Υποδομές στην Ελλάδα

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2023

Ο Βασίλης Χαλκιάς πρώτος αντιπρόεδρος της Παγκόσμιας Ένωσης Αυτοκινητοδρόμων με διόδια

 κείμενο από το ypodomes.com

Ως πρώτος αντιπρόεδρος εξελέγη ο Βασίλης Χαλκίας από την International Bridge, Tunnel and Turnpike Association (IBTTA), την παγκόσμια ένωση για τους ιδιοκτήτες και τους διαχειριστές εγκαταστάσεων διοδίων και τις επιχειρήσεις που εξυπηρετούν τη βιομηχανία διοδίων.

Το νέο συμβούλιο για το 2023 ανακοινώθηκε και θα έχει διάρκεια ένα έτος. Αντιπροσωπεύουν μια ποικιλία μελών φορέων διοδίων, συμπεριλαμβανομένων κρατικών υπηρεσιών και κρατικών και διεθνών φορέων εκμετάλλευσης.

Τα στελέχη αποτελούν την Εκτελεστική Επιτροπή του Διοικητικού Συμβουλίου, η οποία επιβλέπει τις υποθέσεις του Συνδέσμου μεταξύ των συνεδριάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου και εκτελεί άλλες λειτουργίες όπως εξουσιοδοτεί το Διοικητικό Συμβούλιο. Οι Αξιωματικοί του 2023 εξελέγησαν από τα μέλη κατά την 90η Ετήσια Συνάντηση & Έκθεση της IBTTA τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Το νέο συμβούλιο αποτελείται από τα ακόλουθα πρόσωπα:

Πρόεδρος: Andrew Fremier, PE, Αναπληρωτής Εκτελεστικός Διευθυντής της Αρχής Διοδίων Bay Area (BATA) και Αναπληρωτής Εκτελεστικός Διευθυντής, Επιχειρήσεις, της Μητροπολιτικής Επιτροπής Μεταφορών (MTC).
Α' Αντιπρόεδρος: Μπιλ Μ. Χαλκιάς, ΠΕ, Επίτιμος Πρόεδρος της HELLASTRON και Αμέσως Παρελθόν Πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Οδοποιίας (IRF).
Δεύτερος Αντιπρόεδρος: James Hofmann, Εκτελεστικός Διευθυντής/Διευθύνων Σύμβουλος της Αρχής Οδών του Βόρειου Τέξας.
Διεθνής Αντιπρόεδρος: Christophe Boutin, Εκτελεστικός Διευθυντής της ASFA.
Πρόεδρος Αμέσως Παρελθόντος: Diane Gutierrez-Scaccetti, Επίτροπος του Υπουργείου Μεταφορών του Νιου Τζέρσεϊ.

«Το Διοικητικό Συμβούλιο της IBTTA, με επικεφαλής τους αξιωματικούς, είναι υπεύθυνο για τη χάραξη του οράματος και της πορείας της ένωσης», δήλωσε ο Pat Jones, Εκτελεστικός Διευθυντής και Διευθύνων Σύμβουλος της IBTTA.

«Αυτό το όραμα είναι να προωθήσει βελτιώσεις σε ζωτικής σημασίας οδικές υποδομές σε όλο τον κόσμο μέσω βιώσιμων λύσεων χρηματοδότησης, χρηματοδότησης και χρέωσης για τις οποίες είναι γνωστή η βιομηχανία διοδίων. Τώρα περισσότερο από ποτέ χρειαζόμαστε ισχυρή ηγεσία για να προωθήσουμε αυτό το όραμα και είμαστε τυχεροί που έχουμε αξιωματικούς με το πάθος και την τεχνογνωσία να το κάνουν».

Αρκετοί σύμβουλοι επίσης εξελέγησαν για πρώτη φορά ή επανεξελέγη στο διοικητικό συμβούλιο για θητείες που ξεκινούν την 1η Ιανουαρίου 2023:

Amanda Baxter, Transurban (νεοεκλεγείσα)
Jeffrey Miller, West Virginia Parkways Authority (νεοεκλεγείς)
María Moreno, SEOPAN
René Moser, ASFINAG
Lori Silveira, RITBA (νεοεκλεγείσα)
Τιμ Στούρικ, Αρχή Γέφυρας Χιλιάδων Νήσων

Το Διοικητικό Συμβούλιο της IBTTA καθορίζει τη στρατηγική κατεύθυνση της ένωσης, εγκρίνει τα αποτελέσματα της ένωσης που πρέπει να επιτευχθούν και διαβεβαιώνει ότι οι πόροι που απαιτούνται για την επίτευξη των επιθυμητών αποτελεσμάτων είναι διαθέσιμοι και χρησιμοποιούνται αποτελεσματικά. Το Διοικητικό Συμβούλιο περιλαμβάνει πέντε αξιωματικούς και 20 διευθυντές από πρακτορεία και φορείς εκμετάλλευσης διοδίων από όλο τον κόσμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα