Το Τραμ φαίνεται να βρίσκει το βηματισμό του πλέον. Αν και ήταν προγραμματισμένο μετά την Πάτρα να γίνει μελέτη σκοπιμότητας και για την πόλη των Ιωαννίνων ωστόσο είναι μια μεγάλη είδηση για τα μέσα μαζικής μεταφοράς για την περιφέρεια.
Με αυτόν τον τρόπο το Υπουργείο Μεταφορών δεν έμεινε στα λόγια (δηλ. εξαγγελίες) και η μελέτη σκοπιμότητας για την ανάπτυξη Τραμ στην πόλη των Ιωαννίνων είναι πλέον γεγονός. Ένα γεγονός που θα επιτρέψει στη σπουδαία αυτή πόλη να αναβαθμιστεί συγκοινωνιακά αλλά και αισθητικά και να είναι η δεύτερη πόλη στην Ελλάδα μετά την Πάτρα που θα αποκτήσει τον δικό της τροχιόδρομο.
Ο χρόνος αποπεράτωσης της μελέτης και σε αυτή την πόλη είναι 12 μήνες (όπως στην Πάτρα) και λαμβάνει υπόψη της συγκοινωνιακά, οικονομικά, τεχνικά και περιβαλλοντικά κριτήρια χρηματοδοτείται από το Γ' ΚΠΑΣ και συγκεκριμένα από το Μέτρο 6.2 του επιχειρησιακού προγράμματος Σιδηρόδρομοι-Αεροδρόμια-Συγκοινωνίες.
Για την ανάπτυξη του Τραμ στα Γιάννενα ο υφυπουργός Σταύρος Καλογιάννης , σημειώνει ότι η εκπόνηση της μελέτης θα συνδυαστεί με το Ρυθμιστικό και συγκεκριμένα αναφέρει: «Η κατασκευή δικτύου τροχιοδρόμου στα Ιωάννινα αποτελεί μια πολύ ελκυστική λύση με σημαντικά περιβαλλοντικά και κυκλοφοριακά οφέλη.
Στο Ρυθμιστικό Σχέδιο Ιωαννίνων που προωθεί το ΥΠΕΧΩΔΕ έχει δοθεί εντολή στους μελετητές για τη διερεύνηση χάραξης μέσων σταθερής τροχιάς. Στο πλαίσιο αυτό, ήδη στην Α' Φάση της μελέτης η οποία έχει ολοκληρωθεί, έχουν προταθεί εναλλακτικές χαράξεις, οι οποίες θα ληφθούν υπ΄ όψιν στη μελέτη σκοπιμότητας.
Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει κάποια ιδιαίτερη βάση για την χάραξη του Τραμ αλλά αντικειμενικά με 2 γραμμές συνολικού μήκους 10χλμ αρχικά θα αποτελέσει τη ραχοκοκαλιά του δικτύου που θα δημιουργηθεί και αργότερα με κάποιες επεκτάσεις να καλύψει το σύνολο της πόλης που άλλωστε έχει θαυμάσια ρυμοτομία -πράγμα δύσκολο για Ελληνική πόλη-.
Στις αρχές του 2010 θα υπάρξει η συνέχεια και ευελπιστούμε να είναι θετική καθώς η τοπική κοινωνία αλλά και η τοπική Αυτοδιοίκηση βλέπουν με πολύ καλό μάτι την προοπτική ύπαρξης Τραμ στην πόλη καθώς θεωρούν πως εκτός από την βελτίωση των συγκοινωνιών θα αποτελέσει και αφορμή για την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη της πόλης των Ιωαννίνων αλλά και της ευρύτερης περιοχής.
Τώρα πλέον ανοίγει ο δρόμος για το ενδιαφέρον και άλλων μεγάλων Ελληνικών πόλεων όπως η Λάρισα, ο Βόλος, το Ηράκλειο, τα Τρίκαλα, η Καρδίτσα, η Καλαμάτα κλπ.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου