Το Αττικό Τραμ αγκομαχά.. Πέρασε και ο Οκτώβριος και ακόμα να λειτουργήσουν τα 700μ επέκτασης από τη Γλυφάδα στη Βούλα.
Η επέκταση προς Πειραιά ακόμα δεν έχει καν προκηρυχτεί και τα σχέδια μιλάνε για λειτουργία εντός του 2010. Πρόκειται για ένα έργο που προϋποθέτει ταυτόχρονη βύθιση των γραμμών του Ηλεκτρικού από το Σταθμό Φάληρο έως τον Πειραιά προκειμένου να διέλθει το Τραμ από πάνω. Πότε θα προλάβουν να το ετοιμάσουν; Δεν νομίζω ότι φημιζόμαστε ως χώρα για την ταχύτητα εκτέλεσης των δημόσιων έργων.
Έλεος όμως!!!! Το κέντρο του Πειραιά καθημερινά πνίγεται από τα αυτοκίνητα και το Τραμ που θα μπορούσε να δώσει μια εναλλακτική στους χιλιάδες εργαζόμενους και κατοίκους ακόμα είναι στα χαρτιά...
Φυσικά δε χρειάζεται να μιλήσουμε για μελλοντικά πλάνα καθώς το Τραμ έχει μπει στα γρανάζια και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης οπότε ο οποιοσδήποτε δήμαρχος για μικροκομματικά οφέλη ή δημοτικά μπορεί να μπλοκάρει μια πιθανή του επέκταση (λέμε τώρα...).
Πάντως νομίζω ότι πάμε για παγκόσμιο ρεκόρ επεκτάσεων αφού 3 χρόνια μετά το ξεκίνημα του Τραμ θα παραδοθούν και άλλα ...... 700μέτρα.
Με τις υγείες σας κύριοι....
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
2 σχόλια:
Το τραμ είναι άχρηστο για τους εργαζόμενους και τους Έλληνες γενικότερα. Χρησιμεύει μόνο για τους τουρίστες που τρελλαίνονται να βλέπουν θάλασσα και βαρκούλες. Ανεχτήκαμε την αρχική γραμμή λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων. Από κει και πέρα είναι άσκοπη οποιαδήποτε επέκταση.
Τα 700 μέτρα προς τη Βούλα καταλήγουν σε ένα σημείο που δεν εξυπηρετεί κανέναν. Οι πολυάριθμοι εργαζόμενοι και επισκέπτες του Ασκληπείου εξυπηρετούνται πολύ καλύτερα με το λεωφορείο που έχει στάση έξω από την κύρια είσοδο. Χώρια που για λόγους συντομίας στην κατασκευή έβαλαν τσιμέντο αντί για χορτάρι ανάμεσα στις ράγες.
Όσον αφορά τον Πειραιά, ο σχεδιασμός υπογειοποίησης του ΗΣΑΠ για να περνάει το τραμ από πάνω είναι η μαλ**** στον κύβο. Πολύ πιο απλό θα ήταν να βελτιωθεί η διασύνδεση των μέσων μαζικής μεταφοράς στο Νέο Φάληρο ούτως ώστε να περνάει άνετα ο επιβάτης από το τραμ στα λεωφορεία ή στον ΗΣΑΠ. Θα ωφελούσε να μπουν κυλιόμενες σκάλες για να μη βαριέται να ανεβαίνει ο κόσμος στην πανύψηλη πεζογέφυρα.
Η καλύτερη λύση ήταν αυτή που είχε προταθεί αρχικά αλλά εγκαταλείφθηκε. Δηλαδή να περάσει η γραμμή του ΗΣΑΠ υπογείως από το Νέο Φάληρο στην Καστέλα, μετά στο Δημοτικό Θέατρο και να καταλήγει στο σημερινό σταθμό του Πειραιά.
Σχόλιο από: Τάσος
ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΑΠΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΕΣΩ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΠΡΟΣ ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;
ΣΤΡΑΤΗΣ
Δημοσίευση σχολίου