Η φετινή χρονιά είναι μια χρονιά γέφυρα για την εκκίνηση έργων πολύ σημαντικών για τα έργα υποδομής στη χώρα μας. Πέρσι και πρόπερσι ήταν οι αυτοκινητόδρομοι που επιτέλους μετά από χρόνια μπήκαν σε μια σειρά. Φέτος έχουμε κάποιες παραδόσεις κυρίως σε έργα Μετρό.
Περιμένουμε όμως τη δημοπράτηση πολλών, πάρα πολλών έργων. Έργα τα οποία ωρίμασαν και θα ολοκληρωθούν περίπου στο τέλος του ΕΣΠΑ (2013-2014).
Ποια έργα περιμένουμε να ολοκληρωθούν φέτος;
Μέσα στο πρώτο εξάμηνο: τις επεκτάσεις του Μετρό προς Χαϊδάρι, Περιστέρι, το σταθμό Χολαργό, ο σταθμός ΣΚΑ του Προαστιακού, και το τμήμα της Ανατολικής Πελοποννήσου Τρίπολη- Αθήναιο. Προς το τέλος του έτους το τμήμα του Μαλιακού Στυλίδα-Ράχες, την μεγάλη επέκταση του Μετρό από τον Άγιο Δημήτριο στο Ελληνικό, την προσθήκη του σταθμού Αγία Παρασκευή, ο κάθετος άξονας της Εγνατίας Κομοτηνή –Σύνορα, και Θεσσαλονίκη- Σέρρες-Προμαχώνας, ενώ θα ολοκληρωθούν τα μεγάλα έργα Πάτρας (Διακονιάρης, Παραγλαύκιες, Φράγμα Πείρου).
Σε πολλά έργα περιμένουμε φέτος να ανατεθούν και να ξεκινήσουν τις εργασίες κατασκευής τους.
-Επέκταση Μετρό Θεσσαλονίκης Πατρικίου Καλαμαριά
-Τραμ επέκταση από Φάληρο-Πειραιά σε κυκλική μορφή μονής τροχιάς (μάλλον εντός του πρώτου τριμήνου)
-Νέο Διεθνές Αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου
-Κάθετος Άξονας Ιόνιας Οδού Ακτιο- Αμβρακία
Αρκετά έργα αναμένεται να δημοπρατηθούν μέσα στο 2010.
-Προαστιακός επέκταση Κορωπί -Λαύριο (προς το τέλος του έτους)
-Υπογειοποίηση Ηλεκτρικού (Μετρό Γρ.1) από Φάληρο -Πειραιά και νέος ενδιάμεσος Σταθμός Καμίνια (τέλη του έτους)
-Επέκταση Γραμμή 1 (Ηλεκτρικού) από ΚΑΤ- Εθνική Οδό και υπογειοποίηση Σταθμού Κηφισιά (λίγες πιθανότητες)
-Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης (εντός του έτους και χωρίς να είναι σίγουρο ότι θα πρόκειται για το σύνολο του άξονα)
-Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού (χωρίς να υπάρχει σχετική ανακοίνωση)
-Έργα ΕΡΓΟΣΕ με κυριότερα τις δημοπρατήσεις για την αναβάθμιση σε διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή από το Αίγιο μέχρι την Πάτρα.
-Τραμ Πάτρας (μικρές πιθανότητες)
Έτσι λοιπόν μεγάλες προσδοκίες γεννά το 2010 και θα δούμε αν όλα τα παραπάνω έργα θα αρχίσουν να παίρνουν σάρκα και οστά.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
6 σχόλια:
Συγγνωμη που θα το πώ αλλά συναντώ αντικρουόμενες πληροφορίες.Για παράδειγμα για έργα όπως είναι η ανατολική οδός πελοππονήσου μολις πριν από μερικές βδομάδες αναφέρθηκε ότι τα έργα (και συγκεκριμένα ο άξονας τρίπολη αθήναιο) θα πάνε για..φθινόπωρο ένω τωρα σε αυτό το ποστ η ενημέρωση λέει πρώτο εξαμηνο του 2010!Το οποίο μάλλον δύσκολο μου φαίνεται γιατι ταξιδεύω συχνα από εκεί και στο τμήμα που ανέφερα δεν έχουν ακόμα βάλει τα θεμέλια του δρόμου!Ελπίζω να μπορέσετε να λύσετε την απορία μου.Ευχαριστώ.
Τι συνέβη με την επέκταση της Γραμμής 1 (Ηλεκτρικού) από ΚΑΤ - Εθνική Οδό και την υπογειοποίηση του Σταθμού Κηφισιά, ακυρώθηκε????
Επίσης, τι θα γίνει με τους άλλους 2 νέους ενδιάμεσους σταθμούς που ακουγόταν ότι θα γίνονταν (Ιλισός και Ψαλίδι). Γνωρίζει κανείς αν θα γίνουν τελικώς? Έχει ανακοινώσει κάτι πρόσφατα ο ΗΣΑΠ?
Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος
Οι υποδομές στην Ελλάδα έχουν ακόμα πολύ δρόμο μπροστά τους. Διαβούλευση δε χρειάζεται. Ο Ρέππας και ο Μαγκριώτης έχουν την δυνατότητα να μελετήσουν με προσοχή όλα τα σχόλια του μπλοκ "Υποδομές στην Ελλάδα". Εκεί θα βρουν ότι λείπει από τα μυαλά τους και από τα μυαλά των συνεργατών τους.
Anarwtiemai an pote to exoun koitaksei, an to eixan koitaksei tote tha eprepe pou kai pou na apantoun...
Γεια χαρά.Μήπως ξέρει κανείς τι γίνεται με την ηλεκτροκίνηση ΣΚΑ-κιάτο?Η σύμβαση έλεγε για παράδοση του έργου τον ιούνιο του 2009 αλλά εχουμε ιανουάριο του 2010 και ακόμα τίποτα.
Ένα σχόλιο άσχετο με τα παραπάνω αλλά σχετικότατο με τον ΟΣΕ. Ο σταθμός του Αγίου Διονυσίου στον Πειραιά πότε προβλέπεται να ξαναλειτουργήσει και με τί σκοπό χρήσης; Κάποια δρομολόγια του Προαστικού θα ξεκινάνε από εκεί; Παρατηρώ ότι ένα μέρος της γραμμής (μονής με πολλές διασταυρώσεις με δρόμους) έχει ήδη αντικατασταθεί, ενώ δίπλα στον σταθμό υπάρχει ανοικτό και το θέμα της αξιοποίησης της Ηετιώνιας πύλης. Δεν είμαι Πειραιώτης αλλά εργάζομαι στην περιοχή και την έχω αγαπήσει.
Νικόλαος
Δημοσίευση σχολίου