Υποδομές στην Ελλάδα

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Tα 4 νέα μεγάλα εμπορικά κέντρα που άλλαξαν τον εμπορικό χάρτη της Αττικής!

κείμενο από το ypodomes.com
Μπορεί η ραγδαία οικονομική κρίση που πλήττει τη χώρα μας τα τελευταία 3 χρόνια να έχει αλλάξει πολλά στην καθημερινότητα όλων μας, ωστόσο μεγάλες επενδυτικές προσπάθειες στο χώρο του λιανεμπορίου έφεραν επίσης τα πάνω - κάτω στον εμπορικό χάρτη της Αττικής!

Από τον περασμένο Νοέμβριο, 4 μεγάλα εμπορικά κέντρα, με την ευρύτερη έννοια του όρου, άνοιξαν τις πύλες τους στα 5 εκατομμύρια κατοίκους της Αττικής!


Μάλιστα. η γεωγραφική τους κατανομή σε όλες τις γωνιές της Αττικής, οδήγησε και οδηγεί ακόμη σε μεγάλες αλλαγές σε όλες αυτές τις περιοχές: αλλαγή εμπορικών - αγοραστικών συνηθειών, νέα στέκια, αναβάθμιση περιοχών κ.ά.

Με εξαίρεση τα βόρεια προάστια, τα οποία βρήθουν μεγάλων εμπορικών κέντρων, με το Athens Mall να έχει ξεκινήσει το χορό, νέα μεγάλα εμπορικά κέντρα απέκτησαν όλες οι υπόλοιπες περιοχές της Αττικής: τα νότια προάστια (Athens Metro Mall), το κέντρο (Athens Capitol), τα δυτικά προάστια (River West) και τα ανατολικά προάστια (McArthurGlen Designer Outlet).

ATHENS METRO MALL - ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Το Metro Mall άνοιξε τις πύλες του στις 30 Νοεμβρίου και να εισάγει την ένοια του mall στα νότια προάστια. Η επισκεψιμότητα τις πρώτες μέρες ξεπέρασε τα 100.000 άτομα τις 3 πρώτες μέρες! Το πρώτο Σάββατο της λειτουργίας του μέσα στο εμπορικό κέντρο βρέθηκαν συνολικά 60.000 άτομα.

Η κυριαρχία του Metro Mall στην περιοχή θα είναι σίγουρη για τα επόμενα χρόνια καθώς σε ακτίνα χιλιομέτρων δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο αλλά και δεν υπάρχει σχεδιασμός για κάτι παρόμοιο με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες να τρίβουν τα χέρια από ικανοποίηση.

Η θέση του εμπορικού κέντρου στην συμβολή της Λ Βουλιαγμένης με την Ηλιουπόλεως και η κομβική του θέση σε συνδυασμό με το σταθμό Μετρό που είναι ακριβώς πάνω στην είσοδο του σταθμού εγγυούνται την συνεχή ροή κόσμου σε ένα σημείο της πόλης που πριν από λίγα χρόνια όλοι προσπερνούσαν αδιάφοροι.

Ο νέος «ναός» της κατανάλωσης προσφέρει εκτός άλλων στους επισκέπτες του και διάφορα events με συγκροτήματα και μουσικές παραστάσεις για όλους ενώ τα 85 καταστήματα και τα 18 εστιατόρια είναι αρκετά για την εξαργύρωση της παρουσίας σε ψώνια και γρήγορο φαγητό.

Τέλος το εμπορικό κέντρο διαθέτει σουπερ μάρκετ και κινηματογράφους με 5 αίθουσες για την ολοκλήρωση της διασκέδασης σε ένα χώρο all in one.

ATHENS CAPITOL - Γ' ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ / ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ

Το Αthens Capitol βρίσκεται στη γωνία των οδών Ιουλιανού και Γ' Σεπτεμβρίου και έχει συνολική μικτή επιφάνεια 30.000 τμ.Το κόστος κατασκευής του έφθασε τα 45 εκ. ευρώ ενώ αναμένεται να δέχεται περισσότερους από 3 εκατομμύρια επισκέπτες το χρόνο.

Σημαντικό στοιχείο του design, είναι ο βιοκλιματικός σχεδιασμός του κτίριου, με ενδεικτική αναφορά στην εξαιρετική θερμομόνωση και σκίαση στις εξωτερικές γυάλλινες επιφάνειες για ελαχιστοποίηση των φορτίων του προηγμένου συστήματος κλιματισμού, στην συλλογή και διαχείριση των υδάτων βροχής για άρδευση - καθαρισμό, στην παραγωγή ρεύματος με ηλιακούς συλλεκτές (φωτοβολταϊκά στη στέγη), στα φυτεμένα δώματα και ακάλυπτους χώρους, παράλληλα με την χρήση ηλεκτρονικού ελέγχου φωτισμού και ειδικών λαμπτήρων χαμηλής κατανάλωσης, στοιχεία που κάνουν το κτίριο να -δείχνει- το μέλλον των αστικών κατασκευών με ευαισθησία στο περιβάλλον. Ο φωτισμός του κτιρίου, τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό, έχει στόχο να τονώσει τον χαρακτήρα του συγκροτήματος, αλλά συγχρόνως να προσφέρει στους επισκέπτες, ένα ευχάριστο και εντυπωσιακό περιβάλλον, με χαμηλή κατανάλωση ενέργειας.

Η εξαιρετική επιλογή θέσης του ακινήτου, με άριστη εξυπηρέτηση από όλα τα συγκοινωνιακά μέσα σταθερής και μη τροχιάς (ΜΕΤΡΟ, Τρόλεϋ, Προαστιακός και λεωφορεία), στα όρια του δακτυλίου, συμπληρώνεται, με επταόροφο υπόγειο σταθμό πάρκινγκ δυναμικότητας 800 αυτοκινήτων, δίνοντας κίνητρο για «park and ride», δηλαδή στάθμευση και λήψη κάποιου Δημόσιου μεταφορικού μέσου μεταφοράς για μετακίνηση στο κέντρο της πόλης, χωρίς χρήση του Ι.Χ.

Έτσι οι προσβάσεις είναι ιδανικές για οποιονδήποτε, από οπουδήποτε τόσο μέσα, όσο και έξω από το Λεκανοπέδιο, ενώ το συγκρότημα βρίσκεται καθημερινά στην θέαση χιλιάδων αυτοκινητιστών.

Αξίζει να σημειωθεί εδώ, ότι η εξυπηρέτηση του συγκροτήματος από όλα τα συγκοινωνιακά μέσα σταθερής τροχιάς του λεκανοπεδίου, εκτός του τραμ, συμβάλλει σημαντικά στον πράσινο χαρακτήρα του, αφού οι προσδοκώμενες επισκέψεις υπολογίζονται στα 3.000.000 άτομα το χρόνο.

Το έργο αναμένεται να αναβαθμίσει σημαντικά την πυκνοκατοικημένη αυτή περιοχή αποτελώντας ένα νέο κοινωνικό κύτταρο στο κέντρο της Αθήνας. Στόχος είναι να εξελιχθεί σε σημείο προορισμού όχι μόνο για τους γύρω κατοίκους, αλλά για όλους τους κατοίκους του Λεκανοπεδίου και τους τουρίστες, χάρη στη σημαντική πολιτιστική χρήση του λόγω του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου, τον «πράσινο» χαρακτήρα του και την στρατηγική του θέση, μεταξύ του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου και του Σταθμού Βικτώρια.

RIVER WEST - ΑΙΓΑΛΕΩ

Το εμπορικό κέντρο έχει εμβαδόν κτιρίου 20.000 τ.μ. και έρχεται να ολοκληρώσει το εμπορικό συγκρότημα River West που έχει συνολικό εμβαδόν 45.000 τ.μ. και αξιοποιεί μια έκταση 59.500 τ.μ. Στο ευρύτερο εμπορικό συγκρότημα River West διατίθεται δωρεάν χώρος στάθμευσης 2.500 θέσεων και λειτουργεί ήδη από το 2008 το κατάστημα ΙΚΕΑ. Στον περιβάλλοντα χώρο θα διαμορφωθεί ένα πρότυπο θεματικό πάρκο στο οποίο θα φιλοξενούνται ορισμένα από τα πιο διαδεδομένα φυτά του Ιπποκράτη.

Λειτουργούν 30 περίπου καταστήματα του εμπορικού κέντρου ενώ έχει ήδη ξεκινήσει η λειτουργία καφεστιατορίων και εστιατορίων καθώς και καταστήματος με υπηρεσίες ομορφιάς και περιποίησης. Επίσης στο κέντρο θα λειτουργεί χώρος δημιουργικής απασχόλησης παιδιών που θα φιλοξενεί δωρεάν τους μικρούς φίλους του River West.

Δείτε πλήρες φωτορεπορτάζ εδώ

MCARTHURGLEN DESIGNER OUTLET - ΣΠΑΤΑ

Το McArthurGlen Designer Outlet Athens είναι ένα εκπτωτικό χωριό, στα πρότυπα των ευρωπαϊκών, που προσφέρει μεγάλα brands σε είδη μόδας, ομορφιάς και σπιτιού σε τιμές 35 - 70 % χαμηλότερες.

Σχεδιασμένο σε νεοκλασικό στυλ, προσεγμένο μέχρι την πιο μικρή λεπτομέρεια, το υπαίθριο κέντρο, είναι διαμορφωμένο σε δύο επίπεδα στα οποία κυριαρχούν απαλές αποχρώσεις σε συνδυασμό με πέργκολες και δρομάκια, και δίνει την αίσθηση στον επισκέπτη πως περπατά σε μια γραφική γειτονιά της Αθήνας.

Το κέντρο καταλαμβάνει 21.000 τετραγωνικά μέτρα και περιλαμβάνει 110 καταστήματα, καφέ και εστιατόρια.

Πρόκειται για μια μεγάλη επένδυση ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ. Στελέχη της εταιρείας εκτιμούν οτι η απόσβεση της επένδυσης θα κυμανθεί στα συνήθη επίπεδα για τέτοιου είδους επενδύσεις, δηλαδή σε περίπου 10-12 χρόνια. Μάλιστα εκτιμάται οτι μόλις στον 2ο χρόνο λειτουργίας του, το 2012, το εκπτωτικό χωριό στα Σπάτα θα πετύχει κύκλο εργασιών 100 εκατομμυρίων ευρώ!

Στα θετικά του χωριού στα Σπάτα, σύμφωνα με την εταιρεία, συγκαταλέγεται η μικρή σχετικά απόσταση από την Αθήνα και η εγγύτητά του με το Διεθνές Αεροδρόμιο "Ελ.Βενιζέλος".

Τα McArthurGlen Designer Outlets είναι μέλος της McArthurGlen Group, ηγέτιδας στην ανάπτυξη και διαχείριση εκπτωτικών κέντρων στην Ευρώπη. Ο όμιλος απαρτίζεται από 19 κέντρα στην Ευρώπη το 1995.

Τα 75 εκατομμύρια καταναλωτών που επισκέπτονται τα κέντρα κάθε χρόνο, προσελκύονται από τις χαμηλότερες τιμές κατά 35-70% από την προτεινόμενη τιμή λιανικής που ισχύουν όλο το χρόνο σε προϊόντα πολυτελείας, designer και high street μόδας. Το χαρτοφυλάκιο (portfolio) του ομίλου προσφέρει συνολικά 500.000 τετραγωνικά μέτρα εμπορικών χώρων. Σε αυτά θα προστεθούν ακόμη 100.000 τετραγωνικά μέτρα το 2011.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Thanks for posting, btw what type of cam do you make full use of?


Also visit my blog post ... debenhams coupons

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα