Υποδομές στην Ελλάδα

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

Κεντρική Οδός Ε65: ένας δρόμος πολλά πλεονεκτήματα

Η ολοκλήρωση της Εγνατίας δημιουργεί μεγάλες ευκαιρίες στην Ήπειρο και ενώνει το δίκτυο της Βόρειας Ελλάδας. Οι 2 αυτοκινητόδρομοι που συνδέονται επίσης με την Ήπειρο είναι η Κεντρική Οδός Ε65 και η Ιόνια Οδός.
Η Κεντρική Οδός ξεκινά από τη Λαμία και συναντά τα Γρεβενά περνώντας από Δομοκό, Καρδίτσα, Λάρισα, Καλαμπάκα.
Πρόκειται να αλλάξουν την οικονομική γεωγραφία των περιοχών της Θεσσαλίας και της Ηπείρου και θα ενώσουν την Αθήνα με όλες τις πόλεις που θα διέρχονται οι 2 οδικοί άξονες.
Οι δύο συγκεκριμένοι δρόμοι, από την αρχή, παρουσιάστηκαν ως ανταγωνιστικοί μεταξύ τους. Κυρίως, δε, ως προς την εξυπηρέτηση των Ηπειρωτών οι οποίοι θα έχουν δύο επιλογές στο ταξίδι τους, από και προς την Αθήνα. Η μία μέσω Ιόνιας Οδού και Ρίου – Αντίρριου και η άλλη μέσω Ε65. Τελικώς, η δύο επιλογές, μάλλον, θα καταλήξουν σε μία. Αυτή του Ε65, αφού ήδη, σήμερα, πριν καν ολοκληρωθούν τα βασικά τμήματα του οδικού άξονα της Κεντρικής Ελλάδας, οι Γιαννιώτες οδηγοί ήδη δείχνουν την προτίμησή τους, στα ταξίδια τους, προς την Αθήνα, στον υπάρχοντα δρόμο, μέσω Τρικάλων λόγω της μη διέλευσης από τη γέφυρα του Ρίο- Αντίρριο που το πήγαινε-έλα κοστίζει σε ένα ιχ 22 ευρώ περίπου.
Για τους Ηπειρώτες η παράδοση της Εγνατίας άνοιξε νέους δρόμους προς τη Βόρεια Ελλάδα. Ωστόσο το ανατολικό, κεντρικό και νότιο τμήμα της χώρας παραμένει ακόμα ένας Γολγοθάς υπομονής, ταλαιπωρίας και επικινδυνότητας. Η Ιόνια οδός φαίνεται ότι θα αργήσει ακόμα πάρα πολύ, όπως και η κατασκευή της Εθνικής οδού Πατρών – Κορίνθου. Βεβαίως μεγάλο ζητούμενο για τους Γιαννιώτες είναι η προσέγγιση της πρωτεύουσας. Σήμερα όποιος επιλέξει να ταξιδέψει από τα Γιάννενα μέσω Τρικάλων, Καρδίτσας και Λαμίας ο χρόνος του ταξιδιού και μόνο λόγω της ύπαρξης του τμήματος της Εγνατίας (κόμβος Πεδινής –Κόμβος Παναγιάς) έχει μειωθεί κατά σχεδόν μία ώρα, ενώ είναι κατά πολύ φθηνότερος. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παραχώρησε στην εφημερίδα «Ηπειρωτικός Αγών» η Εγνατία οδός, επιβλέπουσα αρχή του κεντρικού οδικού άξονα, φαίνεται ότι από τα Γιάννενα μέχρι τη Λαμία ο χρόνος που θα χρειάζεται είναι μόλις δύο ώρες. Με άλλες δύο ώρες ταξίδι σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο φτάνει κανείς στην Αθήνα. Σήμερα το ταξίδι μέχρι τη Λαμία ξεπερνά τις τρεις ώρες.
Βεβαίως έρχονται πιο κοντά στα Γιάννενα και οι θεσσαλικές πόλεις: η Καλαμπάκα, τα Τρίκαλα, η Λάρισα και ο Βόλος με ότι αυτό συνεπάγεται για την οικονομία και την ανάπτυξη της περιοχής. Επίσης ο νέος αυτοκινητόδρομος δημιουργεί μεγάλες ελπίδες ανάτασης της οικονομίας κυρίως της περιοχής της Δυτικής Θεσσαλίας που σήμερα έχει ένα εθνικό δρόμο μέτριας διατομής χωρίς ασφάλεια με πολλές και επικίνδυνες στροφές να προσεγγίσει κανείς πόλεις όπως η Καρδίτσα και τα Τρίκαλα, ενώ η διέλευση από τα Γρεβενά στην Καλαμπάκα είναι ένας άθλος της τετρακίνησης…
Από την απομόνωση, κόμβος…
Είναι σαφές επομένως, ότι με την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου άξονα, τα Τρίκαλα και η Δυτική Θεσσαλία γενικότερα, από την οδική απομόνωση στην οποία βρίσκεται σήμερα, θα βρεθεί στο επίκεντρο των συγκοινωνιακών εξελίξεων. Θα καταστεί κόμβος μεταφορών με ότι αυτό συνεπάγεται για την ανάπτυξη της περιοχής.
Γιάννενα-Μέτσοβο 40χλμ 20’
Μέτσοβο-Α/Κ Καλλιθέας 21,5χλμ 12’
Α/Κ Καλλιθέας-Τρίκαλα 64χλμ 32
Τρίκαλα-Καρδίτσα 30,5χλμ 15’
Καρδίτσα-Λαμία 80χλμ 5 40’
Λαμία-Αθήνα 214χλμ 110’
ΣΥΝΟΛΟ 450χλμ 3 ώρες και 49’
Με την ολοκλήρωση του Ε65 είναι σαφές ότι γίνεται ευθέως ανταγωνιστικός για τους κατοίκους της Δυτικής Μακεδονίας, Δυτικής Θεσσαλίας και Ηπείρου τόσο στον ΠΑΘΕ όσο και στην Ιόνια Οδό. Φυσικά δε γνωρίζουμε επακριβώς της τελική παράδοση του αυτοκινητόδρομου αλλά αν υποθέσουμε ότι αυτό θα γίνει σε 4-5 χρόνια τότε θα φανεί η πραγματική χρήση του δρόμου αυτού. Είναι σίγουρο όμως πως η γέφυρα του Ρίο- Αντίρριο θα λειτουργεί ανασταλτικά λόγω του κόστους της για τους ταξιδιώτες της Ηπείρου αλλά και τους χιλιάδες οικονομικούς μετανάστες από την γειτονική Αλβανία.

21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γιάννενα-Μέτσοβο 40χλμ 20’
Μέτσοβο-Α/Κ Καλλιθέας 21,5χλμ 12’
Α/Κ Καλλιθέας-Τρίκαλα 64χλμ 32
Τρίκαλα-Καρδίτσα 30,5χλμ 15’
Καρδίτσα-Λαμία 80χλμ 5 40’
Λαμία-Αθήνα 214χλμ 110’
ΣΥΝΟΛΟ 450χλμ 3 ώρες και 49’
Κάντε και μια σύγκριση κύριε Νίκο Καραγιάννη Γιάννενα-Αθήνα μέσω της Ιόνιας-Ολυμπίας Οδού γιατί δεν θα πηγαίνουμε και όλοι οι Γιαννιώτες και Ηγουμενιτσιώτες μέσω της Εγνατίας κυρίως(επειδή 1.έχει όλο σήραγγες και μου δημιουργούν μια κλειστοφοβία ενώ θέλω λίγο πιο ανοικτά να οδηγώ και για λόγους ταχύτητας αλλά και ομορφιάς λόγω λίμνης οζερού,της εκπληκτικής γέφυρας αχελώου και της εκπληκτικής άπλας αν και νυστάζω όταν οδηγώ με 110-125 χιλιόμετρα στην παράκαμψη Αγρινίου γι'αυτο περνάω με 145-160 αν και εχω φάει και δύο 80 ευρα απο τα σαίνια της τροχαίας Αγρινίου) επέιδή 2.τώρα με τους δίδυμους σεισμούς του Ευπαλίου έχω φάει και μια τρομάρα με τη γέφυρα και 3.επειδή μ'αρέσει να ταξιδεύω μέσω του ferry boat για λόγους ξεκούρασης και ευελιξίας),ναι το ξέρω συγγνώμη που σας κούρασα αλλά στην ανάρτηση της Ιονίας Οδού δεν έβαλες χρονοδιαγράμματα και εντάξει επειδή γουστάρω και τους αριθμούς πες μας αν μπορείς χρόνους-χιλιόμετρα μέσω γέφυρα-ferry boat.

Γεώργιος είπε...

Εχω την εντύπωση οτι εσφαλμένα αναφέρετεται η Λαρισα στην αρχή της ανάρτησης. (Τρίκαλα πιθανον???)

Ανώνυμος είπε...

Αναφέρετε επίσης ότι ο άξονας Κορίνθου-Πατρών θα αργήσει αρκετά ακόμα. Κάνοντας αρκετά συχνά τη διαδρομή αυτή, βλέπω ότι τα έργα προχωρούν κανονικά και λογικά εντός του χρονοδιαγράμματος, δηλαδή το πρωτο εξάμηνο του 2012, το τμήμα αυτό θα είναι έτοιμο. Άρα, νομίζω ότι λαθεύετε λέγοντας ότι θα αργήσει.

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω ότι το θέμα είναι καθαρά πρακτικό, χιλιομετρικό.

Αν σκεφτουμε το Γιαννενα, Ριο, Αθηνα σαν ενα τριγωνο, αν πας μεσω του Ε65 κινείσαι στην υποτείνουσα, ενώ αν πας μεσω Ριο-Αντιριο και Πατρα-Αθηνα κινεισαι στις 2 πλευρες.

Οπως και να το κανουμε, το αθροισμα των 2 πλευρων ειναι μεγαλυτερο απο την υποτεινουσα.

Επιπλεον ειναι και το θεμα του κοστους. Συμφωνω οτι τα 22-23 ευρω για τη γεφυρα του Ριο ειναι πολλα.

Συν του οτι με το καραβακι πηγαινε-ελα θες ενα 40λεπτο πιστευω (αρα χαμενος χρονος).

Αληθεια βαλανε ρανταρ στην ευρεια παρακαμψη Αγρινιου???? Περσι το καλοκαιρι που περασα και ηταν ολοφρεσκος ο δρομος, δεν ειχε τιποτε (ουτε καν ταμπελες με ορια) και η πλειονοτητα πηγαινε με 150-160.

Ανώνυμος είπε...

Λίγο μετά τη γέφυρα αχελώου προς κεφαλόβρυσο τις έφαγα τις κλήσεις έγραφε το χαρτί,τι να σου πω θέλει προσοχή αλλά από τότε με 120-130 περνάω το συγκεκριμένο σημείο και τέλος πάντων έτσι όπως τον έχουν φτιάξει το δρόμο μάλλον για πίστα ταιριάζει.Λες να βγάλουν κάνα νόμο για την Ιόνια Οδό no speed limit όπως έχουν στον Autobahn οι Γερμανοί,μακάρι θεέ μου!!!

Ανώνυμος είπε...

Τι δεν σε σταματησαν επιτοπου????

Φωτογραφικο ρανταρ εχουν βαλει???

Σου ερχεται δλδ η κληση σπιτι???

Τι οριο εχουν βαλει???

Δεν πιστευω σε ολοκαινουριο δρομο αεροδρομιο, με 2 λωριδες, ΛΕΑ και νησιδα ή μπαρες στη μεση να εχουν κανενα γελοιο 100 χλμ/ωρα???

Ανώνυμος είπε...

Όταν ολοκληρωθεί η Ιόνια Οδός και θα έχουν μπει τα φωτογραφικά ραντάρ,ραντάρ ταχύτητας,συστήματα παρακολούθησης ελέγχου κυκλοφορίας κτλ δεν νομίζω να πληρώνουμε μόνο διόδια γιατί αν άρχισαν από τώρα τότε το κράτος και η εταιρεία έχουν να εισπράξουν καλό μερίδιο και από τις κλήσεις.Αν εξαιρέσουμε τους Βορειοελλαδίτες που θα πηγαίνουν μέσω της Κεντρικής Οδού η πλειοψηφία τότε δεν θα βγαίνει η κοινοπραξία που θα κατασκευάσει τον κλείστο αυτοκινητόδρομο και λογικά θα βάλει και δυο-τρία συστήματα παραπάνω που εντοπίζουν τις ταχύτητες και σε συνεργασία με τη τροχαία θα μας βγαίνει ο κούκος αηδόνι σε όποιον κινείται με ταχύτητες άνω των 145-155 χιλιομέτρων,όπως βλέπω.Φιλέτο η Ιόνια Οδός.Θα δούμε...

Ανώνυμος είπε...

Πολυ σωστα λετε οτι η κεντρικη Ελλαδα θα συνδεθει με τα Γιαννινα. Για μενα, ακομα πιο σημαντικο ειναι οτι θα συνδεθει με το λιμανι της Ηγουμενιτσας και αρα με την Ευρωπη.
Νομιζω οτι αυτος ο δρομος θα κοψει πολυ κινηση φορτηγων απο την Ολυμπια οδο που πανε στην Πατρα για να παρουν το καραβι για Ιταλια.
Υπολογειστε οτι το καραβι για να παει απο την Πατρα στην Ηγουμενιτσα θελει 5 με 6 ωρες.
Επιμενω οτι η μεγαλη κινηση στην Ολυμπια οδο αποτελειται απο τα φορτηγα που πανε Ιταλια, και οχι απο τα ι.χ. που πανε Πατρα η Πυργο. Αυτο συμβαινει μονο στις γιορτες. Οταν τελειωσει η Ε65 ποιοι θα ταξιδευουν στις 3 λωριδες της Ολυμπιας οδου?

Ανώνυμος είπε...

Που δεν θα ειναι 3 λωριδες παντου γιατι συμφωνα με το σχεδιο το μεγαλυτερο μερος του δρομου απο Κορινθο μεχρι Πατρα θα ειναι διατομης 2+ΛΕΑ.

Εκτος και αν εννοεις 3η λωριδα την ΛΕΑ.

Παντως συμφωνω οτι ο μεγαλυτερος φορτος του δρομου ειναι φορτηγα, ψυγεια και αυτοκινουμενα για Πατρα με προορισμο την Ιταλια. Οι οποιοι πληρωνουν τωρα το εισητηριο του πλοιου και χανουν και 6 ωρες στη θαλασσα συν τις 2-3 ωρες στο δρομο μεχρι την Πατρα. Οταν με τον Ε65 αν ολα πανε καλα θα ειναι σε 5-6 ωρες στην Ηγουμενιτσα οδικως και θα γλιτωνουν 3 ωρες και τα λεφτα του πλοιου για Πατρα-Ηγουμενιτσα.

Ανώνυμος είπε...

Φυσικα και δεν εννοω την ΛΕΑ τριτη λωριδα, αλλα απο οτι ξερω απο την Κορινθο μεχρι το Κιατο θα ειναι 3 κανονικες λωριδες συν την ΛΕΑ.
Ρωταω λοιπον αν εχει νοημα να ξοδευτουν τοσα χρηματα για τον δρομο μεχρι το Κιατο.....
Και μια που μιλαμε για ΛΕΑ ειναι ευκαιρια να πουμε οτι η βοηθητικη λωριδα δεν ειναι λωριδα για να προσπερναει κανεις, οπως δυστυχως μερικοι κανουν, αλλα ειναι για εκτακτες αναγκες. Ας μαθουμε επιτελους να οδηγουμε και να μην προσπερναμε απο τα δεξια. Ας μαθουμε επιτελους οτι οταν ο δρομος εχει τρεις λωριδες πρεπει να οδηγουμε στην πιο δεξια ελευθερη λωριδα. Η δεξια δεν ειναι αποκλειστικη των φορτηγων.

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΙ ΟΔΗΓΟΣ ΦΟΡΤΗΓΟΥ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΛΩΡΙΔΑΣ ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΘΑ ΠΩ ΣΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΟΔΗΓΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΥ ΦΟΡΤΙΟ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΛΩΡΙΔΑ ΜΕ 70-90 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΗΝ ΙΟΝΙΑ,ΕΓΝΑΤΙΑ,ΟΛΥΜΠΙΑ,ΚΕΝΤΡΙΚΗ Ε-65,ΠΑΘΕ/Π ΚΑΙ ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΟΔΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ Γ........Ε ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΜΗ ΣΚΟΤΩΘΟΥΝ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΑΣ,ΚΥΡΙΕ 31 Ιανουαρίου 2010 6:47 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...

Φιλε οδηγε, νταλικιερη εβαλες φλας στη μπαταρια????

Γιατι αν φτιαχτει σιδηροδρομος, θα ειναι εμπορευματικος για να γλιτωσουμε απο ολες εσας τις σκοτωστρες στο Εθνικο οδικο δικτυο, που οδηγατε με πειραγμενους ταχογραφους, παλια ελαστικα, πειραγμενα οχηματα, με φορτωση της κακιας ωρας που δεν πληρει κανενα κανονα ασφαλειας, με τανζανιες και προσπερασεις ειδικα στο Κορινθο-Πατρα που το κανω συχνα, και γενικα αν γινει σιδηροδρομος εμπορευματικος θα μεινετε ανεργοι και μετα θα βριζετε το κακο το κρατος. Για αυτο γινεται πρωτα εσεις οδηγοι που θελετε να λεγεστε και επαγγελματιες (μονο κατ'ονομα εισαστε) και μετα την λετε και σε εμας.
Αντε γιατι εχετε καταντησει το μεροκαματο του τρομου για την πλειονοτητα των ΙΧ-δων.

Ανώνυμος είπε...

Το καλοκαιρι του 2009, στο κομματι του Αιγιου, που ειχε υποχωρησει ο δρομος, και ειναι με αντιστηριξη το βουνο, με 1 λωριδα εκατερωθεν και ανυπαρκτη ΛΕΑ, νταλικερης με συρομενο, εκανε προσπεραση σε βυτιοφορο και εμεις οι ΙΧ-δες ημασταν πισω τους και καναμε το σταυρο μας. Εννοειτε με 2πλη διαγραμμιση κατω και το συρομενο μπηκε ολο στο αντιθετο ρευμα κυκλοφοριας.

Αυτοι ειναι οι επαγγελματιες οδηγοι της Ελλαδας.

Ανώνυμος είπε...

Κυριε οδηγε του φορτηγου, κανεις δεν ειπε οτι πρεπει να οδηγατε στα αριστερα. Οταν ομως η δεξια λουριδα ειναι τελειως αδεια ειναι λαθος τα ιχ να μενουν στην κεντρικη και να μην πηγαινουν δεξια.
Για τα γκανκστερικα προσπερασματα απο τα δεξια μερικων ιδιωτικων εχει να πει κανεις τιποτα?

Ανώνυμος είπε...

Αν αναφέρεσαι σε προσπεράσματα από δεξιά με ταχύτητες πάνω από το όριο, συμφωνώ, είναι γκαγκστερικά. Αν είναι κάτω από το όριο, είναι καθ'όλα νόμιμα! Σε κάθε περίπτωση όμως ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ, μια που δεν κινείσαι "πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος"... Δεν είναι κακό να διαβάσουμε τον ΚΟΚ (άρθρα 16 και 17 και ιδιαίτερα 16.1 και 17.8γ).

Θεόφιλος

Ανώνυμος είπε...

Ακριβως, αυτο λεω.
Οτι τα ιχ πρεπει να οδηγουνε στην πιο δεξια ελευθερη λουριδα.
Λεω επισης, οτι το προσπερασμα απο τα δεξια, ανεξαρτητως ταχυτητας, ειναι επικινδυνο.
Λεω επισης, οτι το προσπερασμα απο την δεξια βοηθητικη λουριδα ειναι εγκληματικο.
Και συμφωνω επισης με τον φιλο που λεει οτι μερικοι φορτηγατζηδες, εστω και λιγοι, κανουν ταρζανιες.
Γιαυτο δεν βλεπω την ωρα να τελειωσουν ορισμενα εργα, οπως για παραδειγμα η Ολυμπια οδος, γιατι το αλληλοπροσπερασμα των φορτηγων πανω στη διπλη γραμμη ειναι ο κανονας.
Και μια και μιλαμε για την ασφαλεια στους δρομους και τους ελεγχους της αστυνομιας, να κανω μια ερωτηση. Σε ολη την εθνικη οδο που ειναι μια λουριδα χωρις διαζωμα το οριο ειναι 90 με 100 χλμ. Οταν κοντα στους Α/Κ που γινεται διπλος ο δρομος με διαζωμα, και που ειναι το μονο σημειο που μπορεις να προσπερασεις, γιατι ξαφνικα γινεται 80? Ισως γιατι ειναι το μονο μερος που μπορουν να σταθουν τα αυτοκινητα της τροχαιας και να βαλουν καμια κλιση?
Αλλη ερωτηση. Γιατι στους καινουργιους δρομους το οριο κατεβαινει αποτομα στα 90 οταν μπαινεις σε τουνελ? Το χαμηλωμα της ταχυτητας στην εθνικη σε ορισμενες περιπτωσεις μπορει να γινεται και επικινδυνο. Και στους μεγαλους αυτοκινητοδρομους της Γαλλιας και της Ιταλιας, φυσικα αυτο δεν συμβαινει.
Ευχαριστω

Ανώνυμος είπε...

Απαντησες μονος σου.

Θεωρητικα γιατι στους κομβους επειδη μπαινουν και βγαινουν οχηματα, πρεπει να μειωνεις ταχυτητα για ασφαλεια.
Στην Ελλαδα ο πρακτικος λογος ειναι για να σε γραψει το μπλοκο που την εχει στησει στην απλα του κομβου εξοδου.
Ομοιως για τα τουνελ. Θεωρητικα επειδη ειναι "κλειστος" χωρος για λογους ασφαλειας.
Πρακτικα στην Ελλαδαρα επειδη ολα τα συγχρονα τουνελ εχουν καμερες και φωτογραφικα ρανταρ ειναι πιο ευκολο να τσιμπησουν κοσμο για κλησεις.

Σε ποσους δεν εχουν σπασει τα νευρα οταν ενω πας με 120 πριν την Κακια Σκαλα, στα τουνελ, με ευθειο δρομο, 3 λωριδες και καλη ορατοτητα σε υποχρεωνουν να πας με 90, χωρις να υπαρχει κινδυνος κατ'οποιαδηποτε εννοια και τροπο???? Και ποσοι ειναι αυτοι που απο τα 120-140 κοβουν στα 90. Ελαχιστοι, ουτε εγω δεν το κανω που κατα κανονα οδηγω με τα ορια.

Ανώνυμος είπε...

Ο Θεοφιλος, πολυ σωστα λεει οτι ειναι παραβαση οταν δεν κινείσαι πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος. Εχετε δει ποτε την τροχαια να βαζει κληση για κατι τετοιο? Δεν φανταζομαι. Ας αρχιζε λοιπον και η τροχαια να κανει σωστα την δουλεια της, οχι απαραιτητα με κλησεις αλλα με φυλλαδια με ενημερωτικο υλικο για να δουμε καμια φορα ασπρη μερα. Το μονο που ξερουνε να λενε ειναι οτι η ταχυτητα και το αλκοολ σκωτωνουν. Σωστα, αλλα δεν φτανει.

Ανώνυμος είπε...

To βασικοτερο προβλημα μας σαν χωρα ειναι οτι εχουμε παμπολους νομους αλλα δεν εφαρμοζεται κανενας σωστα.

Πχ καπου ειχα διαβασει στον ΚΟΚ οτι και οι μηχανες ειναι υποχρεωμενες να κινουνται επι της λωριδας και οχι αναμεσα στις λωριδες κανοντας ελιγμους επειδη ειναι πιο γρηγορες. Ειδατε ποτε ή προκειται να δειτε την Τροχαια να κοβει κληση στις μηχανες οι οποιες κινουνται σαν σφαιρα αναμεσα στα αυτοκινητα μεταξυ αριστερης και μεσαιας λωριδας???

Είδατε ποτε κληση για προσπεραση απο δεξια ή παρακωλυση συγκοινωνιας γιατι καποιος πηγαινε με 60 στην αριστερη ενος δρομου 3 λωριδων με τις αλλες 2 αδειες????

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά πάρτε το είδηση: Αυτή η χώρα δεν παράγει το παραμικρό, ούτε καρφίτσες!!!!

Οπότε πώς θα μαζέψουν έσοδα???? Τα ραντάρ είναι ο πιο εύκολος να γδάρουν ΧΙΛΙΑΔΕΣ κόσμο για κλήσεις. Βάζουν κάτι όρια ταχύτητας για τα αυτοκίνητα του 1960/συν ένα πλήθος ραντάρ και μαζεύουν προϋπολογισμούς!!!!

Ενώ το να γράψουν τις νταλίκες-σκοτώστρες που οδηγούν με πειραγμένους ταχογράφους, παμπάλαια ελαστικά και με πρόχειρη φόρτωση που δεν πληρεί κανένα κανόνα ασφαλείας, θέλει υποδομή, ψάξιμο, ανάλυση και χάσιμο χρόνου, στον οποίο θα μπορούσαν να γράψουν 5.000 αυτοκίνητα για "υπερβολική ταχύτητα", άρα δεν βγάζει λεφτά!

Αυτά τα θυμούνται μόνο αν γίνει κανένα ακραίο δυστύχημα, σαν αυτό στα Τέμπη το 2003 (ΑΝ θυμάστε, η νταλίκα με πειραγμένο ταχογράφο, έχασε τον έλεγχο λόγω παμπάλαιων ελαστικών, έπεσε στο σχολικό πούλμαν και οι μελαμίνες, λόγω πρόχειρης φόρτωσης, εκσφενδονίστηκαν πάνω του και αποκεφάλισαν/κατακρεούργησαν τους 21 μαθητές).

Το θυμάστε μετά πως γκάριζαν σαν γουρούνια οι κυβερνώντες ότι θα παρθούν μέτρα? Είδατε να έγινε τελικώς ΚΑΤΙ? Αν κάποιος είδε, του προσφέρω ΤΖΑΜΠΑ καινούριο αυτοκίνητο, αφού μπορεί πλέον να κυκλοφορεί με ασφάλεια, χωρίς νταλίκες-λαιμητόμους τριγύρω του!!!!

Πάρτε το απόφαση, όσο ΔΕΝ παράγει το παραμικρό αυτή η χώρα, ΕΤΣΙ θα γίνεται πάντα! Γιατί από πού αλλού θα μαζέψουν έσοδα? Πείτε μου, από πού?

Μετρόφιλος ΚΑΙ Τραμόφιλος

Ανώνυμος είπε...

Πιστεύω, ότι θα πρέπει να αρχίσει το κράτος να εξετάζει την περίπτωση της επέκτασης του αυτοκινητοδδρόμου της Κεντρικής οδού Ε65 και προς Νότο και συγκεκριμένα από Λαμία προς Ναύπακτο και Αντίριο, όπου θα συνανάει την Ιόνια οδό, αλλά και την ΟΛυμπία οδό μέσω της γέφυρας. 'Ετσι θα αποσυμφορηθεί ο ΠΑΘΕ και ιδίως στην περιοχή της Αττικής από την κίνηση προς Δυτική Πελοπόνησο και Ιταλία.

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα