Ανώνυμος είπε...
Ο Προαστιακός είναι μεγάλη υπόθεση και το αποδεικνύει η όλο και αυξανόμενη επιβατική κίνηση που παρατηρείται κυρίως στη γραμμή προς το αεροδρόμιο. Γι' αυτό πρέπει η Πολιτεία να το ενισχύσει και να το υποστηρίζει.
15 Οκτώβριος 2008 7:45 μμ
Ανώνυμος είπε...
Είναι το μόνο έργο με σύμβαση παραχώρησης που ξεκίνησαν οι εργασίες του πρίν ενεργοποιηθεί ο χρόνος της παραχώρησης και το μόνο που απ΄ότι φαίνεται θα τελειώσει και στην ώρα του.
Η Κοινοπραξία Μωρέας που θα το κατασκευάσει και θα το εκμεταλευτεί,θα καταφέρει πιστεύω μέχρι τις 3 Μαρτίου του 2010 να τελειώσει το τμήμα από Κόρινθο μέχρι Παραδείσια βάσει της σύμβασης.
Τώρα για το τμήμα από Παραδείσια μέχρι Τσακώνα που κατασκευάζει το Δημόσιο κανονικά θα έπρεπε να τελειώσει στις 30 Ιουνίου 2009,αλλά λόγω ότι η χρηματοδοτησή του δεν είναι συνεχής θα τελειώσει αργότερα,για αυτό και ο Σουφλιάς στην περιοδεία που έκανε πρόσφατα μίλησε για παράδοση το πρώτο εξάμηνο του 2010.
Τέλος το τμήμα από Τσακώνα μέχρι Καλαμάτα βάσει της σύμβασης πρέπει να έχει ολοκληρωθεί στις 3 Ιουλίου 2011 και το τμήμα από Λεύκτρο μέχρι Σπάρτη,πρέπει να ολοκληρωθεί στις 3 Σεπτεμβρίου 2012,αλλά απ΄ότι γνωρίζω και τα δύο αυτά τμήματα βρίσκονται στο αρχικό στάδιο κατασκευής τους.
18 Οκτώβριος 2008 6:24 μμ
Ανώνυμος είπε...
Συμφωνώ με το Νίκο Καραγιάννη.Να προσθέσω μόνο ότι για να κατανοήσει κανεις πληρως τους ρυθμούς προόδου της μελέτης και υλοποίησης των επεκτάσεων του μετρό της Αθήνας δεν έχει παρά να επισκεφτεί το http://www.ametro.gr/page/default.asp?la=1&id=7
όπου θα διαπιστώσει, με αναφορές πεπραγμένων κάθε μήνα, την "πραγματική" πρόοδο.Εκεί ο επισκέπτης μαθαίνει για παράδειγμα ότι το μήνα που μας πέρασε τοποθετήθηκε η μεμβράνη υδατοστεγάνωσης στον τάδε σταθμό...ενδεικτικό του πως λειτουργεί το "σκηνικό" της ενημέρωσης που δεν ειναι παρά καθρέφτης της πραγματικής κατάστασης (τέλματος).Όσο για τις μελέτες;-το νέο αποτελεσματικό όπλο "ενημέρωσης" αλλά στην ουσία συγκάλυψης καθυστερήσεων και αδυναμιών: αν η επέκταση της γραμμής 4 είναι για 10 χρόνια υπό μελέτη αυτό από μόνο του αρκεί.Έτσι εκπαιδεύεται ο Ελληνας : μαθαίνει ότι υπάρχει και η μελέτη για να περάσει κάτι στην υλοποίηση.Μόνο μια πληροφορία αποκρύπτεται συστηματικά: ο χρόνος.
25 Οκτώβριος 2008 10:10 μμ
Ανώνυμος είπε...
Δεν νομίζω ότι τα έργα, από τη στιγμή που ξεκινούν, καθυστερούν πολύ, το αντίθετο θα έλεγα (αν συγκρίνουμε με το εξωτερικό, με εξαίρεση ίσως την Ισπανία, η οποία όμως αποτελεί μοναδική περίπτωση). Το μεγάλο ζήτημα είναι ότι περνάει πολύς χρόνος από τη μελέτη μέχρι το ξεκίνημα των εργασιών ενώ τα έργα μετρό θα έπρεπε να είναι απόλυτης πρωτεραιότητας. Ας ελπίσουμε τουλάχιστον ότι μέχρι το 2020, την επόμενη δεκαετία δηλαδή, θα ολοκληρωθούν τα προγραμματισμένα και τα υπό εκτέλεση έργα ούτως ώστε να διαθέτει η Αθήνα 130 περίπου χλμ. μετροπολιτικού σιδηροδρόμου...
25 Οκτώβριος 2008 11:39 μμ
Ανώνυμος είπε...
ΤΟ ΥΠΕΧΩΔΕ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΛΕΕΙ: Το μεγαλύτερο μέτωπο έργων Μετρό που έχει ποτέ υλοποιηθεί στην Ελλάδα προχωράει σήμερα με εντατικούς ρυθμούς. Όλοι οι εργαζόμενοι της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ενώνουν καθημερινά τις προσπάθειές τους για να παραδώσουν εμπρόθεσμα τους σύγχρονους Σταθμούς Μετρό σε μια σειρά νέων περιοχών της Αθήνας, στο Περιστέρι, στην Ανθούπολη, στο Χαϊδάρι, στο Χολαργό, στο Χαλάνδρι, στην Αγία Παρασκευή, στην Ηλιούπολη, στον 'Aλιμο, στην Αργυρούπολη και στο Ελληνικό.
27 Οκτώβριος 2008 4:48 μμ
doin είπε...
Όχι στην Υποθαλάσσια της Θεσσαλονίκης!
Υπάρχουν και άλλες λύσεις για την πόλη της Θεσσαλονίκης. Θα μπορούσε με τα ίδια χρήματα να υλοποιηθούν μια σειρά από έργα τα οποία θα είχαν πολλαπλάσια αποτελέσματα:
- η λειτουργία ενός τραμ το οποίο θα λειτουργεί στην παράλια δίπλα στην θάλασσα. σε περίπτωση που δεν είναι αρκετή η υπάρχουσα παράλια (σε πλάτος) ας μπαζωθούν και 1-2 μέτρα ακόμη.
- έργα παρέμβασης στον ήδη υπάρχων περιφερειακό με σκοπό να απαλειφθούν οι ανηφόρες και οι κατηφόρες που πάντα καθυστερούν την κίνηση των βαρέων οχημάτων και των νέων ή / και «φοβισμένων» οδηγών.
- δημιουργία νέου υπόγειου περιφερειακού, ακριβώς κάτω από τον ήδη υπάρχων, διπλής κυκλοφορίας με εισόδους και εξόδους.
- δημιουργία νέων μικρών υπόγειων πάρκινγκ, σχεδόν ένα για κάθε οικοδομικό τετράγωνο.
Ας μην φοβόμαστε να επεκταθούμε υπόγεια εφόσον δεν έχουμε άλλες λύσεις για υπέργεια επέκταση των δραστηριοτήτων μας.
Φυσικά, υπόγεια, η Θεσσαλονίκη κρύβει σε πολλά σημεία πλούσια αρχαιολογικά ευρήματα. Αυτά τα προβλήματα θα ξεπεραστούν με τον ίδιο τρόπο που θα τα ξεπεράσει και το Μετρό Θεσσαλονίκης.
Τέλος, δυο παραδείγματα από την Ισπανία η οποία ως χώρα είναι πολύ κοντά στα ελληνικά δεδομένα:
- στην Παμπλόνα υπάρχουν μικρά σε μέγεθος υπόγεια πάρκινγκ ενώ η ανακύκλωση των σκουπιδιών γίνεται με πολύ μικρούς υπέργειους κάδους από τους οποίους τα σκουπίδια καταλήγουν σε υπόγειους μεγάλους κάδους.
- στην Βαρκελώνη υπάρχει δίκτυο υπόγειου αυτοκινητόδρομου διπλής κυκλοφορίας με εισόδους και εξόδους σε διάφορα σημεία, το οποίο βρίσκεται ακριβώς κάτω από υπέργειο αυτοκινητόδρομο διπλής κυκλοφορίας.
Δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε τον τροχό, το έχουν κάνει άλλοι πριν από εμάς.
Δημήτριος Δοϊνάκης
μηχ/γος μηχ/κος βιομηχανίας
e-mail doinakis@yahoo.gr
27 Οκτώβριος 2008 12:10 μμ
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου