Υποδομές στην Ελλάδα

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

Nέοι Αυτοκινητόδρομοι -Αεροδρόμιο Ηρακλείου- Ακύρωση διαγωνισμών

Συνέχεια έχουμε στις ακυρώσεις διαγωνισμών. Οι Νέοι Αυτοκινητόδρομοι Αττικής είναι το επόμενο θύμα καθώς η νέα ηγεσία του Υπουργείου αποφάνθηκε ότι πρόκειται για έργο φάντασμα.
Μιλάμε για ένα τεράστιο έργο που ακυρώνεται που πολύ πιθανό είναι να έχει τα προβλήματα του. Πλέον ο Υπουργός Υποδομών Κός Ρέππας "ευχήθηκε" σε ένα χρόνο να είμαστε έτοιμοι για την επανά-δημοπράτηση τη δεύτερη κατά σειρά σε ένα διαγωνισμό που βγήκε στην επιφάνεια το 2001!!!
Το επόμενο μεγάλο έργο -ίσως το μεγαλύτερο μεταπολεμικά έργο της Κρήτης- το Αεροδρόμιου Ηρακλείου στο Καστέλι που θα αντικαταστήσει το υπάρχων επικίνδυνο Αεροδρόμιο της πόλης θα πρέπει να περιμένουμε κάποιους μήνες ακυρώνοντας ουσιαστικά και αυτό το έργο καθώς υπάρχουν κάποιες ελλείψεις.
Είναι δύο από τα μεγαλύτερα αναπτυξιακά έργα της δεκαετίας που έρχεται και τα μαντάτα είναι πάρα πολύ δυσάρεστα καθώς η οικονομική κρίση σαφέστατα πλέον επηρεάζει την αναπτυξιακή πορεία της χώρας και δεν αφήνει περιθώρια για μεγάλες προσδοκίες.
Με κείνα και με τα άλλα έργα δεν παράγονται όμως. Όλα μετατίθενται για το μέλλον και κανένας δεν είναι σίγουρος για το τι θα γίνει με τα έργα του ΕΣΠΑ. Ίσως να περιμένουμε να δούμε. Θα χρεοκοπήσουμε; Δεν θα χρεοκοπήσουμε; Αν και υπάρχει δέσμευση για αύξηση των κονδυλίων των δημοσίων επενδύσεων μέχρι τώρα δεν φαίνεται κάτι τέτοιο.

10 σχόλια:

Μετρόφιλος είπε...

Ο Ρέππας πήρε τη σωστή απόφαση για τους αυτοκινητοδρόμους Αττικής. Το σχέδιο Σουφλιά ήταν επιζήμιο για το περιβάλλον και άχρηστο για το κυκλοφοριακό στο μεγαλύτερο μέρος του. Το μόνο κομμάτι που θα ανακουφίσει την κίνηση στο λεκανοπέδιο είναι από την παραλία μέχρι την Καισαριανή και αυτό είναι που πρέπει να προωθηθεί. Όμως πρέπει να δοθεί μεγάλη προσοχή στη διαδρομή. Ο Υμηττός πρέπει να αφεθεί στην ησυχία του. Καλύτερα είναι να περάσει κάτω από κατοικημένες περιοχές. Η Ηλιούπολη διαθέτει δρόμους μεγάλου πλάτους που μπορούν να φιλοξενήσουν σήραγγες από κάτω. Επίσης ο αυτοκινητόδρομος πρέπει να μην παρουσιάζει μεγάλες κλίσεις, αφού ο περισσότερος κόσμος έχει αυτοκίνητα μικρού κυβισμού που δεν μπορούν να τρέξουν στις ανηφόρες. Καλύτερο είναι να τον αναλάβει η εταιρία της Αττικής Οδού, για να μην πληρώνουν οι χρήστες 2 φορές διόδια. Όσο για τη σήραγγα μέσω του Υμηττού, την προτιμώ να καταλήγει από το Κορωπί στην Τερψιθέα Γλυφάδας και όχι στο Βύρωνα. Αν το ΠΑΣΟΚ φτιάξει αυτό το δρόμο όπως τον θέλω, έχει εξασφαλίσει 1 ψήφο στις επόμενες εκλογές!

Ανώνυμος είπε...

Μετροφιλε εισαι 100% σωστος! Συμφωνω πληρως οτι το μονο αναγκαιο κομματι που θα ανακουφίσει την κίνηση στο λεκανοπέδιο είναι από την παραλία μέχρι την Καισαριανή. Για τα αλλα τμηματα εξαρχης ειχα επιφυλαξεις και ηθελα τα κονδυλια να πανε σε Μετρο - Τραμ, το ζητημα ειναι ομως, τα ακυρωσαν γιαυτο (δεν τα θεωρησαν αναγκαια) η γιατι χρεωκοπησαμε και δεν υπαρχουν λεφτα για την ελληνικη συγχρηματοδοτηση, οποτε
μας τα ακυρωσε η Ευρωπαϊκη Ενωση???? Κε Καραγιαννη μηπως μπορειτε να μας εημερωσετε σχετικα???? Η και οποιος αλλος ξερει.

Η Ηλιούπολη οντως διαθέτει δρόμους μεγάλου πλάτους που μπορούν να φιλοξενήσουν σήραγγες από κάτω. Αρα αντι να πληρωνουμε για μετροποντικες, καλυτερα να σκαφτουν με εκσκαφεις και να "ταπωθουν" με την ολοκληρωση - μεθοδος cut and cover, η οποια θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει και για ενδεχομενες νεες Γραμμες Μετρο στο μελλον, ωστε να μην ξαναπληρωσουμε τοσα κονδυλια.

Μετροφιλος ΚΑΙ Τραμοφιλος

Ανώνυμος είπε...

Σορυ, ενημερωσετε ηθελα να πω! Αν καποιος γνωριζει, να μας ενημερωσει γιατι ακριβως ακυρωθηκαν, ειναι καθοριστικο το ζητημα!

Υπαρχει βεβαια και ενα τριτο ΦΡΙΚΤΟ ενδεχομενο, να εδειξαν φτηνο λαϊκισμο του τυπου: "ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΑΛΛΟΣ, ΕΓΩ ΤΑ ΑΚΥΡΩΝΩ ΟΛΑ" !!!!!!!! αλλα αυτο ειναι ΤΟΣΟ ΦΡΙΚΤΟ που ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΟΥΤΕ ΚΑΝ να το σκεφτομαι ως πιθανοτητα!!!!!!!!

Μετροφιλος ΚΑΙ Τραμοφιλος

Ανώνυμος είπε...

Μα αυτός ακριβώς είναι ο λόγος της ακύρωσης γιά να δοθούν στους σωστούς "ευγνώμονες" εργολάβους .
Παλιά μας τέχνη κόσκινο .

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με Μετρόφιλο

Το ζωτικό κομμάτι ήταν από παραλιακή μέχρι Καισαριανή για να ενωθεί η υπάρχουσα Αττική Οδός με την Παραλιακή και να δημιουργηθεί ένα μεγάλος οδικός δαχτύλιος για να κινούνται τα οχήματα εκτός του κέντρου και των όμορων δήμων.

Και αν ποτέ γίνει η περιφερειακή Αιγάλεω θα ανακουφίσει και άλλο την κατάσταση.

Επίσης η Σήραγγα Υμηττού χρειαζόταν έστω και με επαναχάραξη καθώς η λύση της Βάρης Κορωπίου για τους κατοίκους Νοτίων Προαστίων και Πειραιώς είναι το λιγότερο γελοία.

Τα υπόλοιπα χρήματα έπρεπε να δοθούν σε επεκτάσεις του μετρό.

Τέλος το πολύπαθο νησάκι μου θα μείνει ως φαίνεται με τους δρόμους και τα αεροδρόμια της Χούντας. Θα καταλήξουμε εν έτει 2010 να ευλογούμε και να ευχαριστούμε τη Χούντα για το υπάρχον ΒΟΑΚ και το Αεροδρόμιο Ηρακλείου αλλιώς το νησί θα ήταν ακόμα στο μεσαίωνα.

Ανώνυμος είπε...

Ειναι τελειως γελοιος ο ανθρωπος...Ακουστε τι ειπε απο την ιστοσελιδα του υπουργειου, αφου ακυρωσε ολα τα εργα!

Το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σε απάντηση ανακοίνωσης του Γραφείου Τύπου της Ν.Δ., τονίζει: Δεν θα μιμηθούμε την Κυβέρνηση της ΝΔ, η οποία όταν ανέλαβε την εξουσία τον Μάρτιο του 2004 ακύρωσε όλους τους διαγωνισμούς που ήταν σε εξέλιξη και έκανε πάνω από ενάμιση χρόνο να δημοπρατήσει νέο έργο, ενώ μετέθεσε την ολοκλήρωση των δημοπρασιών για τους αυτοκινητόδρομους κατά τρία χρόνια για να δώσει στα έργα αυτά το κομματικό χρώμα.

Εσυ τι εκανες Δημητρακη??? Δεν τα ακυρωσες???

ΥΠΟΚΡΙΤΗ!

Ανώνυμος είπε...

Παιδια ας ειμαστε ρεαλιστες. Αν αυτη τη στιγμη η Ελλαδα εχει μια ραχοκοκκαλια και υποδομη το οφειλει στα εργα της Χουντα και της επταετιας. Ηταν μια περιοδος χωρις κομματικο χρωμα και "δικους" μας εργολαβους που τα εργα τα εκανε η Μομα.

Αν απο το 1974 μεχρι σημερα εχουμε το Κορινθο-Πατρα, το υπολοιπο παλαιο κομματι της Παθε, αρκετους δρομους ανα την Ελλαδα τους οφειλουμε σε εκεινη την περιοδο. Δυστυχως ειναι για κλαματα. Η Αθηνα απεκτησε το πρωτο υπογειο παρκινγκ της στην Κλαυθμωνος επι χουντας σε χρονο dt και τα υπολοιπα παρκινγκ επι μεταπολιτευσης χρειαστηκαν πολλαπλασιους χρονους, υπερτιμολογησεις κτλ.

Με μια Αττικη Οδο, ενα Κορινθο-Αθηνα, μια Εγνατια και ενα Ριο-Αντιριο δεν θωρακιζεις την Ελλαδα με υποδομες. Ξεβρακωτοι ειμαστε απο δρομους, γεφυρια, λιμανια και αεροδρομια.

Και καθε 4 χρονια που αλλαζει κυβερνηση παγωνουν τα παντα για 1,5 χρονο και ακυρωνονται. Αλλα τετοιος κ@λολαος ειμαστε. Εμεις φταιμε που ψηφιζουμε ολους αυτους, εμεις φταιμε που δεν απαιτουμε εργα και υποδομες.

Τι ειναι προτιμοτερο να δωσεις φιλολαικα 200 ευρω σημερα σε καθε χαμηλομισθο αλλα μετα γιοκ ή να επενδυσεις χρηματα στις ζωτικες υποδομες που (α) θα τονωσουν την οικονομια μεσω των κατασκευων και (β) οι υποδομες μενουν και χρησιμοποιουνται απο τις επομενες γενιες διευκολυνοντας τη ζωη τους.

Τα 200ευρα ομως χανονται.

τρενονανής είπε...

Οι Έλληνες πολιτικάντηδες έχουν μια τελευταίας ευκαιρία ευκαιρία να διασωθούν από την πανευρωπαϊκή και διεθνή κατακραυγή, το παγκόσμιο ρεζίλι. Αυτό θα κρατήσει ως και την είσοδο των Δυτικών Βαλκανίων στην Ε.Ε.. Τότε θα μας προσπεράσει και η τελευταία Αλβανία. Αλίμονο τότε στους Γιωργάκη δες, τους Κωστάκη δες, τις Ντόρες και τους Αντώνηδες που θα βρεθούν στο δρόμο της μήνης του λαού. Η χούντα τη είχε χρυσή ευκαιρία να βάλει την οικονομία σε μια τάξη. Αλλά και αυτή πέταξε ένα σωρό χρήματα σε παροχή θαλασσοδανείων, για να αποκτήσει κάποιο έρεισμα στα μάτια του κόσμου. Η ενεργειακή κρίση του 73 και αποδέσμευση του $ από τον χρυσό το 1970, την έφερε μπροστά σε τεράστια αδιέξοδα...Οι δήθεν δημοκρατικές κυβερνήσεις που ακολούθησαν στήριξαν την ύπαρξή τους μόνο σε ρουσφέτια και εξυπηρετήσεις κατασπαταλώντας όλα τα χρήματα, δανεικά και μη. Σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες οι πολιτικοί έβαζαν το δάκτυλο στο "μέλι", άφησαν όμως κάτι στην πατρίδα τους. Στην Ελλάδα δεν άφησαν τίποτα. Ο επανασχεδιασμός γίνεται ώστε 1.να χαθεί χρόνος ώστε να μην προλαβαίνουμε και από 10 έργα να γίνει το 1/2, 2.να δοθούν τα έργα σε εργολάβους που θα στηρίξουν με κάποια σοβαρή αντιπαροχή στην κυβέρνηση το εκάστοτε κόμμα, 3.να πάμε σε όσο το δυνατόν περισσότερες περιπτώσεις σε απευθείας ανάθεσης. Όσον αφορά τη δημόσια διαβούλευση το είδαμε στην επιλογή των περιφερειαρχών. Επελέγησαν κομματικά στελέχη που απέτυχαν να εκλεγούν. Όσο για την εξέταση των βιογραφικών...τι 'χες Γιάννη, τι 'χα πάντα!

Ανώνυμος είπε...

gkiaour sixthr

Σπύρος Γιακουμάκης είπε...

Το ΠΑΣΟΚ στην Κρήτη παίρνει το μεγαλύτερο ποσοστό σε όλη την Ελλάδα τα τελευταία 35 χρόνια και πέρα από δύο νοσοκομεία ποιά έργα έχει προωθήσει στο νησί στα 20 και χρόνια που κυβερνά;
Το αεροδρόμιο στο Καστέλλι το ακύρωσε!!!
Τον ΒΟΑΚ, φοβερή σκοτώστρα όπως είναι σήμερα, δεν τον προωθεί άμεσα.
Καλά, για μελέτη σκοπιμότητας περί σιδηροδρόμου, ούτε λόγος.
Ακόμη, με τα απορρίμματα των νομών Ρεθύμνης, Ηρακλείου και Λασιθίου τι θα γίνει; Θα προωθηθεί η θανατηφόρος λύση της καύσης ή θα γίνουν εργοστάσια κομποστοποίησης ανά νομό όπως στα Χανιά;
Με αιολικά πάρκα κλπ, "πράσινη ανάπτυξη" γενικά στο νησί;
Θεωρούν φαίνεται τους Κρήτες "δεδομένους" και δεν προχωρούν το παραμικρό. Αμ δε...

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα