Λάζαρος Κ. είπε...
Να σημειώσω κάτι που όλοι παραβλέπουν ή δεν αναφέρουν. Τα ταξίδια με τρένα είναι ΠΑΝΤΑ πιο άνετα από τα αντίστοιχης διάρκειας ταξίδια με ΚΤΕΛ. Μπορείς να πας οποιαδήποτε στιγμή στην τουαλέτα, να περπατήσεις για να ξεμουδιάσεις, να κάτσεις στο, έστω υποτυπώδες, μπαρ. Όλα αυτά τα έχω ακούσει από όλους τους γνωστούς και συγγενείς και δεν είναι μόνο δική μου εκτίμηση. Σκεφτείτε να υπάρχουν ακόμη καλύτερες συνθήκες μέσα στα τρένα και να είναι ακόμη πιο γρήγορα. Έχει μέλλον ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα, αρκεί να γίνουν οι κατάλληλες κινήσεις και επιτέλους να αρθεί αυτή η δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία των εργαζομένων του.
11 Νοέμβριος 2009 6:55 μμ
Ανώνυμος είπε...
Καλησπερα σε ολους.Παρακολουθω το blog αρκετο καιρο και θα ηθελα να συγχαρω τον κυριο Καραγιαννη για την πολυ καλη δουλεια που εχει κανει.Πιστευω πως το δικτυο του μετρο με τις γραμμες 1,2,3(με κλαδο προς Μελισσια),4,8(κυκλικη) και θα ηταν αρκετο για την Αθηνα μαζι με ενα συμπληρωματικο δικτυο τραμ γυρω στα 150 χλμ το οποιο θα περνα απο περιοχες οπου δεν υπαρχει μετρο καθως και να λειτουργει τροφοδοτικα προς αυτο και τον προαστιακο.Δυστυχως ομως κατι τετοιο απαιτει τουλαχιστον εικοσι χρονια για να υλοποιηθει.Ομως θα ηθελα να κανω μια παρατηρηση αν και δεν εχει καμια σχεση με το θεμα της γραμμης 8.Ασχολουμαστε τοσο καιρο με εργα που γινονται η προκειται να γινουν ομως δεν εχουμε αναφερει κατι για το παρον.Στην παρουσα φαση το μονο μεσο που φτανει πραγματικα παντου ειναι το λεωφορειο.Προσωπικα μου αρεσε πολυ η ιδεα της συγχωνευσης λεωφορειακων γραμμων(π.χ 608+222).Δεν θα μπορουσε να αποτελεσει μια λυση,μεχρι την στιγμη που θα δημιουργηθει ενα σωστο δικτυο ΜΣΤ,η επεκταση ολων των λεωφορειολωριδων και η συγχωνευση γραμμων ωστε και οχηματα να εξοικονωμηθουν και να μην παρατηρειται το φαινομενο πολλες γραμμες να καλυπτονται απο αλλες;Δεν μπορω να καταλαβω γιατι τα λεωφορεια πρεπει να εχουν αφετηρια στο κεντρο.
Ευχαριστω,Γιωργος Βουδαλας
15 Νοέμβριος 2009 10:05 μμ
squirrel είπε...
....Επέτρεψε μου ότι θα μπορούσες να αναφέρεις νεότερα από τον ξεχασμένο άξονα Κοζάνης-Νίκης Φλώρινας, ο οποίος αποτέλεσε μέρος της περιοδείας του Υφυπουργού Υποδομών. Να θυμίσουμε ότι είναι ολοκληρωμένο το τμήμα Κοζάνης-Πτολεμαϊδας από τα προηγούμενα χρόνια, το τμήμα Πτολεμαϊδας-Φλώρινας είναι υπό μελέτη (ο υπάρχων δρόμος έχει δίιχνη διατομή με ανισόπεδους κόμβους και καλά τεχνικά χαρακτηριστικά) και τέλος, το τμήμα Φλώρινας-Νίκης μελετάται από την Ε.Ο. και είναι σχεδόν έτοιμο για δημοπράτηση. Ο υφυπουργός δήλωσε ότι θα γίνει προσπάθειες να ολοκλήρωθούν όλες οι μελέτες, ώστε να ενταχθεί στην επόμενη προγραμματική περίοδο (ΕΣΠΑ).
Να αναφέρουμε ότι πριν λίγους μήνες, παραδόθηκε μικρό τμήμα επίσης του κάθετου άξονα Θεσσαλονίκης-Προμαχώνα, το συνδετήριο τμήμα της καθέτου με την Εγνατία Οδό στο Δερβένι Θεσσαλονίκης μήκους 6(;) χλμ. Όσον αφορά τα υπόλοιπα μη ολοκληρωμένα τμήματα παρατηρούνται κάποιες καθυστερήσεις, κυρίως λόγω προβλήματος χρηματοδότησης από την Εγνατία Οδός ΑΕ μέσω του Υπουργείου Υποδομών, σκηνικό που επικρατεί σε όλους υπό κατασκευή και υπό μελέτη κάθετους άξονες στην Βόρεια Ελλάδα.
Επίσης, πριν λίγες μέρες, δόθηκε ο κόμβος Μεσοβουνίου στην κυκλοφορία, με διέλευση με προσωπική ευθύνη των οδηγών μέχρι να παραδοθεί επίσημα με τις τελευταίες εργασίες τον Ιανουάριο. Ο δρόμος που κατασκευάστηκε πέρα του κόμβου, από τον κόμβο του Μεσοβουνίου έως το Καρτέρι,μήκους 7χλμ., βελτιώνει την πρόσβαση στους ταξιδιώτες προς τα παράλια της νότιας Θεσπωτίας και την Πάργα.
21 Νοέμβριος 2009 2:48 πμ
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου