Σημαντική δέσμευση για την προώθηση του έργου της Εξωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης έδωσε ο Υπουργός Υποδομών Κος Ρέππας. Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με τον τέως Πρόεδρο της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» Απόστολο Γούλα και τον νέο Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, Τάσο Μουρατίδη, συζητήθηκε η εξέλιξη των έργων της Εγνατίας Οδού και της Εξωτερικής Περιφερειακής.
Συγκεκριμένα ο Υπουργός δήλωσε: «Ενημερωθήκαμε για τις δραστηριότητες που αναπτύσσει η Εγνατία Α.Ε., η οποία αποτελεί ένα πετυχημένο πρότυπο οργάνωσης της κατασκευής μεγάλων έργων στην Ελλάδα.
Η ολοκλήρωση του οριζόντιου άξονα και στο τελευταίο μικρό τμήμα που απομένει, στην περιοχή του Περιστερίου της Ηπείρου, δίνει την οριστική μορφή του σε ένα από τα μεγαλύτερα δημόσια έργα, που έχουν γίνει στην Ελλάδα εδώ και πάρα πολλές δεκαετίες.
Αναλαμβάνει τις επόμενες ημέρες η νέα Διοίκηση με επικεφαλής τον Καθηγητή τον κ. Μουρατίδη. Είχαμε την δυνατότητα σήμερα να ενημερωθούμε από τον κ. Γούλα και τον ευχαριστούμε για την πολύ σημαντική προσφορά του αυτά τα χρόνια στην υπηρεσία αυτή, για τα προγράμματα τα οποία αναλαμβάνει η Εγνατία, με πρώτο στόχο να δώσουμε ώθηση μέσα στο 2010 στην έναρξη κατασκευής της εξωτερικής περιφερειακής της Θεσσαλονίκης.
Φιλοδοξία μας είναι η κατασκευή του έργου να προχωρήσει το ταχύτερο δυνατό. Στόχος μας είναι η δημοπράτηση του δυτικού τμήματος του έργου από τον κόμβο Τιτάν μέχρι τα Κωνσταντινοπολίτικα, μήκους περίπου 9 χιλιομέτρων, να γίνει εντός του 2010.
Έχει γίνει με επιτυχία πλήρης διαβούλευση για το σύνολο της Εξωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης. Τα όποια προβλήματα και ενστάσεις που εκδηλώθηκαν θα αντιμετωπιστούν με πνεύμα καλής συνεννόησης, γιατί το έργο αυτό είναι αναγκαίο για τη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή.
Είμαι αισιόδοξος, γιατί η τεχνογνωσία και η πολύ καλή στελέχωση που έχει η Εγνατία αποτελούν τα εχέγγυα πως θα επιτύχει και τους επόμενους στόχους, όπως και μέχρι τώρα στο όποιο έργο έχει αναλάβει».
Πρόκειται για την σημαντικότερη εξέλιξη απεμπλοκής έργου μέχρι σήμερα. Φυσικά το έργο δεν θα είναι ολοκληρωμένο στο σύνολο του αλλά ακόμα και αυτό το τμήμα των 9χλμ με την κατασκευή του θα δώσει σημαντικές ανάσες στο μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης.
Ούτως ή άλλως γνωρίζαμε ότι υπήρχε σημαντική πιθανότητα το έργο να γίνει σε 2 φάσεις. Πλέον έχουμε τη επιβεβαίωση αλλά το σημαντικότερο, τη βούληση για την κατασκευή της πρώτης φάσης. Οι επόμενοι μήνες εφόσον ωριμάσει το έργο μελετητικά θα είναι οι πιο σημαντικοί για την οριστική δημοπράτηση της Εξωτερική Περιφερειακής που είναι ένα από τα μεγαλύτερα έργα πνοής για τη Θεσσαλονίκη.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
6 σχόλια:
Είναι μοναδική ευκαιρία για την εξωτερική περιφερειακή της Συμπρωτεύουσας να γίνουν συμπληρωματικές μελέτες και έργα ώστε να αναπτυχθεί στο μέσον της σιδηροδρομικός διάδρομος διπλής ηλεκτροκίνητης γραμμής με αφετηρία τη Διαλογή (Διαβατά) Θεσ/κης και τερματικό το αεροδρόμιο Μακεδονία (κάτι αντίστοιχο με την Αττική οδό) πετυχαίνοντας τρεις στόχους:
1. Δημιουργείται δίκτυο προαστιακών μετακινήσεων περιμετρικά της πόλης,
2. Ενώνεται σιδηροδρομικά η Δυτική Θεσσαλονίκη με το Ανατολικό της τμήμα και δημιουργείται έδαφος για μελλοντική επέκταση προς Χαλκιδική και Σιδηροδρομική Εγνατία,
3. Δε θα χρειαστούν επιπλέον τεχνικά έργα, απαλλοτριώσεις κ.λ.π. για τη σιδ/κη σύνδεση της Ανατολική Θεσσαλονίκης με το σιδ/κο δίκτυο. Η ευκαιρία είναι μοναδική και δεν θα πρέπει να αφεθεί ανεκμετάλλευτη...
ΚΑΛΟ ΕΡΓΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞ.ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ, ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΕΝ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΕΡΓΑ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, ΑΛΛΑ ΕΝΤΟΣ! ΜΕΤΡΟ, ΤΡΑΜ, ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ, ΚΛΠ...
Δρόμοι,τσιμέντο και κατά γενική ομολογία η ίδια αδιέξοδη πολιτική στο κυκλοφοριακό. Αυτό που δεν καταλαβαίνουν όλοι και πρωτίστως οι αρμόδιοι, είναι ότι πρέπει να εξορθολογιστεί η χρήση του ΙΧ
Εξορθολογισμος δεν γινεται με υποχρεωτικα μετρα "εγκαταλειψης" του ΙΧ.
Γινεται μεσω της παιδειας και μεσω της παροχης συγχρονων και ανθρωπινων υποδομων.
Ως χωρα στερουμαστε και τα δυο. Οταν λοιπον δοκιμαζεις φασιστικα να αποκλεισεις τα ΙΧ απο τα κεντρα των πολεων ειναι αυτονοητο οτι θα αντιμετωπισεις το πεισμα και την αντιδραση των πολιτων.
Πρεπει να τους μαθεις απο το σχολιο ακομα να αγαπανε τα ΜΜΜ και οχι να κοιτανε στα 14 να παρουν παπι και στα 18 αυτοκινητο.
Πρεπει να τους δωσεις συγχρονα ΜΜΜ που θα ερχονται στην ωρα τους και θα τους ταξιδευουν ανετα και με ασφαλεια και οχι σαν σαρδελες.
Οσο δεν κανεις τιποτα απο αυτα αλλα αντιθετα πεζοδρομεις δρομους χωρις σχεδιο, απαγορευεις την κινηση των ΙΧ χωρις εναλλακτικο σχεδιο, χωρις περιφερειακους δρομους, χωρις παρκινγκ, τοτε θα εξακολουθεις να εχεις στρατιες απο ΙΧ και αντιδραστικους οδηγους.
Μην ζηταμε να αλλαξει ο ΙΧς και το ΙΧ να εξαφανιστει, οταν το κρατος δεν κανει αυτα που πρεπει στον τομεα της εκπαιδευσης και των υποδομων. Διαφορετικα ειμαστε φαρισαιοι και αφοριζουμε ευκολα το "κακο" ΙΧ.
Πέστα..... Χρυσόστομε!!!!
Ας υπάρξει και καμιά απαγόρευση... Μια καλή αρχή θα ήταν η απαγόρευση του παρκαρίσματος στο κέντρο, με παράλληλες πεζοδρομήσεις μικρών δρόμων και επεκτάσεις πεζοδρομίων σε κεντρικές λεωφόρους (με παράλληλο στένεμα του δρόμου). Έτσι αποθαρρύνεις την χρήση ΙΧ, ευνοείς το περπάτημα (κάνει και καλό) και ομορφαίνεις το κέντρο που το απαλλάσεις από τα πολλά ΙΧ.
Μόνο αν απαγορευτεί το παρκάρισμα και γίνει ακριβό και δύσκολο, θα μπορέσεις να αποθαρρύνεις την χρήση ΙΧ.
Όλα αυτά με ανάπτυξη των ΜΜΜ (αφού η Θεσσαλονίκη δεν έχει κάτι άλλο, τα λεωφορεία) και κατασκευή πάρκινγκ στο κέντρο, περιμετρικά του κεντρου (όπως είναι το πάρκινγκ στο Βελλίδιο) και φυσικά στις γειτονιές που ασφυκτιούν.
Οι γειτονιές θα πρέπει να γίνουν χώροι ελεγχόμενης στάθμευσης με τους μόνομους κατοίκους να έχουν τις περισσότερες θέσεις.
Όλα αυτά ίσως φαίνονται εκτός θέματος, αλλά όπως είπε πιο πριν κάποιος αναγνώστης, το κυκλοφοριακό πρέπει να λυθεί με έργα μέσα στην πόλη.
Δημοσίευση σχολίου