Από το 2001 έχει εξαγγελθεί η δημιουργία σήραγγας στα Τέμπη που θα αντικαθιστούσε τον δρόμο σκοτώστρα που υπάρχει εκεί. Στα τέλη του 2006 αναδείχθηκε ο ανάδοχος και μέσα στο 2007 υπογράφηκε η σύμβαση. Φέτος την Άνοιξη ξεκίνησε η παραχώρηση για 30 χρόνια συνολικά.
Εχτές 31 Αυγούστου 2008 ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Κος Σουφλιάς εγκαινίασε τη διάνοιξη της σήραγγας πατώντας το κουμπί για την πρώτη έκρηξη. Η σήραγγα αναμένεται να ξεκινήσει να λειτουργεί σε 4,5 χρόνια ανακουφίζοντας τους χιλιάδες οδηγούς που περνούν με κίνδυνο της ζωής τους καθημερινά.
Η σήραγγα Τεμπών θα έχει συνολικό μήκος 6,1 χλμ και θα είναι η μεγαλύτερη σήραγγα αυτοκινήτων τόσο της Ελλάδας όσο και των Βαλκανίων ξεπερνώντας τη σήραγγα Δρίσκου στην Εγνατία Οδό που έχει μήκος 4,5 χιλιόμετρα.
Συνολικά (και με τα Τέμπη) τα έργα που έχει αναλάβει να κατασκευάσει η Κ/Ξ Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου είναι τα παρακάτω: 12,3 χιλιόμετρα αναβάθμισης από Εθνική Οδό σε Αυτοκινητόδρομο, τη Σήραγγα Τεμπών (6,1 χιλιόμετρα), τη Σήραγγα Πλαταμώνα 3,2 χιλιόμετρα), τη μικρή Σήραγγα Τεμπών (1,9 χιλιόμετρα) και 3 γέφυρες συνολικού μήκους 1,4 χιλιόμετρα.
Σαν συνέπεια αυτών των έργων ο χρόνος του ταξιδιού Αθήνα Θεσσαλονίκη θα μειωθεί κατά 20 λεπτά και την ασφαλή οδήγηση σε δρόμο υψηλής ποιότητας.
Χρόνοι Παράδοσης
-Κατερίνη- Κλειδί 36 μήνες
-Σκοτίνα- Κατερίνη 15 μήνες
-Ράχες Ευαγγελισμός 15 μήνες
-Σήραγγες Τεμπών και Πλαταμώνα 56 μήνες
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
1 σχόλιο:
Είναι θετικό γεγονός ότι αρχίζουν τα έργα σε αυτό το επικίνδυνο κομμάτι της ΠΑΘΕ,έστω και με καθυστέρηση 15 μηνών από το αρχικό χρονοδιάγραμμα του ΥΠΕΧΩΔΕ που μιλούσε για έναρξη εργασιών την άνοιξη του 2007 και ελπίζω ότι θα ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές του 2013 σύμφωνα με τις προθεσμίες.
Είναι σίγουρο επίσης ότι με την ολοκληρωσή του η συγκοινωνία στο τμήμα Τεμπών-Πλαταμώνα θα βελτιωθεί κατά πολύ αφού θα καταργηθούν πλέον οι στροφές σε αυτά τα σημεία και θα μειωθεί η απόσταση μεταξύ Αθηνών και Θεσσαλονίκης κατά τουλάχιστον 20 λεπτά.
Υ.Γ Ελπίζω ότι μέσα στο φθινόπωρο θα αρχίσουν και τα έργα στον άξονα Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος ώστε στις αρχές του 2012 ο άξονας αυτός να έχει μετατραπεί σε έναν ασφαλή αυτοκινητόδρομο.
Δημοσίευση σχολίου