Ας δούμε τι γίνεται στο μέτωπο της κατασκευής των αυτοκινητοδρόμων που θα εξελίξουν τις εμπορικές και επιβατικές μεταφορές στη χώρα μας και ταυτόχρονα κάνοντας τις διαδρομές συντομότερες και πολύ πιο ασφαλείς.
Οι Αυτοκινητόδρομοι που ξεκινούν ή έχουν ξεκινήσει πρόσφατα είναι
Αντίρριο- Αγρίνιο- Άρτα- Ιωάννινα (Ιόνια Οδός).
Κόρινθος- Τρίπολη- Καλαμάτα και κλάδος προς Σπάρτη(Ανατολικής Πελοπονήσσου).
Ράχες Φθιώτιδας-Τέμπη- Κλειδί Ημαθίας.(Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου)
Λαμία- Καρδίτσα-Τρίκαλα-Εγνατία (Κεντρικής Ελλάδος).
Κόρινθος- Πάτρα-Πύργος-Καλαμάτα (Βορειοδυτικής Πελοπονήσσου).
Ταυτόχρονα γίνονται και δημόσια έργα:
Εγνατία Οδός (υπολειπόμενα χιλιόμετρα περίπου 150) + κάθετοι άξονες.
Μαλιακός ( υπολειπόμενα χιλιόμετρα 45).
Σχηματάρι -Χαλκίδα (χιλιόμετρα 11)
Μικρά τμήματα Ιόνιας Οδού (παράκαμψη Αγρινίου, Φιλιπιάδας).
Βόρειος Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ).
Σε φάση μελέτης βρίσκονται οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Ραφήνα, Λ. Βουλιαγμένης, Ποσειδώνος. Οι παραδόσεις των τμημάτων των Αυτοκινητοδρόμων που θυμίζω ότι μετατρέπονται όλοι σε ιδιωτικοί αυξάνοντας κατά πολύ το κόστος των διοδίων θα ξεκινήσουν από τα τέλη του 2009 και θα ολοκληρωθούν στα τέλη του 2013. Τα τμήματα αυτών των αξόνων που γίνονται με δημόσια κονδύλια έχουν αρχίσει να παραδίδονται από το Σεπτέμβριο του 07 (Μαλλιακός και Εγνατία) και θα ολοκληρωθούν στα τέλη του 2010. Η Εγνατία προς το παρόν δεν μετατρέπεται σε ιδιωτική αλλά έχει κανείς αμφιβολία ότι πολύ σύντομα θα γίνει;
Πάντως νομίζω ότι καλύτερα να πληρώνουμε παραπάνω και να ταξιδεύουμε με ασφάλεια ακόμα και αν οι δρόμοι παραχωρηθούν σε ιδιώτες. Εξάλλου το παράδειγμα της Αττικής Οδού είναι εμφανές
.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου