Ο Μαλιακός Κόλπος σίγα σιγά ολοκληρώνεται και άλλα 11 χλμ αυτοκινητοδρόμου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) ανά κατεύθυνση δόθηκαν στην κυκλοφορία από το ΥΠΕΧΩΔΕ στο πέταλο του Μαλιακού και μάλιστα 5 μήνες νωρίτερα από το προγραμματισμένο. Πρόκειται για το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου από τις Θερμοπύλες έως τον ανισόπεδο κόμβο της Αγίας Παρασκευής.
Από τα 11 χλμ, τα 9,7 χλμ αποτελούν και στις δύο κατευθύνσεις τμήμα του νέου αυτοκινητοδρόμου που κατασκευάζεται στο Μαλιακό με δύο λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, ενώ τα 1,3 χλμ αποτελούν προσωρινές παρακάμψεις που συνδυάζουν τμήμα του νέου αυτοκινητοδρόμου και τμήμα του υφιστάμενου, εξασφαλίζοντας όμως και σε αυτή την περίπτωση δύο λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση.
Παραδόθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ στην κυκλοφορία η μία από τις δύο γέφυρες αυτοκινήτων (δεξιός κλάδος) της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας-Θεσσαλονίκης. Η γέφυρα διέρχεται πάνω από την νέα υπό κατασκευή σιδηροδρομική γραμμή Υψηλών ταχυτήτων Αθηνών - Λιανοκλαδίου στην περιοχή της Ανθήλης, Λαμίας.
Οι εργασίες κατασκευής της γέφυρας είχαν προγραμματιστεί να ολοκληρωθούν στο τέλος Αυγούστου του 2008. Το μήκος της είναι 840 μέτρα περίπου και το πλάτος της 13,32 μ. Περιλαμβάνει δύο λωρίδες κυκλοφορίας αυτοκινήτων και μία λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης. Συγχρηματοδοτήθηκε από Γ’ ΚΠΣ και το κόστος της ανέρχεται σε 35.800.000 €.
Η δεύτερη γέφυρα (αριστερός κλάδος) αναμένεται να παραδοθεί στην κυκλοφορία τον Σεπτέμβριο του 2008. Με αυτόν τον τρόπο οι υπεύθυνοι ελπίζουν να μην επαναληφθούν φαινόμενα όπως αυτό της Καθαρής Δευτέρας όπου τα αυτοκίνητα σχημάτιζαν ουρές χιλιομέτρων μέσα στα υπό κατασκευή τμήματα του Μαλλιακού. Τα τμήματα που απομένουν πλέον για να ολοκληρωθεί όλο το πέταλο είναι η παράκαμψη Λαμίας, το τμήμα Στυλίδα-Ράχες και κάποια μικρά τμήματα πριν από τη Λαμία.
Να θυμίσουμε ότι και αυτό το τμήμα θα δοθεί σε ιδιώτες για τα επόμενα 30 χρόνια ενώ το κομμάτι του αυτοκινητόδρομου πριν τη Λαμία θα μετατραπεί και σε κόμβο σύνδεσης με τον άλλο αυτοκινητόδρομο που κατασκευάζεται, αυτόν της Κεντρικής Ελλάδας που θα ξεκινάει από εκεί και περνώντας από Καρδίτσα, Τρίκαλα Καλαμπάκα θα καταλήγει στην Παναγιά Γρεβενών και θα συναντά την Εγνατία Οδό.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
3 σχόλια:
Είναι θετικό που ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία του οδικού άξονα ΠΑΘΕ(Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι)ολοκληρώνεται και παραδίδεται σε κυκλοφορία μειώνοντας τον κίνδυνο θανατηφόρων ατυχημάτων,παρόλο που εγώ πιστεύω πως η διαδρομή Αθήνας-Θεσσαλονίκης δεν μειώνεται παραπάνω από 20-25 λεπτά της ώρας όταν ολοκληρωθούν πλήρως τον Σεπτέμβριο του 2010 τα έργα στο πέταλο του Μαλλιακού, ενώ με την ζεύξη του Μαλλιακού η απόσταση θα μειώνονταν κατά 45 χιλιόμετρα με αντίστοιχη μείωση και του χρόνου του ταξιδιού μεταξύ Αθηνών-Θεσσαλονίκης.
Υ.Γ Σειρά παίρνει τώρα ο άξονας Κορίνθου-Πατρών που αποκαλείται ως ο Μαλλιακός της Νοτίου Ελλάδος και σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες εντός του Ιουνίου θα αρχίσει η εγκατάσταση των πρώτων εργοταξίων με την προοπτική μέχρι το τέλος του καλοκαιριού να ξεκινήσουν τα πρώτα έργα που σε πλήρη ανάπτυξη θα είναι στις αρχές του 2009.
Σήμερα διάβασα στά Νέα ότι στις Θερμοπύλες και σε μήκος ενός χιλιομέτρου λόγω βαλτώδους εδάφους,εφαρμόζεται μια πρωτοποριακή για τα ελληνικά δεδομένα τεχνική που εφαρμόζει και η Ολλανδία σε κατασκευές δρόμων σε αντίστοιχα εδάφη.Σύμφωνα με την τεχνική αυτή τοποθετείται ειδικό φελιζόλ με μήκος 5 μέτρα, πλάτος 1 μέτρου και ύψος 0,63 εκατοστά.
Στην αρχή τοποθετείται ειδικό γεωπλέγμα, μετά μπαίνει από πάνω ειδικό γεωύφασμα για να συγκρατεί την υγρασία, ύστερα μπαίνει το ειδικό φελιζόλ σε τρείς στρώσεις,ακολουθεί μετά ειδική μονωτική μεμβράνη που καλύπτεται με οπλισμένο σκυρόδεμα και τέλος μπαίνει από πάνω ο ασφαλτοτάπητας.
Με αυτή την τεχνική το έργο ολοκληρώνεται πόλυ πιό γρήγορα και είναι απόλυτα ασφαλές.Μάλιστα όπως λένε μηχανικοί μπορεί να εφαρμοστεί ευρεύως στην Ελλάδα λόγω σαθρών εδαφών και μάλιστα το ειδικό αυτό φελιζόλ ελέγχθηκε στα εργαστήρια του Πανεπιστημίου Πατρών και έλαβε έγκριση από το ΥΠΕΧΩΔΕ και μπορεί να κατασκευαστεί και από ελληνικές βιομηχανίες μονωτικών υλικών, αφού η ζήτηση μπορεί να φτάσει και τα 60000 κυβικά μέτρα.
Υ.Γ Ζητώ συγγνώμη αν κούρασα με το σχολιό μου αυτό,αλλά αν εφαρμοστεί αυτή η τεχνική σύμφωνα με τους μηχανικούς,θα έχουμε πιο γρήγορη κατασκευή των έργων τα οποία θα ολοκληρώνονται εγκαίρως και με ασφάλεια.
agapite anonime.kalh h zeyksi tou malliakoy me meiosh ths apostashs athinas -thessalonikhs kata 45 km(mallon sto skarfeia-karavomilos)alla h zeyksi sto asproneri(metaksi ag,konstantinoy-kammenon bourlon)-evias(lixada)-raxes(perioxh axladi)meioni thn apostash kata 70km!sun to gegonos oti bgainei apo thn apomonosi kai h voria evia...me oti auto sunepagete...megalo to kostos(iso me 2 gefures rio-antirio,alla....!!!!
Δημοσίευση σχολίου