κείμενο από το ypodomes.com
Η Ιόνια Οδός είναι ίσως το σημαντικότερο οδικό έργο που γίνεται αυτή τη στιγμή στην Δυτική Ελλάδα και ένα από τα σημαντικότερα στην χώρα. Η κατασκευή της θα δώσει μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης στην ευρύτερη περιοχή.
Καθώς η πρόοδος του έργου δεν είναι ιδιαίτερα σημαντική δεν μπορεί κανείς να πει ότι είναι πολύ πίσω από τα χρονοδιαγράμματα. Είναι σίγουρο πως οι προβλεπόμενοι χρόνοι δεν πρόκειται να ακολουθηθούν αλλά η καθυστέρηση ίσως να μην είναι και τόσο σημαντική πάρα ταύτα.
Το σημαντικότερα προβλήματα παρουσιάζονται κατά τμήματα είτε λόγω απαλλοτριώσεων είτε λόγω τεχνικών αστοχιών στη μελέτη. Το χαρακτηριστικότερο όλων είναι το πρόβλημα της διέλευσης της Κλόκοβας που είναι το πρώτο βουνό που συναντά κάποιος ερχόμενος από το Αντίρριο με κατεύθυνση προς το Μεσολόγγι και το Αγρίνιο.
Η απόφαση για διέλευση με διάνοιξη σήραγγας ή διαπλάτυνσης του δρόμου δεν έχει ακόμα παρθεί και αναμένουμε τις τελικές αποφάσεις καθώς ο χρόνος περνά και είναι ένα από τα σημαντικότερα σημεία ολόκληρου του οδικού άξονα. Η σήραγγα Μακύνειας πάντως έχει πλήρως διανοιχθεί εδώ και καιρό και οι εργασίες προχωρούν απρόσκοπτες.
Τα έργα μέχρι την Αμφιλοχία προχωρούν με ορισμένα προβλήματα λόγω των απαλλοτριώσεων αλλά γενικώς η πρόοδος είναι εμφανής σε πολλά σημεία. Τα χρονοδιαγράμματα για παράδοση μέχρι την Άνοιξη του τμήματος μέχρι την Παράκαμψη Αγρινίου μάλλον είναι ρομαντικά και περιμένουμε τα ανανεωμένα.
Το μέσον της Ιόνιας Οδού και η σημαντικότατη παράκαμψη Αμφιλοχίας που είναι το πιο κομβικό σημείο της Ιόνιας Οδού από ουραγό των έργων πλέον προχωρά με πολύ γρήγορους ρυθμούς και εκτός κάποιων μικρών περιπτώσεων ίσως να έχουμε παραδόσεις προς το τέλος του 2011 ή μέχρι τα μέσα του 2012. Είναι το τμήμα Κουβαράς- Μενίδι και έχει μήκος 17χλμ.
Το τμήμα από το Μενίδι μέχρι την Παράκαμψη Άρτας μήκους περίπου 20χλμ επίσης προχωρά και αν δεν έχουμε κάποιο απρόοπτο τότε και εκεί στο ίδιο χρονοδιάγραμμα θα έχουμε παραδόσεις. Η Παράκαμψη Άρτας είναι προ των πυλών για να παραδοθεί και θα έχουμε πλέον ένα πολύ μεγάλο τμήμα του αυτοκινητόδρομου σε κυκλοφορία μέσα στους επόμενους 18 μήνες.
Το πιο βόρειο τμήμα του έργου από την Παράκαμψη Άρτας μέχρι και τον κόμβο της Εγνατίας στα Ιωάννινα παρουσιάζει μια σχετική υστέρηση λόγω των απαλλοτριώσεων αλλά και αυτό αναμένεται να ξεπεραστεί. Οι πληροφορίες λένε πως η σήραγγα της Αμπελιάς έχει διανοιχθεί πλήρως και οι εργασίες είναι σε πλήρη εξέλιξη.
Τελικά είναι πολύ πιθανόν να λειτουργήσει το μεσαίο τμήμα της Ιόνιας Οδού δηλαδή το Παράκαμψη Αγρινίου- Παράκαμψη Άρτας πιο σύντομα σε σχέση με τα υπόλοιπα ενώ ο πονοκέφαλος των υπευθύνων είναι εκτός από τις απαλλοτριώσεις και η διέλευση της Κλόκοβας.
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου