homo faber είπε...
Στην Κύπρο υπήρχε σιδηροδρομική γραμμή που συνέδεε Λευκωσία και Αμμόχωστο. Φαίνεται ότι υπήρχαν και κάποιες τοπικές βιομηχανικές συνδέσεις σε μεταλλεία ή κάτι τέτοιο. Δυστυχώς μεταπολεμικά, όταν η γραμμή έπρεπε να εκσυγχρονιστεί για να ανταγωνιστεί τα αναπτυσσόμενα οδικά μέσα, επιλέχτηκε απλώς να κλείσει. Στο railfaneurope.net υπάρχουν φωτογραφίες εγκαταστάσεων και τροχαίου υλικού. Συμφωνώ ότι απαιτείται δημιουργία αυτοκινητόδρομου στην Κρήτη από Χανιά μέχρι Άγιο Νικόλαο (και ταχείες οδοί από Χανιά - Καστέλι και Αγ. Νικόλαο - Σητεία, καθώς και ο ΝΟΑΚ ως ταχεία οδός με εγκάρσιες συνδέσεις με τον αυτοκινητόδρομο) Ο αυτοκινητόδρομος σε μεγάλα τμήματα μπορεί να ταυτίζεται με τον σημερινό ΒΟΑΚ σε άλλα, όχι π.χ. στο παραλιακό Γεωργιούπολη - Ρέθυμνο και Πέραμα - Γάζι μια εσωτερική χάραξη είναι προσφορότερη. Εννοείται, τέλος, ότι η Κρήτη έχοντας γραμμική ανάπτυξη (σε αντίθεση με την Κύπρο που έχει ανάπτυξη με πόλους σε διάταξη δικτύου) σηκώνει μέσο σταθερής τροχιάς, όχι για εμπορεύματα, αλλά για επιβάτες κάτι σαν μετρό ή προαστιακό απο Χανιά μέχρι Ηράκλειο, που στις περιοχές των πόλεων πρέπει να πλησιάζει τα κέντρα έστω υπόγεια.
13 Δεκέμβριος 2007 2:18 μμ
Ανώνυμος είπε...
Η Πάτρα ειναι η πιο αδικημένη πόλη. Αν και λίγο μεγαλύτερη απο Λάρισα και Ηράκλειο εχει την χειρότερη αστική συγκοινωνία. Τα αστικά λεωφορεία είναι πάρα πολύ παλιά σε σχέση με τη Λάρισα και το Ηράκλειο. Μάλιστα το Αστικο ΚΤΕΛ Λάρισας είναι απο τα καλύτερα στην Ελλάδα με τον καλύτερο στόλο. Τα λεωφορεία της είναι και καλύτερα απο της Αθήνας. Δεν αξίζει λοιπόν η Πάτρα να έχει τέτοια συγκοινωνία πόσο μάλλον όταν έχει πάρει Ολυμπιακούς Αγώνες και ήταν και πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης.
7 Δεκέμβριος 2007 8:07 μμ
Ανώνυμος είπε...
Πιστέυω πως τραμ μπορεί να γίνει στη Λάρισα. Τώρα για τις γραμμές, εντάξει είναι λίγο έως πολύ δύσκολο. Έχουν γίνει προτάσεις απο το δήμο Λαρισαίων προς τον ΟΣΕ αλλά η απάντηση ήταν αρνητική λόγω υψηλού κοστους. Στην Πάτρα πως υπάρχουμ όμως τα λεφτά και για τη Λάρισα δεν υπάρχουν; Έχουν γίνει πολλά ατυχήματα και μάλιστα με 3χρονο αγορακι στη Λάρισα που σκοτώθηκε. ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ?
7 Δεκέμβριος 2007 8:13 μμ
ΣΥΡΙΖΑ: Παραιτήθηκε και ο Θάνος Μωραΐτης από διευθυντής της
Κοινοβουλευτικής Ομάδας
-
Την παραίτησή του από διευθυντής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ
ανακοινώνει με επιστολή του πρός τον Πρόεδρο της ΚΟ Νίκο Παππά, ο βουλευτής
Θάνος...
Πριν από 1 εβδομάδα
1 σχόλιο:
Στη Λάρισα πρέπει οπωσδήποτε να δημιουργηθεί τουλάχιστον μία γραμμή τραμ. Οι λόγοι είναι πάρα πολλοί. 1)Πολύ έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα κυρίως στο κέντρο. 2)Μεγάλη αύξηση του πληθυσμού τα επόμενα χρόνια. 3)Βρίσκεται στο κέντρο της Ελλάδας. 4)Μεγάλες επιχειρήσεις και εμπορικά κέντρα ανοίγουν το ένα μετά το άλλο. 5)Εχει αναλάβει τους Μεσογειακούς αγώνες του 2013 μαζί με τον Βόλο. Θα βοηθήσει έτσι στην επίλυση του κυκλοφοριακου και σε άλλα καθημερινά προβλήματα.
Δημοσίευση σχολίου