Τελείωσε η πιλοτική εφαρμογή του νέου ωραρίου σε Μετρό και Ηλεκτρικό και χαρακτηρίστηκε ως πολύ πετυχημένη. Παρότι πολεμήθηκε πάρα πολύ τόσο από τους ίδιους τους εργαζόμενους όσο και από πολλά μέσα ενημέρωσης το μέτρο αγκαλιάστηκε από τους πολίτες και ειδικά από την νεολαία που το χρησιμοποίησε κατά κόρον.
Η επέκταση του ωραρίου τις ημέρες Παρασκευή και Σάββατο μέχρι τις 2 είναι ένα μέτρο το οποίο αποσκοπεί στη χρήση του μέσου αντί του αυτοκινήτου και σίγουρα λειτούργησε καταλυτικά στις μετακινήσεις. Αν υπήρχε και μεγαλύτερη προβολή αυτής προσπάθειας τότε θα υπήρχε και πολύ μεγαλύτερη προσέλευση του κοινού. Ήδη το μετρό αποφασίστηκε να μονιμοποιηθεί καθώς ξεπέρασε κάθε προσδοκίες.
Τώρα νομίζω ότι χρειάζεται μια συντονισμένη επιχείρηση προβολής με διαφημιστικά σποτάκια και καταχωρήσεις στον τύπο και κυρίως στα νεανικά περιοδικά για να γίνει γνωστό στο ευρύ κοινό.
Αυτή τη στιγμή το Μετρό με τις 3 γραμμές του έχει αρκετούς σταθμούς σε κομβικά σημεία στην πρωτεύουσα όπως το Σύνταγμα η Ομόνοια το Μοναστηράκι το Θησείο η Πλάκα η Κηφισιά και πολλά άλλα σημεία όπου η κίνηση τις βραδινές ώρες είναι αρκετά σημαντική.
Με την καλύτερη προβολή του πιστεύω ότι θα προσελκύσει πολύ κόσμο καθώς το Μετρό προσφέρει γρήγορη και ασφαλής μετακίνηση και κυρίως με πολύ χαμηλό κόστος. Ίσως ειδικά για την ημέρα του Σαββάτου να έπρεπε να εξεταστεί η λειτουργία του σε όλο το 24ωρο. Αυτό θα τονώσει και την κίνηση της βραδινής διασκέδασης και θα μειώσει αρκετά το φοβερό μποτιλιάρισμα που παρατηρείται κάθε Σάββατο στα συγκεκριμένα μέρη.
Μαζί με το Τραμ θα μπορούσε να αποτελέσει το κορμό της μετακίνησης της διασκέδασης και να αποφέρει μεγάλα κέρδη και στις εταιρείες του Μετρό και του Τραμ.
Σε όλες τις μεγάλες πρωτεύουσες της Ευρώπης αλλά και σε σημαντικές πόλεις όπως το Μόναχο και το Μιλάνο το διευρυμένο ωράριο ισχύει εδώ και πολλά χρόνια.
Ελπίζω αυτό να το καταλάβουν (με όλο το σεβασμό)και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι καθώς η στεγνή λογική του Δημοσίου περί εξυπηρέτησης του κοινού θα πρέπει να αλλάξει και να καταλάβουν ότι στην μετακίνηση με τα μέσα μαζικής μεταφοράς έχει στηρίξει τις προσπάθειες της και αυτή η κυβέρνηση αλλά και η προηγούμενη και φαντάζομαι και η επόμενη.
Αυτό εξάλλου φάνηκε και από έρευνα της εταιρίας MRB σε δείγμα 806 ατόμων και αφορούσε τις μετακινήσεις με μετρό και την επέκταση του ωραρίου. Οι συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν σε ποσοστό 88,4% χρήστες, έστω και περιστασιακοί, των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ενώ ένα ποσοστό 18% δήλωσε ότι χρησιμοποιεί το Μετρό καθημερινά. Ένα ποσοστό 98,6% δήλωσε ότι το Μετρό βοηθά για καλύτερη ποιότητα ζωής.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου