κείμενο από το ypodomes.com
Αναβιώνει τελικά το σχέδιο για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού; Σύμφωνα με πληροφορίες από το Υπουργείο Υποδομών θέλουν κάποιες από τις επεκτάσεις να τραβούν το δρόμο της υλοποίησης με τη μέθοδο ΣΔΙΤ.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες είναι πολύ πιθανό να δούμε κάποιες από τις εξαγγελόμενες πολλές φορές στο παρελθόν επεκτάσεις της Αττικής Οδού να προτείνονται για ένταξη στο Πακέτο Γιουνκέρ και να εγκαινιάζουν ακόμα μία εποχή προσπάθειας για υλοποίηση του πακέτου των επεκτάσεων που πρωτοξεκίνησε το 2001 επί ΥπουργείαςΚώστα Λαλιώτη.
Προς το παρόν πρόκειται για σκέψεις και προτάσεις που γίνονται όμως το σενάριο εμφανίζεται ιδιαίτερο ισχυρό και μάλιστα συνοδεύεται και από την πρόταση για ένταξη στο Πακέτο Γιουνκέρ δύο εκ των σημαντικότερων οδικών έργων σε όλη την Αττική. Πρόκειται για την σχεδόν εξ`ολοκλήρου υπόγεια επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττούμέχρι τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, έργο που είχε "χωθεί" στα συρτάρια του Υποδομών αλλά και της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης ένα έργο που σχεδιάζεται εδώ και τουλάχιστον 10 χρόνια.
Δεν είναι άλλωστε τυχαία και η ερώτηση που τέθηκε την προηγούμενη εβδομάδα από τον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Γιάννη Μανιάτη και πρώην Υπουργό Περιβάλλοντος "αν τελικά υλοποιηθεί η υπόγεια επέκτασης της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού" έργο που είχε προταθεί επί Υπουργείας Σουφλιά και είχε επιβιώσει και την περίοδοΜπιρμπίλη-Παπακωνσταντίνου. H απάντηση του Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη αναμένεται με ενδιαφέρον.
Σε σχέση με τα παραπάνω το σενάριο αναβίωσης των επεκτάσεων της Αττικής Οδού γίνεται ακόμα πιο ρεαλιστικό με την προσπάθεια για επέκταση του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Αθήνας προς Λαύριο που συνολικά μπορεί να δώσει μία μεγάλη εικόνα για τις προθέσεις του Υπουργείου για ένα ισχυρό πακέτο έργων στην Αττική. Αυτό θα λειτουργούσε ως κινητήριος μοχλός που θα ξελασπώσει την οικοδομική δραστηριότητα που έχει φτάσει σε μηδενικά επίπεδα τα τελευταία χρόνια και σε συνδυασμό με την επιδιωκώμενη αξιοποίηση του Ελληνικού θα δώσει ισχυρή ώθηση στην απασχόληση και την επιδιωκώμενη ανάπτυξη που με τη σειρά της θα βγάλει από το τέλμα την κατεστραμένη ελληνική οικονομία.
Το βέβαιο είναι πως το επόμενο χρονικό διάστημα αναμένονται πρωτοβουλίες που πιθανόν να περιέχουν και εκπλήξεις όσον αφορά την μεγάλη εικόνα των έργων που αφορούν την Αττική.
Αναβιώνει τελικά το σχέδιο για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού; Σύμφωνα με πληροφορίες από το Υπουργείο Υποδομών θέλουν κάποιες από τις επεκτάσεις να τραβούν το δρόμο της υλοποίησης με τη μέθοδο ΣΔΙΤ.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες είναι πολύ πιθανό να δούμε κάποιες από τις εξαγγελόμενες πολλές φορές στο παρελθόν επεκτάσεις της Αττικής Οδού να προτείνονται για ένταξη στο Πακέτο Γιουνκέρ και να εγκαινιάζουν ακόμα μία εποχή προσπάθειας για υλοποίηση του πακέτου των επεκτάσεων που πρωτοξεκίνησε το 2001 επί ΥπουργείαςΚώστα Λαλιώτη.
Προς το παρόν πρόκειται για σκέψεις και προτάσεις που γίνονται όμως το σενάριο εμφανίζεται ιδιαίτερο ισχυρό και μάλιστα συνοδεύεται και από την πρόταση για ένταξη στο Πακέτο Γιουνκέρ δύο εκ των σημαντικότερων οδικών έργων σε όλη την Αττική. Πρόκειται για την σχεδόν εξ`ολοκλήρου υπόγεια επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττούμέχρι τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, έργο που είχε "χωθεί" στα συρτάρια του Υποδομών αλλά και της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης ένα έργο που σχεδιάζεται εδώ και τουλάχιστον 10 χρόνια.
Δεν είναι άλλωστε τυχαία και η ερώτηση που τέθηκε την προηγούμενη εβδομάδα από τον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Γιάννη Μανιάτη και πρώην Υπουργό Περιβάλλοντος "αν τελικά υλοποιηθεί η υπόγεια επέκτασης της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού" έργο που είχε προταθεί επί Υπουργείας Σουφλιά και είχε επιβιώσει και την περίοδοΜπιρμπίλη-Παπακωνσταντίνου. H απάντηση του Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη αναμένεται με ενδιαφέρον.
Σε σχέση με τα παραπάνω το σενάριο αναβίωσης των επεκτάσεων της Αττικής Οδού γίνεται ακόμα πιο ρεαλιστικό με την προσπάθεια για επέκταση του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Αθήνας προς Λαύριο που συνολικά μπορεί να δώσει μία μεγάλη εικόνα για τις προθέσεις του Υπουργείου για ένα ισχυρό πακέτο έργων στην Αττική. Αυτό θα λειτουργούσε ως κινητήριος μοχλός που θα ξελασπώσει την οικοδομική δραστηριότητα που έχει φτάσει σε μηδενικά επίπεδα τα τελευταία χρόνια και σε συνδυασμό με την επιδιωκώμενη αξιοποίηση του Ελληνικού θα δώσει ισχυρή ώθηση στην απασχόληση και την επιδιωκώμενη ανάπτυξη που με τη σειρά της θα βγάλει από το τέλμα την κατεστραμένη ελληνική οικονομία.
Το βέβαιο είναι πως το επόμενο χρονικό διάστημα αναμένονται πρωτοβουλίες που πιθανόν να περιέχουν και εκπλήξεις όσον αφορά την μεγάλη εικόνα των έργων που αφορούν την Αττική.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου