Υποδομές στην Ελλάδα

Τρίτη, 9 Δεκεμβρίου 2014

Δείτε την λίστα με τα 63 Μεγάλα Έργα που θα ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του 2015

κείμενο από το ypodomes.com
Ούτε ένα, ούτε δύο, περισσότερα από 65 μεγάλα έργα περιμένουμε να ολοκληρωθούν από τον Ιούνιο φέτος, μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2015, που είναι και το ορόσημο της οριστικής παύσης για το ΕΣΠΑ 2007-2013.

Τα έργα αυτά είναι διάσπαρτα σε όλη την Ελλάδα και δίνουν ανάπτυξη και απασχόληση σε δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενους του κλάδου των κατασκευών. Πρόκειται για έργα που πιάνουν όλο το φάσμα, από οδικά έργα μέχρι φράγματα και από Νοσοκομεία μέχρι αναπλάσεις χώρων.

Μερικά από αυτά είναι από τα σπουδαιότερα έργα που κατασκευάζονται σε ολόκληρη την Ελλάδα και είναι σημεία αναφοράς σε πολλές περιοχές. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι τα 4 έργα για την κατασκευή αυτοκινητόδρομου στο τμήμα Άκτιο-Αμβρακία, τα σιδηροδρομικά έργα στο τμήμα Διακοπτό-Ροδοδάφνη, το Νοσοκομείο Μυτιλήνης, το Φράγμα Τριανταφυλλιάς στη Φλώρινας, οι 4 μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι που είναι ξανά σε κατασκευή και πολλά ακόμα.

Όσο και αν φαίνεται παράδοξο τα έργα αυτά ήρθαν και «στριμώχτηκαν» στην ουσία στο τέλος της προγραμματικής περιόδου αυτού του ΕΣΠΑ τόσο λόγω της μεγάλης οικονομικής κρίσης που έπληξε την χώρα όσο και λόγω ανετοιμότητας τα προηγούμενα χρόνια να μπουν σε μία σειρά.

Έτσι δημιουργήθηκε το φαινόμενο την τετραετία 2009-2013 να δούμε ελάχιστα μεγάλα έργα να ολοκληρώνονται και να παραδίδονται και για την διετία 2014-2015 να έχουμε περισσότερα από 65 μεγάλα έργα να ολοκληρώνονται και να τίθενται σε λειτουργία.

2015, Η ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ
1.    ΦΡΑΓΜΑ ΓΑΔΟΥΡΑ ΡΟΔΟΣ (ΜΕΤΩΝ-ΑΕΓΕΚ), ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ
2.    ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΦΙΞ (ΑΚΤΩΡ), ΑΤΤΙΚΗ
3.    ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΜΟΡΕΑΣ- ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ (ΜΟΡΕΑΣ), ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
4.    ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΜΟΡΕΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΕΥΚΤΡΟ-ΣΠΑΡΤΗ (ΜΟΡΕΑΣ), ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
5.    ΒΟΑΚ- ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ-ΚΑΛΟ ΧΩΡΙΟ (ΑΚΤΩΡ-ΕΛΤΕΡ), ΚΡΗΤΗ
6.    ΕΡΓΑ B ΦΑΣΗΣ ΛΙΜΕΝΑ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ – (ΕΛΤΕΡ), ΗΠΕΙΡΟΣ
7.    ΦΡΑΓΜΑ ΙΛΑΡΙΩΝΑ ΚΟΖΑΝΗΣ (ΑΕΓΕΚ), ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
8.    ΚΑΘΕΤΟΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ- ΣΕΡΡΕΣ- ΠΡΟΜΑΧΩΝΑΣ, ΥΠΟΤΜΗΜΑ ΣΤΡΥΜΟΝΙΚΟ- Α/Κ ΧΡΙΣΤΟΥ  (ΤΕΡΝΑ-ΑΕΓΕΚ), ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
9.    ΚΑΘΕΤΟΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΚΟΖΑΝΗ-ΝΙΚΗ, ΤΜΗΜΑ ΦΛΩΡΙΝΑ-ΝΙΚΗ (ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ-ΜΟΧΛΟΣ), ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
10.    ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ, ΤΜΗΜΑ ΓΟΡΙΤΣΑ-ΑΓΡΙΑ (ΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ), ΘΕΣΣΑΛΙΑ
11.    ΑΝΙΣΟΠΕΔΟΣ ΚΟΜΒΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΠΑΡΑΓΛΑΥΚΙΩΝ ΑΡΤΗΡΙΩΝ ΜΕ ΛΙΜΑΝΙ ΠΑΤΡΑΣ (ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ), ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
12.    ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΒΑΛΑΣ, ΕΡΓΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ (Χ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ), ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΘΡΑΚΗ
13.    ΦΡΑΓΜΑ ΠΕΙΡΟΥ-ΠΑΡΑΠΕΙΡΟΥ  ΑΧΑΙΑΣ (ΜΗΧΑΝΙΚΗ), ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
14.    ΦΡΑΓΜΑ ΑΧΥΡΩΝ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ (ΕΛΤΕΡ), ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
15.    ΦΡΑΓΜΑ ΝΕΣΤΟΡΙΟΥ ΚΑΣΤΟΡΙΑ (ΙΟΝΙΟΣ), ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
16.    ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΕΣΣΑΡΑΣ ΚΡΗΤΗ (PC DEVELOPMENT), ΚΡΗΤΗ
17.    ΟΔΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΘΙΣΒΗ-ΚΑΝΑΒΑΡΙ (ΜΕΤΚΑ), ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
18.    ΚΑΘΕΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΑΡΔΑΝΙΟ- ΟΡΜΕΝΙΟ ΤΜΗΜΑ : ΜΑΝΔΡΑ- ΨΑΘΑΔΕΣ (ΑΕΓΕΚ), ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΘΡΑΚΗ
19.    ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ-ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ (Γ. ΠΕΤΡΗΣ Α.Τ.Ε. – ΑΤΕΣΕ Α.Ε. – ΕΛΙΚΑ Α.Τ.Ε.Ε.), ΚΡΗΤΗ
20.    ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΠΑΡΟΥ, ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΕΔΙΟΥ ΕΛΙΓΜΩΝ (ΠΡΙΣΜΑ ΔΟΜΗ), ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ
21.    ΟΔΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΙΠΠΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ-ΚΑΛΥΒΙΑ-ΛΑΓΟΝΗΣΙ-ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ (ΠΡΙΣΜΑ ΔΟΜΗ), ΑΤΤΙΚΗ
22.    ΣΥΝΔΕΣΗ ΛΙΜΕΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΠΑΘΕ (ΑΚΤΩΡ), ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
23.    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΛΙΜΕΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ (Κ/Ξ ΖΑΡΡΑΣ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑ Α.Ε. - ΔΟΒΡΙΔΗΣ Ε.Ε.) ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΘΡΑΚΗ
24.    ΑΚΤΙΟ-ΑΜΒΡΑΚΙΑ (ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΧΘ ΧΘ35-ΧΘ49-31.12.2014-CONSORZIO STABILE ITALIMPRESE SOCIETA CONSORTILE A RESPONSABILITA LIMITATA), ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
25.    ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑ ΣΕΡΡΕΣ-ΑΜΦΙΠΟΛΗ, ΤΜΗΜΑ ΜΕΣΟΡΡΑΧΗ-ΑΜΦΙΠΟΛΗ (ΑΝΑΔΟΧΟΣ) ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
26.    ΚΑΘΕΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΠΡΟΜΑΧΩΝΑΣ: ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΩ ΑΜΠΕΛΑ-ΠΡΟΜΑΧΩΝΑΣ

Εκτός από τα 26 παραπάνω έργα που ήταν προγραμματισμένα να ολοκληρωθούν το 2014 έχουμε σειρά από έργα που θα ολοκληρωθούν το 2015.
1.    ΑΚΤΙΟ-ΑΜΒΡΑΚΙΑ (ΔΥΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΧΘ0-ΧΘ22 30.6.2015- ΑΕΓΕΚ Α.Ε.), ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
2.    ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ, ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ, ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
3.    ΜΑΛΛΙΑΚΟΣ - ΤΜΗΜΑ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΛΑΜΙΑΣ (ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ), ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
4.    ΜΑΛΛΙΑΚΟΣ - ΤΜΗΜΑ ΣΤΥΛΙΔΑ - ΡΑΧΕΣ  (Κ/Ξ ΑΚΤΩΡ- ΤΕΡΝΑ), ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
5.    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ - Ν.Δ.Σ.Γ.Υ.Τ ΔΙΑΚΟΠΤΟ- ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ (ΙΝΤΡΑΚΑΤ- ΑΕΓΕΚ- J&P), ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ, ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
6.    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΣ ΛΑΡΙΣΑ-ΒΟΛΟΣ-Α`ΦΑΣΗ (Λ.ΡΗΓΑΣ)-ΘΕΣΣΑΛΙΑ
7.    ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΒΕΡΟΙΑ-ΣΚΥΔΡΑ, ΤΜΗΜΑ  ΕΡΓΟ ΠΑΤΡΙΔΑ-ΝΑΟΥΣΑ (ΑΘΩΝΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ) ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
8.    ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ, ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ, ΗΠΕΙΡΟΣ
9.    ΚΑΘΕΤΟΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΣΙΑΤΙΣΤΑ-ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΠΗΓΗ. ΤΜΗΜΑ ΚΟΡΟΜΗΛΙΑ-ΚΡΥΣΤΑΛΛΟΠΗΓΗ  (ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ-J&P ΑΒΑΞ), ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
10.    ΚΑΘΕΤΟΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΑΡΔΑΝΙΟ-ΟΡΜΕΝΙΟ –ΤΜΗΜΑ ΑΡΔΑΝΙΟ-ΜΑΝΔΡΑ (ΙΟΝΙΟΣ ΑΤΕ), ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΘΡΑΚΗ
11.    ΕΡΓΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ (ΤΟΜΗ), ΗΠΕΙΡΟΣ
12.    ΟΔΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΟΤΙΔΑΙΑ- ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ  (ΙΝΤΡΑΚΑΤ), ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
13.    ΟΔΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΘΕΡΜΗ-ΓΑΛΑΤΙΣΤΑ  (ΤΡΙΚΑΤ ΑΤΕ-ΤΟΜΗ ΑΤΕΒΕ), ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
14.    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΣ ΑΧΑΡΝΕΣ-ΤΙΘΟΡΕΑ (ΤΕΡΝΑ), ΑΤΤΙΚΗ- ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
15.    ΦΡΑΓΜΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ  (ΚΞ ΤΕΝΑ ΑΤΕΒΕ – ΑΚΜΗ ΑΤΕ), ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
16.    ΛΙΜΑΝΙ ΓΥΘΕΙΟΥ, ΕΡΓΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ (ΔΟΜΙΚΗ ΚΡΗΤΗΣ), ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
17.    ΛΙΜΕΝΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΛΙΜΕΝΑ ΑΓΙΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ   (Χ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ), ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ
18.    ΡΕΜΑ ΕΣΧΑΤΙΑΣ – 1ο ΤΜΗΜΑ  (ΑΚΤΩΡ-ΜΟΧΛΟΣ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ), ΑΤΤΙΚΗ
19.    ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΟΔΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ-ΠΥΛΗΣ ΤΜΗΜΑ ΑΠΟ ΓΕΦΥΡΑ ΚΑΡΑΒΟΠΟΡΟΥ ΕΩΣ ΛΥΓΑΡΙΑ (ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΑΤΕ) – ΘΕΣΣΑΛΙΑ
20.    ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΤΡΑΣ-ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ (ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ)
21.    ΔΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ  (τμήμα Ευκαρπία-Εύοσμος)   (ΙΝΤΡΑΚΑΤ), ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
22.    ΔΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ( Εύοσμος-ΑΚ16)  (ΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ), ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
23.    ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΚΤΙΡΙΑΚΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗΣ-ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΑΛ.ΣΟΥΤΖΟΥ (ΑΚΤΩΡ), ΑΤΤΙΚΗ
24.    ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΒΟΣΤΑΝΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ (ΕΚΤΕΡ), ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ
25.    ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΒΕΡΓΙΝΑΣ   (ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ ΑΤΕ), ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
26.    ΦΡΑΓΜΑ ΑΣΩΠΟΥ, ΚΟΡΙΝΘΟΣ (ΙΟΝΙΟΣ), ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
27.    ΟΔΙΚΟ ΕΡΓΟ ΔΡΥΟΠΗ-ΓΑΛΑΤΑΣ  (ΑΡΧΙΚΟΝ),ΑΤΤΙΚΗ
28.    ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΚΙΑΘΟΥ- ΕΡΓΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ (ΛΑΤΟΜΕΙΟ ΤΥΡΝΑΒΟΥ), ΘΕΣΣΑΛΙΑ
29.    ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΛΥΜΑΤΩΝ (ΚΕΛ) ΚΡΩΠΙΑΣ-ΠΑΙΑΝΙΑΣ  («Κ.ΡΟΥΤΣΗΣ Α.Ε.-ΕΡΕΤΒΟ Α.Ε.-ΑΑΓΗΣ Α.Ε.»), ΑΤΤΙΚΗ
30.    ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΑΠΟΡΡΟΗΣ ΟΜΒΡΙΩΝ ΥΔΑΤΩΝ ΠΑΙΑΝΙΑΣ- Β ΦΑΣΗ ), (ΝΕΜΕΣΙΣ), ΑΤΤΙΚΗ
31.    ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ Ε65, ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΘΕΣΣΑΛΙΑ
32.    ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑΤΑ: ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΤΕΜΠΩΝ-ΠΛΑΤΑΜΩΝΑ  (ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΙΣ 3 ΣΗΡΑΓΓΕΣ) ΘΕΣΣΑΛΙΑ, ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
33.    ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΚΙΛΚΙΣ-ΔΟΙΡΑΝΗ ΤΜΗΜΑ: ΑΣΣΗΡΟΣ-ΝΕΑ ΣΑΝΤΑ (ΑΝΑΣΤΗΛΩΤΙΚΗ) ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
34.    ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΚΒΑΘΥΝΣΗΣ ΛΙΜΕΝΟΛΕΚΑΝΗΣ ΔΙΑΥΛΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ (ΚΞ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ-ΕΤΕΘ), ΑΝ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΘΡΑΚΗ
35.    ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ ΣΕ ΔΙΟΝΥΣΟ, ΔΡΟΣΙΑ, ΡΟΔΟΠΟΛΗ, ΣΤΑΜΑΤΑ, ΑΓΙΟ ΣΤΕΦΑΝΟ (ΤΟΞΟΤΗΣ) ΑΤΤΙΚΗ
36.    ΟΔΙΚΟ ΕΡΓΟ ΦΩΚΙΑΝΟΣ-ΚΥΠΑΡΡΙΣΙ (ΣΧΣ ΑΤΕΕ) ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ,
37.   ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗ ΠΑΤΡΑΣ (ΕΡΓΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΑΤΡΩΝ), ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα