Υποδομές στην Ελλάδα

Σάββατο 28 Ιουνίου 2008

Σχόλια επισκεπτών Ιουνίου 08-Νο2

Ανώνυμος είπε...
Ελπίζω και εύχομαι τα περισσότερα από αυτά τα έργα και ιδίως στις πόλεις της περιφέρειας να υλοποιηθούν αν και στην Ελλάδα ισχύει το "όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι" μιας και μετά το 2013 θα περιοριστούν τα χρήματα που θα λαμβάνουμε από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

12 Ιούνιος 2008 6:33 μμ

Ανώνυμος είπε...
Βασικά τα μόνα χιλιόμετρα που είναι πιο ασφαλή από τα υπόλοιπα είναι οι παρακάμψεις των Χανίων - Ρεθύμνου - Ηρακλείου και κάποιο μέρος από Ηράκλειο προς Άγιο. Αυτό το τελευταίο κομμάτι έχει μεν τσιμεντένια νησίδα αλλά έχει χάραξη λούνα πάρκ. Ακολουθεί το φυσικό ανάγλυφο αλλά είναι μια σκάλα χειρότερο από τις στροφές της Υλίκης

5 Ιούνιος 2008 11:34 πμ
Ανώνυμος είπε...
Η οδος κατ ευφημισμό καλούμενη Εθνική Οδός άρχισε να κατασκευάζεται στα μέσα της δεκαετίας το '60 και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα!Τι ακριβώς λοιπόν εννοείς (είναι ήδη κατασκευασμενο όλο σχεδόν το τμήμα μεταξύ Αγ. Νικολάου και Καστέλιου Κισσάμου (μετά τα Χανιά)).Διαπλάτυνση του υπάρχοντος δρόμου ή κατασκευή νέου με νησίδα και προδιαγραφές αυτοκινητόδρομου;Ευχαριστώ

9 Ιούνιος 2008 1:45 πμ

Ανώνυμος είπε...
Σε συνέχεια του από τις 11 Ιουνίου σχολιό μου θα ήθελα να προσθέσω ότι στη διαδρομή Κόρινθος-Πάτρα τα πρώτα 20 χιλιόμετρα έως το Κιάτο θα γίνουν με 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση σύν ΛΕΑ και από το Κιάτο έως τον κόμβο των Αραχωβίτικων θα γίνει με 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση όπου η 3η λωρίδα θα είναι η διευρυμένη λωρίδα εκτάκτου ανάγκης με πλάτος 3 μέτρα αντί 2,20 και τέλος από τον κόμβο των Αραχωβίτικων έως την είσοδο της Πάτρας θα γίνει με γίνει με 3+1 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση.
Υ.Γ Τώρα το ΥΠΕΧΩΔΕ ομολογεί ότι σκέφτεται να γίνει όλη η διαδρομή από Κόρινθο έως Πάτρα από την αρχή με 3+1 λωρίδες ανά κατεύθυνση αν και θα έπρεπε να είχε σχεδιαστεί από την αρχή έτσι, γιατί κατά την γνώμη μου μπορεί να οδηγήσει σε καθυστερήσεις στην κατασκευή του έργου και πιθανώς σε αύξηση του κόστους που εύχομαι να μην είναι πολύ μεγάλη.

13 Ιούνιος 2008 8:24 μμ

Ανώνυμος είπε...
Πρίν από τρείς ημέρες ο Σουφλιάς επιθεωρώντας τα έργα της Εγαντίας από Ιωάννινα μέχρι Γρεβενά όπου και παραδόθηκε ένα τμήμα 20 χιλόμέτρων στο οποίο περιλαμβανόταν και η σήραγγα Δρίσκου,ανακοίνωσε ότι τα έργα στην Ιόνια Οδό θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο.
Αυτή η ανακοίνωση έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις αναφορές του ΥΠΕΧΩΔΕ που μιλούσε για έναρξη του έργου το καλοκαίρι του 2007 και της κοινοπραξίας (Τέρνα και Ισπανοί)που μιλούσε για Αύγουστο του 2007.
Άρα αν λάβουμε υπόψη ότι η σύμβαση ενεργοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2007,η καθυστέρηση που προκύπτει στην έναρξη των εργασιών είναι 9 μήνες και περισσότερο από τότε που ενεργοποιήθηκε η σύμβαση και πάνω από ένα χρόνο από τις ανακοινώσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ.
Από πληροφορίες που έμαθα πρόσφατα στο κομμάτι από Άρτα έως Ιωάννινα,δεν έχουν ακόμα συντελεστεί οι απαλλοτροιώσεις αφού δεν έχουν καθοριστεί τιμές,ενώ υπάρχει και πρόβλημα με τον Α/Κ Αγίου Δημητρίου έξω από την Άρτα,αφού οι τοπικοί φορείς ζητούν από το ΥΠΕΧΩΔΕ αλλαγή της σχεδιασής του κόμβου,αίτημα που το υπουργείο συζητά.
Υ.Γ Στην περιοδεία του πρό τριημέρου στην Εγνατία ο Σουφλιάς ανακοίνωσε επίσης ότι οι παρακάμψεις Αγρινίου και Άρτας θα παραδωθούν τέλος του 2008 πράγμα για το οποίο έχω σοβαρές αμφιβολίες,για αυτό θα ήθελα από φίλους bloggers που κατοικούν σε Αγρίνιο και Άρτα να μας διαφωτίσουν σχετικά με την πορεία αυτών των έργων.

21 Ιούνιος 2008 5:42 μμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα