Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Κάλλιο αργά παρά ποτέ. Ακούστηκε επίσης από εκπροσώπους των κατοίκων της περιοχής με κομματική ταυτότητα ότι ο Σταθμός Λαρίσης με 11 αποβάθρες είναι μια υπερβολή που παρόμοια δεν υπάρχει ούτε σε εξελιγμένα δίκτυα του εξωτερικού. Προφανώς, ή δεν έχουν πάει ποτέ στο εξωτερικό ή απλώς (το τραγικότερο) με τη γκρίνια και τη μιζέρια πολλοί χτίζουν καριέρες...
24 Σεπτέμβριος 2008 2:06 μμ
Ο/Η ΜΙΛΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ είπε...
Η υπογειοποίηση είναι ζωτικής σημασίας για τον οικιστικό ιστό της Αθήνας. Μπορεί να φανταστεί κανείς ένα άλσος να διαμορφώνεται στον χώρο των σημερινών γραμμών. Εντούτοις, προσωπικά αμφιβάλλω βαθειά άν πρόκειται ποτέ να γίνει. Θετική η αναβάθμιση των σταθμών...
24 Σεπτέμβριος 2008 7:19 μμ
Ο/Η koukou είπε...
Γιατί μόνο οι σιδηροδρομικές γραμμές διακόπτουν τη συνέχεια του αστικού ιστού και πρέπει να υπογειοποιούνται; Δεν είδα ποτέ περιοίκους να ζητούν το ίδιο για τις μεγάλες οδικές αρτηρίες, που είναι και πλατύτερες. Η Κηφισού για παράδειγμα δεν διακόπτει τον αστικό ιστό; Γιατί δεν προτείνει κανείς να υπογειοποιηθεί; Στην Ελλάδα ο σιδηρόδρομος είναι αυτός που ενοχλεί μόνο;
28 Σεπτέμβριος 2008 4:20 πμ
Ανώνυμος είπε...
Το μετρό της Θεσσαλονίκης θα εξυπηρετεί λίγες περιοχές συγκριτικά με το μέγεθος της πόλης, ακόμη και με τις επεκτάσεις του. Το δίκτυο του πρέπει να συμπληρωθεί με μονοδρομήσεις και δίκτυο τραμ που θα εξυπηρετεί και το Πανεπιστήμιο. Μία γραμμή του δε προτείνεται να περνάει και κάτω από την Καμάρα!
Με τον Γιωρίκα και τον Κωστίκα (τους πολιτικούς και όχι τους μετροπόντικες!) λίγο δύσκολο να προχωρήσει το τραμ λόγω και του κόμπλεξ αυτής της παράταξης απέναντι στο μέσο (ποιός δολοφόνος άλλωστε θέλει να δει το θύμα του να ανασταίνεται), αλλά φιλοδοξώ εντέλει ότι κάτι θα γίνει.
11 Σεπτέμβριος 2008 1:16 πμ
Ανώνυμος είπε...
γιατι στην ιταλια οι προαστιακες
σιδηροδρομικες συνδεσεις δεν χρισημοποιουν το δικτυο της trenitalia?
ο προαστιακος δεν εχει δικες του γραμμες,ακομα και η γραμμη σκα-αεροδρομιο στην αθηνα ανηκει στον οσε
και το βαρεζε απεχει πολυ απο το μιλανο αλλα θεωρειται προαστειο
και αφου πλεον φτανεις απο την θεσσαλονικη στην λαρισα σε μια ωρα με τα δρομολογια εξπρες μπορει να θεωρειται η λαρισα προαστειο της θεσσαλονικης,
θα μπορεις λογου χαρη να μενεις στην πρωτη και να ζεις στην δευτερη
10 Σεπτέμβριος 2008 2:16 πμ
Νίκη Παππά είπε...
Άριστη κατασκευή! Πραγματικά μας εξυπηρετεί. Που είναι τα υπόλοιπα έργα; Ο οδηγός πρέπει να είναι ξεκούραστος. Που να σταματήσει; Ούτε ένα πάρκιν για ολιγολεπτη στάση. Ούτε ένας σταθμός ανεφοδιασμού βενζίνης. Ούτε ένας σταθμός για ένα καφέ...
Αυτά πότε θα γίνουν; Γιατί δε τα δίνουν σε ιδιώτες να τα κατασκευάσουν έναντι κάποιων ετών εκμετάλευσης;
Σε όλη την Ευρώπη αυτά τα έργα υποδομής υπάρχουν. Εδώ ;
27 Σεπτέμβριος 2008 9:55 πμ
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου