Υποδομές στην Ελλάδα

Τετάρτη 21 Ιουνίου 2023

ITC 2023: Τώρα B2B meetings μέσω της πλατφόρμας b2match - Όλο το συνέδριο στο δικό σας smartphone

 κείμενο από το ypodomes.com

Είμαστε ενθουσιασμένοι που στο Συνέδριό μας ITC 2023 – 6ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών , το μεγαλύτερο συνεδριακό γεγονός για τις κατασκευές και τις μεταφορές, θα παραστούν διακεκριμένοι επιχειρηματίες και ηγετικές φυσιογνωμίες από φορείς, αλλά και ανώτατα κυβερνητικά στελέχη, για 4 ημέρες εμπνευσμένων ομιλιών, συζητήσεων σε πάνελ και ευκαιριών δικτύωσης.

Είτε θέλετε να συμμετάσχετε ενεργά ή να το παρακολουθήσετε μόνο, το ITC 2023 – 6ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών είναι το ιδανικό μέρος. Γίνετε συνοδοιπόροι μας, καθώς εξερευνούμε τις πιο πρόσφατες τάσεις των δύο κλάδων, συνδέουμε ομοϊδεάτες και αποκτούμε γνώσεις. Για να μάθετε περισσότερα, επισκεφθείτε την πλατφόρμα μας b2match στο https://www.b2match.com/e/itc-2023

Πώς θα ωφεληθείτε από την συμμετοχή σας

Ευκαιρίες networking: Το ITC 2023 παρέχει μια εξαιρετική ευκαιρία για να συναναστραφείτε ομοϊδεάτες, καθώς και ειδήμονες στους τομείς των Υποδομών και των Μεταφορών. Θα έχετε την δυνατότητα να δημιουργήσετε πολύτιμες επαφές που μπορεί να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε την καριέρα ή την επιχείρησή σας, να συναντήσετε πιθανούς συνεργάτες -ή ακόμα και ανταγωνιστές- και να μοιραστείτε ιδέες.

Ανταλλαγή γνώσεων: Οι ομιλητές του Συνεδρίου είναι ειδήμονες που θα μοιραστούν μαζί μας τις γνώσεις και την πολύτιμη εμπειρία τους, γεγονός που μπορεί να πυροδοτήσει νέες ιδέες, προοπτικές και στρατηγικές, τις οποίες μπορείτε να εφαρμόσετε στη δική σας επιχείρηση.

Ενημερωθείτε για τις νέες τάσεις: Το ITC 2023 παρουσιάζει τις τελευταίες καινοτομίες και τάσεις στους τομείς των Υποδομών και των Μεταφορών. Μείνετε ενημερωμένοι για ό,τι νέο υπάρχει αλλά και ότι αναμένεται.

Προβολή: Το Συνέδριο μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την εταιρική προβολή σας και να κάνετε επαφές με πιθανούς νέους πελάτες. (ή καλύτερα ίσως… να εξερευνήσετε νέες συνεργασίες)

Ποια είναι η διαδικασία;

-Μπείτε στην διεύθυνση https://www.b2match.com/e/itc-2023 και από εκεί μπορείτε να έχετε στα χέρια σας όλη την εκδήλωση, το πρόγραμμα, να επιλέξετε ποια sessions θέλετε να παρακολουθήσετε αλλά και να μπείτε στον κόσμο του B2match για να δημιουργήσετε τη δική σας θέση στα B2B meetings του ITC2023

-Στη συνέχεια Εγγραφείτε, μέσω του κουμπιού Register.
- Δημιουργήστε το προφίλ σας για να δείξετε ποιοι είστε και τί αναζητείτε. Ένα καλό προφίλ δικτύωσης θα δημιουργήσει σημαντικά περισσότερα αιτήματα για συνάντηση.
- Κατεβάστε την εφαρμογή για κινητά (προαιρετικό) που θα σας δώσει τη δυνατότητα να έχετε το συνέδριο και τα B2B meetings στο δικό σας smartphone. Το Συνέδριο είναι paper-free! Εάν θέλετε, μπορείτε εύκολα να έχετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε, στο κινητό σας. Διατίθεται για λήψη στο Apple App Store και στο Google Play Store.
- Δείτε τα προφίλ των συμμετεχόντων, για να μεγιστοποιήσετε τις πιθανότητές σας να κάνετε πολύτιμες επαφές και να πετύχετε τους στόχους σας.
- Στείλτε και λάβετε μηνύματα και προσκλήσεις για συνάντηση.
- Τα δικά σας My schedule και Meetings. Αποκτήστε πρόσβαση στις συσκέψεις σας στο My Schedule ή το Meetings, όπου έχετε το προσωπικό σας πρόγραμμα για την εκδήλωση και τις συναντήσεις σας.

Εγγραφείτε τώρα για να εξασφαλίσετε τη θέση σας και ελάτε μαζί μας για μια αξέχαστη εμπειρία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα