κείμενο από το ypodomes.com
Ιστορία δίχως τέλος φαίνεται πως είναι και ο διαγωνισμός της επέκτασης του Τραμ από το Νέο Φάληρο στον Πειραιά.
Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία ΘΕΜΕΛΗ που ήταν και ο αρχικός μειοδότης του διαγωνισμού «κέρδισε» τα ασφαλιστικά μέτρα που είχε καταθέσει εναντίον της απόφασης για την ανάθεση του έργου στον 4ο μειοδότη του διαγωνισμού την εταιρεία ΤΟΜΗ.
Η απόφαση αυτή ουσιαστικά και πάλι περιπλέκει τα πράγματα και πλέον κανείς δεν γνωρίζει την επόμενη κίνηση. Ασφαλιστικά μέτρα έχει καταθέσει και άλλος διαγωνιζόμενος αλλά δεν έχει εκδοθεί ακόμα η απόφαση.
Η επέκταση του Τραμ προϋπολογισμού 92.000.000 ευρώ δημοπρατήθηκε τον Μάιο του 2009 αλλά μέχρι σήμερα δεν είχε ευτυχή κατάληξη. Αρχικά μειοδότης είχε ανακοινωθεί η εταιρεία ΘΕΜΕΛΗ με έκπτωση 39% ενώ μετά από μερικούς μήνες η διοίκηση της Αττικό Τραμ βασιζόμενη σε κάποιες ελλείψεις της εταιρείας αυτής αλλά και των δύο επόμενων κατά σειρά μειοδοτών προχώρησε σε ανακήρυξη προσωρινού μειοδότη στον τέταρτο κατά σειρά διαγωνιζόμενο την εταιρεία ΤΟΜΗ που είναι μέλος του μεγάλου Ελληνικού Τεχνικού Ομίλου «ΕΛΛΑΚΤΩΡ».
Από την διοίκηση της Αττικό Τραμ δεν έχει υπάρξει κάποια αντίδραση και παραμένει άγνωστο ποια είναι η διάθεση της εταιρείας για την συνέχεια του διαγωνισμού. Το έργο της επέκτασης θεωρείται κρίσιμο τόσο από την Τραμ ΑΕ όσο και από το Υπουργείο Υποδομών καθώς θεωρείται πως με την λειτουργία του η εταιρεία θα πάψει να εμφανίζει λειτουργικές ζημιές και η επιβατική κίνηση θα αυξηθεί κατά 55% σε σχέση με σήμερα που μετακινούνται καθημερινά περίπου 65.000 επιβάτες.
Μέχρι σήμερα αυτό που κατάφερε το Τραμ είναι η συσσώρευση ζημιών που φτάνουν τα 155.000.000 ευρώ μέσα στα πρώτα 6 χρόνια λειτουργίας του μέσου ενώ η αρχική βιασύνη για την ανάθεση του έργου προκειμένου η εταιρεία να ελαχιστοποιήσει τις ζημιογόνες χρήσεις έχει ατονήσει σε βαθμό που ο διαγωνισμός να έχει φτάσει στην σημερινή κατάσταση.
Οι εξελίξεις αναμένονται με πολύ ενδιαφέρον το επόμενο διάστημα και το ypodomes.com θα σας ενημερώσει για οποιαδήποτε εξέλιξη στον πολύκροτο πλέον διαγωνισμό του Τραμ από το Νέο Φάληρο που βρίσκεται σήμερα μέχρι το κέντρο και το λιμάνι του Πειραιά
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
3 σχόλια:
Να θυμίσω παλαιότερες καταγγελίες που λέγανε για πρόσληψη υπαλλήλων στην Τραμ ΑΕ οι οποίοι μπαίνανε με βύσμα και καμία χρησιμότητα δεν είχαν στην εταιρεία.
Μας τα πρήξανε με αυτή την επέκταση στον Πειραιά... Αφού οι άνθρωποι δεν το θέλουνε... Παρατήστε τους
...στον Πειραιά από Τζαβέλλα με τα ΜΑΤ και με απευθείας ανάθεση!...τους "γράφουμε" τους ανόητους άντε να μη πω πού!
Δημοσίευση σχολίου