημείων και Τεχνικών Εργων Ηπείρου, Βορείου Ιονίου και Δυτικής Μακεδονίας, Γεώργιος Παπανδρέου, προϊστάμενος Υπηρεσίας Νεωτέρων Μνημείων και Τεχνικών Εργων, Σοφία Χριστοφορίδου, προϊσταμένη της Υπηρεσίας Νεωτέρων Μνημείων και Τεχνικών Εργων Κεντρικής Μακεδονίας, Σπυράκος Κωνσταντίνος, καθηγητής Δομοστατικής ΕΜΠ, Ιορδάνης Δημακόπουλος, επίτιμος γενικός διευθυντής ΥΠΠΟΑ, Ιωάννης Αίσωπος, καθηγητής Αρχιτεκτονικού και Αστικού Σχεδιασμού Πανεπιστήμιο Πατρών, Γεώργιος Γκανασούλης, επίτιμος γενικός διευθυντής Πολεοδομίας υπουργείου Περιβάλλοντος, Ελισάβετ Βιντζηλαίου, καθηγήτρια ΕΜΠ, Σταματία Χατζηνικολάου, επίτιμη διευθύντρια ΥΠΠΟΑ, Νικόλαος Μπίας, εκπρόσωπος του υπουργείου Περιβάλλοντος, Νικόλαος Ντορίζας, εκπρόσωπος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα