Πριν από μερικές ημέρες ανακοινώθηκε το προσωρινό κλείσιμο της Γραμμής 3 από την Εθνική Άμυνα (με κατεύθυνση προς Δ. Πλακεντίας και Αεροδρόμιο) από το Φεβρουάριο του 2008 και για 6 μήνες.
Η ταλαιπωρία που θα αντιμετωπίσουν οι επιβάτες που χρησιμοποιούν το μετρό για αυτές τις διαδρομές είναι δεδομένη και σίγουρα είναι ανόητο για κάτι που κατασκευάστηκε μόλις πριν 4 χρόνια να μην υπάρχει πρόβλεψη για την κατασκευή του κελύφους του Σταθμού σε μια τόσο πυκνοκατοικημένη περιοχή.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα ο αρχικός σχεδιασμός προέβλεπε την κατασκευή του Σταθμού της Αγίας Παρασκευής στην κεντρική πλατεία που θα εξυπηρετούσε σχεδόν το σύνολο των δημοτών. Ο Δήμος λοιπόν αντέδρασε(;;;) σε μια κίνηση που δεν καταλαβαίνω αν ήταν κομματική ή απλώς οι άνθρωποι που διοικούσαν τότε δεν καταλάβαιναν τα τεράστια κοινωνικά και οικονομικά οφέλη που θα χάνονταν. Ένα επιπρόσθετο σφάλμα ήταν ο περιορισμένος χρόνος για την τότε επέκταση από Εθνική Άμυνα προς Δ. Πλακεντίας. Για όσους δεν θυμούνται είχαμε φτάσει 3,5 πριν τους Ολυμπιακούς και ακόμα δεν είχαν αρχίσει οι επεκτάσεις....
Έτσι αναγκαστικά και κυρίως λόγω φοβερής πίεσης χρόνου έγινε η επέκταση κουτσή με 2 από τους 5 προβλεπόμενους Σταθμούς και με πλήρη απουσία ενός (Αγία Παρασκευή) που έμεινε σαν πρόβλημα που θα λυνόταν μετά τους Ολυμπιακούς.
Στη λογική μου δε χωράει γιατί θα έπρεπε να γίνει εκ νέου διαγωνισμός και όχι ο τότε ανάδοχος με το πέρας των Ολυμπιακών να συνέχιζε και να ολοκλήρωνε την επέκταση. Έτσι χάθηκαν άλλα 3 χρόνια και έπρεπε να φτάσουμε στο 2007 για να ξεκινήσουν οι εργασίες....
Για να επιστρέψουμε στο θέμα του Σταθμού Αγία Παρασκευή όμως το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι η τοποθέτηση του Σταθμού σχεδόν στη γωνία του Δήμου (που και πάλι είναι χρήσιμος αλλά όχι όπως η πλατεία).
Και η Αττικό Μετρό όμως θα μετρήσει ζημιές καθώς θα χάσει για 6 μήνες τους επιβάτες των Σταθμών από Εθνική Άμυνα μέχρι Δ. Πλακεντίας και Αεροδρόμιο.
Εναλλακτικά βέβαια θα μπορούσαν σε συνεργασία με τον Προαστιακό να λειτουργεί η Γραμμή από το Αεροδρόμιο έως το Χαλάνδρι ή κατά μήκος της Αττικής Οδού μέχρι τη Νερατζιότισσα (εφόσον υπάρχει η σχετική υποδομή) για να μετεπιβιβάζονται οι επιβάτες στη Γραμμή 1 (Ηλεκτρικός). Κατά τη γνώμη μου δε πρέπει σε καμία περίπτωση να σταματήσει η λειτουργία των Σταθμών μετά την Εθνική Άμυνα. Αποφάσεις οριστικές δεν έχουν παρθεί ακόμα οπότε ευελπιστώ ότι μέχρι τότε η λογική της μάξιμουμ εξυπηρέτησης του κοινού θα είναι αυτή που θα κυριαρχήσει.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου