Αγαπητό blog,θα ήθελα να προσθέσω κι εγώ ένα σχόλιο για το σχεδιασμό αυτής της νέας γραμμής του μετρό της Αθήνας. Θεωρώ απαράδεκτο να μην έχει βρεθεί ακόμη η χρηματοδότηση και να μην έχει δρομολογηθεί η κατασκευή αυτής της γραμμής, τη στιγμή που εξυπηρετεί τα Δικαστήρια της Αθήνας(!), την Κυψέλη και τον άξονα της Κηφισίας και να προηγείται το μετρό στον Πειραιά τη στιγμή που υπάρχει ο ηλεκτρικός και λεωφορεία που συνδέουν τα συγγενή του Πειραιά δυτικά προάστεια με το λιμάνι. Αναρωτιέμαι αν έχει σκεφτεί κανείς να ενώσει το σταθμό της Βείκου με το σταθμό Ειρήνη κλείνοντας έτσι τη νέα γραμμή και αδυνατώ να πιστέψω το ενδεχόμενο να μην έχει σκεφτεί κανείς ότι για να πάει κάποιος από το Γαλάτσι στο Μαρούσι θα πρέπει να διανύσει ολόκληρη τη γραμμή 4. Προφανώς υπάρχει κάποιος άλλος λόγος για να μην επιδιώκεται αυτός ο σχεδιασμός, καθώς μέχρι σήμερα δεν υπάρχει έστω κι ΕΝΑ λεωφορείο που να διανύει τη Λ.Κύμης από το Γαλάτσι μέχρι το ΟΑΚΑ! Κατανοώ πως η κατασκευή του μετρό είναι σαφώς πιο χρονοβόρα και γι'αυτό θα ήθελα να ρωτήσω πότε ακριβώς αναδιοργανώνει το Συγκοινωνιακό Χάρτη της Αθήνας το ΥΜΕ ώστε να τροποποιήσει για παράδειγμα τη λεωφ. γραμμή 608 με τερματικό σταθμό την αποβάθρα του σταθμού Ειρήνη. καλή δύναμη σε όλους (schvcz@hotmail.com)
Ανώνυμος είπε...
Το τραμ είναι άχρηστο για τους εργαζόμενους και τους Έλληνες γενικότερα. Χρησιμεύει μόνο για τους τουρίστες που τρελλαίνονται να βλέπουν θάλασσα και βαρκούλες. Ανεχτήκαμε την αρχική γραμμή λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων. Από κει και πέρα είναι άσκοπη οποιαδήποτε επέκταση. Τα 700 μέτρα προς τη Βούλα καταλήγουν σε ένα σημείο που δεν εξυπηρετεί κανέναν. Οι πολυάριθμοι εργαζόμενοι και επισκέπτες του Ασκληπείου εξυπηρετούνται πολύ καλύτερα με το λεωφορείο που έχει στάση έξω από την κύρια είσοδο. Χώρια που για λόγους συντομίας στην κατασκευή έβαλαν τσιμέντο αντί για χορτάρι ανάμεσα στις ράγες.Όσον αφορά τον Πειραιά, ο σχεδιασμός υπογειοποίησης του ΗΣΑΠ για να περνάει το τραμ από πάνω είναι η μαλ**** στον κύβο. Πολύ πιο απλό θα ήταν να βελτιωθεί η διασύνδεση των μέσων μαζικής μεταφοράς στο Νέο Φάληρο ούτως ώστε να περνάει άνετα ο επιβάτης από το τραμ στα λεωφορεία ή στον ΗΣΑΠ. Θα ωφελούσε να μπουν κυλιόμενες σκάλες για να μη βαριέται να ανεβαίνει ο κόσμος στην πανύψηλη πεζογέφυρα.Η καλύτερη λύση ήταν αυτή που είχε προταθεί αρχικά αλλά εγκαταλείφθηκε. Δηλαδή να περάσει η γραμμή του ΗΣΑΠ υπογείως από το Νέο Φάληρο στην Καστέλα, μετά στο Δημοτικό Θέατρο και να καταλήγει στο σημερινό σταθμό του Πειραιά. Σχόλιο από: Τάσος
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου