Υποδομές στην Ελλάδα

Δευτέρα 13 Μαΐου 2019

Τρίτο καλύτερο αεροδρόμιο στον κόσμο το Ελ.Βενιζέλος της Αθήνας σύμφωνα με την AirHelp

Νέα μεγάλη διάκριση, αυτή τη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο για το Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος της Αθήνας. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της AirHelp, της διεθνούς εταιρείας για τα δικαιώματα των επιβατών (το οποίο αξιολογεί παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια), η Αθήνα κατέλαβε την τρίτη θέση στον κόσμο.
Το Hamad International Airport είναι το κορυφαίο αεροδρόμιο στον κόσμο, διατηρώντας την περυσινή του θέση και το Αεροδρόμιο της Αθήνας φιγουράρει στους πρώτους τρεις της παγκόσμιας κατάταξης.
Η εταιρεία βαθμολογεί τις διεθνείς αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια με την καλύτερη Ποιότητα Υπηρεσιών, την Επεξεργασία αιτήσεων αποζημίωσης, την γρήγορη απόδοσή τους και την εμπειρία των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο. Η περυσινή νικήτρια Qatar Airways εξακολουθεί να κατατάσσεται ως η κορυφαία αεροπορική εταιρεία στον κόσμο.
Το AirHelp Score το οποίο λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 2015, είναι η πιο ολοκληρωμένη και ακριβής αξιολόγηση με βάση τα δεδομένα των αεροπορικών εταιρειών και των αεροδρομίων, η αξιολόγηση των υπηρεσιών αυτών όσον αφορά την ποιότητα τους, την έγκαιρη απόδοση, την επεξεργασία απαιτήσεων αποζημίωσης, τα τρόφιμα και τα καταστήματα - λαμβάνοντας υπόψη τις υπηρεσίες κατά τη διάρκεια των πτήσεων και μετά την πτήση.
Οι ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, Olympic Air και Aegean Airlines, βρέθηκαν στην 31η και 48η θέση αντίστοιχα αφήνοντας το δικό τους στίγμα και άλλες αεροπορικές εταιρείες πίσω στην παγκόσμια κατάταξη.
Το AirHelp Score στις αξιολογήσεις των αεροδρομίων δείχνει ότι υπάρχει ακόμα περιθώριο βελτίωσης
Για ακόμα μια φορά, ο Διεθνής Αερολιμένας της Αθήνας έχει τη δική του θέση στην νικητήρια τριάδα των αεροδρομίων με επίδοση 8.38, ανάμεσα σε 132 αεροδρόμια που αναλύθηκαν. Το Αεροδρόμιο της Ελλάδας σκόραρε συγκεκριμένα 8,1 στην ακρίβεια των πτήσεων, 9,0 στην ποιότητα υπηρεσιών και 8,7 στην ποιότητα των εμπορικών υπηρεσιών. Η Ελλάδα δείχνει ότι σέβεται και αγαπά τον ταξιδιώτη προσφέροντας του υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και πολύ καλές επιδόσεις παγκοσμίως. Οι ταξιδιώτες απήλαυσαν την καλύτερη εμπειρία στα Hamad International Airport, Tokyo Haneda International Airport και Διεθνή Αερολιμένα της Αθήνας.
Το Αεροδρόμιο του Eindhoven, το Διεθνές Αεροδρόμιο του Kuwait και το Αεροδρόμιο Portela της Λισαβόνας κατατάχθηκαν στις κατώτατες θέσεις. Όλα τα αεροδρόμια αξιολογήθηκαν βάσει της απόδοσης, ποιότητα υπηρεσιών, τρόφιμα και επιλογές καταστημάτων.
“Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι το Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος της Ελλάδας φιγουράρει για ακόμα μια φορά στις πρώτες θέσεις παγκοσμίως με το εντυπωσιακό σκορ επίδοσης 8,38. Η επιτυχία του Ελληνικού αεροδρομίου βασίζεται στην επιδίωξη ενός εξαιρετικού χρόνου απόδοσης και στην ποιότητα των υπηρεσιών. Οι ταξιδιώτες εκτιμούν την ακρίβεια και επιθυμούν τη φιλική εξυπηρέτησή τους στις χώρες που επισκέπτονται ενώ οι εμπειρίες που βιώνουν κάθε φορά πρέπει να είναι αντάξιες των προσδοκιών τους και ακόμα καλύτερα να τις ξεπερνούν. Οι ταξιδιώτες που ταξιδεύουν από και προς την Ελλάδα μένουν ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες του αεροδρομίου γι’αυτό και το κατατάσσουν ανάμεσα στα 3 καλύτερα αεροδρόμια παγκοσμίως” αναφέρει ο κ. Παναγιώτης Διβάνης, ειδικός της AirHelp για τα δικαιώματα των επιβατών.
Για να δημιουργηθεί αυτή η κατάταξη, η AirHelp έχει χρησιμοποιήσει κορυφαίες πηγές δεδομένων, συμπεριλαμβανομένης της βάσης δεδομένων στατιστικών πτήσεων, η οποία είναι μία από τις μεγαλύτερες και πιο ολοκληρωμένες στον κόσμο, δεκάδες χιλιάδες απόψεις πελατών και τη δική της εμπειρία στην παροχή βοήθειας σε 10 εκατομμύρια επιβάτες σε ολόκληρο τον κόσμο στην διαδικασία αποζημίωσης μετά από μια καθυστερημένη πτήση.
ΑΥΞΗΣΗ 8,5% ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
Θετική πορεία κατέγραψε η επιβατική κίνηση του αεροδρομίου τον Απρίλιο 2019, προσεγγίζοντας τα 2 εκατ. επιβάτες (1,98) και σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 6,5%. Οι επιβάτες εσωτερικού παρουσίασαν οριακή άνοδο (+0,5%), ενώ οι διεθνείς επιβάτες σημείωσαν δυναμική άνοδο κατά 9,1%.
Συνολικά, κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, η κίνηση του αεροδρομίου έφθασε τα 6,36 εκ. επιβάτες, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 8,5%. Η επιβατική κίνηση τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού, παρουσίασε δυναμική ανάπτυξη της τάξης του 6,3% και 9,6% αντίστοιχα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το ξέρετε ότι....

Σε αυτή την ενότητα δημοσιεύονται πληροφορίες που έχουν σχέση με τις υποδομές και που λίγοι γνωρίζουν. Μπορείτε και σεις να στείλετε τις δικές σας "αποκλειστικές" πληροφορίες στο mail apollongr@gmail.com και οι καλύτερες θα δημοσιευτούν.

ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ....

...το μεγαλύτερο Δημόσιο έργο στην Ελλάδα είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης και το μεγαλύτερο ιδιωτικό είναι o Αγωγός ΤΑΡ;
...η Θεσσαλονίκη είναι η μοναδική πόλη στην Ευρώπη με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου που δεν διαθέτει μέσα σταθερής τροχιάς;
...στις αρχές του αιώνα Τραμ στην Ελλάδα είχαν η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αθήνα, η Καλαμάτα και άλλες Ελληνικές πόλεις;
...Ο διαγωνισμός για την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά διήρκεσε περισσότερο από 5 χρόνια;
...Η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα στο κόσμο είναι η Seikan Tunnel στην Ιαπωνία με μήκος 53.850 μέτρα;
...Η Γερμανία έχει το μεγαλύτερο δίκτυο Σιδηροδρόμων σε όλη την Ευρώπη;
...Η Κοπεγχάγη έχει τους περισσότερους ποδηλατοδρόμους σε όλη την Ευρώπη με συνολικό μήκος 323χλμ;

H θέση μου για Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι άναρχα δομημένες πόλεις και με την ταχεία αστικοποίηση των τελευταίων δεκαετιών μεταβλήθηκαν σε πόλεις εχθρικές για τους κατοίκους τους. Πιστεύω ότι με την ευρεία ανάπτυξη Μέσων Σταθερής Τροχιάς που θα καλύπτουν το μεγαλύτερο τμήμα των πολέων θα λυθεί μεγάλο μέρος των κυκλοφοριακών προβλημάτων. Αυτό θα πρέπει να συνδυαστεί με πολλά κίνητρα χρήση τους (παράλληλη χρήση δημόσιων πάρκινγκ, χρήση ποδηλάτων, Ποδηλατόδρομοι κλπ).

Ο Προαστιακός πρέπει να δικτυωθεί σε όλους του όμορους Νομούς και προκειμένου να υπάρξει μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του μέσου να πυκνώσουν τα αστικά δρομολόγια των Προαστιακών διαδρομών. Επίσης η επέκταση και ολοκλήρωση των αστικών και περιφερειακών Αυτοκινητοδρόμων( Αττική Οδός, Εξωτερική Περιφερειακή Θεσ/νίκης κ.α) θα αναπτύξει την Μητροπολιτική περιοχή με τις κοντικές πόλεις δορυφόρους.



ΑΘΗΝΑ (πληθυσμός Νομού 3.812.330.000 εγγεγραμένοι)

Σίγουρα έχουμε την εικόνα μιας πιο Ευρωπαικής πόλης συγκοινωνιακά και ...Ινδικής πολης για το κυκλοφοριακό. Υπάρχουν Μετρό, Τραμ, Προαστιακός, Τρόλευ, Λεωφορεία. Παρά την πληθώρα μέσων ο κορεσμός στους δρόμους πλησιάζει το 100%...

Στην Αθήνα αν δεν γίνουν εκτεταμένες επεκτάσεις προς τα προάστια που ζεί η πλειοψηφία του πληθυσμού θα έρθουν πολύ δύσκολα χρόνια στους δρόμους της πρωτεύουσας. Τραμ και Προαστιακός πρέπει να απογειώσουν τις υπηρεσίες τους και με στοχευμένες επεκτάσεις ενώ τα λεωφορεία και τα Τρόλευ σωστά αποφασίστηκε να έχουν υποστηρικτική λειτουργία στο συνολικό δίκτυο. Πρέπει να υπάρχει αλληλοσυμπλήρωση και όχι ανταγωνιστικότητα. Επιπλέον πρέπει κατά τη γνώμη μου να ιδρυθεί μια υπερκομματική διεύθυνση που θα προχωρά ομαλά τις διαδικασίες των έργων και να αποφασίζει τις περαιτέρω ανάγκες της Μητροπολιτικής περιοχής.



ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (πληθυσμός Νομού 1.104.460 εγγεγραμένοι)

Πόλη ενός εκατομυρίου κατοίκων Μητροπολιτικά και τα εξής μέσα: Λεωφορεία και ....Λεωφορεία. Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να αναπτυχθεί ένα αρχικό πλάνο μέχρι το 2025 που να περιλαμβάνει επεκτάσεις του υπο κατασκευή δικτύου Μετρό ανατολικά και δυτικα, νέα βασική γραμμή που απο δυτικά να φτάνει κέντρο μέχρι την Πλατεία Αριστοτέλους και να συνεχίζει δυτικά μέχρι την Πυλαία. Επίσης δίκτυο Τραμ όπου δεν μπορεί να γίνει Μετρό και φυσικά ενίσχυση και ανάπτυξη του Προαστιακού Θεσσαλονίκης προς Ανατολικά του Νομού και Χαλκιδική. Νέος ρόλος που θα περιορίζει μετά απο όλα αυτά ( σε 30 χρόνια και..) τον βασιλικό χαρακτήρα που έχουν σήμερα τα λεωφορεία. Αποκλεισμός του κέντρου απο τα αυτοκίνητα με υπογειοποίηση σε όλες τις οδούς που το διασχίζουν, καθώς και πλήθος πεζοδρομήσεων, αστικών αυτοκινητόδρομων και ανισόπεδων κόμβων για την ομαλότερη κυκλοφορία των αυτοκινήτων αλλά και των πεζών εντός της πόλης. Επίσης ένα πλέγμα γραμμών θαλάσσιας προαστιακής συγκοινωνίας με κοντινές περιοχές θα διευκόλυνε κατά πολύ την μετακίνηση από και προς την πόλη.



Νίκος Καραγιάννης

Υ.Γ Διαβάστε πιο κάτω την θέση μου για τις μεγάλες Ελληνικές πόλεις.

H θέση μου για μεγάλες Ελληνικές πόλεις

Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν πολλές Ελληνικές πόλεις όπως η Πάτρα το Ηράκλειο η Λάρισα ο Βόλος τα Γιάννενα η Καλαμάτα κλπ.
Δυστυχώς διαθέτουν πολύ μεγάλα κυκλοφοριακά προβλήματα τύπου ¨Αθήνας¨ οπότε η ανάπτυξη Τραμ θα βοηθήσει στην εξομάλυνση της "ακινησίας" και θα απομονώσει τα ι.χ.
Ηδη σε κάποιες πόλεις (Πάτρα, Ιωάννινα, Βόλος) γίνονται σοβαρές κινήσεις και απ` ότι φαίνεται η δεκαετία που έρχεται θα είναι η δεκαετία του Τραμ στην περιφέρεια.

Επίσης η ολοκλήρωση των δικτύων Αυτοκινητοδρόμων και των Σιδηροδρόμων που προωθούνται θα ωθήσουν τις περιφερειακές οικονομίες της χώρας μας και τη σύνδεση τους με τα μεγάλα αστικά κέντρα καθώς και τα σημεία εισόδου εξόδου εμπορευμάτων (λιμάνια- αεροδρόμια) και θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην περιφέρεια.
ΟΙ 10 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ (ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ 2011)
1. ΠΑΤΡΑ 214.580, 2.ΗΡΑΚΛΕΙΟ 173.450, 3.ΛΑΡΙΣΑ 163.380, 4. ΒΟΛΟΣ 144.420, 5.ΡΟΔΟΣ 115.290 6.ΙΩΑΝΝΙΝΑ 111.740, 7.ΧΑΝΙΑ 108.310, 8.ΧΑΛΚΙΔΑ 102.420, 9. ΚΕΡΚΥΡΑ 101.080, 10ΑΓΡΙΝΙΟ 93.930

Ψάχνοντας..

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Ενδιαφέροντα blogs & σελίδες

Dubai: Monorail

Dubai: Monorail

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Hague:Συρμός και Σταθμός Τραμ

Σχόλια- Ψηφοφορίες

Τα σχόλια σας
-Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα στα πλαίσια του πολιτισμένου λόγου και να εκφράσετε τη γνώμη σας σχετικά με τα θέματα αυτού του ιστολογίου.
-Σε αυτό το ιστολόγιο είναι καλοδεχούμενες όλες οι απόψεις , σχόλια, κριτική, σκέψεις σας.
Σχολιάστε λοιπόν!

Οροι Σχολιασμού
- Πολιτισμένα σχόλια και όχι υβρεις -αυστηρά- τόσο στο σχόλιο όσο και στο διάλογο που αναπτύσσεται με άλλους φίλους σχολιαστές.
- Όχι πολιτικά και κομματικά σχόλια. Το ιστολόγιο είναι υπερκομματικό :) Για τέτοιου είδους κουβέντες σας παραπέμπω στα πάμπολα σχετικά blogs. Οταν θα υπάρχει σχόλιο πολιτικό ή κομματικό θα σβήνεται επιτόπου.
- Όταν υπάρχει διάλογος είναι σωστό να υπάρχει υπογράφων και όχι ανώνυμος.
- Όταν με ρωτάτε πληροφορίες καλύτερα να γίνεται μέσω του mail.


Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Copenhagen: Σταθμός Μετρό

Καιρός στην Αθήνα