Ένα μικρό τουρ στα εργοτάξια της Εγνατίας έκανε ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς, στα έργα: κάθετος οδικός άξονα Σέρρες – Προμαχώνας και στο βασικό οδικό άξονα στο τμήμα Στρυμόνας – Άγιος Ανδρέας Καβάλας.
Όπως δήλωσε διαπιστώθηκε ότι τα έργα προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς και είναι πολύ κοντά στον φιλόδοξο στόχο που μπήκε πριν τέσσερα χρόνια : να ολοκληρωθεί η Εγνατία μέχρι το τέλος του 2008 και να μπορούμε να την διατρέχουμε από την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους του Έβρου.
Η Εγνατία Οδός είναι ένα εθνικό έργο με τεράστια σημασία για την ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας, αλλά και για την αναβάθμιση της θέσης και του ρόλου όλης της Ελλάδας στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Τα τελευταία τεσσεράμισι χρόνια κατασκευάζονται 509 νέα χιλιόμετρα με τα οποία θα ολοκληρωθεί η Εγνατία και οι Κάθετοι Άξονές της στο σύνολό τους.
Συγκεκριμένα :
- Ήδη παραδόθηκαν στην κυκλοφορία 262 χλμ. δρόμου και κατασκευάζονται άλλα 247 χλμ.
- Είναι σε φάση δημοπράτησης ή έχουν υπογραφεί νέες συμβάσεις για 365 νέα χλμ. δρόμου, προϋπολογισμού 2,8 δισ. ευρώ τα οποία πλέον αφορούν κυρίως τους κάθετους άξονες της Εγνατίας.
Παράλληλα λοιπόν με την ολοκλήρωση του βασικού άξονα της Εγνατίας θα ολοκληρωθούν και οι 3 πρώτοι κάθετοι άξονες μήκους 300 χλμ., και είναι οι :
Σιάτιστα – Κρυσταλλοπηγή,
Σέρρες - Προμαχώνας
Αρδάνιο – Ορμένιο.
Να επισημάνουμε ότι ο κάθετος άξονας Σέρρες – Προμαχώνας που είναι ο σημαντικότερος της Εγνατίας Οδού και αποτελεί το Ελληνικό τμήμα του Διευρωπαϊκού άξονα 4 που ξεκινά από τη Γερμανία και μέσω Τσεχίας, Ουγγαρίας, Ρουμανίας, Βουλγαρίας καταλήγει στη Θεσσαλονίκη.
Το Ελληνικό τμήμα έχει μήκος 96 χλμ. και κατασκευάζεται ως αυτοκινητόδρομος με τρείς λωρίδες ανά κατεύθυνση (δύο κυκλοφορίας και μία έκτακτης ανάγκης) και διαχωριστική νησίδα στην μέση.
Όσον αφορά τα 2 εναπομείναντα μεγάλα τμήματα που είναι υπό κατασκευή δηλαδή η Μεσόγεια χάραξη Στρυμόνας-Άγιος Ανδρέας Καβάλας και το τμήμα Παναγιά Γρεβενών- Μέτσοβο τα έργα κινούνται με μεγάλες και αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το τέλος του έτους το πρώτο και εντός του 2009 το δεύτερο. Για τη Μεσόγεια χάραξη συγκεκριμένα έχει μήκος 41 χλμ. και εκτείνεται από τον Στρυμόνα ποταμό μέχρι την αρχή της Παράκαμψης της Καβάλας. Ονομάστηκε Μεσόγεια Χάραξη διότι υπάρχει και το τμήμα της παλαιάς εθνικής οδού που είναι παραθαλάσσιο και το οποίο, επίσης, ανακατασκευάζεται.
Το έργο αν και αρχικά είχε προγραμματιστεί για το Δ ΚΠΣ δημοπρατήθηκε , κατασκευάζεται και θα παραδοθεί στα τέλη του έτους.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
1 σχόλιο:
Άριστη κατασκευή! Πραγματικά μας εξυπηρετεί. Που είναι τα υπόλοιπα έργα; Ο οδηγός πρέπει να είναι ξεκούραστος. Που να σταματήσει; Ούτε ένα πάρκιν για ολιγολεπτη στάση. Ούτε ένας σταθμός ανεφοδιασμού βενζίνης. Ούτε ένας σταθμός για ένα καφέ...
Αυτά πότε θα γίνουν; Γιατί δε τα δίνουν σε ιδιώτες να τα κατασκευάσουν έναντι κάποιων ετών εκμετάλευσης;
Σε όλη την Ευρώπη αυτά τα έργα υποδομής υπάρχουν. Εδώ ;
Δημοσίευση σχολίου