Η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια έχει να επιδείξει μεγάλη πρόοδο σε όλους τους τομείς και έχει μειώσει αισθητά την απόσταση που τη χωρίζει από τις υπόλοιπες προηγμένες χώρες της Δυτικής Ευρώπης. Νέοι Αυτοκινητόδρομοι ( Αττική Οδός- Αθήνα Κιάτο ΠΑΘΕ -εκτός τμημάτων Μαλλιακού και Τεμπών- ολοκλήρωση περίπου 550χλμ στην Εγνατία-), Αεροδρόμια (Ελ. Βενιζέλος- ένα από τα καλύτερα αεροδρόμια στην κατηγορία του στον κόσμο), η γέφυρα του Ρίο – Αντίρριο , το Αττικό Μετρό (2 Γραμμές 31Χλμ με 31 σταθμούς), ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος, το Αττικό Τραμ και άλλα έργα ώθησαν την Ελλάδα μπροστά και βελτίωσαν την ποιότητα ζωής των πολιτών που ζουν σε αυτή τη χώρα.
Όμως αυτά είναι η αρχή. Η συνέχεια προβλέπεται πιο συναρπαστική και υπόσχεται σε 6-7 χρόνια από σήμερα η Ελλάδα να συγκαταλέγεται στις πιο μοντέρνες συγκοινωνιακά χώρες της Ευρώπης. Η αλήθεια είναι ότι γκρινιάζουμε συχνά, θέλω όμως να πιστεύω ότι ειναι δημιουργική γκρίνια και μέσα από τον διάλογο και την πίεση βγαίνουν πάντα θετικά αποτελέσματα,
Το όραμα πολλών γενεών Ελλήνων έχει αρχίσει ήδη να παίρνει σάρκα και οστά.
Ας ρίξουμε μια ματιά στο τι πρόκειται να γίνει στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
- ΕΡΓΑ ΤΕΜΠΩΝ- ΣΚΟΤΙΝΑΣ (ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΘΕ)
- ΕΡΓΑ ΜΑΛΛΙΑΚΟΥ (ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΘΕ)
- ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ (ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ- ΚΗΠΟΙ ΕΒΡΟΥ)
- ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ (ΑΝΤΙΡΡΙΟ- ΙΩΑΝΝΙΝΑ)
- ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΤΡΙΠΟΛΗ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΛΑΔΟΣ ΛΕΥΚΤΡΟ –ΣΠΑΡΤΗ
- ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ- ΠΑΤΡΑ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ
- ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΛΑΜΙΑ- ΚΑΡΔΙΤΣΑ- ΤΡΙΚΑΛΑ- ΓΡΕΒΕΝΑ)
- ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΑΡΤΗΡΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
- ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ (ΠΡΟς ΡΑΦΗΝΑ ΚΑΙ ΛΑΥΡΙΟ, ΥΠΟΓΕΙΟΣ ΚΛΑΔΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΟΥΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ)
- ΒΟΡΕΙΟΣ ΟΔΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΚΡΗΤΗΣ (ΒΟΑΚ, ΚΑΣΤΕΛΛΙ- ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ)
Μια ολόκληρη γενιά αυτοκινητοδρόμων ετοιμάζεται και θα ολοκληρωθεί με χρονικό ορίζοντα το 2013.
Η ολοκλήρωση του ΠΑΘΕ επιτέλους ξεκίνησε και είναι από τα πολύ σημαντικά έργα. Τα έργα των Τεμπών (σήραγγες 11.5χλμ και αρκετές γέφυρες) θα ολοκληρωθούν το καλοκαίρι του 2011 βάζοντας τέλος στην ταλαιπωρία χιλιάδων οδηγών καθημερινά.
Τα έργα στο Μαλλιακό, μήκους 70χλμ, είναι σε εξέλιξη: το Σεπτέμβριο του 2007 παραδόθηκε η παράκαμψη Αγίου Κωνσταντίνου και Καμένων Βούρλων, ενώ τα έργα θα ολοκληρωθούν το καλοκαίρι του 2010. Έτσι ολοκληρώνεται ο αυτοκινητόδρομος Αθήνα – Θεσσαλονίκη.
Η ολοκλήρωση της Εγνατίας Οδού θα πραγματοποιηθεί στα τέλη του 2008 με τα τελευταία 120χλμ να έχουν αρχίσει να παραδίδονται σταδιακά από το 2007. Οι κάθετοι της Εγνατίας θα παραδοθούν και αυτοί μέχρι τα τέλη του 2008.
Ο Αυτοκινητόδρομος Κόρινθος- Τρίπολη – Καλαμάτα και ο κλάδος για Σπάρτη έχουν ξεκινήσει να κατασκευάζονται από το καλοκαίρι του 2007 και θα αρχίσουν να παραδίδονται τμηματικά από το τέλος του 2009 έως την ολοκλήρωση τους το Μάρτιο του 2011.
Η Ιόνια Οδός από το Αντίρριο μέχρι τα Ιωάννινα (σύνδεση με Εγνατία Οδό) ξεκίνησε να κατασκευάζεται από το καλοκαίρι του 2007 με χρονικό ορίζοντα το 2012 αλλά τμηματικά θα αρχίσει να παραδίδεται από το καλοκαίρι του 2009.
Ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας (Λαμία-Γρεβενά) είναι ένας ολοκαίνουργιος Αυτοκινητόδρομος ο οποίος έχει ξεκινήσει να κατασκευάζεται από το φθινόπωρο του 2007. Ο χρονικός ορίζοντας ολοκλήρωσης του έργου είναι μάλλον εντός του 2013.
Ο Αυτοκινητόδρομος Κόρινθος -Πάτρα-Καλαμάτα είναι ένα σημαντικό έργο το οποίο όμως δεν έχει αρχίσει ακόμα να κατασκευάζεται. Ο χρόνος παράδοσης του ορίζεται χρονικά μάλλον εντός του 2013.
Η υποθαλάσσια αρτηρία Θεσσαλονίκης έχει ξεκινήσει να κατασκευάζεται από τα μέσα του 2007 και ο χρόνος ολοκλήρωσης της ορίζεται εντός του 2011.
Οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Ραφήνα και Λαύριο καθώς και το νέο τμήμα της περιφερειακής Υμηττού μέχρι την Λεωφόρο Ποσειδώνος είναι προς το παρόν σε εξέλιξη χωρίς να γνωρίζουμε την τύχη τους.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου