Η εταιρεία παραχώρησης Νέα Οδός ΑΕ έχει αναλάβει την κατασκευή της Ιόνιας Οδού από το Αντίρριο μέχρι τα Ιωάννινα και ταυτόχρονα έχει αναλάβει και την εκμετάλλευση της Εθνικής Οδού από τον Ανισόπεδο Κόμβο Μεταμόρφωσης στην Αθήνα μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο στα Σκάρφεια στον Μαλλιακό Κόλπο.
Ο λόγος που δόθηκε στην Κ.Ξ και αυτό το τμήμα είναι επειδή η Ιόνια Οδός θεωρείται ζημιογόνος αυτοκινητόδρομος λόγω της μικρής διέλευσης οχημάτων που προβλέπεται σε σχέση με την κατασκευή και τη λειτουργία του Αυτοκινητόδρομου. Έτσι το χρυσό τμήμα της Εθνικής Οδού θα αντισταθμίζει το γεγονός αυτό.
Οι εργασίες που προβλέπονται για την αναβάθμισης του δρόμου είναι οι παρακάτω:
-Αναβάθμιση της ποιότητας του οδοστρώματος όπου αυτό είναι απαραίτητο
-Διαπλάτυνση του οδοστρώματος στο τμήμα Ριτσώνα-Θήβα μήκους 14 χλμ.
-Αποπεράτωση επιπλέον 37χλμ Αυτοκινητόδρομου στα τμήματα Αγ. Κωνσταντίνου, Καμένων Βούρλων και Σχηματαρίου-Χαλκίδας
-Κατάργηση των στροφών της Υλίκης
-Κατασκευή περισσότερων ΣΕΑ (φαγάδικα-καφέ-βενζινάδικα)
-Αναβάθμιση των Ανισόπεδων Κόμβων όπου αυτό είναι απαραίτητο.
-Περίφραξη όλου του Αυτοκινητόδρομου (συνολικό μήκος περίπου 400χλμ)
-Ενοποίηση των στηθαίων ασφαλείας σε ένα τύπο (New Jersey) καθώς θεωρείται ασφαλέστερο.
-Διαπλάτυνση των ΛΕΑ όπου κριθεί απαραίτητο
-Βελτίωση της σήμανση
-24ωρη επιτήρηση του Αυτοκινητόδρομου και συνεχείς περιπολίες.
Όλα τα παραπάνω θα κοστίσουν περίπου 200εκ. Ευρώ και μας υπόσχονται ανετότερη και ασφαλέστερη οδήγηση σε ένα δρόμο όπου οι λακκούβες, τα σαμαράκια, οι απότομες κλίσεις και το οδόστρωμα σκοτώστρα σε πάμπολλα σημεία είναι το σήμα κατατεθέν.
Τώρα μας υπόσχονται ότι σε 20 μήνες όλα τα παραπάνω θα είναι έτοιμα και θα χαιρόμαστε να οδηγούμε σε όλη τη διαδρομή μέχρι και τα Σκάρφεια.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
3 σχόλια:
Το ζήτημα είναι να ξεκινήσουν τα έργα επιτέλους,αφού η σύμβαση παραχώρησης είχε ενεργοποιηθεί από τις 19 Δεκεμβρίου 2007 και ακόμα και σήμερα δεν έχει ξεκινήσει να γίνεται τίποτα ούτε από Αντίρριο έως Ιωάννινα,ούτε από Αθήνα έως Μαλλιακό λόγω δικαστικών διενέξεων για το μοίρασμα του έργου από Έλληνες "Τέρνα" και Ισπανούς "Dragados,Ferrovial" που είναι και ανάδοχοι αυτού.
Μετά από όλα αυτά είμαι σίγουρος ότι το ΥΠΕΧΩΔΕ θα δώσει νέες παρατάσεις για το έργο,αφού βάσει της σύμαβσης τα έργα μέχρι τον Μαλλιακό πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τις 19 Αυγούστου 2009,πράγμα που είναι πλέον αδύνατο.
Άντε να δούμε καμιά βελτίωση, γιατί και σε αυτό τον δρόμο, κάθε άλλο παρά ευχάριστη οδήγηση κάνεις...
μπραβο
Δημοσίευση σχολίου