Καλό καλοκαίρι φαίνεται ότι θα πούμε θα έχουμε μέχρι να ξανανοίξει το πέρασμα των Τεμπών καθώς κάθε φορά οι νεότερες εκτιμήσεις μας πηγαίνουν όλο και πιο πίσω χρονικά. Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δ. Ρέππας προς τους εκπροσώπους των Οικολόγων Πρασίνων με τους οποίους συναντήθηκε, παρουσία του υφυπουργού κ. Ι. Μαγκριώτη και του γενικού γραμματέα Δημοσίων Έργων κ. Ι. Οικονομίδη επιβεβαίωσε ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον 4 μήνες για την αποκατάσταση από τις κατολισθήσεις που έγιναν στα μέσα Δεκεμβρίου με την τραγική κατάληξη από το θάνατο εργαζομένου στην Κ/Ξ Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου.
Εν τω μεταξύ, σε συνέντευξη Τύπου που δόθηκε χθες στο ΤΕΕ οι εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου έκαναν λόγο για πολύμηνες εργασίες που θα χρειαστεί να γίνουν στα Τέμπη προκειμένου να ανοίξει και πάλι η εθνική οδός στο σημείο αυτό.
Στη συνάντηση που είχαν με τον κ. Ρέππα, οι εκπρόσωποι των Οικολόγων Πρασίνων παρουσίασαν την πρότασή τους να λειτουργήσουν «κυλιόμενοι αυτοκινητόδρομοι» επάνω στις γραμμές του ΟΣΕ στα Τέμπη, προκειμένου να μεταφέρονται εκατέρωθεν λεωφορεία και φορτηγά. Ο κ. Ρέππας από την πλευρά του δήλωσε ότι έχει δώσει εντολή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να διερευνήσει το θέμα και όσον αφορά τον χρόνο και όσον αφορά το κόστος της συγκεκριμένης λύσης, αλλά και των δυνατοτήτων που έχει το σιδηροδρομικό δίκτυο. Το κόστος, όπως είπε ο υπουργός, δεν θεωρείται ανυπέρβλητο. Οι κυλιόμενοι αυτοκινητόδρομοι είναι στην ουσία πλατφόρμες που θα κυλούν επάνω στο παλαιό δίκτυο του ΟΣΕ στην περιοχή των Τεμπών, που τώρα δεν χρησιμοποιείται, και οι οποίες θα μεταφέρουν λεωφορεία και φορτηγά για να αποσυμφορηθούν οι παρακαμπτήριοι.
Ο υπουργός Υποδομών είπε ότι η πρόταση αυτή είναι μία από όσες έχουν διατυπωθεί, όπως εκείνη των πλοιοκτητών για τη δρομολόγηση μεγάλων οχηματαγωγών.
13 σχόλια:
Αν είχε κατασκευαστεί ο υπό προμελέτη συτοκινητόδρομος Χαλκίδας - Κύμης μήκους μόλις 60 χλμ , θα μπορούσαν με πλοία να υπάρχει μεταφορά των φορτηγών με ένα θαλάσσιο ταξίδι 4,5 - 5 ωρών μέχρι την Θεσσαλονίκη , η 6-7 ωρών μέχρι Καβάλα και Αλεξανδρούπολη .
Γενικά η Εύβοια είναι φοβερά υποβαθμισμένη όσο αφορά τις οδικές υποδομές , ελπίζουμε σε βελτίωση στο μέλλον .
Τώρα οι Σκοπιανοί έχουν ακόμα ένα λόγο να βγάζουν χάρτες που φτάνουν μέχρι την Πιερία!!!
Για να μιλήσουμε σοβαρά, δεν μπορεί κανείς να τα βάλει με τη φύση. Μέχρι να ολοκληρωθούν οι σήραγγες οι οδηγοί θα ταλαιπωρούνται, αφού οι εναλλακτικές διαδρομές είναι της κακιάς ώρας. Ίσως είναι ευκαιρία να εκτιμήσουμε περισσότερο το σιδηρόδρομο. Ο ΟΣΕ ήδη ενίσχυσε τα δρομολόγια Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Μια καλή εναλλακτική πρόταση είναι η δρομολόγηση οχηματαγωγών ανάμεσα στο Βόλο και τη Θεσσαλονίκη.
Πολύ καλή ιδέα αυτή για τη μεταφορά φορτηγών με τρένο!
ΤΕΛΕΙΩΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΙΣ ΣΗΡΑΓΓΕΣ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ!!! ΒΑΛΤΕ 1000 ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΑΝΑ ΟΚΤΑΩΡΟ 24 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ!!!
Ο πρωτος που γραφει και εγκαινιαζει την νεα χρονια και δεκαετια!
Καλη χρονια και δεκαετια σε ολους!
Μετροφιλος ΚΑΙ Τραμοφιλος
ΟΚ, να επανελθουμε στο ψητο τωρα! Ο Ανωνυμος που γραφει ΤΕΛΕΙΩΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΙΣ ΣΗΡΑΓΓΕΣ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ εχει δικιο, ειναι η μοναδικη οριστικη λυση! Γνωριζει κανεις το πιθανο ετος ολοκληρωσης του εργου?
ΥΓ. Μετροφιλε το σχολιο σου για τους Σκοπιανους ηταν ολα τα λεφτα!!!! Αφου καταφεραμε και κοψαμε την Ελλαδα στα δυο εμεις οι ιδιοι...
Μετροφιλος ΚΑΙ Τραμοφιλος
Χρονια πολλα, καλη χρονια, με υγεια
Αναρωτηθειτε ποσα χρονια πηρε για να ολοκληρωθει, ποσες υπερτιμολογησεις και ποσοι ειχαν σκοτωθει στο σημειο στο μεσοδιαστημα, μεχρι να τελειωσουν ολα τα τουνελ στην Κακια Σκαλα και θα εχετε μια εικονα για το ποτε θα γινουν τα τουνελ στα Τεμπη. Μιλαμε για ενα δυσκολο τεχνικα εργο και με την χαλαροτητα που μας χαρακτηριζει ως λαο πιστευω οτι μπορει να παει και 1-2 χρονια πισω σε σχεση με το αρχικο χρονοδιαγραμμα.
Εδω για να δειτε ποσο χημεια ειμαστε ως κρατος και λαος, καναμε εργα στην ευρυτερη περιοχη και ολα αυτα τα χρονια κανεις δεν αναρωτηθηκε να κανει ετησιους δειγματοληπτικους ελεγχους των εδαφων, των πρανων, του βουνου με αποτελεσμα μια μοιραια κατολισθηση να κοστισει τη ζωη σε ενα ατομο και να κοψει την Ελλαδα στα 2. Εννοειται οτι ημασταν τυχεροι που ηταν Ιταλος, αλλιως οι τηλεδικαστες δημοσιογραφισκοι ακομα θα "δικαζανε".
Και σε συνεχεια του προηγουμενου μηνυματος μου, αν υπηρχε υπευθυνοτητα και οχι σταρχιδισμος δεν θα ειχε γινει αυτο το ατυχημα, οπως δεν θα ειχε γινει η καταστροφη της Εθνικης Αθηνων Λαμιας, εκει που δεν εγιναν γεωλογικες μελέτες και ο δρομος σηκωθηκε και εσπασε στα 2 και εμεινε για μηνες ετσι ή για το χαλι του Κορινθος-Καλαματα που ουτε εκει εγιναν γεωλογικες μελετες για να προλαβει η Βασουλα του Πασοκ να εγκαινιασει τα εργα επι Σημιτη και ο δρομος πηγε περιπατο στο γκρεμο και ακομα το Τριπολη-Καλαματα περιμενει το δρομο τελειωμενο χρονια τωρα. Και φυσικα δεν τιμωρηθηκε ποτε κανεις ουτε υπουργος,υφυπουργος, γραμματεις,φαρισαιοι, εργολαβοι,μηχανικοι,κατασκευαστικες εταιρειες κτλ.
Αλλα ξεχασα ζουμε στη χωρα της φαιδρας πορτοκαλεας.
Καλη χρονια να εχουμε και παλι με περισσοτερη υπευθυνοτητα και λιγοτερα σταρχιδισμο.
Η σήραγγα των Τεμπών θα είναι έτοιμη το Φθινόπωρο του 2012. Εως τότε υπομονή
Ευχομαι να γινουν γρηγορα τα τουνελ..και να μην περιμενουμε τα τελη της τετραετιας της κυβερνησης!!
Εαν ισχυουν αυτα που ειπε ο κος Καραγιαννης (και δεν εχω κανενα λογο να τον αμφισβητησω), εαν παμε για το Σεπτεμβριο του 2012 (καντε το τελη 2012 αρχες 2013 για να ειστε μεσα) και με τις πιο αισιοδοξες προβλεψεις για την επανοδο των Τεμπων για μετα τον Ιουνιο (το 4μηνο που λενε ειναι απλα λιγο) => αστα να πανε
Πραγματικά δεν μπορω να καταλάβω γιατι δεν προχωρούν άμεσα στην λύση της χρήση του σιδηρόδρομου για την μεταφορά των φορτηγών. Το υποχρεωτικό πλέον δρομολόγιο μέσω κοζάνης ειναι +3-4 ώρες.
Δεν χρειαζέται πιστεύω να χρησιμοποιηθούν οι παλιές γραμμες όπως προτάθηκε.
Στην αυστρία ειναι πάγια πρακτική να φορτώνονται τα φορτηγά στα τρένα όταν δεν υπάρχει άδεια διέλευσησ...
Θα μπορύσαν τα φορτηγά να φορτώνονται στο Λιτόχωρο, οπου υπάρχουν και οι ράμπες (τεθωρακισμένα) και να εκφορτώνονται στη Λάρισα...
Από γνωστό μου, που πέρασε πρόσφατα από την περιοχή με τζιπ από Ραψάνη μέσω κακοτράχαλου χωματόδρομου απέναντι από το κλειστό τμήμα της κοιλάδας των Τεμπών, έμαθα ότι οι βράχοι από την κατολίσθηση παραμένουν ακόμη στη θέση τους και ότι συνεχώς γίνονται κατολισθήσεις από τα φουρνέλα μάλλον, που χρησιμοποιούνται για τη διάνοιξη των σηράγγων. Οτι τέλος ο δρόμος δεν πρόκειται ποτέ να ξαναδοθεί στην κυκλοφορία λόγω των παραπάνω και ότι θα περιμένουμε ως το 2013 να ολοκληρωθούν οι σήραγγες!!!
Αν τα παραπάνω είναι ακριβή δεν γνωρίζω, κρατάω μια επιφύλαξη, μια φορά ας το τσεκάρει και κάποιος άλλος.
Δημοσίευση σχολίου