Υποδομές στην Ελλάδα

Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

Σχολια επισκεπτών Νοεμβρίου 2009

Λάζαρος Κ. είπε...
Να σημειώσω κάτι που όλοι παραβλέπουν ή δεν αναφέρουν. Τα ταξίδια με τρένα είναι ΠΑΝΤΑ πιο άνετα από τα αντίστοιχης διάρκειας ταξίδια με ΚΤΕΛ. Μπορείς να πας οποιαδήποτε στιγμή στην τουαλέτα, να περπατήσεις για να ξεμουδιάσεις, να κάτσεις στο, έστω υποτυπώδες, μπαρ. Όλα αυτά τα έχω ακούσει από όλους τους γνωστούς και συγγενείς και δεν είναι μόνο δική μου εκτίμηση. Σκεφτείτε να υπάρχουν ακόμη καλύτερες συνθήκες μέσα στα τρένα και να είναι ακόμη πιο γρήγορα. Έχει μέλλον ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα, αρκεί να γίνουν οι κατάλληλες κινήσεις και επιτέλους να αρθεί αυτή η δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία των εργαζομένων του.
11 Νοέμβριος 2009 6:55 μμ

Ανώνυμος είπε...
Καλησπερα σε ολους.Παρακολουθω το blog αρκετο καιρο και θα ηθελα να συγχαρω τον κυριο Καραγιαννη για την πολυ καλη δουλεια που εχει κανει.Πιστευω πως το δικτυο του μετρο με τις γραμμες 1,2,3(με κλαδο προς Μελισσια),4,8(κυκλικη) και θα ηταν αρκετο για την Αθηνα μαζι με ενα συμπληρωματικο δικτυο τραμ γυρω στα 150 χλμ το οποιο θα περνα απο περιοχες οπου δεν υπαρχει μετρο καθως και να λειτουργει τροφοδοτικα προς αυτο και τον προαστιακο.Δυστυχως ομως κατι τετοιο απαιτει τουλαχιστον εικοσι χρονια για να υλοποιηθει.Ομως θα ηθελα να κανω μια παρατηρηση αν και δεν εχει καμια σχεση με το θεμα της γραμμης 8.Ασχολουμαστε τοσο καιρο με εργα που γινονται η προκειται να γινουν ομως δεν εχουμε αναφερει κατι για το παρον.Στην παρουσα φαση το μονο μεσο που φτανει πραγματικα παντου ειναι το λεωφορειο.Προσωπικα μου αρεσε πολυ η ιδεα της συγχωνευσης λεωφορειακων γραμμων(π.χ 608+222).Δεν θα μπορουσε να αποτελεσει μια λυση,μεχρι την στιγμη που θα δημιουργηθει ενα σωστο δικτυο ΜΣΤ,η επεκταση ολων των λεωφορειολωριδων και η συγχωνευση γραμμων ωστε και οχηματα να εξοικονωμηθουν και να μην παρατηρειται το φαινομενο πολλες γραμμες να καλυπτονται απο αλλες;Δεν μπορω να καταλαβω γιατι τα λεωφορεια πρεπει να εχουν αφετηρια στο κεντρο.
Ευχαριστω,Γιωργος Βουδαλας
15 Νοέμβριος 2009 10:05 μμ

squirrel είπε...
....Επέτρεψε μου ότι θα μπορούσες να αναφέρεις νεότερα από τον ξεχασμένο άξονα Κοζάνης-Νίκης Φλώρινας, ο οποίος αποτέλεσε μέρος της περιοδείας του Υφυπουργού Υποδομών. Να θυμίσουμε ότι είναι ολοκληρωμένο το τμήμα Κοζάνης-Πτολεμαϊδας από τα προηγούμενα χρόνια, το τμήμα Πτολεμαϊδας-Φλώρινας είναι υπό μελέτη (ο υπάρχων δρόμος έχει δίιχνη διατομή με ανισόπεδους κόμβους και καλά τεχνικά χαρακτηριστικά) και τέλος, το τμήμα Φλώρινας-Νίκης μελετάται από την Ε.Ο. και είναι σχεδόν έτοιμο για δημοπράτηση. Ο υφυπουργός δήλωσε ότι θα γίνει προσπάθειες να ολοκλήρωθούν όλες οι μελέτες, ώστε να ενταχθεί στην επόμενη προγραμματική περίοδο (ΕΣΠΑ).
Να αναφέρουμε ότι πριν λίγους μήνες, παραδόθηκε μικρό τμήμα επίσης του κάθετου άξονα Θεσσαλονίκης-Προμαχώνα, το συνδετήριο τμήμα της καθέτου με την Εγνατία Οδό στο Δερβένι Θεσσαλονίκης μήκους 6(;) χλμ. Όσον αφορά τα υπόλοιπα μη ολοκληρωμένα τμήματα παρατηρούνται κάποιες καθυστερήσεις, κυρίως λόγω προβλήματος χρηματοδότησης από την Εγνατία Οδός ΑΕ μέσω του Υπουργείου Υποδομών, σκηνικό που επικρατεί σε όλους υπό κατασκευή και υπό μελέτη κάθετους άξονες στην Βόρεια Ελλάδα.
Επίσης, πριν λίγες μέρες, δόθηκε ο κόμβος Μεσοβουνίου στην κυκλοφορία, με διέλευση με προσωπική ευθύνη των οδηγών μέχρι να παραδοθεί επίσημα με τις τελευταίες εργασίες τον Ιανουάριο. Ο δρόμος που κατασκευάστηκε πέρα του κόμβου, από τον κόμβο του Μεσοβουνίου έως το Καρτέρι,μήκους 7χλμ., βελτιώνει την πρόσβαση στους ταξιδιώτες προς τα παράλια της νότιας Θεσπωτίας και την Πάργα.
21 Νοέμβριος 2009 2:48 πμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα