Ανώνυμος είπε...
Το ζήτημα είναι να ξεκινήσουν τα έργα επιτέλους,αφού η σύμβαση παραχώρησης είχε ενεργοποιηθεί από τις 19 Δεκεμβρίου 2007 και ακόμα και σήμερα δεν έχει ξεκινήσει να γίνεται τίποτα ούτε από Αντίρριο έως Ιωάννινα,ούτε από Αθήνα έως Μαλλιακό λόγω δικαστικών διενέξεων για το μοίρασμα του έργου από Έλληνες "Τέρνα" και Ισπανούς "Dragados,Ferrovial" που είναι και ανάδοχοι αυτού.
Μετά από όλα αυτά είμαι σίγουρος ότι το ΥΠΕΧΩΔΕ θα δώσει νέες παρατάσεις για το έργο,αφού βάσει της σύμαβσης τα έργα μέχρι τον Μαλλιακό πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τις 19 Αυγούστου 2009,πράγμα που είναι πλέον αδύνατο.
6 Οκτώβριος 2008 5:44 μμ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΑΚΗΣ είπε...
Να προσθέσω στις διαπιστώσεις ότι όλα αυτά συμβαίνουν ενώ τρέχουν τα κοινοτικά πλαίσια στήριξης...για όσο ακόμα υπάρχουν.Φανταστείτε τι θα γίνει όταν η "ισχυρή Ελλάδα" μείνει μόνο με την "εθνική συμμετοχή".Και κάτι ακόμα.Ας βγεί ο υπουργός ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ να πει τι χρειάζεται να γίνει στην Ελλάδα σε όλες τις υποδομές αντί να μιλάει για "το μεγαλύτερο μέτωπο έργων μετρό στην Ευρώπη".Αυτη θα είναι η σκληρή πραγματικότητα.Γιατί τα έργα υποτίθεται ότι γίνονται σε ένα στρατηγικό πλαίσιο με συγκεκριμένες αναπτυξιακές κατευθύνσεις και όχι τοποθετώντας κάθε δυο χρόνια ένα από τα εκατοντάδες κομμάτια του παζλ.
6 Οκτώβριος 2008 9:07 μμ
Ανώνυμος είπε...
ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ, ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΟΝΕΙΡΟ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΟΙ 2 ΜΕΤΡΟΠΟΝΤΙΚΕΣ ΔΕΝ ΛΕΩ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ, ΑΛΛΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ. 1 ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΕΞΩ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΥΡΙΑΣΑΝ...
11 Οκτώβριος 2008 2:51 μμ
neokopos είπε...
Ένα τρομερά ευχάριστο νέο για την Πάτρα και την Ελλάδα της περιφέρειας γενικότερα. Επιτέλους η βελτίωση της ποιότητας ζωής γίνεται προτεραιότητα και νικά τη μίζερη λογική της ... ψωροκώσταινας.
11 Οκτώβριος 2008 3:36 μμ
Ανώνυμος είπε...
Είναι πολύ θετικό το γεγονός αυτό για την Πάτρα που έχει σημαντικό κυκλοφοριακό πρόβλημα και μακάρι στην επόμενη πεναετία το έργο να υλοποιηθεί.Το πλεονέκτημα του Τράμ είναι ότι χρειάζεται το μισό χρόνο κατασκευής και κοστίζει τουλάχιστον 40% φθηνότερα από μια υπόγεια γραμμή Μετρό,αφού η γραμμή του Μετρό στην Θεσσαλονίκη μήκους περίπου 10 χιλιομέτρων θα στοιχίσει 1,1 δισ. Ευρώ.
Η μόνη ένσταση που έχω είναι πως με την μέθοδο ΣΔΙΤ που προωθείται η κατασκευή του χρειάζεται περίπου 2,5 χρόνια από την προκύρηξη του μέχρι την ανάδειξη αναδόχου και την έναρξη κατασκευής του.
11 Οκτώβριος 2008 5:22 μμ
Φώτης είπε...
Στη Γερμανία συνδυάζεται το τραμ με μετρό: η γραμμή του τραμ γίνεται υπόγεια (σαν μετρό) στο κέντρο της πόλης. Στην Πάτρα που το κέντρο έχει πολύ στενούς δρόμους θα μπορούσε να γίνει κι αυτό σε περιορισμένη έκταση (πχ. 3-4 σταθμοί = 2-3 km). Η αύξηση του κόστους θα είναι σχετικά μικρή, αλλά θα κερδηθεί χώρος.
11 Οκτώβριος 2008 10:36 μμ
Ανώνυμος είπε...
τι να κάνει το τραμ στα Γιάννενα? μας δουλεύουν? αντι να το φτιάξουν στη Λάρισα, το Ηράκλειο και το Βόλο, το φτιάχνουν στις πιο μικρές πόλεις.
12 Οκτώβριος 2008 3:14 μμ
ΜΙΛΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ είπε...
Δεν νομίζω, οτι είμαι προκατειλημμένος, αλλά διατηρώ την επιφύλαξή μου άν θα προχωρήσει το Τραμ της Πάτρας. Εχουμε επανέλθει σε κλίμα σαφώς εχθρικό για τα μέσα σταθερής τροχιάς, όπως σαφώς αποδεικνύει η πρόσφατη "εκστρατεία" εξυγίνασης του ΟΣΕ, η εγκατάλειψη του Δυτικού Σιδηροδρομικού άξονα, κ.λ.π. Προτείνω επίσης (προς αψευδή επιβεβαίωση) την ανάγνωση της πρόσφατης ανάρτησης του παρόντος ιστολογίου μόλις πριν λίγες μέρες (6/10/08) με τίτλο: "Εργα 2008: διαφορές απο πέρσι...πολύ λίγες".
Είναι βαθύτατη η ευχή μου να διαψευστώ. Φοβούμαι, όμως, οτι η κυρίαρχη στη χώρα μας επί πολλές 10ετίες πολιτικοκοινωνική κουλτούρα ΔΕΝ υποστηρίζει τα μαζικά μέσα συγκοινωνίας, όπως τραίνο, μετρό, τραμ. Η ανεξέλεγκτη και εκθετική αύξηση των ΙΧ "ταριάζει" με την πολιτιστική εικόνα του νεο-Ελληνα και θεωρείται σημαντικό εξάρτημα της κοινωνικής του αναγνώρισης και αυτοσεβασμού. Κάτι, που επιβεβαιώνει οχι μόνον η παθιασμένη επιδίωξη του ακριβού ΙΧ αλλά και ο τρόπος οδήγησής του.
Ασφαλώς η ΠΑΤΡΑ (και όχι μόνον) δικαιούνται ανθρώπινες καθημερινές μαζικές συγκοινωνίες. Σε πολλές Ελληνικές πόλεις (ουσιαστικά στις περισσότερες πρωτεύουσες Νομών) χρειάζεται η προώθηση του Τραμ και η παράλληλη εγκατάλειψη του ΙΧ στην αποστολή του καθημερινού συγκοινωνιακού έργου. Υπενθύμιση: στις αρχές του 20ου αιώνα λειτουργούσε τραμ σε 7 Ελληνικές πόλεις (Αθήνα,Πειραιάς, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Καλαμάτα,Βόλος και Καρλόβασι Σάμου!!!) Ετσι για να συνειδητοποιούμε σε τι φάση ανάπτυξης υποδομών βρισκόμαστε...
12 Οκτώβριος 2008 8:36 μμ
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου