Ενώ πολλές περιοχές της Αθήνας και του Πειραιά δεν έχουν εξυπηρέτηση Μετρό ο ΗΣΑΠ ετοιμάζει μια επέκταση που ουσιαστικά βγαίνει εκτός πόλης. Εδώ και περίπου 1 χρόνο εξαγγέλθηκε από τον ΗΣΑΠ και εχτές επανεξαγγέλθηκε απο τον Υπουργό Μετ. η επέκταση της γραμμής από την Κηφισιά ως τον Άγιο Στέφανο με συνολικά 6 Σταθμούς και υπογειοποίηση του Σταθμού Κηφισιά.
Η όλη επέκταση σχεδιάζεται να γίνει σε 2 φάσεις. Η πρώτη φάση περιλαμβάνει την κατασκευή 4 νέων Σταθμών ξεκινώντας ακριβώς μετά το Σταθμό ΚΑΤ μήκους 6,5χλμ και οι τοποθεσίες είναι οι εξής: Υπογειοποίηση Σταθμού Κηφισιά. Νέος Υπόγειος σταθμός επί της Τατοΐου στο ύψος του αθλητικού ομίλου Κηφισιάς. Νέος Υπόγειος σταθμός στην τριγωνική νησίδα στη διασταύρωση Τρικούπη και Θησέως (Νέα Ερυθραία). Νέος Υπόγειος σταθμός παράπλευρα της Θησέως στη συμβολή Αγ. Σαράντα και Ισμήνης στο Καστρί. Νέος Υπόγειος σταθμός στο 20ο χλμ Ε.Ο Αθηνών – Λαμίας 1.100 μέτρα πριν την γέφυρα του ΟΣΕ. (Στη θέση αυτή προβλέπεται να κατασκευαστεί πάρκινγκ καθώς και ένα νέο αμαξοστάσιο).
Η δεύτερη φάση περιλαμβάνει την περαιτέρω επέκταση της γραμμής έως και τον Άγιο Στέφανο με 2 Σταθμούς μήκους 4,6χλμ (!!!). Οι τοποθεσίες των Σταθμών θα είναι: Νέος Υπόγειος σταθμός 150 μέτρα στη Λεωφόρο Μαραθώνος (Κοινότητα Άνοιξης). Νέος Υπόγειος σταθμός βόρεια του σημερινού σταθμού ΟΣΕ στον Άγιο Στέφανο. Η δική μου ένσταση δεν αφορά την κατασκευή μιας μάλλον πολυδάπανης επέκτασης αλλά το υψηλό κόστος σε σχέση με την εμπορικότητα που θα έχει αυτή γραμμή. Αλήθεια πόσους κατοίκους και εργαζομένους προβλέπει να εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση η επέκταση; Δεν μπόρεσα να βρω στοιχεία...
Εν πάσει περιπτώσει η πρώτη φάση προβλέπει έναρξη λειτουργίας σύμφωνα με δηλώσεις του Υπουργού Μεταφορών περί το 2012 και η δεύτερη φάση το 2017. Μέχρι τότε μήπως να έβλεπαν εκεί στον ΗΣΑΠ και τις περιοχές στα πυκνοδομημένα Δυτικά Προάστια και τα Προάστια του Πειραιά; Λέω μήπως.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
3 σχόλια:
Entelos ahristo ergo, toulahisto vrahi-mesoprothesma. Iparhoun megaliters anagkes allou stin Attiki.
Μόνο αν γίνει η επέκταση υπέργεια θα συμφέρει. (Αν και θα γκρινιάζουν οι κάτοικοι ότι δε μπορούν να περάσουν από τη μια πλευρά της γραμμής στην άλλη.) Αν γίνει όμως υπόγεια το κόστος θα είναι μεγάλο και η μεταφορική αξία μικρή.
Μαλλον είσαστε λίγο ασχετοι με ην αναπτυξη της περιοχης.Η γραμμη αναμένεται να εξυπηρετει 100000 επιβάτες ημερησίως. Τα εργοστάσια στην περιοχη και οι βιομηχανίες φυτρώνουν η μια μετά την άλλη σε αντίθεση με το κέντρο της Αθήνας και του Πειραια που είναι αντιπαραγωγικά και χρονοβόρα στις επιχειρήσεις.Αν έχετε καποια αμφιβολία κάντε μια βόλτα μέχρι τον Ελαιώνα και τον Κεραμεικό να δείτε τα άχρηστα πλάνα επέκτασης του μετρό.
Δημοσίευση σχολίου