Αν και τις τελευταίες μέρες ο κόσμος της Θεσσαλονίκης έχει παγώσει κάπως από τον απόηχο της οικονομικής κατάστασης της εταιρείας που έχει αναλάβει το έργο της ανάπτυξης του Μετρό Θεσσαλονίκης εντούτοις συνεχίζονται οι εργασίες. Ο δεύτερος Μετροπόντικας ήρθε επιτέλους στην πόλη με 3 μήνες καθυστέρηση και πλέον είναι θέμα χρόνου η εκκίνηση της "υπόγειας" διαδρομής στην πόλη της Θεσσαλονίκης.
Να υπενθυμίσω ότι ο πρώτος Μετροπόντικας (πανομοιότυπος με τον δεύτερο) είναι στην Θεσσαλονίκη ήδη 6 μήνες. Το μήκος του τεράστιου αυτού μηχανήματος είναι 90 μέτρα και το βάρος του 400 τόνοι.
Τα ονόματα που θα δοθούν στους Μετροπόντικες είναι Κάσσανδρος και Θεσσαλονίκη.
Οι εργασίες διάνοιξης της διπλής σήραγγας θα ξεκινήσουν αμέσως μόλις συναρμολογηθούν τα κομμάτια του δεύτερου Μετροπόντικα. Θα έχουν διαφορά μερικές δεκάδες μέτρα για λόγους ασφαλείας. Καθημερινά αναμένεται να ανοίγουν 8-10 μέτρα έτοιμης σήραγγας. Το 70% της σήραγγας θα κατασκευαστεί από τους Μετροπόντικες ενώ το υπόλοιπο 30% με τη μέθοδο ΝΑΤΜ (ανοιχτά ορύγματα) τα περισσότερο στην Ανατολική Θεσσαλονίκη.
Όσον αφορά τον κατασκευαστικό πεδίο του Μετρό έχουν καταληφθεί 11 εργοταξιακοί χώροι ενώ 3 Σταθμοί(ΝΕΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ, ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ, ΣΙΝΤΡΙΒΑΝΙ)κατασκευάζονται. Σε άλλους 4 Σταθμούς γίνονται πρόδρομες ή άλλες εργασίες (ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΕΥΚΛΕΙΔΗ).
Τους επόμενους μήνες θα ανοίξουν και τα εργοτάξια άλλων 3 Σταθμών (ΠΑΠΑΦΗ, ΦΛΕΜΙΝΓΚ, ΑΝΑΛΗΨΕΩΣ)
Το Μετρό Θεσσαλονίκης αυτές τις μέρες κλείνει 2 χρόνια απο την υπογραφή της σύμβασης κατασκευής του.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου