Συνέχεια έχουμε στις ακυρώσεις διαγωνισμών. Οι Νέοι Αυτοκινητόδρομοι Αττικής είναι το επόμενο θύμα καθώς η νέα ηγεσία του Υπουργείου αποφάνθηκε ότι πρόκειται για έργο φάντασμα.
Μιλάμε για ένα τεράστιο έργο που ακυρώνεται που πολύ πιθανό είναι να έχει τα προβλήματα του. Πλέον ο Υπουργός Υποδομών Κός Ρέππας "ευχήθηκε" σε ένα χρόνο να είμαστε έτοιμοι για την επανά-δημοπράτηση τη δεύτερη κατά σειρά σε ένα διαγωνισμό που βγήκε στην επιφάνεια το 2001!!!
Το επόμενο μεγάλο έργο -ίσως το μεγαλύτερο μεταπολεμικά έργο της Κρήτης- το Αεροδρόμιου Ηρακλείου στο Καστέλι που θα αντικαταστήσει το υπάρχων επικίνδυνο Αεροδρόμιο της πόλης θα πρέπει να περιμένουμε κάποιους μήνες ακυρώνοντας ουσιαστικά και αυτό το έργο καθώς υπάρχουν κάποιες ελλείψεις.
Είναι δύο από τα μεγαλύτερα αναπτυξιακά έργα της δεκαετίας που έρχεται και τα μαντάτα είναι πάρα πολύ δυσάρεστα καθώς η οικονομική κρίση σαφέστατα πλέον επηρεάζει την αναπτυξιακή πορεία της χώρας και δεν αφήνει περιθώρια για μεγάλες προσδοκίες.
Με κείνα και με τα άλλα έργα δεν παράγονται όμως. Όλα μετατίθενται για το μέλλον και κανένας δεν είναι σίγουρος για το τι θα γίνει με τα έργα του ΕΣΠΑ. Ίσως να περιμένουμε να δούμε. Θα χρεοκοπήσουμε; Δεν θα χρεοκοπήσουμε; Αν και υπάρχει δέσμευση για αύξηση των κονδυλίων των δημοσίων επενδύσεων μέχρι τώρα δεν φαίνεται κάτι τέτοιο.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
10 σχόλια:
Ο Ρέππας πήρε τη σωστή απόφαση για τους αυτοκινητοδρόμους Αττικής. Το σχέδιο Σουφλιά ήταν επιζήμιο για το περιβάλλον και άχρηστο για το κυκλοφοριακό στο μεγαλύτερο μέρος του. Το μόνο κομμάτι που θα ανακουφίσει την κίνηση στο λεκανοπέδιο είναι από την παραλία μέχρι την Καισαριανή και αυτό είναι που πρέπει να προωθηθεί. Όμως πρέπει να δοθεί μεγάλη προσοχή στη διαδρομή. Ο Υμηττός πρέπει να αφεθεί στην ησυχία του. Καλύτερα είναι να περάσει κάτω από κατοικημένες περιοχές. Η Ηλιούπολη διαθέτει δρόμους μεγάλου πλάτους που μπορούν να φιλοξενήσουν σήραγγες από κάτω. Επίσης ο αυτοκινητόδρομος πρέπει να μην παρουσιάζει μεγάλες κλίσεις, αφού ο περισσότερος κόσμος έχει αυτοκίνητα μικρού κυβισμού που δεν μπορούν να τρέξουν στις ανηφόρες. Καλύτερο είναι να τον αναλάβει η εταιρία της Αττικής Οδού, για να μην πληρώνουν οι χρήστες 2 φορές διόδια. Όσο για τη σήραγγα μέσω του Υμηττού, την προτιμώ να καταλήγει από το Κορωπί στην Τερψιθέα Γλυφάδας και όχι στο Βύρωνα. Αν το ΠΑΣΟΚ φτιάξει αυτό το δρόμο όπως τον θέλω, έχει εξασφαλίσει 1 ψήφο στις επόμενες εκλογές!
Μετροφιλε εισαι 100% σωστος! Συμφωνω πληρως οτι το μονο αναγκαιο κομματι που θα ανακουφίσει την κίνηση στο λεκανοπέδιο είναι από την παραλία μέχρι την Καισαριανή. Για τα αλλα τμηματα εξαρχης ειχα επιφυλαξεις και ηθελα τα κονδυλια να πανε σε Μετρο - Τραμ, το ζητημα ειναι ομως, τα ακυρωσαν γιαυτο (δεν τα θεωρησαν αναγκαια) η γιατι χρεωκοπησαμε και δεν υπαρχουν λεφτα για την ελληνικη συγχρηματοδοτηση, οποτε
μας τα ακυρωσε η Ευρωπαϊκη Ενωση???? Κε Καραγιαννη μηπως μπορειτε να μας εημερωσετε σχετικα???? Η και οποιος αλλος ξερει.
Η Ηλιούπολη οντως διαθέτει δρόμους μεγάλου πλάτους που μπορούν να φιλοξενήσουν σήραγγες από κάτω. Αρα αντι να πληρωνουμε για μετροποντικες, καλυτερα να σκαφτουν με εκσκαφεις και να "ταπωθουν" με την ολοκληρωση - μεθοδος cut and cover, η οποια θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει και για ενδεχομενες νεες Γραμμες Μετρο στο μελλον, ωστε να μην ξαναπληρωσουμε τοσα κονδυλια.
Μετροφιλος ΚΑΙ Τραμοφιλος
Σορυ, ενημερωσετε ηθελα να πω! Αν καποιος γνωριζει, να μας ενημερωσει γιατι ακριβως ακυρωθηκαν, ειναι καθοριστικο το ζητημα!
Υπαρχει βεβαια και ενα τριτο ΦΡΙΚΤΟ ενδεχομενο, να εδειξαν φτηνο λαϊκισμο του τυπου: "ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΛΛΟΣ, ΕΓΩ ΤΑ ΑΚΥΡΩΝΩ ΟΛΑ" !!!!!!!! αλλα αυτο ειναι ΤΟΣΟ ΦΡΙΚΤΟ που ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΟΥΤΕ ΚΑΝ να το σκεφτομαι ως πιθανοτητα!!!!!!!!
Μετροφιλος ΚΑΙ Τραμοφιλος
Μα αυτός ακριβώς είναι ο λόγος της ακύρωσης γιά να δοθούν στους σωστούς "ευγνώμονες" εργολάβους .
Παλιά μας τέχνη κόσκινο .
Συμφωνώ με Μετρόφιλο
Το ζωτικό κομμάτι ήταν από παραλιακή μέχρι Καισαριανή για να ενωθεί η υπάρχουσα Αττική Οδός με την Παραλιακή και να δημιουργηθεί ένα μεγάλος οδικός δαχτύλιος για να κινούνται τα οχήματα εκτός του κέντρου και των όμορων δήμων.
Και αν ποτέ γίνει η περιφερειακή Αιγάλεω θα ανακουφίσει και άλλο την κατάσταση.
Επίσης η Σήραγγα Υμηττού χρειαζόταν έστω και με επαναχάραξη καθώς η λύση της Βάρης Κορωπίου για τους κατοίκους Νοτίων Προαστίων και Πειραιώς είναι το λιγότερο γελοία.
Τα υπόλοιπα χρήματα έπρεπε να δοθούν σε επεκτάσεις του μετρό.
Τέλος το πολύπαθο νησάκι μου θα μείνει ως φαίνεται με τους δρόμους και τα αεροδρόμια της Χούντας. Θα καταλήξουμε εν έτει 2010 να ευλογούμε και να ευχαριστούμε τη Χούντα για το υπάρχον ΒΟΑΚ και το Αεροδρόμιο Ηρακλείου αλλιώς το νησί θα ήταν ακόμα στο μεσαίωνα.
Ειναι τελειως γελοιος ο ανθρωπος...Ακουστε τι ειπε απο την ιστοσελιδα του υπουργειου, αφου ακυρωσε ολα τα εργα!
Το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σε απάντηση ανακοίνωσης του Γραφείου Τύπου της Ν.Δ., τονίζει: Δεν θα μιμηθούμε την Κυβέρνηση της ΝΔ, η οποία όταν ανέλαβε την εξουσία τον Μάρτιο του 2004 ακύρωσε όλους τους διαγωνισμούς που ήταν σε εξέλιξη και έκανε πάνω από ενάμιση χρόνο να δημοπρατήσει νέο έργο, ενώ μετέθεσε την ολοκλήρωση των δημοπρασιών για τους αυτοκινητόδρομους κατά τρία χρόνια για να δώσει στα έργα αυτά το κομματικό χρώμα.
Εσυ τι εκανες Δημητρακη??? Δεν τα ακυρωσες???
ΥΠΟΚΡΙΤΗ!
Παιδια ας ειμαστε ρεαλιστες. Αν αυτη τη στιγμη η Ελλαδα εχει μια ραχοκοκκαλια και υποδομη το οφειλει στα εργα της Χουντα και της επταετιας. Ηταν μια περιοδος χωρις κομματικο χρωμα και "δικους" μας εργολαβους που τα εργα τα εκανε η Μομα.
Αν απο το 1974 μεχρι σημερα εχουμε το Κορινθο-Πατρα, το υπολοιπο παλαιο κομματι της Παθε, αρκετους δρομους ανα την Ελλαδα τους οφειλουμε σε εκεινη την περιοδο. Δυστυχως ειναι για κλαματα. Η Αθηνα απεκτησε το πρωτο υπογειο παρκινγκ της στην Κλαυθμωνος επι χουντας σε χρονο dt και τα υπολοιπα παρκινγκ επι μεταπολιτευσης χρειαστηκαν πολλαπλασιους χρονους, υπερτιμολογησεις κτλ.
Με μια Αττικη Οδο, ενα Κορινθο-Αθηνα, μια Εγνατια και ενα Ριο-Αντιριο δεν θωρακιζεις την Ελλαδα με υποδομες. Ξεβρακωτοι ειμαστε απο δρομους, γεφυρια, λιμανια και αεροδρομια.
Και καθε 4 χρονια που αλλαζει κυβερνηση παγωνουν τα παντα για 1,5 χρονο και ακυρωνονται. Αλλα τετοιος κ@λολαος ειμαστε. Εμεις φταιμε που ψηφιζουμε ολους αυτους, εμεις φταιμε που δεν απαιτουμε εργα και υποδομες.
Τι ειναι προτιμοτερο να δωσεις φιλολαικα 200 ευρω σημερα σε καθε χαμηλομισθο αλλα μετα γιοκ ή να επενδυσεις χρηματα στις ζωτικες υποδομες που (α) θα τονωσουν την οικονομια μεσω των κατασκευων και (β) οι υποδομες μενουν και χρησιμοποιουνται απο τις επομενες γενιες διευκολυνοντας τη ζωη τους.
Τα 200ευρα ομως χανονται.
Οι Έλληνες πολιτικάντηδες έχουν μια τελευταίας ευκαιρία ευκαιρία να διασωθούν από την πανευρωπαϊκή και διεθνή κατακραυγή, το παγκόσμιο ρεζίλι. Αυτό θα κρατήσει ως και την είσοδο των Δυτικών Βαλκανίων στην Ε.Ε.. Τότε θα μας προσπεράσει και η τελευταία Αλβανία. Αλίμονο τότε στους Γιωργάκη δες, τους Κωστάκη δες, τις Ντόρες και τους Αντώνηδες που θα βρεθούν στο δρόμο της μήνης του λαού. Η χούντα τη είχε χρυσή ευκαιρία να βάλει την οικονομία σε μια τάξη. Αλλά και αυτή πέταξε ένα σωρό χρήματα σε παροχή θαλασσοδανείων, για να αποκτήσει κάποιο έρεισμα στα μάτια του κόσμου. Η ενεργειακή κρίση του 73 και αποδέσμευση του $ από τον χρυσό το 1970, την έφερε μπροστά σε τεράστια αδιέξοδα...Οι δήθεν δημοκρατικές κυβερνήσεις που ακολούθησαν στήριξαν την ύπαρξή τους μόνο σε ρουσφέτια και εξυπηρετήσεις κατασπαταλώντας όλα τα χρήματα, δανεικά και μη. Σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες οι πολιτικοί έβαζαν το δάκτυλο στο "μέλι", άφησαν όμως κάτι στην πατρίδα τους. Στην Ελλάδα δεν άφησαν τίποτα. Ο επανασχεδιασμός γίνεται ώστε 1.να χαθεί χρόνος ώστε να μην προλαβαίνουμε και από 10 έργα να γίνει το 1/2, 2.να δοθούν τα έργα σε εργολάβους που θα στηρίξουν με κάποια σοβαρή αντιπαροχή στην κυβέρνηση το εκάστοτε κόμμα, 3.να πάμε σε όσο το δυνατόν περισσότερες περιπτώσεις σε απευθείας ανάθεσης. Όσον αφορά τη δημόσια διαβούλευση το είδαμε στην επιλογή των περιφερειαρχών. Επελέγησαν κομματικά στελέχη που απέτυχαν να εκλεγούν. Όσο για την εξέταση των βιογραφικών...τι 'χες Γιάννη, τι 'χα πάντα!
gkiaour sixthr
Το ΠΑΣΟΚ στην Κρήτη παίρνει το μεγαλύτερο ποσοστό σε όλη την Ελλάδα τα τελευταία 35 χρόνια και πέρα από δύο νοσοκομεία ποιά έργα έχει προωθήσει στο νησί στα 20 και χρόνια που κυβερνά;
Το αεροδρόμιο στο Καστέλλι το ακύρωσε!!!
Τον ΒΟΑΚ, φοβερή σκοτώστρα όπως είναι σήμερα, δεν τον προωθεί άμεσα.
Καλά, για μελέτη σκοπιμότητας περί σιδηροδρόμου, ούτε λόγος.
Ακόμη, με τα απορρίμματα των νομών Ρεθύμνης, Ηρακλείου και Λασιθίου τι θα γίνει; Θα προωθηθεί η θανατηφόρος λύση της καύσης ή θα γίνουν εργοστάσια κομποστοποίησης ανά νομό όπως στα Χανιά;
Με αιολικά πάρκα κλπ, "πράσινη ανάπτυξη" γενικά στο νησί;
Θεωρούν φαίνεται τους Κρήτες "δεδομένους" και δεν προχωρούν το παραμικρό. Αμ δε...
Δημοσίευση σχολίου