Είναι σοφή η παροιμία του λαού που λέει ότι όποιος γυρίζει... μυρίζει. Αφορμή για αυτό στάθηκε η απόφαση να ξεφύγω λίγο από το κλεινόν άστυ μιας και οι δικές μου διακοπές ήταν λίγες (1 βδομάδα). Είπα λοιπόν να κάνω ένα τριήμερο ταξίδι με προορισμό τα Ιωάννινα και κατ` επέκταση το Μέτσοβο. Λόγω της φύσης του ταξιδιού θα έπρεπε να διανύσω το βόρειο τμήμα της Ολύμπιας Οδού, την Ιόνια Οδό και ένα μικρό τμήμα της Εγνατίας.
Αυτό που διέγνωσα ήταν το εξής: στο βόρειο τμήμα της Ολύμπιας Οδού μόλις έχουν αρχίσει να εγκαθίστανται εργοτάξια σε μικρά τμήματα του δρόμου. Το πράγμα για τους οδηγούς θα δυσκολέψει καθώς ταυτόχρονα γίνονται εργασίες για τη Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Κιάτο-Αίγιο μήκους 92 χιλιομέτρων. Εκεί που θα τέμνονται οι εργασίες σίγουρα θα χρειαστούν λύσεις καθώς ο δρόμος είναι εξαιρετικά στενός για την κυκλοφορία που υπάρχει. Τίποτα σπουδαίο μέχρι στιγμής, μάλλον τους επόμενους μήνες αναμένουμε μεγάλες εργοταξιακές εγκαταστάσεις και εργασίες πάνω στον δρόμο.
Μικρά φορτηγά αυτοκίνητα οδικής ασφάλειας διασχίζουν τον δρόμο παρέχοντας οδηγίες προσέχοντας γενικότερα τη ροή του δρόμου.
Στην (μελλοντική) Ιόνια Οδό τα πράγματα είναι πιο δύσκολα. Είδα 2 εργοτάξια, ένα ακριβώς μετά το Αντίρριο και ένα πριν την Αμφιλοχία αλλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος ότι είναι της Κοινοπραξίας. Πάντως ταμπέλες του έργου υπήρχαν παντού. Ελπίζω να επιταχυνθούν οι εργασίες γιατί πραγματικά είναι ένας δρόμος βασανιστικός για τους οδηγούς μιας και είσαι αναγκασμένος σε συνεχείς επικίνδυνες προσπεράσεις σε φορτηγά καθώς οι ταχύτητες από τα κομβόι που δημιουργούνται λόγω των φορτηγών είναι σχεδόν μηδενικές. Θα ήθελα να δω δράση από εργοτάξια γιατί αν λέμε ότι είναι στενός ο Κορίνθου-Πατρών φανταστείτε ότι ο Αντίρριο-Ιωάννινα είναι μισός.
Απορία μου δημιουργεί το κομμάτι Αντίρριο-Μεσολόγγι καθώς το τεράστιο βουνό που υπάρχει ακριβώς μετά το Αντίρριο δημιουργεί ένα θέμα με τη δημιουργία σήραγγας ή παράκαμψης του.
Το τμήμα της Εγνατίας Γιάννενα-Μέτσοβο είναι έτοιμο το μισό: τα πρώτα 20 και κάτι χιλιόμετρα από τα Γιάννενα και τα 11 τελευταία χιλιόμετρα μέχρι το Μέτσοβο. πρόκειται για πολύ δύσκολο έργο καθώς είναι για δύσκολο ανάγλυφο του εδάφους και πρόκειται για τεράστια τεχνικά έργα καθώς η περιοχή είναι γεμάτη βουνά. Επίσης υπό κατασκευή είναι το τμήμα που διαρρέει τον Άραχθο ποταμό και είναι από εκείνα τα έργα της ΑΕΓΕΚ που προφανώς λόγω των προβλημάτων της εταιρείας κάπου κόλλησε. Όταν πέρασα διαπίστωσα κίνηση στις εργασίες όποτε θεωρώ ότι το έργο θα ολοκληρωθεί έστω και με καθυστέρηση. Πάντως το έτοιμο τμήμα είναι φανταστικό όπως επίσης και η Σήραγγα Δρίσκου μήκους 4,5 χιλιόμετρα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ.
Το μόνο που έχεις να πεις για αυτό το έργο είναι μπράβο και να τελειώσει γρήγορα καθώς τα Γιάννενα αξίζουν να συνδεθούν επιτέλους με το σύστημα Αυτοκινητόδρομων της χώρας μας και γενικότερη η Ήπειρος να καταφέρει να κάνει σημαντικά βήματα προόδου καθώς τα φυσικά εμπόδια της Πίνδου και του Κορινθιακού θα έχουν ξεπεραστεί.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου