Ο Προαστιακός Θεσσαλονίκης μεγάλωσε και πλέον από το Λιτόχωρο έφτασε στη Λάρισα. Είναι μια σπουδαία επέκταση που ενώνει τη συμπρωτεύουσα με τη Μητρόπολη της Θεσσαλίας μόλις σε μιάμιση ώρα, με express ηλεκτροκίνητα τρένα του προαστιακού σιδηροδρόμου. Η Θεσσαλονίκη διαθέτει από χθες πλήρως ηλεκτροκινούμενο προαστιακό σιδηροδρομικό δίκτυο, μεγαλύτερο και από αυτό της Αθήνας.
Καθημερινά το δρομολόγιο θα υπάρχουν 12 δρομολόγια ανά κατεύθυνση. Το δρομολόγιο θα περιλαμβάνει τους Σταθμούς: Θεσσαλονίκη, Σίνδος, Άδενδρο, Πλατύ, Αιγίνιο, Κορινός, Κατερίνη, Λιτόχωρο, Λεπτοκαρυά, Νέοι Πόροι, Ραψάνη, Ευαγγελισμός (θα δοθεί σε λειτουργία τις επόμενες ημέρες), Λάρισα.
Το σπουδαίο νέο εκτός φυσικά από την ίδια την επέκταση του ηλεκτροκινούμενου δικτύου είναι η χρήση των επί ετών ακινητοποιημένων υπερσύγχρονων ηλεκτροκινούμενων τρένων τα οποία θα μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητες μέχρι και 160χλμ/ώρα. Θα μπορούν να φιλοξενούν 313 επιβάτες και αν χρειαστεί υπάρχει χώρος για 250 όρθιους (ας μην το σχολιάσω γιατί μου θυμίζει εποχές καρβουνιάρη)
Το πρώτο δρομολόγιο από τη Θεσσαλονίκη προς τη Λάρισα ξεκινά στις 05.08 και το τελευταίο στις 22.09. Αντίστοιχα, το πρώτο δρομολόγιο από τη Λάρισα προς τη Θεσσαλονίκη ξεκινά στις 06.00.
Η διάρκεια του συνολικού δρομολογίου είναι 1 ώρα και 33 λεπτά και σε αυτό φυσικά συμπεριλαμβάνονται και οι ενδιάμεσες στάσεις. Το κόστος του εισιτηρίου για την απόσταση Θεσσαλονίκη-Λάρισα είναι 10 ευρώ και από κει και πέρα ανάλογα τη στάση θα διαμορφώνεται και η τιμή του εισιτηρίου (εννοείται τιμή μικρότερη από τα 10 ευρώ).
Επέκταση Ηλεκτροκίνησης
Το έργο της ηλεκτροκίνησης φυσικά δεν σταματάει εδώ. Μέχρι το τέλος του έτους ο ΟΣΕ φιλοδοξεί να επεκτείνει την ηλεκτροκίνηση μέχρι και τον Δομοκό. Έτσι το σύνολο της διαδρομής Θεσσαλονίκης-Δομοκού θα είναι πλήρως ηλεκτροκινούμενο.
Ηλεκτροκινούμενο αναμένεται να είναι και το τμήμα Αθήνα-Τιθορέα και θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι τα τέλη του 2013 για να ολοκληρωθεί και το τμήμα Τιθορέα- Λιανοκλάδι-Δομοκός για να ολοκληρωθεί ως πλήρως ηλεκτροκινούμενο δίκτυο.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
5 σχόλια:
etos 2008 xwra ellada.poli thessaloniki,proasteiakos thessalonikis?na to poume kouventa na ginetai,pramata pou einai dedomena gia alles xwres gia mas einai oneira apiasta.proasteiakos mexri kai tin larisa !!!!e,kai?kai loipon?auto den einai proastiakos einai ose afou xrisimopiei tin grammi tou ose!diladi an ftasei pou kapoia stigmi tha ftasei stin athina ti tha leme o proasteiakos megalwse kai pige athina?den einai auto proasteiakos,proasreikos einai thesaloniki na pigenei se diafora meri eksw apo thessaloniki opws peraia N.epivates epanomi genika xalkidiki kai fisika kai apo dytika.me diki tou aneksartiti grammi kai oxi tou ose. auto einai proasteiakos.ekei pou den paei o ose paei o proastiakos.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΝΩΝΥΜΟ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΝΤΟΣ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΟΥ ΟΣΕ.
γιατι στην ιταλια οι προαστιακες
σιδηροδρομικες συνδεσεις δεν χρισημοποιουν το δικτυο της trenitalia?
ο προαστιακος δεν εχει δικες του γραμμες,ακομα και η γραμμη σκα-αεροδρομιο στην αθηνα ανηκει στον οσε
και το βαρεζε απεχει πολυ απο το μιλανο αλλα θεωρειται προαστειο
και αφου πλεον φτανεις απο την θεσσαλονικη στην λαρισα σε μια ωρα με τα δρομολογια εξπρες μπορει να θεωρειται η λαρισα προαστειο της θεσσαλονικης,
θα μπορεις λογου χαρη να μενεις στην πρωτη και να ζεις στην δευτερη
Είναι πολύ θετική η λειτουργία προαστιακού Θεσσαλονίκη-Λάρισσα. Ανάμεσα στα προφανή ωφέλη θέλω να υπογραμμίσω την μετατροπή του νέου σύγχρονου ηλεκτροκίνητου τρένου σε προπαγανδιστή των μέσων σταθερής τροχιάς στην Ελλάδα. Κάτι, που όσο και άν φαίνεται δευτερεύον δεν είναι, αφού το σύνηθες μέσο Ελληνικό τρένο προκαλεί απέχθεια και γεννάει τάσεις αποφυγής. Ισως η γραμμή να είναι καλός προπαγανδιστής του σιδηροδρόμου σε μία χώρα που θριαμβεύει συντριπτικά η κουλτούρα του ΙΧ. Οπως Αμερική, που έλεγε μία παλιά διαφήμιση...
Το μετρό της Θεσσαλονίκης θα εξυπηρετεί λίγες περιοχές συγκριτικά με το μέγεθος της πόλης, ακόμη και με τις επεκτάσεις του. Το δίκτυο του πρέπει να συμπληρωθεί με μονοδρομήσεις και δίκτυο τραμ που θα εξυπηρετεί και το Πανεπιστήμιο. Μία γραμμή του δε προτείνεται να περνάει και κάτω από την Καμάρα!
Με τον Γιωρίκα και τον Κωστίκα (τους πολιτικούς και όχι τους μετροπόντικες!) λίγο δύσκολο να προχωρήσει το τραμ λόγω και του κόμπλεξ αυτής της παράταξης απέναντι στο μέσο (ποιός δολοφόνος άλλωστε θέλει να δει το θύμα του να ανασταίνεται), αλλά φιλοδοξώ εντέλει ότι κάτι θα γίνει.
Δημοσίευση σχολίου