Το Μετρό Θεσσαλονίκης πλησιάζει τα 2 χρόνια εργασιών. Σε αυτό το διάστημα οι Θεσσαλονικείς έχουν υποφέρει από την κατάληψη πολυτίμων λωρίδων στην ήδη επιβαρυμένη κυκλοφοριακά πόλη. Ο πρώτος μετροπόντικας ήδη βρίσκεται στη θέση του (Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό)ενώ σε αναμονή εντός των ημερών είμαστε για την παραλαβή του δεύτερου μετροπόντικα. Το ταξίδι των δύο τεράστιων μηχανημάτων αναμένεται να ξεκινήσει τον Απρίλιο του 2008 και θα έχουν διαφορά 300 μέτρα ο ένας από τον άλλο για λόγους ασφαλείας.
Εργοτάξια
Στα ήδη υπάρχοντα εργοτάξια θα προστεθούν και αυτά των Σταθμών Ευκλείδη και Φλέμινγκ. Αυτό θα επιδεινώσει την κατάσταση στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Τα ευχάριστα για την εξέλιξη του έργου είναι ότι τα εργοτάξια μέχρι το τέλος του έτους θα έχουν κάνει κατάληψη μέχρι και στο τελευταίο σταθμό Νέα Ελβετία. Έτσι για τουλάχιστον2,5 χρόνια από σήμερα (μέχρι τα μέσα του 2010) η κατάσταση θα είναι στη χειρότερη μορφή της κυκλοφοριακά. Από κει και πέρα ένας - ένας οι Σταθμοί θα κλείνουν εξωτερικά και οι χώροι θα απελευθερώνονται καθώς οι εργασίες θα περιοριστούν στο εσωτερικό των Σταθμών.
Στο τελικό στάδιο κατασκευής (από τα μέσα του 2012) και οι τελευταίοι Σταθμοί αλλά και φρέατα θα κλείσουν, η κυκλοφορία της πόλης θα αποκατασταθεί μέχρι τα προγραμματισμένα εγκαίνια τον Δεκέμβριο του 2012.
Με δεδομένη την εμπειρία της Αθήνας πολύ πιθανόν κάποια μικρά εργοτάξια να υπάρχουν και μετά τη λειτουργία του Μετρό αλλά αυτό δεν θα επηρεάζει την πόλη παρά μόνο αισθητικά.
Στη φάση που βρίσκονται τα έργα σίγουρα έχουν κάνει πολλούς από τους Θεσσαλονικείς να αγανακτούν για την καθημερινή τους ταλαιπωρία. Με την έναρξη των δρομολογίων αναμένεται να χρησιμοποιείται από 250.000 άτομα ημερησίως. Αυτό σημαίνει ότι θα απορροφήσει το 30% των καθημερινών μετακινήσεων. Με σωστή ενημέρωση και κυρίως με τη δημιουργία παρκινγκ μετεπιβίβασης στους περιφερειακούς κυρίως σταθμούς θα ξαλαφρώσει την κίνηση η οποία σήμερα κατέχει το ρεκόρ βραδύτητας με τα ιχ αφού κατά μέσο όρο ανά ώρα διανύονται 6(!!!)χλμ όταν με τα πόδια η μέση ταχύτητα είναι 5χλμ.
Αστείο και τραγικό μαζί...
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
1 σχόλιο:
Ἄντε, νὰ προχωρᾷ σιγὰ-σιγά. Σὲ τελικὴ ἀνάλυσι, ἀξίζει λίγη ταλαιπωρία προκειμένου νὰ ἀποκτήσουμε ἕνα πολὺ χρήσιμο μεγάλο ἔργο ποὺ ζητᾶμε χρόνια.
Δημοσίευση σχολίου