Υποδομές στην Ελλάδα

Παρασκευή, 14 Οκτωβρίου 2016

Εξοικονόμηση έως και 90% της ενεργειακής κατανάλωσης με τους Κυκλοφορητές Lowara Ecocirc

κείμενο από το ypodomes.com
Με την ενεργειακή κατανάλωση σε σπίτια, καταστήματα και επαγγελματικούς χώρους, βιομηχανίες και κτίρια να αυξάνεται δραματικά τα τελευταία χρόνια το ζήτημα της εξοικονόμησης ενέργειας γίνεται όλο και πιο επιτακτικό. Το απόλυτο στοίχημα είναι η μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης χωρίς τη στέρηση του σύγχρονου τρόπου ζωής. Ζητούμενο είναι και η μείωση των εξόδων για ηλεκτρισμό καθώς οι λογαριασμοί ηλεκτρικού φουσκώνουν από την όλο και μεγαλύτερη χρήση συσκευών. Έχετε σκεφτεί πόσα χρήματα δαπανώνται για την θέρμανση; 
 
Περίπου το 10-15% της ετήσιας κατανάλωσης ηλεκτρισμού οφείλεται στους κυκλοφορητές θέρμανσης. Σήμερα η συντριπτική πλειοψηφία αποτελείται κυρίως από κυκλοφορητές τριών ταχυτήτων. Όσο πιο πολύ λειτουργεί η θέρμανση τόσο περισσότερη ενέργεια καταναλώνεται από ενεργοβόρους κυκλοφορητές. 
 
Στην Ευρωπαϊκή Ένωση για να αντιμετωπίσουν αυτή την κατάσταση, έθεσαν σε εφαρμογή τις Ευρωπαϊκές Οδηγίες Eco-Design Directive και  Erp-Directive EC 641/2009. Η υποχρεωτική εφαρμογή τους ξεκίνησε από το 2013 και επεκτάθηκε το 2015 με στόχο την σημαντική μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης.  
 
Τι λέει αυτή η οδηγία; Αναφορικά με τους κυκλοφορητές απαιτείται η περαιτέρω ενεργειακή αποτελεσματικότητά τους για την μείωση της κατανάλωσης. Όσο πιο χαμηλός είναι ο δείκτης ΕΕΙ (που καθορίζει την ενεργειακή κλάση), τόσο πιο αποδοτικός είναι ο κυκλοφορητής. Από το 2013 ο δείκτης ΕΕΙ για την κατηγορία Α-class έθεσε ως στάνταρντ χαμηλότερες τιμές και έπεσε από το 0,4 στο 0,27 ενώ από την 1η Αυγούστου 2015 έπεσε σε κάτω από 0,23 για τους νέους κυκλοφορητές. Από την 1η Ιανουαρίου 2020 η αντικατάσταση κυκλοφορητή θα πρέπει να έχει δείκτη υποχρεωτικά κάτω από το 0,23. Επίσης από το 2013 και μετά επιτρέπεται μόνο η πώληση κυκλοφορητών Α-class  ενώ άλλαξε και ο τρόπος υπολογισμού του δείκτη. Αυτό σημαίνει ότι πλέον είναι αδύνατη η σύγκριση μεταξύ παλιών και νέων κυκλοφορητών.   
 
Στο πεδίο της αγοράς κυκλοφορητών μέχρι σήμερα υπήρχε είτε η επιλογή αγοράς πιο οικονομικού και μη αποτελεσματικού κυκλοφορητή με υψηλή κατανάλωση ενέργειας ή η επιλογή υψηλής απόδοσης αντλίας η οποία κόστιζε αρκετά αλλά ταυτόχρονα έκανε κάποια εξοικονόμηση ενέργειας. 
 
Με βάση τις νέες προδιαγραφές που θέτουν οι Νέες Ευρωπαϊκές Οδηγίες η Xylem παρουσιάζει τη νέα σειρά Lowara Ecocirc κάνοντας την δική της πρόταση στον χώρο των κυκλοφορητών που συνδυάζει το χαμηλό κόστος με την εξοικονόμηση ενέργειας. Όλα τα μοντέλα Lowara Ecocircέχουν δείκτη ΕΕΙ χαμηλότερο από 0,23 ενώ συνδυάζουν προηγμένης τεχνολογίας σχεδιασμού, υψηλή απόδοση και αποτελεσματικότητα η οποία έχει τα παρακάτω βασικά χαρακτηριστικά:
* Σχεδιασμός σφαιρικού ρότορα: Το ζεύγος ρότορα / πτερυγίου σε συνδυασμό με τεχνολογία κίνησης μέσω μόνιμων μαγνητών είναι το μόνο κινούμενο μέρος του κυκλοφορητή. Οι κυκλοφορητές σφαιρικού ρότορα δεν έχουν άξονα και συνεπώς λειτουργούν αθόρυβα σε όλη την διάρκεια της ζωής τους.
* Επαναστατική τεχνολογία Anti-block η οποία διαχωρίζει πλήρως τον μαγνητικό θάλαμο από τα άλατα και την λάσπη που υπάρχουν στο υγρό ανακυκλοφορίας και μπορεί να μπλοκάρουν ή να καταστρέψουν τον κυκλοφορητή. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί μπλοκάρισμα του ρότορα, το λογισμικό κινεί και δονεί τον ρότορα προσπαθώντας να επιτύχει την απεμπλοκή του.
* Εύκολος χειρισμός με διπλής λειτουργικότητας επιλογέα. Χειροκίνητη λειτουργία σταθερών στροφών (λευκό Led), αυτόματη λειτουργία βάσει διαφορικής πίεσης (μπλέ Led).
* Η ενσωματωμένη προστασία υπερθέρμανσης μειώνει αυτόματα την λειτουργία του κυκλοφορητή ή και τον σταματά πλήρως, επανεκκινώντάς τον αργότερα ώστε να προστατεύσει τα ηλεκτρονικά και το κουζινέτο από εν ξηρώ λειτουργία.
* Ο δακτύλιος σύνδεσης του κινητήρα με το σώμα επιτρέπει στον κινητήρα να περιστρέφεται 360ο. Με αυτόν τον τρόπο η θέση της ηλεκτρικής σύνδεσης αλλά και του επιλογέα προσαρμόζεται πολύ εύκολα.
* 2 μέτρα προσυναρμολογημένο καλώδιο ηλεκτρικής παροχής.
* Αυτόματος εξαερισμός μέσω προγράμματος χωρίς την χρήση εργαλείων. 
   
 
Ο πρώτος ξεκάθαρος στόχος είναι η υψηλή αποτελεσματικότητα που πρέπει να έχει κάθε κυκλοφορητής: Να ανακυκλοφορεί αποτελεσματικά το νερό και να λειτουργεί εύρυθμα. 
 
Ο δεύτερος ξεκάθαρος στόχος είναι το λεγόμενο "έξυπνο" κόστος με αντίστοιχη απόδοση που δεν επιτρέπει επιπλέον κόστη. Άρα ένας αξιόπιστα υψηλής απόδοσης κυκλοφορητής που μεγιστοποιεί την λειτουργία με ταυτόχρονη ταχύτατη απόσβεση των δαπανηθέντων χρημάτων.  
 
Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία που δικαιολογούν την ονομασία Ecocirc για αυτόν τον κυκλοφορητή. Οι υψηλής αποδοτικότητας κυκλοφορητές της Lowara είναι από τα πλέον επιτυχημένα προϊόντα της και ήδη από το 2009 συγκαταλέγεται ως μία από τις πλέον πρωτοποριακές Ευρωπαϊκές εταιρείες κατασκευής κυκλοφορητών κορυφαίας απόδοσης.
Οι κυκλοφορητές Ecocirc έχουν βραβευτεί ως "το καλύτερο προϊόν του έτους 2013" στα Plus X Awards.  
ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΕΙΣ ΕΩΣ 90% ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 
Οι κυκλοφορητές θέρμανσης έχουν κάνει εκπληκτικά τεχνολογικά άλματα τα τελευταία χρόνια. Η νέα υψηλής απόδοσης αντλία Lowara Ecocirc από την Xylem εξοικονομεί έως και 90% ενεργειακή κατανάλωση σε σχέση με τους παλιούς κυκλοφορητές.  
 
Ανάλογα με το κόστος αγοράς και τοποθέτησης ο νέος κυκλοφορητής Lowara Ecocircαποπληρώνει την αξία του σε διάστημα μόλις 2-3 ετών από την αγορά του λόγω της  δραστικής μείωσης της ενεργειακής κατανάλωσης κατά τη διάρκεια της χρήσης του. 
 
Ήρθε η ώρα λοιπόν να κάνετε την έξυπνη κίνηση και να αλλάξετε τους σημερινούς κυκλοφορητές θέρμανσης με τον νέο Lowara Ecocirc ακόμα και αν λειτουργούν κανονικά καθώς με την εγκατάσταση τους θα αρχίσει αμέσως η εξοικονόμηση χρημάτων από τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού άρα και η απόσβεση των χρημάτων αγοράς.
Οι κυκλοφορητές Lowara Ecocirc μπορούν να εγκατασταθούν σε οικίες, κτίρια, επαγγελματικούς χώρους, βιομηχανίες, αγροτικούς χώρους. Η σειρά κυκλοφορητών υψηλής απόδοσης για εγκαταστάσεις κεντρικής θέρμανσης με κινητήρες μονίμων μαγνητών, τεχνολογίας ECM (Electronically Commutated Motors), περιλαμβάνουν τις σειρές Lowara Basic, Lowara Premium, Lowara XL και Lowara XLplus. 
Αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Lowara είναι η εταιρεία ΥΔΑΤΩΡ ΑΕ. Μπείτε τώρα στην ιστοσελίδα www.idator.gr και δείτε πολλά περισσότερα για τους κυκλοφορητές Lowara Ecocirc.Επικοινωνήστε για πληροφορίες στα τηλέφωνα 8011112312 και   2102719445. 
 
 
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η XYLEM 
Xylem [Ζάιλεμ]  
Ο ιστός στα φυτά που μεταφέρει το νερό από τις ρίζες προς την κορυφή τους.   
 
Ο παγκόσμιος ηγέτης στις τεχνολογίες ύδατος. Με περίπου 12.500 εργαζόμενους η Xylem έχει ένα σκοπό: να δημιουργεί πρωτοποριακές, καινοτόμες λύσεις για την κάλυψη των αναγκών σε νερό σε παγκόσμιο επίπεδο. Δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 150 χώρες και διατηρεί μακροπρόθεσμους δεσμούς με τους καταναλωτές που γνωρίζουν την Xylem ως μία ηγέτιδα εταιρεία με κορυφαία προϊόντα και εφαρμογές τεχνογνωσίας που υποστηρίζεται από μία κληρονομιά καινοτομίας. 
 
Το επίκεντρο της Xylem είναι η ανάπτυξη σε νέες τεχνολογίες που βελτιώνουν τον τρόπο με τον οποίο το νερό χρησιμοποιείται, συντηρείται, επαναχρησιμοποιείται.  
 
Στόχος είναι με την υψηλή τεχνολογία που χρησιμοποιείται στη διαχείριση του νερού να γίνει αποδοτικότερη και αποτελεσματικότερη χρήση του νερού, σε σπίτια, κτίρια, βιομηχανίες και αγροτικούς χώρους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα