Εξελίξεις φαίνετε να έχουμε τις επερχόμενες επεκτάσεις της Αττικό Μετρό. Αναμένουμε τον ανάδοχο για την επέκταση από Χαιδάρι για Πειραιά μήκους 8,1 χλμ με 7 Σταθμούς. Οι εργασίες θα ξεκινήσουν (;) τους πρώτους μήνες του 2008 και θα ολοκληρωθούν εντός του 2013.
Διερευνητικές τομές στο υπέδαφος για την Νέα Γραμμή 4 Άλσος Βείκου- Κέντρο Αθήνας - Μαρούσι. Υπολογίζονται σε περισσότερα από 400 τα σημεία που θα ελεγχθούν προκειμένου να αποφευχθούν αστοχίες κατά τη διάρκεια κατασκευής της νέας αυτής γραμμής.
Τώρα όσον αφορά το πρακτικό μέρος οι μελέτες αναμένεται να ολοκληρωθούν στο τέλος του 2009 οπότε θα πραγματοποιηθεί και ο διαγωνισμός για την ανάθεση κατασκευής της γραμμής.
Χρονοδιαγράμματα προς το παρόν δεν υπάρχουν οπότε ασφαλής πληροφορίες αναμένονται (ελπίζω) στο σύντομο μέλλον.
***Με αφορμή σχόλιο σας ενημερώνω ότι κάθε ανάρτηση που δημοσιεύεται είναι βάσει σοβαρών δημοσιευμάτων ή επίσημων δελτίων τύπου και ανακοινώσεων. Σε καμία περίπτωση αυτή η σελίδα δεν δημοσιεύει αστήρικτα δημοσιεύματα.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
5 σχόλια:
θα ηταν καλο κατα την γνωμη μου να περιοριστουμε σε οτι επισημο προς το παρον υπαρχει και εχει ανακοινωθει απο την πλευρα της πολιτειας.
αυτοι εχουν μελετησει και ξερουν καλα τι κανουν.
ας αφησουμε λοιπον τις
φαντασιωσεις που μονο συγχηση μπορουν να προκαλεσουν και τιποτα αλλο.
Όσον αφορά τη γραμμή Χαϊδάρι-Πειραιάς, αισιόδοξος είμαι για το κομμάτι Χαϊδάρι-Ταμπούρια. Μετά αρχίζουν τα δύσκολα. Για να περάσει η γραμμή κάτω από το σταθμό του ΗΣΑΠ στον Πειραιά, θα πρέπει να βρεθεί κάτω από τη στάθμη της θάλασσας, με αποτέλεσμα να μπάζει νερά. Δεν είμαι μηχανικός, δε γνωρίζω τι λύσεις μπορούν να εφαρμοστούν, όμως οι πιθανότητες διαρροών είναι μεγάλες. Εδώ το συντριβάνι της Ομόνοιας έσταζε μια ζωή στο σταθμό του ΗΣΑΠ μέχρι που καταργήθηκε! Στη συνέχεια η γραμμή θα πρέπει να συνεχίσει στο Δημοτικό Θέατρο και μετά στην Ευαγγελίστρια περνώντας κάτω από πολυκατοικίες. Και εκεί θα υπάρχουν δυσκολίες. Αν δει γραμμή 3 του μετρό το κέντρο του Πειραιά πριν από το 2020 να με φτύσετε.
Αν χάραζα εγώ τη γραμμή θα την πήγαινα από τα Ταμπούρια στη Λεύκα για ανταπόκριση με τον Προαστιακό, μετά στον Κεράνη για ανταπόκριση με τον ΗΣΑΠ και μετά Δημοτικό Θέατρο, Βρυώνη και Χατζηκυριάκειο κάτω από τη φαρδιά οδό Ηρώων Πολυτεχνείου.
Και από τα Ταμπούρια θα έκανα μια διακλάδωση προς Κερατσίνι και στη συνέχεια επιφανειακά μέχρι το Πέραμα.
Σχόλιο από: Τάσος
Τώρα για τη γραμμή 4. Κατ’ αρχή με χαλάει το σχήμα U. Προτιμώ τις ευθείες γραμμές. Εγώ θα την έσπαγα σε δύο γραμμές: Η μία από Γαλάτσι μέχρι Παγκράτι όπως η προγραμματισμένη γραμμή 4 αλλά μετά θα συνέχιζα προς Βύρωνα, Υμηττό, Δάφνη, κέντρο του Αγίου Δημητρίου και Καλαμάκι. Η άλλη από Μαρούσι έως Παγκράτι όπως η προγραμματισμένη γραμμή 4 αλλά μετά θα συνέχιζε κάτω από την Υμηττού μέχρι Νέο Κόσμο, μετά Πλατεία Νέας Σμύρνης και μετά κέντρο Καλλιθέας και σταθμός ΗΣΑΠ Καλλιθέας.
Έτσι θα υπήρχε ισορροπία στην εξυπηρέτηση βόρειων και νότιων προαστίων.
Το μεγάλο πρόβλημα της κατασκευής της γραμμής 4, πέρα από εκείνο της χρηματοδότησης που ελπίζω να επιλυθεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, θα είναι το πέρασμα κάτω από πολυκατοικίες. Αν εξαιρέσουμε το τμήμα που περνάει κάτω από την Κηφησίας, όλη η υπόλοιπη περνάει κάτω από θεμέλια εννιαόροφων πολυκατοικιών. Πολύ φοβάμαι ότι το θέαμα του περιπτέρου της Πανεπιστημίου θα επαληφθεί!
Σχόλιο από: Τάσος
Εγώ πάντως θα πρότεινα στους υπεύθυνους της Αττικό Μετρό και του ΥΠΕΧΩΔΕ να ξεκινήσουν το συντομότερο τον διαγωνισμό για την Γραμμή 4, αλλά παράλληλα να δημιουργηθεί ένα γενικότερο πλάνο ανάπτυξης γραμμών μετρό (οι 4 δεν είναι αρκετές) .
Εαν θεωρήσουμε ότι η γραμμή 4 θα κατασκευαστεί όπως φαίνεται στο χάρτη, προτείνω τη δημιουργία μίας ακόμα γραμμής (5) που θα συνδέει τους εξής σταθμούς ΕΛΑΙΩΝΑΣ(3), ΛΕΩΦ.ΑΘΗΝΩΝ (ΝΕΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΠΙ ΤΗΣ Λ.ΑΘΗΝΩΝ), ΣΤ.ΛΑΡΙΣΗΣ (2), ΒΙΚΤΩΡΙΑ (1), ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ (4), ΠΛ.ΓΚΥΖΗ (ΝΕΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ), ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ (3), ΓΟΥΔΗ (4) και ενδεχόμενη επέκταση προς ΠΑΠΑΓΟΥ. Η Λεωφ. Αλεξάνδρας θα αποσυμφορηθεί κυκλοφοριακά,όπως και το Σύνταγμα αλλά και οι γραμμές 1 και 2 γενικότερα.
Τέλος η γραμμή 4 θα μπορούσε να γίνει κυκλική και να συνδέεται με τον ΗΣΑΠ στο ΗΡΑΚΛΕΙΟ, με τον Προαστιακό στο σταθμό ΗΡΑΚΛΕΙΟ και έπειτα να συνδέεται με το ΜΑΡΟΥΣΙ μέσω Λυκόβρυσης και Πεύκης.
ΠΟΛΥ ΑΡΓΕΙ Η ΓΡΑΜΜΗ 4. ΕΠΙ ΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΜΕΝΗΣ ΧΑΡΑΞΗΣ, ΣΤΑΘΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΠΑΡΝΗΘΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΑΣ ΓΛΥΚΕΡΙΑΣ, Ή ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗΣ(ΤΕΡΜΑ ΤΡΟΛΕΥ 4 ΚΑΙ 9)
Δημοσίευση σχολίου