κείμενο από www.ypodomes.com
Σε πλήρη εξέλιξη είναι τα έργα της Ολυμπίας Οδού στο τμήμα Κόρινθος-Πάτρα. Σε 10 σημεία της διαδρομής διεξάγονται εργασίες με σκοπό να μην χαθεί ούτε μια μέρα. Οι οδηγοί οφείλουν να είναι προσεκτικοί και πρέπει να σημειώσουμε ότι όλες οι εργασίες γίνονται με σωστή σήμανση για την ασφαλή διέλευση των οχημάτων.
Στο τμήμα αυτό θα έχουμε περισσότερα από 16 χλμ σηράγγων (και στις δύο κατευθύνσεις). Στο φυλλάδιο που διανέμει η Κοινοπραξία αυτές τις μέρες αναφέρει ότι κατά τη διάρκεια της διάνοιξης οι βασικότεροι γεωλογικοί σχηματισμοί είναι μάργες, κροκαλοπαγή, χαλαροί ψαμμίτες και ασβεστόλιθοι. Η μέθοδος εκσκαφής είναι η ΝΑΤΜ (Αυστριακή μέθοδος). Σε αυτή την περίπτωση δεν χρησιμοποιείται ΤΒΜ (μετροπόντικας δηλαδή) αλλά συμβατικά μέσα (μηχανήματα κλπ)
Πρόοδος στις σήραγγες
* Σήραγγα Δερβενίου: 480μ προς Πάτρα 627 προς Κόρινθο πλήρως διανοιγμένα
* Σήραγγα Μαύρων Λιθαριών: 1.160 προς Πάτρα (1.064μ διανοιγμένα) , 1.189μ προς Κόρινθο (1.111μ διανοιγμένα)
* Σήραγγα Ακράτας: Εδώ η ανακάλυψη αρχαιολογικών ευρημάτων θα καθυστερήσει τη γενικότερη πρόοδο της σήραγγας. 790μ προς Πάτρα (123μ διανοιγμένα), 252μ προς Κόρινθο (208μ διανοιγμένα).
* Σήραγγα Πλάτανου: 1.571μ προς Πάτρα (1.011μ διανοιγμένα), 1.677μ (825μ διανοιγμένα).
* Σήραγγα Παναγοπούλας: Εδώ έχουμε συνεχόμενες εναλλαγές σήραγγας και δρόμου 530μ+ 555μ +4015μ προς Κόρινθο (0+0+620μ διανοιγμένα) και 3.160 προς Πάτρα (435μ διανοιγμένα).
Τα έργα στο δρόμο
(ΧΘ= χιλιομετρική θέση. Τα χιλιόμετρα μετρούν από την Αθήνα με κατεύθυνση προς Πάτρα)
* ΧΘ 141,200-142,500 κατασκευή ημιστέγαστρου μεταξύ Ξυλοκάστρου και Δερβενίου.
* ΧΘ 145,700-146,700 τεχνικό έργο κάλυψης Ακράτας μεταξύ Δερβενίου και Ακράτας.
* ΧΘ 149,700-151,550 κατασκευή γέφυρας ποταμού Κράθη μεταξύ Ακράτας και Α/Κ Καλαβρύτων.
* ΧΘ 158,250-163,650 κατασκευή Ανισόπεδου Κόμβου Καλαβρύτων και τμήματος Αυτοκινητόδρομου
* ΧΘ 172,000-175,500 εργασίες κατασκευής Αυτοκινητόδρομου στον Ανισόπεδο Κόμβο Αιγίου.
* ΧΘ 176,900-180,900 κατεδάφιση και ανακατασκευή της γέφυρας του ποταμού Μεγανίτη στο ύψος του Α/Κ Παραλίας Αιγίου.
Μεταξύ Σελιανίτικων και Ρίου:
* ΧΘ 187,600-191,550 κατασκευή σηράγγων Παναγοπούλας
* ΧΘ 192,800-197,520 κατασκευή σηράγγων Παναγοπούλας
* ΧΘ 201,800-205,150 ειδικά τεχνικά έργα διαπλάτυνσης
* ΧΘ 205,300-209,000 Κατασκευή Α/Κ Ρίου.
Να θυμίσουμε ότι σύμφωνα με την σύμβαση παραχώρησης, τον Απρίλιο του 2011 θα ξεκινήσουν να παραδίδονται τα πρώτα τμήματα του δρόμου μέχρι την Πάτρα. Εκείνη τη χρονική περίοδο θα παραδοθούν τα τμήματα
1. Α/Κ Αρχαίας Κορίνθου- Α/Κ Κιάτου,
2. Α/Κ Σελιανίτικων- Α/Κ Κ1 Περιφερειακής Πατρών
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου