Μετά τα αναθεωρημένα χρονοδιαγράμματα που καθυστερούν τις παραδόσεις των υπό κατασκευή επεκτάσεων του Μετρό της Αθήνας. Τον επόμενο μήνα (λέμε τώρα..) θα παραδοθεί ο σταθμός Χολαργός ανοίγοντας τις παραδόσεις του Μετρό. Ας δούμε τη σημερινή κατάσταση πως έχει:
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ ΑΙΓΑΛΕΩ -ΧΑΙΔΑΡΙ
Σε εξέλιξη βρίσκονται οι αρχιτεκτονικές εργασίες στο επίπεδο αποβάθρων (τοποθέτηση ψευδοροφών). Πραγματοποιούνται οι εργασίες αποκατάστασης της οδού στη βόρεια πρόσβαση του σταθμού Χαϊδάρι. Παράδοση της επέκτασης: Μάιος 2010
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ ΑΓΙΟ ΑΝΤΩΝΙΟ- ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ
Επέκταση με 2 σταθμούς ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ και ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ. Πραγματοποιήθηκε η αποκατάσταση της πλατείας στο χώρο του Ανατολικού Φρέατος του σταθμού ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ στη συμβολή Π. Τσαλδάρη και Α. Βεάκη. Ξεκίνησε η τοποθέτηση των ανοξείδωτων επενδύσεων και στους δύο σταθμούς. Παράδοση της επέκτασης Ιούνιος 2010.
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ -ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Επέκταση με 4 σταθμούς σε ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΛΙΜΟ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ. Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες εγκατάστασης ηλεκτρομηχανολογικών δικτύων και συστημάτων του Έργου. Σε προχωρημένο στάδιο η εγκατάσταση σιδηροτροχιών σε όλο το μήκος της Επέκτασης. Ξεκίνησε η προσωρινή αντιστήριξη των εκσκαφών της Ανατολικής Εισόδου του Σταθμού Αλίμου. Παράδοση της επέκτασης Φθινόπωρο 2010 με το σταθμό ΑΛΙΜΟΣ να παραδίδεται πιθανότατα μερικούς μήνες μετά.
ΣΤΑΘΜΟΙ ΧΟΛΑΡΓΟΣ & ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Ενδιάμεσος σταθμός στη Γραμμή 3 προς ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ. Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες αποκατάστασης στους επιφανειακούς χώρους του σταθμού ΧΟΛΑΡΓΟΣ. Παράδοση σταθμού Φεβρουάριος 2010.
Ολοκληρώθηκαν τα αρχιτεκτονικά τελειώματα στο επίπεδο αποβάθρων στον σταθμό ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται στους υπόλοιπους χώρους του σταθμού. Παράδοση σταθμού αρχές 2011.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
8 σχόλια:
Αυτές οι καθυστερήσεις είναι απαράδεκτες. Απ’ ότι φαίνεται οι εργασίες εκτελούνται με ρυθμό χελώνας. Κανονικά η επέκταση προς Περιστέρι και οι σταθμοί Χολαργός και Νομισματοκοπείο έπρεπε να είχαν παραδοθεί από το 2006! Ειδικά από το Νομισματοκοπείο ένα «σοβάντισμα» έλειπε και πήρε τρία χρόνια για να γίνει! Αν πάμε έτσι γραμμή 4 θα δούνε τα εγγόνια μας. Παρήγορο είναι ότι ο Μαγκριώτης δήλωσε ότι η κυβέρνηση δίνει προτεραιότητα στην κατασκευή μετρό στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Συνήθως όμως τα λόγια των πολιτικών απέχουν πολύ από την πράξη.
Ειναι γνωστο οτι οταν βγαινει μια καινουρια κυβερνηση, οτι βρισκει στην τελικη ευθεια σχεδον ετοιμο, το "καθυστερει" γυρω στον 1 χρονο για να δωσει την εντυπωση οτι ταχα "να μωρε, κατι φτιαξαμε και εμεις, δεν το εφτιαξε ΟΟΟΟΛΟ ο προηγουμενος και εμεις απλως κοψαμε τις κορδελες" !!!!!!!!
Οποτε δεν μου φαινεται παραξενο, πως μολις αλλαξε η κυβερνηση, αμεσως ολα τα χρονοδιαγραμματα παραδοσης των σταθμων του Μετρο πηγαν ξαφνικα 1 χρονο πισω!
Για τα εργα στον ηλεκτρικο εχουμε καμια ενημερωση????
Ειχανε πει για Φλεβαρη του 2010 και τωρα ακουω για Ιουνη του 2010 και εαν.
Το κομματι Πειραιας-Ταυρος λειτουργησε προσωρινα λογω των εορτων. Θα βγει παλι οφ μεχρι τον Ιούνιο????
Εμεις στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά είμαστε αποκομμένοι απο το κέντρο και η λυση του λεωφορείου μέχρι τον Ταύρο είναι το λιγότερο γελοία (τι να κάνει ένα διπλο λεωφορείο για τα 6-7 βαγονια του ηλεκτρικου τα πρωινα και απογευματα ειδικα?????).
Γνώμη μου είναι ότι η γραμμή 4 του Μετρό της ΑΘήνας πρέπει να ανατεθεί με σύμβαση παραχώρησης (και εκμετάλλευσης) όπως οι αυτοκινητόδρομοι. Διαφορετικά δεν θα γίνει ποτέ. Η χάραξη επί θητείας Σουφλιά ήταν σωστή. Δεν χρειάζεται καμμία απολύτως αλλαγή ή αναθεώρηση. Επιπλέον, ουδεμία ενασχόληση ως τώρα του υπουργείου με το τραμ. Θα υλοποιηθεί η μελέτη του 2003 για την ΑΘήνα ή μέρος αυτής και πότε;
Να μην σας απογοητεύσω, αλλά μου φαίνεται δύσκολο να γίνει κάτι καινούριο με έλλειμα 12,7% και στα πρόθυρα της χρεωκοπίας! Δεν το γράφω από μιζέρια: έχω επανειλημένα προσπαθήσει να προβάλλω ότι ιδέες μπορώ να σκεφτώ για Μετρό - Τραμ. Απλώς απελπίστηκα με το πως ενώ όλα τα άλλα κράτη απλά τραυματίστηκαν από την παγκόσμια κρίση, ΜΟΝΟ εμείς μέσα σε λίγους μήνες γυρίσαμε 60 χρόνια πίσω.
Η μοναδική ελπίδα να δούμε νέα Γραμμή Μετρό ή / και Τραμ, είναι όπως έγινε και με το νέο Αεροδρόμιο: να τα αναλάβει μία ξένη μεγάλη εταιρία, με δικαίωμα εκμετάλλευσης για π.χ. 50 έτη. Διαφορετικά, πάνω από 3 Γραμμές δεν θα δουν ούτε τα τρισέγγονά μας (ποιά εγγόνια μας ρε Μετρόφιλε? λίγο λες)
Κάτι άλλο τώρα: Για τα έργα στον ηλεκτρικό, τι γίνεται με την υπογειοποίηση Φάληρο - Πειραιάς / και τους 3 νέους ενδιάμεσους σταθμούς που ακουγόταν ότι θα γίνονταν (Καμίνια, Ιλισός, Ψαλίδι) γνωρίζει κανείς αν θα γίνουν τελικώς?
Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος
Ισχύει μεν αυτό με την αλλαγή κυβερνήσεων, ας μην ξεχνάμε όμως πως στην προκειμένη περίπτωση τα έργα είχαν ΗΔΗ πάρει παράταση από τον Σουφλιά ο οποίος φρόντισε επιμελώς να ξεχάσει να το αναφέρει.
Επιπλέον, θα συμφωνήσω με το παραπάνω post. Μακάρι να βγούμε και οι δύο ψεύτες, αλλά ΠΟΛΥ δύσκολα θα δούμε πολλά με τέτοια οικονομική κατάσταση. Μακάρι να δώσουν βάση στα ΜΜΜ και ειδικά στα ΜΣΤ και στη βελτίωση των προβλημάτων των πόλεων μπας και αρχίσουμε να έχουμε λίγο περισσότερο τουρισμό γιατί ΜΟΝΟ έτσι θα σωθεί η κατάσταση οικονομικά. Και αυτό είναι το μόνο που με κάνει σχετικά αισιόδοξο. Ότι αν δεν είναι τυφλοί θα πρέπει να δουν ότι αυτά τα έργα δεν είναι σπατάλη αλλά επένδυση ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ για να μας βοηθήσει να λύσουμε το οικονομικό πρόβλημα...
Σχετικά με τους σταθμούς στο Περιστέρι, μην ξεχνάμε πως το φθινόπωρο έχουμε δημοτικές εκλογές. Τί καλύτερο για τον δήμαρχο από μια φιέστα εγκαινίων ακόμη. Εγκαίνια σταθμού με 3η φορά εγκαίνια για το Δημαρχείο. Όσοι Περιστεριώτες θα καταλάβετε τι εννοώ... Εδώ κόντεψε να μας πείσει ότι τα έργα του μετρό τα πληρώνει ο Δήμος...
"Βλέπω την πόλη μας να αλλάζει" :-)
Δημοσίευση σχολίου