Υποδομές στην Ελλάδα

Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Λάρισα: λαμπρά εγκαίνια για το νέο υπερσύγχρονο AEL FC ARENA!

κείμενο από το ypodomes.com
Μετά από 5 χρόνια αναμονής, η μεγάλη στιγμή για την ΑΕΛ αλλά και την πόλη της Λάρισας, τον κόσμο της και όλη τη Θεσσαλία έφθασε!

Πραγματοποιήθηκαν χθες βράδυ τα εγκαίνια του νέου υπερσύγχρονου γηπέδου της ΑΕΛ, του AEL FC ARENA. Σημειώνεται οτι σε μια πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα κίνηση της ΠΑΕ, οι φίλαθλοι ήταν αυτοί που επέλεξαν το τελικό όνομα του γηπέδου, μετά από δημοκρατική διαδικασία αρκετών μηνών!

Το νέο γήπεδο στο Λόφο Μουζούρλου στη Νεάπολη Λάρισας γέμισε χθες βράδυ με 14.000 κόσμο, που πήγε για να γιορτάσει την αρχή μιας νέας εποχής για την ΑΕΛ, παρά την δυνατή βροχή που άρχισε να πέφτει!

Τα εγκαίνια

Πρώτοι και τυχεροί ξεναγήθηκαν στο νέο γήπεδο οι άνθρωποι των media, που κάποιες ώρες πριν τα επίσημα εγκαίνια είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν σε όλους τους βασικούς χώρους της εγκατάστασης (αίθουσα τύπου, μικτή ζώνη, αποδυτήρια, αγωνιστικό χώρο, σουίτες, δημοσιογραφικά θεωρεία) συνοδευόμενοι από τα μέλη του Γραφείου Τύπου και Επικοινωνίας της ΠΑΕ, πήραν απαντήσεις σε ερωτήματα από τον Διευθυντή του γηπέδου, κο Σωτήρη Μάρκου, ενώ είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν και με τον πρόεδρο της ομάδας, κο Κώστα Πηλαδάκη, τον άνθρωπο που οραματίστηκε και υλοποίησε αυτό το τεράστιο εγχείρημα.

Οι φίλαθλοι της ομάδας άρχισαν να καταφθάνουν στο νέο γήπεδο 2 ώρες νωρίτερα με εμφανή αγωνία και ενθουσιασμό!

Λίγο πριν από τις 8 η υπεύθυνη του τμήματος μάρκετινγκ, κα Δήμητρα Βασιλάκου, ήταν αυτή που άνοιξε την εκδήλωση επισημαίνοντας: «Λόφος Μεζούρλο, Νεάπολη Λάρισας. Σας καλωσορίζουμε όλους. Χρειάστηκαν πέντε χρόνια για να γίνει η ιδέα πραγματικότητα και να πάρουμε την άδεια. Χρειάστηκαν 16 μήνες για να γίνει αυτό το γήπεδο. Έτσι σήμερα, στις 23 Νοεμβρίου 2010, η ΠΑΕ ΑΕΛ 1964, σας καλωσορίζει στο σπίτι της, στο δικό σας σπίτι».

Η είσοδος της σημαίας της ΑΕΛ έγινε με τη μπάντα του Δήμου, σημαία που την κρατούσαν 6 παιδιά από τα τμήματα υποδομής των «βυσσινί» και περπάτησαν από την έξοδο των αποδυτηρίων, ως τον ιστό, υπό τους ήχους του συνθήματος «ΑΕΛ ολέ, ολέ» από τους χιλιάδες Λαρισαίους φιλάθλους και υπό το φως δεκάδων καπνογόνων?

Αμέσως μετά και υπό τους ήχους του «βυσσινί» ύμνου, που λίγα λεπτά πριν τραγουδούσαν οι φίλαθλοι, έκαναν την εμφάνισή τους οι παίκτες της ΑΕΛ, οι οποίοι περπάτησαν μέχρι το χώρο της μεσαίας γραμμής, με την υπόκρουση του τραγουδιού "Μου΄βαλες φωτιά".

Στη συνέχεια, ακολούθησε ένα φαντασμαγορικό σόου από πυροτεχνήματα που φώτισαν τον ουρανό της Λάρισας πάνω από το νέο γήπεδο!

Ο Δήμαρχος Κώστας Τζανακούλης, μίλησε για μια «από τις καλύτερες στιγμές για την πόλη της Λάρισας», ενώ ο Περιφερειάρχης, Κώστας Αγοραστός, μίλησε για τη συμβολή όλων και ειδικά τον φιλάθλων της ομάδας.

Στη συνέχεια ήταν η μεγάλη στιγμή για τον πρωτεργάτη του νέου γηπέδου της ΑΕΛ, του Προέδρου της ΠΑΕ, κου Πηλαδάκη, ο οποίος έγινε δεκτός με ενθουσιαμό από τον κόσμο της ομάδας, που φώναζε «Πηλαδάκη να το ξέρεις το πρωτάθλημα εσύ θα μας το φέρεις»!

Στη συνέχεια ο κος Πηλαδάκης πήρε το λόγο και απευθύνθηκε στον κόσμο της ομάδας:

«Πολλοί λίγοι πίστευαν ότι φέτος θα ζούσαμε αυτές τις στιγμές. Είναι ένα έργο με ρίσκο και πολύ μεράκι. Η ΑΕΛ έχει συνέπεια, σε ότι κάνει και ότι λέει, οτιδήποτε κι αν υποστεί. Ακούτε συνέχεια ότι αυτό είναι ένα έργο των Μεσογειακών αγώνων. Ε και; Οι Μεσογειακοί αγώνες κρατάνε ένα μήνα. Αυτό το γήπεδο θα είναι εδώ για όσο είμαι εγώ αλλά και ακόμη κι αν φύγω. Θα είναι για σας? Στις δύσκολες στιγμές αυτό το γήπεδο δίνει δουλειά σε 500 οικογένειες και αυτό είναι το πιο σημαντικό. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανταμοιβή για έναν άνθρωπο όπως εγώ που ξεκίνησα από χαμηλά και έχω φτάσει σήμερα εδώ. Την ιστορία της ομάδας μας εσείς την φτιάξατε και εγώ την κληρονόμησα. Αυτό το γήπεδο θα είναι το σπίτι της ΑΕΛ, αλλά εκτός αυτού θα φιλοξενηθεί η Εθνική μας ομάδα ενώ θα γίνουν και συναυλίες. Να αγκαλιάσουμε την ομάδα μας και πλέον εύχομαι μόνο νίκες? Στην οροφή του AEL FC ARENA θα τοποθετηθούν φωτοβολταϊκά που θα παράγουν ένα μεγκαβάτ το χρόνο, αποτελώντας παράδειγμα σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Πριν από 15 ημέρες κάποια «παπαγαλάκια» μίλησαν για προκαθαρισμένο αποτέλεσμα στην αναμέτρηση με τον ΠΑΟ. Αυτή την εμφάνιση στο ΟΑΚΑ πρέπει να την αφιερώσουμε σε όλους εκείνους που πρέπει να μάθουν ότι η ΑΕΛ ποτέ δεν υποτάσσεται, ούτε συμβιβάζεται. Ευτυχώς λείπουν όλοι οι πολιτειακοί παράγοντες από δω. Είμαστε μόνοι μας, αλλά έτσι γουστάρουμε να ήμαστε. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη MARFIN για τη στήριξή της και ειδικά τους κ.κ. Βιτάκη και Μάγειρα. Ευχαριστώ επίσης τα τρία μου παιδιά, τον Μάριο, τον Διονύση και τον Φίλιππο, τον αδερφό Σταύρο και όλους τους φίλους μου, που στάθηκαν δίπλα μου σε όλες τις ανηφόρες. Δε με άφησαν ποτέ, όπως δε με αφήσατε κι εσείς, όπως δεν θα σας αφήσω ούτε κι εγώ. Εύχομαι τα παιδιά μου να κρατάνε ψηλά το αίσθημα της αξιοπρέπειας και συνέπειας και να είναι υπερήφανοι που είναι ΑΕΛ. Το μικρόβιο της ΑΕΛ μου το κολλήσατε εσείς και 7 χρόνια τώρα έχω νιώσει πόσοι φιλόξενοι είστε. Να γουστάρουμε που είμαστε ΑΕΛ?»

Ακολούθησε η συναυλία του Φίλιππου Πλιάτσικα με special guests τους Διονύση Τσακνή και Πάνο Μουζουράκη για να βάλει ιδανικό επίλογο σε μια καταπληκτική βραδιά που είχε την άρτια σκηνοθετική οργάνωση των Γιάννη Γαλανούλη και Πασχάλη Μάντη.

3 σχόλια:

GreekLand είπε...

Το νέο γήπεδο της ΑΕΛ είναι πραγματικά υπερσύγχρονο και σου κόβει την ανάσα από την πρώτη στιγμή που θα το δεις! Πρώτη φορά σε όλη την Ελλάδα χτίζεται ένα τόσο μεγαλεπήβολο γήπεδο και είμαι βέβαιος ότι κανένα άλλο αυτή τη στιγμή δεν είναι εφάμιλλό του, τουλάχιστον σε υποδομές και σε αισθητική. Πολλά συγχαρητήρια σε όσους είχαν την ιδέα και σε όσους συνέβαλαν ώστε να χτιστεί αυτό το στολίδι της Θεσσαλίας και της Ελλάδας ολόκληρης! Για ακόμη μια φορά, η Λάρισα, ίσως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πόλη από τις μεγάλες της περιφέρειας, έβαλε τα γυαλιά στις μεγάλες Αθήνα και Θεσσαλονίκη! ΕΥΓΕ!

pikos apikos είπε...

Κατ' αρχάς μπράβο για το γήπεδο. Θα ήθελα να μάθω πως χρηματοδοτήθηκε το γήπεδο της Λάρισας και γιατί άλλα γήπεδα δεν προχωρούν (πχ. της ΑΕΚ)

GreekLand είπε...

Σύμφωνα με το μεγαλομέτοχο της ΠΑΕ κο Πηλαδάκη, η Πολιτεία δεν έχει διαθέσει ούτε 1 ευρώ για την κατασκευή του. Προφανώς οι πόροι θα προήλθαν από φορείς μη κρατικούς. Αν λάβεις υπόψη και ότι το νέο γήπεδο χτίστηκε σε λιγότερο από 6 χρόνια από τη σύλληψη της ιδέας και ότι περιλαμβάνει ήδη χώρους αναψυχής - όπως bar-restaurant και κεντρική πλατεία εκδηλώσεων, ενώ πολύ σύντομα θα είναι έτοιμα τα Village Cinemas, ανοικτό θέατρο 1500 θέσεων, fan park στα πρότυπα του "Allou!" και πολλά εμπορικά καταστήματα - καθώς και ότι ο χώρος για την κατασκευή του βρέθηκε άμεσα χωρίς αντιρρήσεις (στα περίχωρα της Νεάπολης, περιοχή τάχιστα αναπτυσσόμενη στη νότια πλευρά της Λάρισας, όπου επίσης φιλοξενούνται το κλειστό γήπεδο μπάσκετ της πόλης και 12 γήπεδα τένις), μπορείς να καταλάβεις την ταχύτητα αλλά και την εξυπνάδα με την οποία κινήθηκαν οι δημιουργοί του στην πραγμάτωση της ιδέας τους. Κάποιοι λένε ότι το AEL FC ARENA έγινε γρήγορα γιατί αποτελεί μέρος του master plan των Μεσογειακών Αγώνων του 2013 και δεν υπήρχε χρόνος για χάσιμο. Αλλά εγώ προσωπικά δεν το πιστεύω αυτό, γιατί μέχρι στιγμής ο Βόλος δεν έχει πραγματοποιήσει κανένα από τα σχέδιά του για τους Μεσογειακούς και ένα γήπεδο ποδοσφαίρου δε θα ήταν η μεγαλύτερη προτεραιότητα, από τη στιγμή μάλιστα που και στο Βόλο ακόμα υπάρχει το αξιόλογο Πανθεσσαλικό Στάδιο των Ολυμπιακών. Είναι όλα θέμα όρεξης και συγκυριών, πιστεύω. Στην Αθήνα, πχ, μαλώνουν χρόνια μεταξύ τους οι ιθύνοντες για το πού θα χτιστεί το γήπεδο του Παναθηναϊκού και της ΑΕΚ. Όταν τα σχέδια παγώνουν για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα για τέτοιους λόγους, ας μην περιμένουν οι φίλαθλοι των ομάδων να χτιστεί το γήπεδό τους σε 14 μήνες. Το ίδιο ισχύει και για τους συσχετιζόμενους με τον ΠΑΟΚ, που στην ιδέα του νέου γηπέδου, άρχισαν να διαπληκτίζονται σχετικά με το αν αυτό θα πρέπει να γίνει στην Τούμπα ή εκτός πόλεως ακολουθώντας το παράδειγμα της Λάρισας.
Όπως και να 'χει, όρεξη να υπάρχει και όλα θα γίνουν για να έχουν όλες οι μεγάλες ομάδες σύγχρονα γήπεδα αναβαθμίζοντας την ελληνική super leauge!

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα