Ανώνυμος είπε...
Ελπίζω και εύχομαι τα περισσότερα από αυτά τα έργα και ιδίως στις πόλεις της περιφέρειας να υλοποιηθούν αν και στην Ελλάδα ισχύει το "όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι" μιας και μετά το 2013 θα περιοριστούν τα χρήματα που θα λαμβάνουμε από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
12 Ιούνιος 2008 6:33 μμ
Ανώνυμος είπε...
Βασικά τα μόνα χιλιόμετρα που είναι πιο ασφαλή από τα υπόλοιπα είναι οι παρακάμψεις των Χανίων - Ρεθύμνου - Ηρακλείου και κάποιο μέρος από Ηράκλειο προς Άγιο. Αυτό το τελευταίο κομμάτι έχει μεν τσιμεντένια νησίδα αλλά έχει χάραξη λούνα πάρκ. Ακολουθεί το φυσικό ανάγλυφο αλλά είναι μια σκάλα χειρότερο από τις στροφές της Υλίκης
5 Ιούνιος 2008 11:34 πμ
Ανώνυμος είπε...
Η οδος κατ ευφημισμό καλούμενη Εθνική Οδός άρχισε να κατασκευάζεται στα μέσα της δεκαετίας το '60 και δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα!Τι ακριβώς λοιπόν εννοείς (είναι ήδη κατασκευασμενο όλο σχεδόν το τμήμα μεταξύ Αγ. Νικολάου και Καστέλιου Κισσάμου (μετά τα Χανιά)).Διαπλάτυνση του υπάρχοντος δρόμου ή κατασκευή νέου με νησίδα και προδιαγραφές αυτοκινητόδρομου;Ευχαριστώ
9 Ιούνιος 2008 1:45 πμ
Ανώνυμος είπε...
Σε συνέχεια του από τις 11 Ιουνίου σχολιό μου θα ήθελα να προσθέσω ότι στη διαδρομή Κόρινθος-Πάτρα τα πρώτα 20 χιλιόμετρα έως το Κιάτο θα γίνουν με 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση σύν ΛΕΑ και από το Κιάτο έως τον κόμβο των Αραχωβίτικων θα γίνει με 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση όπου η 3η λωρίδα θα είναι η διευρυμένη λωρίδα εκτάκτου ανάγκης με πλάτος 3 μέτρα αντί 2,20 και τέλος από τον κόμβο των Αραχωβίτικων έως την είσοδο της Πάτρας θα γίνει με γίνει με 3+1 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση.
Υ.Γ Τώρα το ΥΠΕΧΩΔΕ ομολογεί ότι σκέφτεται να γίνει όλη η διαδρομή από Κόρινθο έως Πάτρα από την αρχή με 3+1 λωρίδες ανά κατεύθυνση αν και θα έπρεπε να είχε σχεδιαστεί από την αρχή έτσι, γιατί κατά την γνώμη μου μπορεί να οδηγήσει σε καθυστερήσεις στην κατασκευή του έργου και πιθανώς σε αύξηση του κόστους που εύχομαι να μην είναι πολύ μεγάλη.
13 Ιούνιος 2008 8:24 μμ
Ανώνυμος είπε...
Πρίν από τρείς ημέρες ο Σουφλιάς επιθεωρώντας τα έργα της Εγαντίας από Ιωάννινα μέχρι Γρεβενά όπου και παραδόθηκε ένα τμήμα 20 χιλόμέτρων στο οποίο περιλαμβανόταν και η σήραγγα Δρίσκου,ανακοίνωσε ότι τα έργα στην Ιόνια Οδό θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο.
Αυτή η ανακοίνωση έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις αναφορές του ΥΠΕΧΩΔΕ που μιλούσε για έναρξη του έργου το καλοκαίρι του 2007 και της κοινοπραξίας (Τέρνα και Ισπανοί)που μιλούσε για Αύγουστο του 2007.
Άρα αν λάβουμε υπόψη ότι η σύμβαση ενεργοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2007,η καθυστέρηση που προκύπτει στην έναρξη των εργασιών είναι 9 μήνες και περισσότερο από τότε που ενεργοποιήθηκε η σύμβαση και πάνω από ένα χρόνο από τις ανακοινώσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ.
Από πληροφορίες που έμαθα πρόσφατα στο κομμάτι από Άρτα έως Ιωάννινα,δεν έχουν ακόμα συντελεστεί οι απαλλοτροιώσεις αφού δεν έχουν καθοριστεί τιμές,ενώ υπάρχει και πρόβλημα με τον Α/Κ Αγίου Δημητρίου έξω από την Άρτα,αφού οι τοπικοί φορείς ζητούν από το ΥΠΕΧΩΔΕ αλλαγή της σχεδιασής του κόμβου,αίτημα που το υπουργείο συζητά.
Υ.Γ Στην περιοδεία του πρό τριημέρου στην Εγνατία ο Σουφλιάς ανακοίνωσε επίσης ότι οι παρακάμψεις Αγρινίου και Άρτας θα παραδωθούν τέλος του 2008 πράγμα για το οποίο έχω σοβαρές αμφιβολίες,για αυτό θα ήθελα από φίλους bloggers που κατοικούν σε Αγρίνιο και Άρτα να μας διαφωτίσουν σχετικά με την πορεία αυτών των έργων.
21 Ιούνιος 2008 5:42 μμ
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου