Σε επιθεώρηση σήμερα Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2008 που έκανε ο Υπουργός Μεταφορών Κος Χατζηδάκης παρουσίασε την πρόοδο των εργασιών στα 3 τμήματα που απομένουν υπό κατασκευή στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός συνολικού μήκους 52χλμ.
Τα τρία υποτμήματα είναι τα:
1. Σ.Σ Λιακοκλαδίου- 14ο χλμ
2. 14ο χλμ-25ο χλμ (συμπεριλαμβάνεται και η μεγάλη σήραγγα Όρθρεως μήκους πάνω από 7 χλμ)
3. 25ο – 52ο χλμ και Σ.Σ Δομοκού
Ο χρόνος παράδοσης ποικίλλει από τμήμα σε τμήμα, από το 2009 έως το 2013. Το έργο όμως θα παραδοθεί συνολικά και όχι κατά τμήματα στην κυκλοφορία τον Δεκέμβριο του 2013 και θα περιλαμβάνει την υποδομή, την επιδομή καθώς και την ηλεκτροκίνηση. Τότε πλέον σε όλο το βασικό δίκτυο θα κινούνται τρένα με ηλεκτροκίνηση και θα αποσυρθούν οι ντιζελομηχανές.
Οι ταχύτητες που θα μπορούν να αναπτύσσονται είναι μέχρι 160χλμ/ ώρα και σε συνδυασμό με την μείωση της απόστασης κατά 2 χλμ, θα μειωθεί κατά 30 λεπτά η χρονοαπόσταση. Έτσι η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα διανύεται σε 3 ώρες και 30 λεπτά. Στα πρώτα δύο τμήματα έχουν προχωρήσει αρκετά οι εργασίες και έχουν απορροφηθεί σημαντικά κονδύλια ενώ το τρίτο τμήμα συμβασιοποιήθηκε τον Νοέμβριο του 2007 και έχουν γίνει μόνο οι πρόδρομες εργασίες.
Ο Υπουργός Μεταφορών παρατήρησε ότι το Σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας ήταν παραμελημένο απο την εποχή του Τρικούπη και ως τις αρχές της δεκαετίας του 90` και από τότε γίνεται μια τεράστια προσπάθεια να καλυφθεί ο χαμένος χρόνος. Τόνισε ότι με την ολοκλήρωση των έργων θα γίνει ανάκαμψη του ΟΣE και θα ωφεληθούν οι επιβατικές και οι εμπορευματικές μεταφορές.
Τουλάχιστον βρισκόμαστε εν εξελίξει έργων και όχι στις γνωστές εξαγγελίες. Υπομονή! 5 χρόνια είναι και θα περάσουν..
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
3 σχόλια:
Μέγιστη ταχύτητα 160 km/h όταν οι άλλες χώρες της Ευρώπης έχουν 250-300 km/h. Δεν νομίζω ότι ευσταθεί το σχόλιο του υπουργού "H Ελλάδα γίνεται Ευρώπη". Aπλά θα μειώσουμε την απόσταση που μας χωρίζει από τις προηγμένες σιδηροδρομικά χώρες. Η ερώτηση είναι γιατί αφού ξεκινήσαμε από το μηδέν δεν πήγαμε σε γραμμές υψηλών ταχυτήτων?
Δε νομίζω να χαλάει την Ελλάδα και αυτά τα έργα που γίνονται. Το οτι η απόσταση Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα μειωθεί απο 5,30 ώρες σε 3,30 δεν είναι μεγάλο έργο? Μην τα θέλουμε και όλα δικά μας. Και τα 160 χιλιόμετρα την ώρα με τα καινούρια τρένα είναι μια χαρά.
Δηλαδή η απόσταση Αθήνα-Λάρισα ξέρει κανείς πόσο θα είναι?
Δημοσίευση σχολίου