κείμενο από το ypodomes.com
Βόμβα πέταξε ο πρόεδρος της μεγάλης τεχνικής εταιρείας ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ κος Περιστέρης. Χωρίς περιστροφές ή υποννοούμενα μίλησε ξεκάθαρα για σχέδιο εγκατάλειψης του Ε65 την στιγμή που βρισκόμαστε ένα βήμα πριν την επανεκκίνηση των 4 μεγάλων παγωμένων έργων στους αυτοκινητόδρομους.
Η ομιλία του πραγματικά ταρακούνησε άπαντες τόσο στην αίθουσα όσο και γενικότερα καθώς ο πρόεδρος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ δεν είναι από εκείνους που μιλούν πολύ συχνά και η σημασία των λόγων του είναι πάντα βαρύνουσα.
«Παίρνοντας αφορμή από ένα αναλυτικό δημοσίευμα της εφημερίδας Καθημερινή που συνδιοργανώνει το σημερινό συνέδριο την Παρασκευή 12/10 υπολογίσαμε τι σημαίνει π.χ. η ενδεχόμενη κατάργηση του Άξονα Κεντρικής Ελλάδας που είναι ένα καθαρά αναπτυξιακό έργο (γι’ αυτό και είχε προβλεφθεί επιδότησή του), καθώς διασχίζει την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας και της Δυτικής Μακεδονίας και πέραν των υπολοίπων προσφέρει πρόσβαση σε τουριστικούς προορισμούς (Μετέωρα, Λίμνη Πλαστήρα, κλπ).
Το Υπουργείο Ανάπτυξης σκέπτεται να καταβάλει αποζημιώσεις τάξεως ενός δισεκατομμυρίου ευρώ για να εγκαταλείψει το έργο, όταν με τα ίδια χρήματα θα το ολοκλήρωνε. Πρόκειται για απόφαση που δεν έχει οικονομική και αναπτυξιακή λογική».
Ο Ε65 ή αλλιώς ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας είναι ο δρόμος που ξεκινά λίγο πριν από τη Λαμία και με εντελώς νέα χάραξη περνά από Καρδίτσα, Τρίκαλα και καταλήγει στην Εγνατία Οδό στην ευρύτερη περιοχή των Γρεβενών.
Φυσικά το ενδιαφέρον πλέον στρέφεται στην απάντηση που θα δώσει το Υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών και το ypodomes.com πάντα πιστό στο σκοπό του για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση θα επιχειρήσει να έχει την απάντηση του αρμόδιου Υπουργείου.
Εάν υφίσταται τέτοιο ζήτημα μιλάμε για απίστευτης έκτασης φάουλ από το ΥΠΑΝΥΠ καθώς βάζει τρικλοποδιά στην ανάπτυξη που μπορεί να προσφέρει ο νέος αυτός δρόμος αλλά και την άρση της οδικής απομόνωσης μιας πολύ μεγάλης περιοχής της Ηπειρωτικής Ελλάδας.
Το σίγουρο είναι πως 3 Περιφερειάρχες έχουν ήδη εκφράσεις την πίστη τους σε αυτόν τον οδικό άξονα (Ηπείρου, Δυτικής Μακεδονίας, Θεσσαλίας) και ήδη τη στιγμή που μιλάμε θα γίνονται πυρετώδεις συσκέψεις για την επιβεβαίωση ή όχι των λεγομένων του ισχυρού άντρα της ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ.
Βόμβα πέταξε ο πρόεδρος της μεγάλης τεχνικής εταιρείας ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ κος Περιστέρης. Χωρίς περιστροφές ή υποννοούμενα μίλησε ξεκάθαρα για σχέδιο εγκατάλειψης του Ε65 την στιγμή που βρισκόμαστε ένα βήμα πριν την επανεκκίνηση των 4 μεγάλων παγωμένων έργων στους αυτοκινητόδρομους.
Η ομιλία του πραγματικά ταρακούνησε άπαντες τόσο στην αίθουσα όσο και γενικότερα καθώς ο πρόεδρος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ δεν είναι από εκείνους που μιλούν πολύ συχνά και η σημασία των λόγων του είναι πάντα βαρύνουσα.
«Παίρνοντας αφορμή από ένα αναλυτικό δημοσίευμα της εφημερίδας Καθημερινή που συνδιοργανώνει το σημερινό συνέδριο την Παρασκευή 12/10 υπολογίσαμε τι σημαίνει π.χ. η ενδεχόμενη κατάργηση του Άξονα Κεντρικής Ελλάδας που είναι ένα καθαρά αναπτυξιακό έργο (γι’ αυτό και είχε προβλεφθεί επιδότησή του), καθώς διασχίζει την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας και της Δυτικής Μακεδονίας και πέραν των υπολοίπων προσφέρει πρόσβαση σε τουριστικούς προορισμούς (Μετέωρα, Λίμνη Πλαστήρα, κλπ).
Το Υπουργείο Ανάπτυξης σκέπτεται να καταβάλει αποζημιώσεις τάξεως ενός δισεκατομμυρίου ευρώ για να εγκαταλείψει το έργο, όταν με τα ίδια χρήματα θα το ολοκλήρωνε. Πρόκειται για απόφαση που δεν έχει οικονομική και αναπτυξιακή λογική».
Ο Ε65 ή αλλιώς ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας είναι ο δρόμος που ξεκινά λίγο πριν από τη Λαμία και με εντελώς νέα χάραξη περνά από Καρδίτσα, Τρίκαλα και καταλήγει στην Εγνατία Οδό στην ευρύτερη περιοχή των Γρεβενών.
Φυσικά το ενδιαφέρον πλέον στρέφεται στην απάντηση που θα δώσει το Υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών και το ypodomes.com πάντα πιστό στο σκοπό του για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση θα επιχειρήσει να έχει την απάντηση του αρμόδιου Υπουργείου.
Εάν υφίσταται τέτοιο ζήτημα μιλάμε για απίστευτης έκτασης φάουλ από το ΥΠΑΝΥΠ καθώς βάζει τρικλοποδιά στην ανάπτυξη που μπορεί να προσφέρει ο νέος αυτός δρόμος αλλά και την άρση της οδικής απομόνωσης μιας πολύ μεγάλης περιοχής της Ηπειρωτικής Ελλάδας.
Το σίγουρο είναι πως 3 Περιφερειάρχες έχουν ήδη εκφράσεις την πίστη τους σε αυτόν τον οδικό άξονα (Ηπείρου, Δυτικής Μακεδονίας, Θεσσαλίας) και ήδη τη στιγμή που μιλάμε θα γίνονται πυρετώδεις συσκέψεις για την επιβεβαίωση ή όχι των λεγομένων του ισχυρού άντρα της ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου