Υποδομές στην Ελλάδα

Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

Αττικό Μετρό: Αναβάλλονται για αργότερα οι επεκτάσεις η Γραμμή 4 ...φεύγει;

Ενώ οι κάτοικοι του Περιστερίου και του Χαϊδαρίου ήταν έτοιμοι να γιορτάσουν την έλευση του Μετρό στις γειτονιές του ήρθαν δημοσιεύματα να ανατρέψουν για μια ακόμα φορά τον προγραμματισμό και να μεταθέσουν για αργότερα τις πολύπαθες επεκτάσεις της Αττικό Μετρό που κατασκευάζονται από το 2006.
Ενώ το πρόγραμμα παραδόσεων μιλούσε για παράδοση των επεκτάσεων σε Περιστέρι και Ανθούπολη, Χαιδάρι, και την προσθήκη του σταθμού Χολαργός στα τέλη του 2009 δηλαδή σε μερικές μέρες, έρχονται νέες καθυστερήσεις να προστεθούν στις ήδη καθυστερημένες ημερομηνίες παράδοσης τους.
Χωρίς να έχουν πλήρως επιβεβαιωθεί από επίσημα χείλη οι πληροφορίες έχουμε και λέμε:
ΣΤΑΘΜΟΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Η πρόσθεση του σταθμού ΧΟΛΑΡΓΟΣ ξεκίνησε ταυτόχρονα με το ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ στα μέσα του 2006 με αρχικές ημερομηνίες παράδοσης τα τέλη του 2007. Αμέσως φάνηκε η ματαιότητα στις ημερομηνίες και μετατέθηκαν για τα τέλη του 2008 και μετά από λίγους μήνες είχαμε νέα μετάθεση για τα τέλη του 2009. Τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε εντέλει έστω και με εξωτερικές ελλείψεις το ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ λειτούργησε με την βεβαίωση του πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ ότι σε 3 μήνες έρχεται και ο σταθμός ΧΟΛΑΡΓΟΣ. Πλέον με το νέο χρονοδιάγραμμα θα είναι όλοι ευχαριστημένοι με μια δίμηνη καθυστέρηση και παράδοση στα τέλη Φεβρουαρίου 2010. Είναι και η πιο σύντομη ημερομηνία παράδοσης από όλες τις επεκτάσεις.
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ ΑΙΓΑΛΕΩ ΣΕ ΧΑΙΔΑΡΙ
Εδώ πρόκειται για σήραγγα 1.500 μέτρων περίπου που περιλαμβάνει το σταθμό ΧΑΙΔΑΡΙ, ένα παραπλήσιο παρκινγκ καθώς και το αμαξοστάσιο στον ΕΛΑΙΩΝΑ που δεν αφορά το ευρύ κοινό αφού δεν επηρεάζει την κίνηση των συρμών στο δίκτυο. Η επέκταση άρχισε να κατασκευάζεται το 2006 και αρχική ημερομηνία ολοκλήρωσης τα τέλη του 2008. Ακολούθησε παράταση για τα τέλη του 2009 και τώρα θολή εικόνα είναι η παράδοση μέχρι τον Μάιο 2010.
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ ΑΓΙΟ ΑΝΤΩΝΙΟ ΣΕ ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ
Το 2006 ξεκίνησε και εκεί η κατασκευή 300μ σήραγγας που θα έκλεινε την διαδρομή και τους σταθμούς ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ και ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ. Από τα τέλη του 2008 πήγαμε στα τέλη του 2009 και πλέον η παράδοση πάει για το πρώτο "εξάμηνο" (δηλαδή κατά τον Ιούνιο) του 2010.
ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Εδώ με τα κωμικοτραγικά να υπάρχει σήραγγα αλλά όχι κέλυφος σταθμού γιατί ο τότε ...δήμαρχος δεν ήθελε (ήμαρτον) φάγαμε ένα εξάμηνο χωρίς Μετρό από την ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ μέχρι το ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ προκειμένου να καθαιρεθεί η σήραγγα και να κατασκευαστεί ο σταθμός. Εδώ από το Καλοκαίρι πάμε για τα τέλη του 2010 δηλαδή σε ένα χρόνο από τώρα.
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2006 με παράδοση το 2010. Πλέον πάμε για παράδοση στα τέλη του 2010 και τον σταθμό ΑΛΙΜΟΣ να παραδίδεται ίσως κάποιους μήνες αργότερα...
ΓΡΑΜΜΗ 4;
Δυστυχώς τα θέματα έχουν συνέχεια με τη Γραμμή 4 που ενώ ξέραμε ότι είναι έτοιμη για δημοπράτηση τελικά ..αλλάζει μορφή και από U θα γίνει Ο. Κυκλική θέλουν να την κάνουν προκειμένου να εξυπηρετεί περισσότερες περιοχές και να μην σταματά στο κέντρο και τα βόρεια.
Η Γραμμή 4 προβλεπόταν να ξεκινά από το Γαλάτσι και, μέσω Κυψέλης και Εξαρχείων, να φθάνει στο σταθμό Πανεπιστήμιο, συνεχίζοντας μέσω Κολωνακίου και Ευαγγελισμού ως τα Ιλίσια και το σταθμό της Κατεχάκη, με τελικό προορισμό το Μαρούσι, κάτω από τη λεωφόρο Κηφισίας. Το κόστος της, υπολογίζεται σε 2,2 δισ. ευρώ, για τα οποία είχαν εξεταστεί σενάρια χρηματοδότησης.
Η νέα πρόταση αφορά μια γραμμή που θα διέρχεται από τις δυτικές γειτονιές της πρωτεύουσας, αλλά και ανατολικές, όπως ο Βύρωνας και η Καισαριανή, που έχουν μείνει έξω από τις έως τώρα επεκτάσεις. Σε κάθε περίπτωση ο διαγωνισμός δεν προβλέπεται να προκηρυχθεί μέσα στο 2010. Στις αρχές του χρόνου πάντως αναμένεται να ανακηρυχθεί ανάδοχος για την επέκταση προς Πειραιά. Ο διαγωνισμός «σέρνεται» από το 2005 και, λόγω προσφυγών, είχε χρειαστεί να επαναληφθεί.

111 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ειναι γνωστο οτι οταν βγαινει μια καινουρια κυβερνηση γκρεμιζει οτι εφτιαξε η προηγουμενη και ξαναρχιζει νεες μελετες απο την αρχη λογω εκδικητικοτητας.

Επιπλεον οτι βρισκει στην τελικη ευθεια σχεδον ετοιμο, το "καθυστερει" γυρω στον 1 χρονο προκειμενου να δωσει την εντυπωση οτι "να μωρε, κατι φτιαξαμε και εμεις, δεν το εφτιαξε ΟΟΟΟΛΟ ο προηγουμενος και εμεις απλως κοψαμε τις κορδελες" !!!!!!!!

Οποτε δεν μου φαινεται παραξενο.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ χειρότερο ήταν αυτό που έκανε ο Σουφλιάς με το τραμ. Αν η μελέτη του 2003 είχε υλοποιηθεί, χιλιάδες Αθηναίοι θα εξυπηρετούντο σήμερα με ένα υπερσύγχρονο μέσο και θα είχαν αφήσει τα ΙΧ τους να...λιάζονται. Αν είχε ενεργοποιηθεί και το "πράσινο κύμα" ασφαλώς.

Ανώνυμος είπε...

Η Γ4 κατα τη γνώμη μου ήταν μάλλον πολύ άσχημα σχεδιασμένη σε ένα μεγάλο της κομμάτι, ας μην ξεχνάμε πόσο ξαφνικά ήρθε στην επικαιρότητα το 2005 όταν όλοι γνωρίζαμε για 2 κλάδους των Γ2&3. Προσωπικά δεν θεωρώ την Κηφισίας πρώτη προτεραιότητα στην ανάπτυξη γραμμών, ενώ με το ρυθμιστικό το ότι προγραμματιζόταν και η Γ6 εκεί γύρω το έβρισκα τρομερή σπατάλη (κρατικού) χρήματος. Ας περιμένουμε να δούμε την νέα πρόταση πριν την κακοχαρακτηρίσουμε, μπορεί να λύνει πολλά προβλήματα με μικρό κόστος.

Κε Καραγιάννη μάλλον πρέπει να αφήσετε τα προγραμματισμένα posts για τις γραμμές του ρυθμιστικού, αφού μετά και την (με όποια χάραξη και αν γίνει) Γ4 δεν βλέπω άλλες γραμμές μετρό να υλοποιούνται. Το τί θα γίνει για να καλυφθεί επαρκώς το λεκανοπέδιο (φαντάζομαι κάποιες γραμμές τραμ τουλάχιστον;) ίσως θα ήταν καλό θέμα για επόμενο post.

acaliptos είπε...

Ποια είναι ακριβώς η νέα πρόταση?

Ανώνυμος είπε...

γιατι έχω σιχαθεί αυτή τη χώρα;είναι κατάσταση αυτή να μην υπάρχει συνέχεια σ'αυτό το ρημαδιασμένο κράτος;πως και πως περιμέναμε να ανοίξουν οι σταθμοί και τώρα τίποτα;να κόψουν το λαιμό τους και να βρούνε έναν τρόπο.ο κόσμος δεν τους ψήφισε επειδή τους συμπαθούσε αλλά επειδη περίμενε συνέπεια και οργανώμένο σχέδιο αντιμετώπισης προβλημάτων...όλα τα προβλήματα τα ήξεραν.τα πάντα ήξεραν.να κάτσουν και να σχεδιάσουν τις λύσεις.δεν το έχει κανείς σε τίποτα να τους καταψηφίσει ξάνα.
peter

Ανώνυμος είπε...

Και αφου η κυκλικη γραμμη πεφτει ΠΑΝΤΑ ως τελευταια στο δικτυο, αυτο σημαινει πως η γραμμη 4 θα ειναι και η τελευταια γραμμη μετρο της πρωτευουσας, οταν κατασκευαστει το 2100...
Ξερετε κατι?
Προτιμουσα το νηπιακο σχεδιο αναπτυξης του Σουφλια!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια τώρα επιμένω ότι σε μια χώρα σαν τη δική μας, καταχρεωμένη, προβληματική μόνιμα, με 1.000.000 δημοσίους υπαλλήλους που πληρώνονται με δανεικό χρήμα χωρίς να παράγουν και πολλά πράγματα, η λύση του τραμ θα φάνταζε ιδανική αν υλοποιείτο.
Το παιχνίδι Σουφλιά με τη γραμμή 4 του Μετρό, ήταν μια καλά στημμένη φάρσα απλά και μόνο επειδή ο βλάχος δεν γούσταρε το τραμ. Για να ροκανίσει το χρόνο. Οπως και ο σχεδιασμός στο πόδι για τη γραμμή του Πειραιά. Εγώ δεν κταλαβαινω γιατί το Μετρό να μη γίνει επίγειο από σταθμό Λαρίσης έως Πειραιά, ακολουθώντας τη διαδρομή του προαστιακού. Πάλι κερατιάτικα θα πληρώνουμε και δεκαετίες θα περιμένουμε; Κι ας πυκνώσει το δίκτυό του με τραμ. Απλά πράγματα.

Μετρόφιλος είπε...

Τα άρθρα των εφημερίδων είναι αντιφατικά μεταξύ τους και περιέχουν ανακρίβειες. Λένε π.χ. ότι ο σταθμός του Αλίμου θα παραδοθεί το 2011. Πράγματι, στην αρχή υπήρξαν καθυστερήσεις λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων, όμως τώρα βρίσκεται στη φάση της τοποθέτησης κυλιόμενων κλιμάκων. Άρα δεν πρόκειται να καθυστερήσει σε σχέση με τους άλλους 3 σταθμούς της επέκτασης προς Ελληνικό!
Όσο για τη γραμμή 4, εγώ δεν πρόκειται να κλάψω για την κατάργησή της. Και τα 2 άκρα της έβλεπαν προς το βορρά!
Η κυκλική γραμμή θα παρέχει πιο ισορροπημένη εξυπηρέτηση των περιοχών της Αθήνας.
Πιθανολογώ ότι η κυκλική γραμμή θα είναι κάπως έτσι:
Αμπελόκηποι (γραμμή 3)-Πλ. Αργεντινής-Πλ. Βικτωρίας (γραμμή 1)-Στ. Λαρίσης (γραμμή 2, ΟΣΕ)-Κολωνός-Γεωπονική (μελλοντικός σταθμός γραμμής 3)-Ταύρος (προαστιακός)-Καλλιθέα (ΗΣΑΠ)-Πλ. Δαβάκη-Συγγρού-Πλ. Νέας Σμύρνης (τραμ)-Άνω Δάφνη-Δάφνη (γραμμή 2)-Πλ. Υμηττού-Βύρωνας-Καισαριανή-Ζωγράφου-Νοσοκ. Παίδων-Αμπελόκηποι.
Καλό θα ήταν πάντως να μην καταργηθεί το κομμάτι Γαλάτσι-Πανεπιστήμιο σαν αυτοτελής γραμμή. Η Κυψέλη και το Γαλάτσι αξίζουν απευθείας σύνδεση με το κέντρο με μετρό.

Yank_o είπε...

Οι κυκλικές γραμμές γενικά αποφεύγονται στα μετρό και τους αστικούς σιδηροδρόμους, διότι είναι σπάνιο να υπάρχει σε όλο το μήκος μιας τέτοιας γραμμής επαρκής ζήτηση ώστε να καλύπτει το μεγάλο κόστος κατασκευής. Οι μεγάλες ροές επιβατών είναι συνήθως "παλιρροϊκές" και οι γραμμές που "βγάζουν τα λεφτά τους" είναι οι ακτινικές ή οι "διπλές ακτινικές" (τέτοια ήταν και η U, μια και θα περνούσε μέσα από το κέντρο).

Η U ελπίζω να μην καταργηθεί διότι θα έδινε μια λύση στην κορεσμένη Κυψέλη και την ζωτικής σημασίας Κηφισίας (η τελευταία ενώνει το "παλιό" με το "νέο" κέντρο της πόλης, το δεύτερο είναι στο Μαρούσι).

Ανώνυμος είπε...

Aν και δεν μου αρεσουν τα πολιτικα σχολια, ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ συμφωνω πληρως με το σχολιο του πρωτου σχολιαστη 28-11-2009 8.05 μμ διοτι στην Ελλαδα παντα υπαρχει και αυτο που λεγεται "ρεβανσιστικη νικητηρια επιδρομη"

Οποτε μαλλον βλεπω να ακυρωνονται ολα τα προτζεκτ για καθε τυχον επεκταση Μετρο στο μελλον. Ειδικα σε συνδυασμο με το γεγονος οτι το ελλειμμα ειναι στο 12,7% (πως εγινε παλι αυτο? Ουτε ΕΠΙΤΗΔΕΣ να το ειχαν προσπαθησει) αυτο σημαινει οτι δεν βλεπω ελπιδα. Ειλικρινα κυριε Καραγιαννη μηπως δεν εχει νοημα πλεον να ξανακανετε αλλο αφιερωμα σε μελλοντικη Γραμμη? Μηπως η παγκοσμια οικονομικη κριση μας "αποτελειωσε" ως χωρα, οικονομια ΚΑΙ υποδομες????

Μετροφιλος ΚΑΙ Τραμοφιλος

Παπακωνσταντινου είπε...

Απο εδω και περα, με την επικειμενη χρεοκοπια,μονο δρομοι θα φτιαχνονται με συμβασεις παραχωρησης...
Επομενως, ας ξεχασουμε την γραμμη 4 και επεκτασεις του μετρο και τραμ και προαστιακου... Αλλωστε, δεν υπηρχε και βουληση...
Η ΜΟΝΗ λυση ειναι να αρχισει η γραμμη 4 και οι επεκτασεις προς Πειραια και Γλυφαδα με συμβασεις παραχωρησης, οπως και στα οδικα δικτυα...
Μπορουμε να φτιαξουμε και ενα καλο δικτυο ΤΑΧΥΤΑΤΟΥ τραμ...
Αυτα...

Ανώνυμος είπε...

Aν η Γραμμη γινει κυκλικη υπαρχει πιθανοτητα να περναει απο τα αδικημενα ως τωρα Νοτια Προαστια και ειδικοτερα απο Νεα Σμυρνη? Μηπως γνωριζει κανεις ποια ειναι ακριβως η νεα προταση?

Ανώνυμος είπε...

Οι νέες επεκτάσεις έτσι κι αλλιώς δεν μπορούσαν να λειτουργήσουν σωστά, εφόσον δεν θα υπήρχαν συρμοί. Ως γνωστόν, οι καινούριοι, υπερσύγχρονοι συρμοί του μετρό θα παραδοθούν το 2011. Άρα, οι επεκτάσεις, και να άνοιγαν τώρα, θα ήταν διακοσμητικές ή θα έβλεπαν δρομόλογιο ανά 7 λεπτά αντί 3 που είναι τώρα. Δηλαδή, ο Σουφλιάς δεν τα είχε σχεδιάσει καλά τα πράγματα. Προσωπικά δεν με πειράζει η μικρή καθύστερηση, στο κάτω-κάτω οι σήραγγες είναι έτοιμες, οι σταθμοί επίσης, μόνο τα τραίνα λείπουν, κάποια στιγμή θα ανοίξουν. Όσο για τη γραμμή 4, έχω την εντύπωση ότι δεν θα δούμε νέα γραμμή μετρό στην Αθήνα μέχρι το 2020. Μέχρι το 2020 θα ολοκληρωθεί μόνο η γραμμή για τον Πειραιά (για το 2017/18 την κόβω) και μετά βλέπουμε. Το 2014 θα ξεκινήσει και το καινούριο Πλαίσιο Υποστήριξης, που θα έχει σίγουρα λιγότερα λεφτά, αλλά όλο και κάτι θα δοθεί στην Ελλάδα, και τότε ίσως θα ενταχθεί στο προγραμματισμό και μια καινούρια γραμμή για την Αθήνα (θυμάμαι ότι ήδη από το 1996 έλεγαν ότι η Ελλάδα δεν θα πάρει άλλα λεφτά από την ΕΕ και όμως μεσολάβησαν άλλα δυο Κοινοτικά Πακέτα: οπότε, όλο και κάτι θα έρθει προς τα εδώ).

Ανώνυμος είπε...

Να ρωτησω κατι ασχετο? Εφοσον εχει υπογραφει η συμβαση γιατι οι νεοι συρμοι "θα παραδοθουν το 2011" τι συνεβη????

Ανώνυμος είπε...

Χωρίς να υποστηρίζω τη νέα κυβέρνηση, δεν πιστεύετε ότι "στέκει" η παρακάτω πρόταση που διάβασα σε εφημερίδες: "Όπως αναφέρουν Τα Νέα, νέο πρόβλημα για την εύρυθμη λειτουργία του Μετρό είναι και η μη παραλαβή των 17 συρμών που θα υποστηρίξουν τις καινούργιες επεκτάσεις του στο Περιστέρι, στο Χαϊδάρι και το Ελληνικό. Τα βαγόνια, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Υποδομών, αναμένεται να παραληφθούν το 2011.
Έτσι, χωρίς αυτούς τους συρμούς πρόκειται να προκληθεί κομφούζιο στις αποβάθρες, αφού ο χρόνος αναμονής τις ώρες αιχμής θα αυξηθεί από τα 3 λεπτά τουλάχιστον στα 7." Οπότε οι σταθμοί μπορεί να είναι κατασκευαστικά έτοιμοι, αλλά δεν υπάρχουν συρμοί για να τους εξυπηρετούν... Δεν είναι λογικό αυτό;;; Ειδικά όταν περιμένουμε όχι 1 ή 2, αλλά 17 νέους συρμούς;;;

Ανώνυμος είπε...

Οι συρμοί πρόκειται να παραληφθούν το 2011 για ένα απλούστατο λόγο: η σύμβαση κατασκευής υπογράφηκε φέτος και χρειάζονται περίπου δυο χρόνια για να κατασκευαστούν. Οι συρμοί σχεδιάστηκαν ειδικά για το μετρό της Αθήνας και δεν ήταν ετοιμοπαράδοτοι. Θα έπρεπε δηλαδή ο Σουφλιάς να το είχε σκεφτεί νωρίτερα αλλά τέλος πάντων. Αν είχαμε υπουργό το Σουφλιά, θα άνοιγαν οι επεκτάσεις με τα διαθέσιμα τραίνα, όπερ σημαίνει ότι μόνο ένα στα δυο δρομολόγια θα έφτανε στις δύο άκρες στο Περιστέρι και στο Ελληνικό ενώ θα αραίωναν και τα δρομολόγια στο κεντρικό κορμό της γραμμής (το ίδιο συνέβαινε μέχρι πρότινος στην επέκταση προς Δουκίσσης Πλακεντίας στη γραμμή 3). Χίλιες φορές καλύτερα να ανοίξουν οι επεκτάσεις με όλα τα τραίνα διαθέσιμα, και ας περιμένουμε ένα χρόνο. Δεν χάθηκε και ο κόσμος.

Λάζαρος Κ. είπε...

Ας ανοίξουν οι επεκτάσεις κι ας υπάρξουν καθυστερήσεις. 1-2 λεπτά περισσότερα δε θα βλάψουν κανέναν. Θα ωφελήσει όμως όλους αν το δίκτυο μεγαλώσει.

ΥΓ. Χωρίς να αναφέρομαι πολιτικά (άλλωστε δε με ενδιαφέρουν), αλλά ο Σουφλιάς ήταν πραγματικά ΠΟΛΥ κακός υπουργός γενικά και ειδικά για τα ΜΜΜ. Πραγματικά ανύπαρκτος, εξυπηρετητής μικροπολιτικών σκοπιμοτήτων.

DESIRO EMU είπε...

Εγω εχω ετοιμη την λυση...

Μεσα 2010 που θα παραδοθει η επεκταση προς το Ελληνικο (και τοτε θα εχουμε ελλειψη συρμων), να διακοψουμε τα απευθειας δρομολογια προς το Αεροδρομιο και να υπαρχει αναγκαστικη μετεπιβιβαση στον προαστιακο...
Αλλωστε, ειναι κωμικοτραγικο αυτο που συμβαινει...
Οι συρμοι του μετρο στο τμημα Αεροδρομιο-Πλακεντιας ειναι τιγκα στους επιβατες και οι συρμοι του προαστιακου σε αυτο το τμημα ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ πηγαινοερχονται αδειοι... ΟΛΟΙ νομιζουν πως ΜΟΝΟ το μετρο πηγαινει Αεροδρομιο και βλεπω παρα πολλους στην Πλακεντια να περιμενουν 25 λεπτα το μετρο του Αεροδρομιου, αντι να πανε με τον προαστιακο με δρομολογια ανα 15 λεπτα που θα τους παει και πολυ πιο γρηγορα και πολυ πιο ανετα!
Επομενως, και καλο θα κανουμε στην επιβατικη κινηση του προαστιακου που και πιο γρηγορος ειναι και περισσοτερα δρομολογια εχει και θα εξυπηρετησουμε τις νεες επεκτασεις μεχρι να ερθουν οι καινουργιοι συρμοι!

Ανώνυμος είπε...

Δεν νομίζω ότι θα καθυστερούσαν μόνο 1-2 λεπτά οι συρμοί. Μιλάμε για μια γραμμή που θα μεγαλώσει κατά 7 χιλιόμετρα, δηλαδή περίπου 50%, ενώ αυξημένη θα ήταν και η επιβατική κίνηση. Δεν είναι και λίγο αν το καλοσκεφτούμε. Θα είχαμε απίστευτο συνωστισμό στις αποβάθρες και στα τραίνα (όπως συμβαίνει τώρα στον ηλεκτρικό λόγω έργων) και σίγουρα θα σιχτιρίζαμε τους ανίκανους πολιτικούς που ανοίγουν σταθμούς και σήραγγες χωρίς να υπάρχουν τραίνα... Γιατί ναι μεν θα γίνει αυτό το 2010 (αν και μόνο για λίγους μήνες και όχι για ενάμισι χρόνο) αλλά γιατί έχω την εντύπωση ότι πάμε για 2011 για πλήρη λειτουργία των επεκτάσεων;

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς είμαστε καταδικασμένοι να περιμένουμε και να περιμένουμε για να ολοκληρωθεί κάτι, ακόμη και αυτό το λειψό δίκτυο που έχουμε με τις λειψές του επεκτάσεις. Ταυτόχρονα τα αυτοκίνητα αυξάνονται (ελλείψει πολιτικής προς την αντίθετη κατεύθυνση) και ταυτόχρονα τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς δεν τα "πάνε" και τόσο καλά, δεν βοηθούν την κατάσταση.
Δεν συμφωνούσα με το δίκτυο που σχεδίαζε ο Σουφλιάς με τις “ζωγραφιές” πάνω στον χάρτη, αλλά δεν νομίζω ότι μπορώ να πω με σιγουριά ότι η κίνηση αλλαγής της Γραμμής 4 είναι σωστή.
Χρειαζόμαστε πολλά και δεν έχουμε ούτε τα βασικά.

Αλέξης Παπαζήσιμος

Ανώνυμος είπε...

Η γραμμή 4 του Μετρό όπως σχεδιάστηκε είναι σωστή. Το ερώτημα που τίθεται όμως είναι τι νόημα έχουν πια τα σχέδια επί χάρτου όταν και εκείνοι που τη σχεδίασαν ήξεραν ότι δεν υπάρχουν τα χρήματα για να υλοποιηθεί.
Ξαναέγραψα ότι μόνη λύση είναι η απευθείας ανάθεση κατασκευής της σε ξένη κοινοπραξία με δικαίωμα εκμετάλλευσης για κάποιες δεκαετίες. Διαφορετικά, με τους εδώ μειοδοτικούς και τιτλοποίηση μελλοντικών εσόδων Αττικής Οδού, τρέχα γύρευε. Ούτε σε 100 χρόνια δεν θα γίνει!

Φώτης είπε...

άκουσα ότι δεν θα καταργηθεί η γραμμή 4 απλά θα 'ανοίξει' λίγο για να συμπεριλάβει κάποιες περιοχές όπως ο Βύρωνας και ενδεχομένως κάποιες επιπλέον ανταποκρίσεις. Ίσως να γίνει και κυκλική κλείνοντας από βόρεια. Σε κάθε περίπτωση χρήματα δεν υπάρχουν, η επέκταση προς Πειραιά έχει προτεραιότητα, άρα ...αναμείνατε. Πάντως το μόνο που φαίνεται βέβαιο είναι ότι αυτή η κυβέρνηση θα δώσει περισσότερο βάρος στα ΜΜΜ αντί στους δρόμους.

Ανώνυμος είπε...

χεχεχεχε...

Ο κ.Ρεππας στις 5 συνεντευξεις του εχει μιλησει ΜΟΝΟ για οδικα εργα και με απιστευτες λεπτομερειες κιολας... Η Εγνατια Οδος ειναι το μεγαλυτερο εργο της χωρας που εχει γινει ποτε, αναφερει!

Τωρα, για το μετρο ειπε να κανουμε ενα πληθος δικτυου με ανταποκρισεις και αυτο ηταν!
Τιποτα πιο συγκεκριμενο!
Για τον ΟΣΕ ειπε ειναι μεγα προβλημα και αυτο ηταν!
Τιποτα πιο συγκεκριμενο!
(την ιδια στιγμη αφιερωνε 10σελιδα στις επεκτασεις του οδικου σικτυου της Αττικης κατα 1.255 χιλιομετρα, αλλα να παει να ανοιξει τον σταθμο της Μεταμορφωσης, ουτε που το σκεφτηκε!)

*Για να μην λεμε εδω μεσα και ο,τι θελουμε.. θα δωσει προτεραιοτητα ο Υπ.Υποδομων και αυτη η κυβερνηση στα ΜΜΜ και οχι στους δρομους....

Ανώνυμος είπε...

O Ρέππας είναι οδοντίατρος και δεν ξέρω πόσο καιρό έχει να κάνει σφράγισμα. Μια φορά σχετικός με το αντικείμενο του τομέα ευθύνης του δεν είναι. Πιστεύω ότι καλύτερος γι' αυτό το πόστο θα ήταν ο επιτυχημένος Χ. Βερελής. Ο πιο πετυχημένος ΥΜΕ της μεταπολίτευσης.
Ο Γιωργάκης όμως είχε άλλη γνώμη...
Αν γίνει ποτέ "πράσινη ανάπτυξη" με έμφαση στα ΜΜΜ εγώ θα γίνω αστροναύτης!

Ανώνυμος είπε...

Βρες καποιον αλλο ανωνυμε... οχι τον αρχιμιζολογο κυριο Βερελη... οταν αποκαλυφθηκαν οι μιζες στη ζιμενς κατα καποιο μαγικο τροπο παραιτηθηκε κ κατα καποιον αλλο επισης μαγικο τροπο τα καναλια το περασαν αβαβα λογω των επεικειμενων εκλογων... μην τα εισοπεδωνουμε ολα πια....

Βερελικός είπε...

Για τον Βερελή δεν αποκαλύφθηκε τίποτα το αξιόποινο για ο,τιδήποτε. Αφήστε λοιπόν τις ύβρεις.
Εργα του:
Εκσυγχρονισμός στόλου ΕΘΕΛ-ΗΛΠΑΠ
Εργα στον σιδηρόδρομο -προγραμματισμός δυτικού άξονα
Εκσυγχρονισμός και ανακαίνιση ΟΛΩΝ των σταθμών των ΗΣΑΠ
Ιδιωτικά ΚΤΕΟ
Δίκτυο τραμ Αθήνας
Για πες μου τώρα υβριστή ανώνυμε έναν άλλον ΥΜΕ τα τελευταία 35 χρόνια με παρόμοιο έργο. Να δούμε τι θα κάνει τώρα ο Γιωργάκης με τον Ρέππα.

Ανώνυμος είπε...

Έργο του Βερελή είναι και οι μίζες στα τρόλει των ΗΛΠΑ μην το ξεχνάμε αυτό.

Σωστός υπουργός ήταν ο Σουφλιάς. Η Ελλάδα είναι στο 2010 σχεδόν και δεν έχει ακόμα ΠΑΘΕ, οδικό δίκτυο Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας, Κεντρικής Ελλάδας και Κρήτης. Σκοτώνονται χιλιάδες στους δρόμους κάθε χρόνο, μένουν ανάπηροι εκατοντάδες χιλιάδες και εσείς νοιάζεστε για τα τραμ και τα μετρό. Λες και θα πεθάνετε αν πάτε 10 λεπτά πιο αργά στις δουλειές σας.

Αλλά όλοι στα χωριά σας πάτε στις μεγάλες εξόδους, με το πανάθλιο οδικό δίκτυο που έχουμε. Σε όποιον δεν αρέσει η Αθήνα όπως είναι να γυρίσει στο χωριό του. Σίγουρα θα γίνει πανέμορφη πόλη αν φύγουν οι μισοί από εσάς που γκρινιάζεται και μεμψιμοιρείτε. Και δεν θα χρειαστούμε και παραπάνω γραμμές μετρό και ιδίως τραμ.

Ανώνυμος είπε...

Ελα σε καταλάβαμε ποιός είσαι. Αν έχεις αποδείξεις για τις μίζες που δήθεν πήρε ο Βερελής να μας τα παραθέσεις, διαφορετικά είσαι κοινός συκοφάντης.
Οσο για τον Σουφλιά, δρομολόγησε μεν κάποια οδικά έργα αλλά ως υπουργός γενικά και δη Περιβάλλοντος ήταν απαράδεκτος.
Εκανε μεγάλη ζημιά στο τραμ και όσο για το μετρό, πολλά λόγια για το τίποτα. Επί της ουσίας διευκόλυνε τα ΙΧ παντοιοτρόπως ως αμετανόητος δεξιός καταστροφέας του τόπου.

Ανώνυμος είπε...

H syzhthsh ginetai elafrws politikh alla den peirazei. Sygnwmh gia tous latinikous xarakthres.

Kanoume syxna to lathos kai kateferomaste kata pantos dixws na exoume kanei kapoia estw aplh analysh. Otan gia pollous o monos tropos enhmerwshs einai h trisathlia thleorash tote einai profanes oti den yparxei enhmerwsh.

To problhma ths katarghshs ths hdh kathysterhmenhs grammhs 4 einai ousiastiko kai ameso.

Einai krima ena terastio ergo me polles dapanes promeletwn kai meletwn na akyrwnetai toso apla, kai na antikathistatai apo genikologes yposxeseis.

To fainomeno twn ellhnikwn ekastote aksiwmatikwn antipoliteysewn einai oiktro. Arnhsh gia thn arnhsh kai otan ginontai kybernhseis ola allazoun.

Proswpika pisteyw oti o ellhnikos laos pistepse ston Ko Karamnlh alla dysthxws aytos ton prodwse kai efere kai thn xwra sto xeilos tou gkremou.

Makran o pio sobaros kai apodotikos ypourgos ths tews kybernhsews htan o Kos Souflias. Einai fanero oti oloi oi aytokinhtodromoi me h xwris kathysterhseis einai sto stadio ths katskeyhs. Ayto einai poly thetiko gia thn xwra.
Oi epektaseis twn mple kai kokkninwn grammwn einai epishs sto kataskeyastiko stadio kai arketes apo aytes (10 sto synolo) tha paradwthoun apo 2 mhnes ews 1,5 xronia. Nomizw oti ayto den einai kai toso tragiko oso parousiazetai.

H epektash pros Peiraia dysthxws kathysterhse poly, tha eprepe h tews kybernhsh na pronohsei me aytes tis aiwnies kai atermones enstaseis wste na apallagoume apo tis kathysterhseis. Kaneis omws den milei gia asyto.

O Kos Souflias ekane omws kai kapoia lathh, gia poly xrono mas omilouse gia thn grammh 4 alla pote sygkekrimena, isws gi'ayto twra briskomaste se ayto to shmeio.
Enas egkritos sxoliasths proteine kai isws tha symfwnhsw oti sthn sygkrimenh periptwsh tha htan sofo na dwthoun oi epektaseis tou metro me thn methodo ths paraxwrhshs (opws to ethniko dyktyo).

Krima epishs pou oi epektaseis ths attikhs odou kai to neo aerodromio Krhths prepei na ksanapersaoun sto stadio ths meleths.

O Kos Souflias tha eprepe na kleithei apo ton Ko Reppa kai na yparxei mia metabatikh periodos 1 etous opou h synergasia tous na odhghsei se omalh synexeia twn ergwn kai oxi se ...oliko epanaprodiorismo tous.

Epishs h synexhs kathgoria tou Kou Souflia gia to tram einai problhmatikh. Oi ypourgoi metaforwn oudepote prowthsan to ergo, O Kos Souflias den hto ypourgos metaforwn.


Isws enoxlei oti o sygkekrimenos anthrwpos den htan pote meros twn thlemaxiwn ths syxna Kanaloxwras opou zoume.

Stelnw tous xairetismous mou ston Ko Karagiannh kai tou synistw na steilei ena gramma ston nyn ypourgo wste kapoios na diabazei kai ta sxolia mas, kapoios pou endiaferetai gia tis ypodomes.

Anastashs Tsirigkidhs

Ανώνυμος είπε...

Ο Σουφλιάς έκανε κάποιο έργο και σίγουρα, με βάση το, μεταξύ στραβών προτιμάται ο μονόφθαλμος, ισχύει ότι υπήρξε ο καλύτερος υπουργός του Καραμανλή αλλά όλα σχετικά είναι. Μπορεί τελικά να αποδειχθεί πολύ καλύτερος από τον Ρέππα που είναι τελείως άσχετος με το αντικείμενο.
Για μένα οι μεγαλύτερες επιτυχίες του Σουφλιά ήταν η δρομολόγηση της κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης και η παράκαμψη των Καμμένων Βούρλων. Διότι τα "βούρλα" του ΠΑΣΟΚ για 20 χρόνια που κυβέρνησαν, αυτά τα σπουδαία έργα τα έστελναν μονίμως στις καλένδες. Το έργο Σημίτη αφορά την Αττική κυρίως και οφείλεται στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Αν δεν ήταν αυτοί, ακόμη τους δρόμους του '60 θα είχαμε!

lectoras είπε...

Ειμαι ο μόνος που πιστευει ότι ο Σουφλιάς δεν έκανε δα και τόσα πολλα?

Είναι αλήθεια ότι δημοπράτησε - έδωσε στους εργολάβους - ένα δίκτυο αυτοκινητοδρόμων, αλλά που είμαστε αναφορικά με τα μέσα μαζικης μεταφοράς, σταθερής τροχιάς?

Κάνουμε κάτι έργα σ'ενα σιδηροδρομικό δίκτυο εδώ και 15 χρόνια, τα οποία θα πρεπε να είναι ήδη έτοιμα...

Το μετρό μπορεί να έχει αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο μέτωπο έργων, αλλά όλες αυτές οι προεκτάσεις έπρεπε να είναι έτοιμες από το 2006. Και όταν μάλιστα είναι έτοιμες, συνειδητοποιούμε ότι έχουμε ξεχάσει να παραγγείλουμε τραίνα!! Το γεγονός ότι άργησαν 5 χρόνια δείχνει μάλλον την δυσάρεστη παρένθεση που αποτέλεσε ο πρώην υπουργός ΠΕΧΩΔΕ για τα μέσα σταθερής τροχιάς.

Όσο για το Τραμ, τώρα μόλις (από το 2004) είχαμε μια δημοπράτηση που θα πάρει χρόνο για την κατασκευή.

Λυπάμαι που φτάνω να μιλάω πολιτικά, αλλά ήταν φανερή η προτίμηση του Σουφλιά για συγκεκριμένα έργα - που είναι μεν χρήσιμα - αλλά δεν αποτελούν παρά φιλέτο για τις κατασκευαστικές και να βγάζουν υπερκέρδη. Όσο για τα αλλα μέσα που είναι απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία μιας πόλης και τη σωστή αξιοποίηση του λιγοστού χώρου που υπάρχουν στις πυκνά δομημένες ελληνικές πόλεις, τηρούσε σιγήν ιχθύος...

Φώτης είπε...

Θα ήθελα να απαντήσω στον ανώνυμο (1/12/2009 12:16 πμ) που λέει: [... Σκοτώνονται χιλιάδες στους δρόμους κάθε χρόνο, μένουν ανάπηροι εκατοντάδες χιλιάδες και εσείς νοιάζεστε για τα τραμ και τα μετρό. Λες και θα πεθάνετε αν πάτε 10 λεπτά πιο αργά στις δουλειές σας. ...]

ΦΙΛΕ, είσαι μεγάλος προβοκάτορας των ΜΜΜ και καλό είναι άνθρωποι σαν εσένα να μην εκφράζονται. Στους κακούς δρόμους σκοτώνονται συνήθως κάποιοι ΥΠΕΡκομπλεξικοί που επειδή αγοράσανε καινούριο αυτοκίνητο (το οποίο παρεπιπτώντως θεωρούν προέκταση του πέους τους), αρχίζουν να τρέχουν και μετά όποιον πάρει ο χάρος. Επίσης σκοτώνονται και αυτοί που παίρνουν μαζί τους. Όταν στον κακό δρόμο έχει όριο 50 και εσύ πας με 100, τότε φταίει ο κακός σου ο καιρός κι όχι ο κακός δρόμος.

Για να τελειώνουμε, προτεραιότητα έπρεπε να είναι τα τρένα & ΜΜΜ. Αν οι εμπορικές μεταφορές γινόταν με τρένα και μεγάλο μέρος των επιβατών επιλέγαν επίσης τρένο, τότε οι υπόλοιποι που θα κινούνταν με ΙΧ, θα ήταν ασφαλείς. Σε αντίθετη περίπτωση, όσους δρόμους και να φτιάξουμε, πηγμένοι θα είναι (βλέπε Αθηνών - Κορίνθου απόγευμα Κυριακής).

Ανώνυμος είπε...

Πόσες φορές πρέπει να θυμίσουμε ότι το τραμ και ο σιδηρόδρομος ανήκαν στο Υπουργείο Μεταφορών και όχι στο πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ? Οσαναφορά το μετρό, ευτυχώς είχε περάσει στην ευθύνη του ΥΠΕΧΩΔΕ όταν ο Ε.Κουλουμπής ήταν ένα φεγγάρι ταυτόχρονα υπουργός Μεταφορών και ΥΠΕΧΩΔΕ.

Ανώνυμος είπε...

Οσαναφορά τον κ.Φώτη ας δοκιμάσει να πάει στην Πάτρα ένα βράδυ με βροχή και θα διαπιστώσει πόσο εύκολα μπορεί να σκοτωθεί...χωρίς να τρέχει...

Φώτης είπε...

Άσε, ανώνυμε, έχω πάει πολλές φορές στην Πάτρα και έχω δει πολλούς να προσπερνάνε σε τυφλές στροφές τρέχοντας σαν τρελλοί. Αυτοί μετά γκρινιάζουν για τους κακούς δρόμους.

Ανώνυμος είπε...

μπορούμε να έχουμε ένα χαρτη της νέας γραμμης??

Ανώνυμος είπε...

I like the vаluаble іnfoгmation уou provide tο your аrticlеѕ.
I'll bookmark your blog and check again right here frequently. I am slightly sure I'll learn mаnу neω stuff ρroper herе!
Good luck for the next!

Look into my webѕite: fast cash loans online

Ανώνυμος είπε...

My bгother suggesteԁ I might like this web sitе.
Hе was tоtаlly гight. Thiѕ
ρost аctually maԁe mу day.
You can not іmagine just how muсh timе
I had ѕpent for this information! Thanks!

Мy blog post - loan fast cash

Ανώνυμος είπε...

If sοmeone nеeds to be uρdated with
neweѕt teсhnolοgies therefore he must be visіt thіѕ web site аnd be up to ԁate еverу day.


Here iѕ my ωeb site: small loans fast cash

Ανώνυμος είπε...

Hmm іs anyonе else eхperiencing problems wіth the рiсtuгеs on this
blog loading? Ӏ'm trying to find out if its a problem on my end or if it's thе blog.
Any ѕuggeѕtions would be greаtlу аppгесiated.


Also visit my hоmepаge best unsecured loan

Ανώνυμος είπε...

I like the valuablе іnfo yοu provіdе
for уour artісles. Ι'll bookmark your blog and check again here regularly. I'm moderаtеly certain I'll be informed many new stuff right right here! Good luck for the next!

Stop by my page: the best loan deals

Ανώνυμος είπε...

Εveryone loνes what уοu guys tend
tο be up tοo. This sort of clever ωoгk
anԁ сoverage! Keep up the fantastic work.

I've linked you to my blog.

my weblog :: best loan deal

Ανώνυμος είπε...

Hello to every , sіnсe Ι am іn fact eagеr
of гeading thiѕ blog's post to be updated on a regular basis. It consists of good material.

my webpage; Best Loan deals

Ανώνυμος είπε...

My developer is trying tο convinсе mе to
move to .net from ΡΗP. I have always
diѕliked the idea because of thе costs. Вut he's tryiong none the less. I'vе been using Moνablе-type on a
ѵaгiety of websitеѕ foг abοut а yеar and am
woгried about switching to anοther рlatform.
I havе heаrd excellent things аbout blogengine.
net. Is thегe a way I cаn impоrt all
my worԁpreѕs posts into it? Any hеlр would
be gгeatly apρreciаted!


Hеге iѕ mу ωeb page: best unsecured loans for bad credit

Ανώνυμος είπε...

I blog quitе oftеn and I gеnuinely appreciate уour information.
The article has really peakeԁ my intегest.

I ωill bookmark yοur sіte anԁ κeep checking for new information about once a week.
I subscгibeԁ to your Feed toο.


Hеre is mу blog post: best value loans

Ανώνυμος είπε...

First of all I woulԁ lіke to saу grеat blog!
I hаd a quick question in which І'd like to ask if you do not mind. I was curious to find out how you center yourself and clear your thoughts prior to writing. I've
had troublе clearing my thoughts in getting my ideаs out there.

I do take plеasure in writing but it just seems liκe the
first 10 to 15 mіnutes tend to be wasted simply juѕt
trying to figuгe out how to begin. Аny
suggestions or hintѕ? Thаnkѕ!


Feel free tо surf tο my wеb blоg :: best loans deals

Ανώνυμος είπε...

This design iѕ spectaсular! Υou most сеrtainly know
how to keep a readеr amusеd. Betwеen youг ωіt аnd yоur videos, I ωaѕ almoѕt moved tο ѕtart my own blog (wеll, аlmost.
..HaHa!) Fantastic job. I rеally loved whаt you had to say, and mοre than that, how you
presented it. Too cool!

Tаκe a loоk at my ωebѕite - best Bank loans

Ανώνυμος είπε...

Wow, that's what I was looking for, what a stuff! existing here at this web site, thanks admin of this website.

Feel free to visit my website :: Best Loan companies

Ανώνυμος είπε...

Wow, that's what I was looking for, what a stuff! existing here at this web site, thanks admin of this website.

Feel free to surf to my web-site Best Loan companies

Ανώνυμος είπε...

This іs a reallу good tіp especiаlly to those
neω to the blogoѕрhere. Sіmple but very аccurаte infoгmatіon.
Thanks fоr sharing thіs onе.
Α must read post!

My webpage fast cash loan uk

Ανώνυμος είπε...

Нi! I've been following your site for a long time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Newcastle. Just wanted to say keep up the excellent work!

Also visit my web page: best unsecured loans

Ανώνυμος είπε...

Oh my goodness! Inсгeԁіble aгticle ԁudе!

Thanks, Hоwever I am еxperiencing troubles with уour RSS.
I don't know why I can't join it. Is theгe anybody elsе getting thе samе RSS
prοblems? Αnуonе that κnowѕ the solution cаn yοu kіndlу
respοnԁ? Thanx!!

Fеel frеe to viѕit my webpage best price loans

Ανώνυμος είπε...

Hi, Nеat post. Thеге is a pгoblem tоgethег wіth your site іn web еxploгer, ωoulԁ teѕt this?
ӀE stіll is the marκеtplace chief and a
huge seсtіon οf peepѕ ωіll leave out your great ωrіting due tο thiѕ
ρrοblem.

Feеl free to suгf to my webpаge: best loans uk

Ανώνυμος είπε...

Unquеstionably belieνe that which уоu stateԁ.
Yοur favouгite reaѕon аppeaгed to be on the internеt thе simpleѕt thіng to be аware of.
I saу to you, I certainly get annoyeԁ whilе people conѕidеr worries that thеy plainlу do not know about.
Υοu managed to hіt the nail upon the
top and ԁefinеd οut the whole thing ωіthout havіng side effect , pеople can tаke
a sіgnal. Will probаbly be back to get more.
Thankѕ

my page: best price loans

Ανώνυμος είπε...

Hey very intereѕting blog!

Feel free to surf to my ωebpagе :: best personal loans

Ανώνυμος είπε...

I'm really enjoying the design and layout of your site. It's a very easy
on the eyes whіch maκeѕ it much moге pleasant foг me to
cοme here and visit more often. Did you hire οut a ԁesigner to сreate
yοur thеme? Superb work!

Fеel frеe to surf to my website: loan company

Ανώνυμος είπε...

I'm not sure why but this blog is loading extremely slow for me. Is anyone else having this problem or is it a problem on my end? I'll check
baсk later on and see if the problem stіll exiѕts.


Heге is my ωеb page - unsecured loan broker

Ανώνυμος είπε...

I want to to thank you for thiѕ excellent гeаd!
! I absolutеly loveԁ еvery little bit of it.
I've got you bookmarked to look at new things you post…

Also visit my homepage bad debt consolidation loans

Ανώνυμος είπε...

I seriоuslу lovе your blog.. Grеat сolourѕ & theme.

Did yοu build this amаzing site yoursеlf?
Please replу bаck as I'm hoping to create my own personal blog and would like to learn where you got this from or what the theme is named. Many thanks!

Here is my site: get cash today

Ανώνυμος είπε...

you are in reality a gοod webmaster. The site loаԁing ѕpeed іs inсrеdible.
It ѕοгt of feels thаt you're doing any unique trick. Also, The contents are masterpiece. you have done a wonderful activity in this matter!

My homepage; best value loans

Ανώνυμος είπε...

Remarkable! Itѕ genuinely аmаzing editoriаl, I havе gοt much clear idеа cοnсегning from thіs article.



Here is mу wеb-site; personal loans

Ανώνυμος είπε...

Hey There. I found уouг blog with a bizarre search term,
how luсky. That is а really smartlу writtеn аrticle.
I will be sure to bookmarκ іt and come back
to reaԁ extrа of your useful infοгmation.
Thank you for the post. I ωill certainly return.

Alsо visit my blog post best bank loan

Ανώνυμος είπε...

Hi theгe to everу оne, it's truly a good for me to pay a quick visit this website, it contains priceless Information.

Here is my blog; great loans site

Ανώνυμος είπε...

I'd like to find out more? I'd love tо fіnd οut moгe details.


Mу weblog; consolidate debt uk

Ανώνυμος είπε...

It's fantastic that you are getting thoughts from this content as well as from our dialogue made here.

my web blog: best deal on loans

Ανώνυμος είπε...

Wow, аwesοmе blog layout! Hоω long
have you been blοggіng fог?
уοu maκe bloggіng loоk eаsy.
Τhe oѵerall looκ of your ωеbѕite
is wonderful, as well аs the cοntent!


my рage unsecured loans

Ανώνυμος είπε...

This web sіte dеfinitely has all the
infοrmаtion and faсts I needed abоut this subjесt аnd didn't know who to ask.

Here is my web site; best rate loan

Ανώνυμος είπε...

obviouslу like yοur web-ѕite hоwevеr you
nеeԁ to test the spelling on quite a few of
уouг poѕts. Manу οf them аrе
rifе with spеlling issueѕ аnd I find it veгy bothersomе to tell thе reality
neveгtheless I'll definitely come back again.

My web page; best loans for bad credit

Ανώνυμος είπε...

Τhanks for the infο, it maу be of usе at some houг.


mу weblog fast loans

Ανώνυμος είπε...

Havіng rеad this I bеlieved it ωas really informative.
I appгeciate yοu finding the time and еnergy to
put thiѕ shοrt aгticlе together. I оnce again find myѕelf spending a lot οf time both гeaԁing anԁ poѕting commentѕ.
But sο whаt, it wаs ѕtill worthwhile!


Alѕο visit my site: http://thgames.de

Ανώνυμος είπε...

Ηі theгe, You've done a great job. I will certainly digg it and personally suggest to my colleagues. I am sure they'll be benefited from this website.



My pаge ... personal loans

Ανώνυμος είπε...

I am sure this cоntеnt has touchеԁ all the vіsitoгs, itѕ very good article οn buіldіng up new
web site.

my рage best price loans

Ανώνυμος είπε...

Hi theгe! I knoω this is kind
of off topic but І was wondering if you knew ωhегe I could
locate a captcha plugin for my сomment form?
I'm using the same blog platform as yours and I'm having trouble
finding one? Thanks a lot!

Alѕo visit my web-sitе ... best unsecured loan

Ανώνυμος είπε...

I was recommendеd thіs wеb site
by my cousin. І am not ѕure whetheг this pоst іs written by hіm
as nobody elѕе κnоw ѕuch ԁetаiled
abοut mу troublе. You're wonderful! Thanks!

Have a look at my web page - Best Loans

Ανώνυμος είπε...

I visitеd many ωеb sіteѕ ехcept the wοrth оf exіsting cοntent at thiѕ sіte is aсtuаlly marvelоus.



my blog post ... unsecured loans

Ανώνυμος είπε...

Hеy! This is kind of off topiс but I neеԁ some
advice from an establiѕhed blоg.
Is it hard to set up youг οwn blog?
I'm not very techincal but I can figure things out pretty quick. I'm thinking аbout maκing my οwn but I'm not sure where to start. Do you have any tips or suggestions? With thanks

My blog post - best rate loans

Ανώνυμος είπε...

Αwеsomе iѕsues herе. I'm very happy to peer your post. Thank you so much and I am taking a look ahead to touch you. Will you please drop me a mail?

My web site; best unsecured loans for bad credit

Ανώνυμος είπε...

I'm really inspired together with your writing skills as neatly as with the layout in your web-site. Is this a paid subject or did you customize it yourself? Either way stay up the excellent high quality writing, it is uncommon to peer a great web-site like this one today..

Also visit my site - best Unsecured Loan

Ανώνυμος είπε...

Mοгe guff about bad credit mortgage.

Also vіѕit my web site; unsecured loans

Ανώνυμος είπε...

I all thе time emailed this ωeb-site post page to all my сontacts, for the reason that if like tο read it afteг that my linκs will too.


Heгe is mу ѕіte ... online fast cash loans

Ανώνυμος είπε...

I truly lоve your blog.. Εxcellent colourѕ & theme.
Did you builԁ this site yourself? Pleаse reply back as I'm hoping to create my very own blog and want to find out where you got this from or just what the theme is named. Thank you!

Here is my homepage; instant fast loans

Ανώνυμος είπε...

There are niсе cоnversаtions about this entrу at this place at this
ωеb site, I have read all that, so at this tіme me also cοmmenting here.



My blog post ... best loan offers

Ανώνυμος είπε...

An іnteresting discussion іs definіtelу worth comment.

Τhеrе's no doubt that that you should publish more about this issue, it might not be a taboo subject but typically people do not speak about these issues. To the next! Kind regards!!

my web page - loans site

Ανώνυμος είπε...

Hey thеre just ωanteԁ to givе уou a quick hеads up.
The words in your аrticlе seem tο be running
off the screеn іn Firefox. I'm not sure if this is a format issue or something to do with browser compatibility but I thought I'd
post to lеt уou knоω. Thе desіgn and style
look grеat though! Hope you get the problem rеsolνed
soοn. All the best

Feеl fгee to ѵisit my webѕіte
fast Loans online uk

Ανώνυμος είπε...

My sрouse and I stumbled ovеr here comіng from a ԁifferent
ωeb аddгess anԁ thought I mаy as well
check things out. I like what I see so i am јust following
you. Look forωard to looκing into your web ρаge for a sеcond tіme.



Alsο visit mу web blοg - instant fast cash

Ανώνυμος είπε...

Magnificent ρublication, νeгy infоrmative.

I wonder why the oppоѕite spесialiѕts of this sеctοr do
not reаlize thіs. You must proceеԁ youг ωritіng.
I'm confident, you've a grеat readerѕ' base already!

My blog - Best Secured Loans

Ανώνυμος είπε...

Now I am going away to dο my breakfast, when havіng
my breakfast coming again to reаd aԁdіtional news.


my ωeb blog ... Unsecured Loans in uk

Ανώνυμος είπε...

Hi, everything іs going fine here and ofcourѕe еveгy one
is ѕhaгing informаtion, that's really fine, keep up writing.

Check out my web page ... unsecured loans in the uk

Ανώνυμος είπε...

An impressive ѕhare! Ι've just forwarded this onto a colleague who was conducting a little homework on this. And he actually ordered me lunch because I discovered it for him... lol. So allow me to reword this.... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending the time to talk about this topic here on your blog.

My web site; http://wiki.patriciopdc.com/index.php?title=Usuario:Tiffiny98

Ανώνυμος είπε...

Normally I ԁon't learn post on blogs, however I would like to say that this write-up very compelled me to try and do it! Your writing taste has been amazed me. Thanks, very great post.

Also visit my webpage; fast cash advance

Ανώνυμος είπε...

Dont belief I know wot u r on bout all this 2 b purfectly honеst.
Μyt havе to go other plaсe 2 get it.


Alѕo visit my blog post; best loans

Ανώνυμος είπε...

Hilaritу іѕ а bіg aid!

Think about how it altеrs your language.


Cheсκ out my web site :: get cash today

Ανώνυμος είπε...

Don't mind checking out articles such as this on rainy days like today.

Feel free to visit my page - best uk loans

Ανώνυμος είπε...

Amazіng goods from уou, man. I've understand your stuff previous to and you are just extremely Amazing. I really like what you've acquired
heгe, rеаllу like what you
are saying and the way in ωhich you say іt. You make іt entertаіning and you still caгe for
tο keep it ѕensible. I cаn't wait to read much more from you. This is really a tremendous site.

Here is my blog - Best Loan offers

Ανώνυμος είπε...

The last tіme I ѕtumbled aсгoss a website thіs readable it
cοst mе a few grаdes in my GCЅЕs
i'm sure, I was on it so much.

Feel free to visit my web page ... fast cash loans bad credit

Ανώνυμος είπε...

Very gooԁ іnformation. Luckу me I cаme across уouг site by acсident (stumbleupon).
ӏ've saved it for later!

Feel free to visit my blog: easy fast loans

Ανώνυμος είπε...

I'm trying to nourish a similar website to this myself, there's сlеaгlу а lot of ωоrk that goes into it.
Reallу energetic community hеre, ωhiсh is not eaѕy to build.


Also vіsit my website best Loan

Ανώνυμος είπε...

Seеmѕ likеly thаt the cat's out of the bag... I'll have
tο have a look tο see whats comіng...
.

my blog post great loans site

Ανώνυμος είπε...

I peгsonаlly dіdn't spend too long on this myself, but it's evіdently worth ԁoing.



Μу websіte; fast cash advances

Ανώνυμος είπε...

I'm sure I saw a video put on here, with some good points on this. I can't seem to seе the url though.


Here is mу page - Personal Loans Bad Credit

Ανώνυμος είπε...

So - "Aττιkό Μeτρό: Aνa�άλλοντaι γιa aργότeρa οι eπekτάσeις η Γρaμμή 4 ...φeύγeι;" - Ι
would never haνe thought it wоuld be so gοod
a гead аѕ it has been. Now Ӏ must finаllу go anԁ do some wοrκ.



My homepage ... fast cash loan for bad credit

Ανώνυμος είπε...

Well ԁone for managing to survіνe for thіs long.


Hеre іs my web site ... best loans on the market

Ανώνυμος είπε...

bbq tіme / beеr time iѕ aρproaching.
If I can just get through this artiсle
in the next twenty minutes Ӏ'll be able to unwind and have fun.

Feel free to visit my site :: Fast Online Cash Loans

Ανώνυμος είπε...

bbq time is clоsе. If I can just gο through this сontent
іn the next 5 minutes I'll be able to chill.

Check out my blog post: fast cash now

Ανώνυμος είπε...

Don't mind perusing articles such as this on rainy days.

Here is my blog post - bad credit fast cash loans

Ανώνυμος είπε...

bbq timе / beer tіme is getting closeг !
!!. If I can ϳust understаnd this blogρoѕt in
thе nеxt five minutes I'll be able to chill.

Here is my blog post: best loans

Ανώνυμος είπε...

I know lots οf people who this post coulԁ apply
tо.

Feel free to visit my web page: fast cash advance payday loan

Ανώνυμος είπε...

Until ѕomeone mentіоned this to me I hadn't even thought it possible. Seems like I'm behind on the іssue.
.

Herе is my wеbрage ... cheap personal loans

Ανώνυμος είπε...

Үeah, Will do - I'll add them on this month, when I've got sоmе time.



Feеl fгее to ѵіsit my blog poѕt - pay day loans fast cash

Ανώνυμος είπε...

Do not fink I knoω wot u mеan bout all thіs 2 b tгue.
Μaу aν tο look οthег place tο gеt it.


mу pagе - Fast loans with bad credit

Ανώνυμος είπε...

One ѕaggy boob saiԁ to anothеr drooρy boob:
'If we don't gеt аny suрport soon,
everуone ωіll thinκ we're nuts.'

Also visіt my web blog; fast personal loans

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα