Ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος είναι σίγουρα ένα έργο σε εξέλιξη ακόμα. Οι απαιτήσεις από το επιβατικό κοινό μικρές καθώς τα δρομολόγια είναι πολύ αραιά και πολλές φορές με προβλήματα λόγω των συχνών έργων που πραγματοποιούνται στις γραμμές του Προαστιακού αλλά και στη βασική γραμμή που την μοιράζεται με τον ΟΣΕ. Οι Υπεύθυνοι του Προαστιακού τώρα προσπαθούν μέσω ενός επανασχεδιασμού των δρομολογίων του να το καταστήσουν περισσότερο ελκυστικό στο κοινό και να προσθέσουν φυσικά περισσότερους επιβάτες στα βαγόνια τους.
Συγκριτικά με άλλες πόλεις που διαθέτουν Προαστιακό Σιδηρόδρομο η Αθήνα μάλλον είναι η πόλη με τα πιο ισχνά αποτελέσματα σε επιβάτες, τρένα και δρομολόγια καθώς ουσιαστικά ο Προαστιακός ακόμη προσπαθεί να ολοκληρώσει τη βασική του γραμμή η οποία κατασκευάζεται τα τελευταία χρόνια. Οι γραμμές είναι ανολοκλήρωτες και μετά το 2011-2012 θα μιλάμε για πραγματικό δίκτυο του Προαστιακού Σιδηρόδρομου. Αυτές τις μέρες ολοκληρώθηκε ένα από τα τμήματα που εκτελούνταν έργα και τα δρομολόγια τροποποιούνται με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.
Συγκεκριμένα: Καθιερώνονται 3 συνδέσεις
-Πειραιάς - Κιάτο - Πειραιάς (όπου θα πραγματοποιείται ένα δρομολόγιο ανά ώρα και ανά κατεύθυνση). Το συγκεκριμένο δρομολόγιο θα είναι πλέον ταχύτερο κατά 21 λεπτά (περίπου 80 λεπτά από την Αθήνα μέχρι το Κιάτο)
-Άνω Λιόσια - Νερατζιώτισσα - Άνω Λιόσια (δύο δρομολόγια ανά ώρα και ανά κατεύθυνση).
-Νερατζιώτισσα - Αεροδρόμιο - Νερατζιώτισσα (τέσσερα δρομολόγια ανά ώρα και ανά κατεύθυνση).
Η ελπίδα των υπευθύνων με αυτά τα νέα δρομολόγια είναι να μειωθεί ο χρόνος αναμονής των επιβατών τουλάχιστον στο αστικό τμήμα αφού τα τακτικά δρομολόγια θα πλέον ανά 15 λεπτά.
Στο τμήμα Νερατζιότισσα -Αεροδρόμιο θα υπάρχουν μόνο ηλεκτροκίνητα τρένα τα οποία καλούνται εκτός από την εξυπηρέτηση αυτών που προτιμούν τον Προαστιακό στο συγκεκριμένο δρομολόγιο την πρόσθεση και αυτών που χρησιμοποιούσαν τη γραμμή Αεροδρομίου του Μετρό καθώς η γραμμή πρόκειται τις επόμενες μέρες να σταματήσει να λειτουργεί από την Εθνική Άμυνα λόγω κατασκευής του Σταθμού Αγία Παρασκευή..
Ο Προαστιακός θέλει ακόμα τον χρόνο του αν και δικαίως οι επιβάτες γκρινιάζουν καθώς ένα έργο όταν ξεκινά θα πρέπει να είναι εύρυθμη τόσο η λειτουργία του όσο και η αξιοπιστία του, καθώς όταν οι επιβάτες απογοητεύονται θα ερευνήσουν άλλους τρόπους μετακίνησης. Η σειρά προτεραιότητας είναι: αξιοπιστία στα δρομολόγια, εξυπηρέτηση στους σταθμούς , σύγχρονα τρένα, σωστή ενημέρωση για τις αλλαγές που γίνονται από καιρό σε καιρό.
Ο Προαστιακός είναι ένας οργανισμός σε εξέλιξη που πολλές φορές μας έχει απογοητεύσει και ελπίζουμε πως από δω και πέρα αυτό θα αντιστραφεί και η χρήση του θα γίνει καθημερινή συνήθεια σε πολλούς από μας.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
Έχω μια απλή πρόταση για τον Προαστιακό, χωρίς μεγάλο κόστος. Δεν την έχω διαβάσει από άλλον, οπότε τη διατυπώνω εγώ.
Στο μεσοδιάστημα ανάμεσα στους σταθμούς Παιανία/Κάντζα και Κορωπί και συγκριμένα στον κόμβο 19 της Αττικής Οδού θα μπορούσε να γίνει νέος σταθός. Ο σταθμός θα εξυπηρετεί τα Σπάτα και την Παιανία. Ο τωρινός σταθμός Παιανία/Κάντζα μόνο στο όνομα έχει σχέση με Παιανία. Σε συνδυασμό με μια γραμμή διαδημοτικού λεωφορείου Σπάτα- Παιανία- Σπάτα οι δυο πόλεις θα εξυπηρετούνται θαυμάσια από τον Προαστιακό, που τώρα απλώς περνά μακριά τους. Απλή και φτηνή ιδέα, άμεσα εφαρμόσιμη.
Μια διόρθωση στο προηγούμενο: Στον κόμβο 18 της Αττικής οδού.
Δημοσίευση σχολίου