Υποδομές στην Ελλάδα

Παρασκευή 25 Απριλίου 2008

Ετοιμάζεται το "νέο" σπίτι του Άρη!!

Ένα μεγάλο βήμα έγινε και ο Άρης μετά τον Ηρακλή θα αποκτήσει το δικό του σπίτι στην περιοχή της Θέρμης. Μετά από συνάντηση που είχε ο πρόεδρος του Άρη με τον Υπουργό Οικονομίας Κο Αλογοσκούφη ανακοινώθηκε η παραχώρηση του γηπέδου "Κλεάνθης Βικελίδης" και η ταυτόχρονη απόδοση νέου χώρου στην περιοχή της Θέρμης. Ο Άρης θέλει να γιορτάσει το 2014 τα 100 χρόνια της ιστορίας του στο καινούργιο του γήπεδο οπότε υπολογίζεται να είναι έτοιμο το νέο γήπεδο του Άρη.
Η ανακοίνωση αυτή έγινε από κοινού από τον πρόεδρο του Α.Σ. Άρης Νίκος Παπαδόπουλος, τον πρόεδρο της ΠΑΕ Λ. Σκόρδας και τον πρόεδρο της ΚΑΕ Θ. Τζεβελέκης.
Είναι αλήθεια ότι για όλοι εκπλαγήκαμε ευχάριστα καθώς τίποτα δεν πρόδιδε μια τέτοια κίνηση απο την πλευρά της ομάδας του Άρη. Η έκπληξη ήταν η ανακοίνωση ότι ο Α.Σ. Αρης θα παραχωρήσει στο κράτος το «Κλεάνθης Βικελίδης» και ως αντάλλαγμα θα πάρει στη Θέρμη μια έκταση 220 στρεμμάτων, όπου, όπως τόνισε ο Λάμπρος Σκόρδας, θα κατασκευαστούν από τον Άρη:
«Ένα γήπεδο ποδοσφαίρου σκεπαστό 32.000 θέσεων, υπερσύγχρονο κλειστό 8.000 θέσεων για το μπάσκετ και όλοι οι χώροι που αφορούν στον ερασιτέχνη Άρη». Στην ίδια έκταση θα δημιουργηθεί και εμπορικό Κέντρο. Ο πρόεδρος της ΠΑΕ δήλωσε ακόμα ότι «είναι μια μεγάλη μέρα για τον σύλλογο γιατί σηματοδοτεί μία νέα πορεία».
Ο πρόεδρος του ερασιτέχνη Άρη, Νίκος Παπαδόπουλος είπε: «Στη Θέρμη εντοπίσαμε έναν πολυχώρο, όπου θα κάνουμε γήπεδο ποδοσφαίρου, μπάσκετ, αλλά και χώρους για όλα τα αθλήματα, πισίνες, γυμναστήριο και εμπορικό κέντρο.
Σε συνάντηση που είχαμε εγώ και ο κ. Σκόρδας, με τους κ. Αλογοσκούφη και Ιωαννίδη, αναφερθήκαμε στη συγκεκριμένη έκταση για ανταλλαγή με το 'Κλεάνθης Βικελίδης'. Ο χώρος είναι 220 στρέμματα.
Θα ακολουθηθεί το μοντέλο των ομάδων της Αθήνας. Το 2014, όταν θα συμπληρώνονται τα 100 χρόνια του συλλόγου, θέλουμε να γιορτάσουμε στο καινούργιο μας γήπεδο».
Με αυτό τον τρόπο ο Άρης γίνεται μια ακόμη ομάδα που επιθυμεί νέες εγκαταστάσεις μετά τον Ολυμπιακό την Ξάνθη τον Ηρακλή και προετοιμάζεται μαζί με τον Παναθηναϊκό και την Λάρισα για την δημιουργία νέου γηπέδου.
Να ευχηθούμε καλή επιτυχία και σε αυτή την προσπάθεια και να δούμε και άλλες ομάδες να τα καταφέρνουν να δημιουργούν μοντέρνες αθλητικές υποδομές.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ φιλόδοξα είναι τα σχέδια που έχει ο Άρης για την κατασκευή γηπέδου ποδοσφαίρου και Μπάσκετ και εύχομαι να υλοποιηθούν αν και με την διαδικασία που συζητείται να γίνουν μπορεί να προκύψουν καθυστερήσεις ειδικά για το ποδοσφαιρικό γήπεδο κρίνοντας και από το παράδειγμα του Παναθηναικού που μιλούσε αρχικά για να μπεί στο νέο του γήπεδο το 2008 και τώρα πάει για το 2010.
Υ.Γ Ή έκταση που βρήκε ο Άρης στην Θέρμη μήπως είναι αυτή που είχε
επιλεγεί για να γίνει το μεγάλο κλειστό για το Μπάσκετ και για άλλα αθλήματα και μάλιστα είχαν γίνει πρόδρομες εργασίες και είχε δημοπρατηθεί το έργο αυτό δύο φορές στο παρελθόν προκειμένου να κατασκευαστεί?

kostis1993 είπε...

Αχ μακάρι να γίνει γιατί το γήπεδο το έχω στη γειτονιά μου και μας δημιουργεί προβλήματα(δεν έχω κανένα πρόβλημα με την ομάδα βέβαια!)

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα