Υποδομές στην Ελλάδα

Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2016

Η Fraport μεταμορφώνει το Αεροδρόμιο Μακεδονία με 95εκ.ευρώ

κείμενο από το ypodomes.com
Στo ποσό των 90-95 εκατ ευρώ ανέρχονται οι άμεσες επενδύσεις που θα πραγματοποιήσει η Fraport στο αεροδρόμιο "Μακεδονία" της Θεσσαλονίκης, μέχρι τον Απρίλιο του 2020, όπως είπαν από εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο ΕΒΕΘ οι επικεφαλής της Fraport Greece (δείτε εδώ φωτογραφίες από τα σχέδια).
H γερμανική εταιρεία, που από το 2006 σε συνεργασία με τον όμιλο Κοπελούζου, προετοιμάζεται για τη διεκδίκηση ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων, βρίσκεται υπ' ατμόν προκειμένου στις επόμενες 60 ημέρες και το αργότερο μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2017 να αναλάβει τη διαχείριση και των 14 περιφερειακών αεροδρομίων που της έχουν παραχωρηθεί για περίοδο 40 ετών.
Εδώ και ένα χρόνο βρίσκεται σε επαφές πρακτικά με όλους τους παίκτες της αεροπορικής αγοράς, εταιρείες τακτικών γραμμών και charter flights, ενώ στόχο έχει, μέσω συνεργασιών με φορείς του τουρισμού, την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης ως προορισμού.
Όπως είπε ο κ. Alexander Zinell, CEO της Fraport Greece, το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης θα γίνει διπλάσιο σε μέγεθος απ΄ ότι σήμερα και θα διαμορφωθεί έτσι που να είναι απλό στη χρήση, αποτελεσματικό στη λειτουργία και ευχάριστο για τους επιβάτες. Όσον αφορά δε το κόστος ανά αναχωρούντα επιβάτη θα αυξηθεί κατά 1,5 ευρώ για την επόμενη τετραετία.
Το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης κατά τον κ. Zinell έχει τεράστιο δυναμικό ανάπτυξης και μάλιστα η εταιρεία, επειδή αναλαμβάνει περιφερειακά αεροδρόμια, σκεπτόταν αρχικά να έχει έδρα στη Θεσσαλονίκη, αλλά Έλληνες συμβούλεψαν να έχει τη διοίκηση στην Αθήνα για να μην αναγκάζονται τα στελέχη της συνεχως να πηγαινοέρχονται στην πρωτεύουσα. Πάντως, η Τεχνική Διεύθυνση και για τα 14 αεροδρόμια θα βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη.
Η εταιρεία προετοιμάζεται για την ανάληψη των αεροδρομίων και έχει ήδη κάνει 70 προσλήψεις ενώ δημιουργηθεί συνολικά 530 θέσεις εργασίας. Σύμφωνα με πληροφορίες έχει λάβει περί τις 40.000 βιογραφικά σημειώματα, έχει κάνει τις επιλογές των υποψήφιων υπαλλήλων της και από τον Ιανουάριο θα αρχίσει να προσλαμβάνει, ενώ στην πολιτική της είναι η συνεργασία με τοπικές εταιρείες, στις οποίες υπεργολαβικά θα αναθέσει πχ. το έργο της καθαριότητας, της πυρόσβεσης κ.αλ.
Τα έργα στο αεροδρόμιο "Μακεδονία".
Όπως είπε ο τεχνικός διευθυντής (C.T.O) κ. Bill Fullerton, οι τεχνικές παρεμβάσεις θα αρχίσουν τον Ιανουάριο του 2017 από το terminal, του οποίου η επέκταση θα ξεκινήσει να γίνεται το καλοκαίρι της ίδιας χρονιάς.
Σε αυτά τα έργα της πρώτης περιόδου, μέχρι το 2020, περιλαμβάνονται τα εξής:
-Επέκταση βορειοδυτικά και δημιουργία δεύτερης πτέρυγας στον υπάρχοντα τερματικό σταθμό, σε έκταση που υπάρχει χώρος και για μελλοντική επόμενη επέκταση.
-Στο terminal που σήμερα καλύπτει 26.527 τ.μ. θα προστεθούν 31.380 τ.μ. , ενώ θα χωρίζεται σε δύο πτέρυγες για επιβάτες Σένγκεν και εκτός Ζώνης Σένγκεν.
-Θα κατασκευαστεί νέος πυροσβεστικός σταθμός 1.508 τ.μ.
-Εντός του αεροδρομίου θα παραχωρηθεί έκταση (concession area) περίπου 8.000 τ.μ. στην οποία οι χώροι εστίασης θα καταλαμβάνουν 2.401 τ.μ., τα καταστήματα λιανικής 1.971 τ.μ. και το Duty Free 3.435 τ.μ.
-Οι επεμβάσεις που θα γίνουν στον Εμπορευματικό Σταθμό (cargo) θα είναι λίγες και κυρίως θα αφορούν την ασφάλεια καθώς εκτιμάται ότι είναι επαρκής για την επόμενη δεκαετία.
Με τα παραπάνω έργα, οι επιβάτες που το 2015 ήταν 5,3 εκατ., το 2020 υπολογίζεται ότι θα αυξηθούν στα 6,5 εκατ. και το 2026 στα 7,9 εκατομμύρια. Οι λωρίδες ασφαλείας από 6, το 2026 θα γίνουν 12, τα check in points από 30 θα γίνουν 44 και οι χώροι παραλαβής αποσκευών από 4 θα γίνουν 7. Οι χώροι των επιβατών θα είναι ανετότεροι.
Επίσης, θα βελτιωθούν οι χώροι στάθμευσης των αεροσκαφών, ενώ τέλος θα επεκταθεί και η εγκατάσταση βιολογικού καθαρισμού.
Η Fraport Greece, όπως είπε ο C.O.O κ. Ian Matheson, δίνει μεγάλη βαρύτητα στην βελτίωση της ασφάλειας π.χ. των κτιρίων και στην αποτελεσματικότερη λειτουργία, ενώ πρόκεται να αρχίσει και Πρόγραμμα Εκπαίδευσης των εργαζομένων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα